-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
σε παλιο τευχος του περιοδικου ντραιβ ειχε ενα αφιερωμα, το φαιτ κλαμπ οπου πηγαν με καποια αυτοκινητα σερρες..η 430 εγραψε 1.30 ταχυτερο γυρο ενω μια γκεμπαλλα πορσε που ειχαν φερει 1.32 αν θυμαμαι καλα..Αν θυμάμαι καλά, η Gembala είναι Carrera4S, και δεν είναι καν εργοστασιακή, μιλάμε για μία βελτίωση από έναν απλό βελτιωτή, όχι από την ίδια την κατασκευάστρια εταιρία. Πιο δίκαιο θα ήταν να συγκρίναμε την 430 με την GT3.
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
ες-βι 2 διαφωνω στο αυτοματο κιβωτιο για μενα η φερραρι επρεπε να διατηρησει στα αυτοκινητα της εστω για οσους θελουν το κλασσικο χτενακι..το κανει ακομα..?δν ξερω....Mπορείς να διαφωνείς με όλον τον αυθορμητισμό της νεότητάς σου Bασίλη. Aλλά μην ξεχνάς πως α) ο δρόμος είναι εκεί που δείχνουν τα SMG, DSG, F1 κλπ (βλ. F1 άλλωστε... ) και β) το κλασσικό χτενάκι υπάρχει αλλά το προτιμούν μόνο το 2% των πελατών της Φερράρι.
Aν μάλιστα σου δοθεί ποτέ η ευκαιρία να δεις πώς δουλεύει και τί τεχνολογία έχει στον τρόπο λειτουργίας του, θα καταλάβεις γιατί η 'τσατσάρα' στην οποία αναφέρθηκες ανήκει πλέον α ν ε π ι σ τ ρ ε π τ ί στην ιστορία.... -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πάντως η 430 δεν πάει και πολύ καλά απέναντι στην Turbo & την Z06..Και χειρότερες επιδόσεις να είχε από τις 2 τελευταίες εγώ πάλι αυτή θα ήθελα....(αν έχει χειρότερες σόρρυ έκανα λάθος )
Μόνο από τον ήχο του κινητήρα αν κρίνεις....
200.000 δίνεις να μη σου προσφέρει ηδονή το αμάξι σε όλα τα επίπεδα...
Σίγουρα η Πόρσε έχει κάνει τεράστια επίπεδα προόδου και έχει κάνει ευκολοδήγητα τα αυτοκίνητά της (σε σχέση με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη συμπεριφορά) και η corvette είναι καλή για τα λεφτά που κάνει αλλά η Φερράρι νομίζω ότι είναι 10 χρόνια μπροστά σε μερικούς τομείς -
καλα σιγουρα τα συγκεκριμμενα κιβωτια πρεπει να ναι πολυ μπροστα, αλλα δν μου κολλαει πολυ αισθητικα να ειναι κενο εκει περα!
-
Ο χρήστης Verka έγραψε:
συμφωνω!
αλλα ειμαι ανθρωπος που δεν θελω να 'ταξιδευω' αλλα να ταξιδευωAυτό λέει και έμμεσα η Φερράρι λοιπόν! Ότι για όσους ακόμα επιθυμούν να μεταφέρονται πολυτελώς υπάρχουν τα Merc, για όσους θέλουν KAI να ταξιδεύουν γρήγορα και απολαυστικά υπάρχουν τα Porsche και για όσους θέλουν να απολαύσουν ένα ιταλικό όνειρο που θα σε 'ταξιδεύσει' στα πέρατα του κόσμου, υπάρχουν 5.000-5500 μόνο εισιτήρια!
Στοιχηθείτε!
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Πάντως η 430 δεν πάει και πολύ καλά απέναντι στην Turbo & την Z06..
Και χειρότερες επιδόσεις να είχε από τις 2 τελευταίες εγώ πάλι αυτή θα ήθελα....(αν έχει χειρότερες σόρρυ έκανα λάθος )
Μόνο από τον ήχο του κινητήρα αν κρίνεις....
200.000 δίνεις να μη σου προσφέρει ηδονή το αμάξι σε όλα τα επίπεδα...
Σίγουρα η Πόρσε έχει κάνει τεράστια επίπεδα προόδου και έχει κάνει ευκολοδήγητα τα αυτοκίνητά της (σε σχέση με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη συμπεριφορά) και η corvette είναι καλή για τα λεφτά που κάνει αλλά η Φερράρι νομίζω ότι είναι 10 χρόνια μπροστά σε μερικούς τομείςΕκτός από το κιβώτιο, σε τι άλλο είναι μπροστά η Ferrari είτε από την Z06 είτε από την Porsche?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η 911 είναι το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο που μπορείς να αγοράσεις με 125.000 (Carrera 2)
Αν φτάσεις στο 200άρι τότε παίρνεις το όνειρο των παιδικών σου χρόνωνκαλα κ στα 125 παιρνεις το ονειρο των παιδικων σου χρονων ,αλλα μεταχειρισμενο!
αν κ κατα την αποψη μου, μια ιταλιδα ΠΡΕΠΕΙ να ναι παρθενα!
-
Σε όλα όσα δεν μπορείς να αντιληφθείς τώρα Kid!
Kαι με λίγα ποστ σε ένα φόρουμ, αυτά δεν εξηγούνται! -
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
συμφωνω!
αλλα ειμαι ανθρωπος που δεν θελω να 'ταξιδευω' αλλα να ταξιδευωAυτό λέει και έμμεσα η Φερράρι λοιπόν! Ότι για όσους ακόμα επιθυμούν να μεταφέρονται πολυτελώς υπάρχουν τα Merc, για όσους θέλουν KAI να ταξιδεύουν γρήγορα και απολαυστικά υπάρχουν τα Porsche και για όσους θέλουν να απολαύσουν ένα ιταλικό όνειρο που θα σε 'ταξιδεύσει' στα πέρατα του κόσμου, υπάρχουν 5.000-5500 μόνο εισιτήρια!
Στοιχηθείτε!
σωστος. ετσι ειναι η κατασταση κι ο καθενας διαλεγει αναλογα με τα γουστα του.
για μενα κρατηστε μου μια Porsche παρακαλω!
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
Η 911 είναι το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο που μπορείς να αγοράσεις με 125.000 (Carrera 2)
Αν φτάσεις στο 200άρι τότε παίρνεις το όνειρο των παιδικών σου χρόνωνκαλα κ στα 125 παιρνεις το ονειρο των παιδικων σου χρονων ,αλλα μεταχειρισμενο!
αν κ κατα την αποψη μου, μια ιταλιδα ΠΡΕΠΕΙ να ναι παρθενα!
Aρχίζεις και πιάνεις του 'υπονοούμενο' Bασίλη....
-
Μόλις συνειδητοποίησα πως δεν αποκλείεται η Ferrari να είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που θα καταργήσει εντελώς από την γκάμα τα αμιγώς χειροκίνητα κιβώτια Ποιός να το λεγε πριν κάποια χρόνια! Μάλλον στην Mercedes θα στοιχημάτιζε κάποιος να το κάνει αλλά κανείς δεν φανταζόταν την εξέλιξη των ηλεκτρονικών ..
-
Kάποιοι άλλοι έχουν όμως....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πριν 15 μέρες φίλος παρέλαβε 997 turbo.Δενλέω καταπληκτικό αυτοκίνητο .Κάποια στιγμή προχθές μου λέει:΄΄Μάλλον μλκ έκανα.Επρεπε και εγώ να πάρω την Ιταλίδα΄΄.
Βέβαια δεν είχε και την υπομονή να περιμένει..Και?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πριν 15 μέρες φίλος παρέλαβε 997 turbo.Δενλέω καταπληκτικό αυτοκίνητο .Κάποια στιγμή προχθές μου λέει:΄΄Μάλλον μλκ έκανα.Επρεπε και εγώ να πάρω την Ιταλίδα΄΄.
Βέβαια δεν είχε και την υπομονή να περιμένει..Και?
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 629#894629 x2
-
εμα ποσο αργει δλδ?theo(M5) απ οτι καταλαβα σε βλεπω να αλλαζεις το Μ5 ε?
-
Ο χρήστης vassilis88 έγραψε:
εμα ποσο αργει δλδ?theo(M5) απ οτι καταλαβα σε βλεπω να αλλαζεις το Μ5 ε?μπαααα
την παναμερα περιμενει
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πάντως η 430 δεν πάει και πολύ καλά απέναντι στην Turbo & την Z06..
Και χειρότερες επιδόσεις να είχε από τις 2 τελευταίες εγώ πάλι αυτή θα ήθελα....(αν έχει χειρότερες σόρρυ έκανα λάθος )
Μόνο από τον ήχο του κινητήρα αν κρίνεις....
200.000 δίνεις να μη σου προσφέρει ηδονή το αμάξι σε όλα τα επίπεδα...
Σίγουρα η Πόρσε έχει κάνει τεράστια επίπεδα προόδου και έχει κάνει ευκολοδήγητα τα αυτοκίνητά της (σε σχέση με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη συμπεριφορά) και η corvette είναι καλή για τα λεφτά που κάνει αλλά η Φερράρι νομίζω ότι είναι 10 χρόνια μπροστά σε μερικούς τομείςΕκτός από το κιβώτιο, σε τι άλλο είναι μπροστά η Ferrari είτε από την Z06 είτε από την Porsche?
Τον πιο σημαντικό τομέα θεωρώ την ευκολία χαλιναγώγησης τόσων ίππων
Στην Πόρσε μελετάς πιο πολύ τις κινήσεις σου και κάνεις πιο πολύ χρόνο στην κατανόηση του αμαξιού στο όριο και η corvette δαγκώνει εύκολα
Αν θυμηθώ και άλλα θα τα πω...
Έπαιζα ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι πριν και ενώ με τη φερράρι στην πρώτη στροφή του Χόκενχαιμ περνούσα(αφού είχα βρει τη σωστή γραμμή) με τέρμα γκάζι με την Πόρσε πέρασα και εκεί με τέρμα γκάζι αλλά με την ψυχή στο στόμα και με ανάποδο τιμόνι που έπρεπε να κάνω στιγμιαία και την κατάλληλη στιγμή για να μην πέσω στον τοίχο στα δεξιά.Αυτά στο ηλεκτρονικό-στην πραγματικότητα θα έχεις τη διάθεση να πιέσεις την Πόρσε όσο τη Φερράρι?
Αλήθεια αν η συγκριση στο βίντεο πριν περιλάμβανε μία ορεινή διαδρομή ποιος θα νικούσε? -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Πάντως η 430 δεν πάει και πολύ καλά απέναντι στην Turbo & την Z06..
Και χειρότερες επιδόσεις να είχε από τις 2 τελευταίες εγώ πάλι αυτή θα ήθελα....(αν έχει χειρότερες σόρρυ έκανα λάθος )
Μόνο από τον ήχο του κινητήρα αν κρίνεις....
200.000 δίνεις να μη σου προσφέρει ηδονή το αμάξι σε όλα τα επίπεδα...
Σίγουρα η Πόρσε έχει κάνει τεράστια επίπεδα προόδου και έχει κάνει ευκολοδήγητα τα αυτοκίνητά της (σε σχέση με την τοποθέτηση του κινητήρα πίσω και ό,τι συνεπάγεται αυτό για τη συμπεριφορά) και η corvette είναι καλή για τα λεφτά που κάνει αλλά η Φερράρι νομίζω ότι είναι 10 χρόνια μπροστά σε μερικούς τομείςΕκτός από το κιβώτιο, σε τι άλλο είναι μπροστά η Ferrari είτε από την Z06 είτε από την Porsche?
Τον πιο σημαντικό τομέα θεωρώ την ευκολία χαλιναγώγησης τόσων ίππων
Στην Πόρσε μελετάς πιο πολύ τις κινήσεις σου και κάνεις πιο πολύ χρόνο στην κατανόηση του αμαξιού στο όριο και η corvette δαγκώνει εύκολα
Αν θυμηθώ και άλλα θα τα πω...
Έπαιζα ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι πριν και ενώ με τη φερράρι στην πρώτη στροφή του Χόκενχαιμ περνούσα(αφού είχα βρει τη σωστή γραμμή) με τέρμα γκάζι με την Πόρσε πέρασα και εκεί με τέρμα γκάζι αλλά με την ψυχή στο στόμα και με ανάποδο τιμόνι που έπρεπε να κάνω στιγμιαία και την κατάλληλη στιγμή για να μην πέσω στον τοίχο στα δεξιά.Αυτά στο ηλεκτρονικό-στην πραγματικότητα θα έχεις τη διάθεση να πιέσεις την Πόρσε όσο τη Φερράρι?
Αλήθεια αν η συγκριση στο βίντεο πριν περιλάμβανε μία ορεινή διαδρομή ποιος θα νικούσε?Κρίνοντας από ένα βιντεοπαιχνίδι έβγαλες το παραπάνω συμπέρασμα?
Επί της ουσίας, το πόσο θα πιέσεις ένα αυτοκίνητο εξαρτάται από τα @@ & τα χέρια που κουβαλάς. Γνώμη μου είναι ότι αν δίνεις 200χιλιάρικα για να ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ παίρνεις GT3, αν δίνεις 200χιλιάρικα επειδή μπορείς ή επειδή δεν σε ενδιαφέρει τόσο το να οδηγείς, παίρνεις Ferrari.Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..κ στο φιορανο το αντιστροφο..χμμ?
η τζιτι 3 πρεπει να ναι σημαντικα φτηνοτερη καπου 160κ δν κανει..?η απλη..κ δν εχει κ σημαντικες διαφορες απ την αρ-ες..
αν κ συμφωνω εδω...αν ειναι να δωσεις χ λεφτα για ενα αμαξι.....να μην τα δωσεις! να δωσεις τα (χ-κατι ψιλα) κ μετα να χεις περισσευμα για τπτ τρακ-ντευς ιταλια μερια..μουτζελλο......μισανο....μοντσα....γιατι να μην εχουμε πιστες κ μεις...? Α.Ρ.Π.Μ.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Στο Nurburgring πάντως οι Ferrari δεν πλησιάζουνε καν τις Porsche..
Ποιος τις οδηγει;
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)