-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..
κ στο φιορανο το αντιστροφο..χμμ?
η τζιτι 3 πρεπει να ναι σημαντικα φτηνοτερη καπου 160κ δν κανει..?η απλη..κ δν εχει κ σημαντικες διαφορες απ την αρ-ες..
αν κ συμφωνω εδω...αν ειναι να δωσεις χ λεφτα για ενα αμαξι.....να μην τα δωσεις! να δωσεις τα (χ-κατι ψιλα) κ μετα να χεις περισσευμα για τπτ τρακ-ντευς ιταλια μερια..μουτζελλο......μισανο....μοντσα....γιατι να μην εχουμε πιστες κ μεις...? Α.Ρ.Π.Μ.
Δεν έχω χρόνους από το Φιοράνο, αν έχεις με τον ίδιο οδηγό, ευχαρίστως να τους συζητήσουμε..
Η GT3 ξεκινάει από 155Κ (τιμή καταλόγου) και ανεβαίνει. Η RS δεν έχει μεγάλες διαφορές από την απλή αλλά είναι πολύ περισσότερο εστιασμένη, θα είναι ο άμεσος αντίπαλος της 430CS.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..
Ποιος τις οδηγει;
Το sport auto το περιοδικό.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η GT3 όπως και η 360 CS δεν είναι αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση.Προσωπικά ούτε και με 50% έκπτωση δεν θα έπαιρνα ένα από αυτά.Αυτά απευθύνονται σε αυτούς που έχουν την δυνατότητα να πάρουν **και **ένα τέτοιο.Αν εννοείς την GT3RS συμφωνώ, αν εννοείς την απλή, επέτρεψε μου να διαφωνήσω.
-
ο μονος χρονος που ξερω για το φιορανο ειναι οτι οι Φ1 γυρνανε κατω απο 1 λεπτο! αλλα η πορσε εχει το ρινγκ για πιστα δοκιμων...οι γερμανοι οι δοκιμαστες θα το ξερουν καλυτερα κ απο συνταγη για βραστο αυγο..
αρα ειναι λογικο τα πορσικα κ λοιπα γερμανικα να ειναι γρηγοροτερα εκει μεσα.... -
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
ο μονος χρονος που ξερω για το φιορανο ειναι οτι οι Φ1 γυρνανε κατω απο 1 λεπτο! αλλα η πορσε εχει το ρινγκ για πιστα δοκιμων...οι γερμανοι οι δοκιμαστες θα το ξερουν καλυτερα κ απο συνταγη για βραστο αυγο..
αρα ειναι λογικα τα πορσικα κ λοιπα γερμανικα να ειναι γρηγοροτερα εκει μεσα....Με τους ίδιους οδηγούς γράφουνε τους χρόνους, με τους οδηγούς του sport auto. Δεν σου λέω για το εξωπραγματικό 7.39 της GT3 997 που έγραψε ο Ρερλ..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..
Ποιος τις οδηγει;
Το sport auto το περιοδικό.
Οι διαφορές είναι κάτι δεύτερα στα 22,5 χλμ.Καί ποιός νιάζεται.Ουτως η άλλως ότι αμάξι και να μου δώσουν τον ίδιο χρόνο θα κάνω.Τα όριά μου είναι συγκεκριμένα και πολύ χαμηλότερα όλων αυτών των αυτοκινήτων.
Γνώμη μου είναι ότι αν δίνεις 200χιλιάρικα για να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ παίρνεις GT3, αν δίνεις 200χιλιάρικα επειδή μπορείς ή επειδή δεν σε ενδιαφέρει τόσο το να οδηγείς, παίρνεις Ferrari.
Νομίζω ότι συμφωνούμε.
-
εστω, τα πορσικα εξελιχθηκαν εκει...αρα θα ειναι τελεια στημενα για εκει....παιζουν εντος εδρας!
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
εστω, τα πορσικα εξελιχθηκαν εκει...αρα θα ειναι τελεια στημενα για εκει....παιζουν εντος εδρας!Δεν μιλάμε για 3 στροφές.. Μιλάμε για 20 χιλιόμετρα με όλες τις πιθανές στροφές & ευθείες.. Οπότε - υποθέτω - ότι αν είναι γρηγορότερα εκεί, θα είναι γρηγορότερα και στην πλειοψηφία των δρόμων.
Η GT3 όπως και η 360 CS δεν είναι αυτοκίνητα για καθημερινή χρήση.Προσωπικά ούτε και με 50% έκπτωση δεν θα έπαιρνα ένα από αυτά.Αυτά απευθύνονται σε αυτούς που έχουν την δυνατότητα να πάρουν **και **ένα τέτοιο.
Αν εννοείς την GT3RS συμφωνώ, αν εννοείς την απλή, επέτρεψε μου να διαφωνήσω.
Εχουμε και κάποια διαφορά ηληκίας.Δεν γίνεται να συμφωνήσουμε.
Δεν θέλω να βλέπω ανθρακονήματα,δεν θέλω να βλέπω τα αγωνιστικά καθίσματα.Θέλω τα μαλακά δέρματα,θέλω το καλό στέρεο,θέλω του αισθητήρες παρκαρίσματοςΔεκτόν αν και νομίζω ότι... συμφωνήσαμε πρό ολίγου..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
εστω, τα πορσικα εξελιχθηκαν εκει...αρα θα ειναι τελεια στημενα για εκει....παιζουν εντος εδρας!
Δεν μιλάμε για 3 στροφές.. Μιλάμε για 20 χιλιόμετρα με όλες τις πιθανές στροφές & ευθείες.. Οπότε - υποθέτω - ότι αν είναι γρηγορότερα εκεί, θα είναι γρηγορότερα και στην πλειοψηφία των δρόμων.
ισως οχι για την πλειοψηφια των Μπιστών!!
αληθεια, παρακολουθει κανεις FIA GT? γαμωτ δν εχω (ακομα..) νοβα..
εκει πως τα πανε φερραρι-πορσε κ οι αλλες?απ οτι θυμαμαι στα μικρα κυριαρχουσαν οι τζι τι 3....αρα πρεπει να ισχυει αυτο που λες Κιντ..τα μοτορια μπορει να ναι απ τη μανα τους καλυτερα στημενα..χμμ?
ή δν θα παιζει ρολο σε τετοιο επιπεδο...πιο πολυ θα μετραει η ομαδα κ οι οδηγοι..
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
αληθεια, παρακολουθει κανεις FIA GT? γαμωτ δν εχω (ακομα..) νοβα..εκει πως τα πανε φερραρι-πορσε κ οι αλλες?
Δεν παρακολουθώ αλλά για πες, κάθε πότε έχει αγώνα? Που τον δείχνει στην Nova?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
αληθεια, παρακολουθει κανεις FIA GT? γαμωτ δν εχω (ακομα..) νοβα..
εκει πως τα πανε φερραρι-πορσε κ οι αλλες?
Δεν παρακολουθώ αλλά για πες, κάθε πότε έχει αγώνα? Που τον δείχνει στην Nova?
ΠάΕνε εδΩ για αρχη...μη νομιζεις οτι ξερω κ γω.. κατσε να τελΕωσουν οι πανελληνιες κ θα χω χρονο να ασχοληθω λιγο παραπανω!
νομιζω δν ειναι πολλοι οι αγωνες.....ως πρωταθλημα αντοχης.....αλλα ειναι Απιστευτοι οσοι εχω δει δλδ, καμια σχεση με Φ1 που σε παιρνει ο υπνος!
-
http://www.fiagt.com/gallerypic.php?countkey=52&key=4827&season=2007&event=2
edit.γιατι δν μου εμφανιζονται οι φωτος με το img κ το λινκ?φανταζομαι θα την εχουν κανει πολλοι αυτη την ερωτηση.. ....
Kid αλλαξε στην υπογραφη σου την europa με exige s!
-
Aπεργία στην Φερράρι αλά Iταλικά!
Συνοπτικά:Aπεργούν οι εργάτες στην Φερράρι με αιτήματα μεταξύ άλλων τα υψηλότερα μπόνους, και διαμαρτυρόμενοι για την φθίνουσα ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων, λόγω της πίεσης που ασκεί η 'μητρική' Φίατ για αύξηση της παραγωγής.
Έτσι λοιπόν οι εργάτες απεργούν μόνο το Σάββατο και μάλιστα όχι όλοι μαζί αλλά εκ περιτροπής στην γραμμή παραγωγής...Φυσικά ούτε λόγος για απεργία στο τημ της F1!:)
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πριν 15 μέρες φίλος παρέλαβε 997 turbo.Δενλέω καταπληκτικό αυτοκίνητο .Κάποια στιγμή προχθές μου λέει:΄΄Μάλλον μλκ έκανα.Επρεπε και εγώ να πάρω την Ιταλίδα΄΄.
Βέβαια δεν είχε και την υπομονή να περιμένει..Καλα εδώ που τα λέμε... εγώ δεν θα περίμενα τόσο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Μπορεί να έπερνα μια καινούργια και μια μεταχειρισμένη μέχρι να ερχόταν η καινούργια
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Καλα εδώ που τα λέμε... εγώ δεν θα περίμενα τόσο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.Μπορεί να έπερνα μια καινούργια και μια μεταχειρισμένη μέχρι να ερχόταν η καινούργια
Ωρε θα πει κανεις ποσο περιμενουμε? μυστικο το χετε?
α, λεει το εργοστασιο της φερραρι ψηφιστικε κ ως το καλυτερο μερος για να δουλευεις στην ευρωπη! γιατι αραγε?
εθελοντες δεχονται?
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
Ωρε θα πει κανεις ποσο περιμενουμε? μυστικο το χετε?Νομίζω ότι έχει αναφερθεί ξανά ότι ο χρόνος αναμονής για την παράδοση μιας Ιταλίδας είναι της τάξης του 1,5 χρόνου
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πριν 15 μέρες φίλος παρέλαβε 997 turbo.Δενλέω καταπληκτικό αυτοκίνητο .Κάποια στιγμή προχθές μου λέει:΄΄Μάλλον μλκ έκανα.Επρεπε και εγώ να πάρω την Ιταλίδα΄΄.
Βέβαια δεν είχε και την υπομονή να περιμένει..Την πουλάει?
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ωρε θα πει κανεις ποσο περιμενουμε? μυστικο το χετε?
Νομίζω ότι έχει αναφερθεί ξανά ότι ο χρόνος αναμονής για την παράδοση μιας Ιταλίδας είναι της τάξης του 1,5 χρόνου
Καλά τα λέει ο aserf, Βασίλη!
15 μήνες για 430 και άλλους 24 μήνες επιπλέον για κάθε 12κύλινδρο!
Όσο για το σχόλιο του skous νομίζω πως τα λέει όλα! Κάτι τέτοιο να φανταστείτε πως κάνουν ούτως ή αλλως πολλοί υποψήφιοι κάτοχοι νέων Φερράρι....
Είπαμε!
Η υπάρχουσα ποσόστωση είναι 5000-5500 ονειρο-μονάδες/πλανήτη ετησίως!Για την Ελλάδα αντιστοιχούν 25 νέα Φερράρι/ετησίως (16-18 V8 και 7-9 V12, όταν η Ρωσία παίρνει 35, και η Κίνα μόλις 120!...
Και το ξανα-ματα-γράφω: Στοιχηθείτε!
-
.....
ε δν ειναι κ τοοοοοοοοσο πολυ..
διαβασα σε καποιο ποστ κ ενος του ειχε καθυστερησει το αμαξι του 7 μηνες..οποτε Υπομονη..
φανταζομαι οι περισσοτερες θα πωλουνται σε αμερικη κ ανεπτυγμενες χωρες της ΕΕ....ισως κ πιο γρηγορα!
-
Πάντως είναι λίγο ξενέρα το να περιμένεις 2 χρόνια και με το που θα το πάρεις αν βγεί καινούργιο μοντέλο (οκ ισχύει αμα το πάρεις απο τους τελευταίους...)
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)