-
Γειά σας,
Όταν έχει αποκλεισθεί σχεδόν ...όλη η υπάρχουσα αγορά πολύ λίγα μπορεί να προτείνει κάποιος ..!
Εφόσον όμως μπορεί με τα χρήματα που διαθέτει, να καλύπτει και τετρακίνηση, καλό θα είναι να την προτιμήσει, σε βάθος χρόνου εάν είναι εκδρομικός τύπος θα το εκτιμήσει.
Θεωρώ και εγώ το Legasy την καλύτερη ίσως επιλογή και μετά το Octavia combi 4X4, εφόσον αρέσει και μάλλον πλεονεκτεί ... η μορφή του station.
Θα έλεγα, όμως, να ρίξει και μιά ματιά, όταν έρθει και στο νέο CR-V, το οποίο απ΄οτι διάβασα δεν θα είναι και τόσο ψηλό !Φιλικά
Μάξιμος
-
Αν καταληξει στο Octavia πες του να περιμενει λιγο.Στις αρχες του νεου χρονου ερχεται το Octavia Scout (ειναι περιπου σε υψος απο το εδαφος οσο και το Forester) διλιτρο FSI και τετρακινητο, με τιμη γυρω στα 28-29 χιλιαρικα.Αν δε θελει υπερυψωμενο και εχει καταληξει στο Octavia πες του να βιαστει γιατι τα τετρακινητα Οctavia απο τουδε και στο εξης θα βγαινουν μονο Scout.
Παντως και το Roomster που δεν ειναι τοσο ασχημο οσο δειχνει στις φωτογραφιες, ειναι αρκουντως ευρυχωρο.
Σαν δευτερη επιλογη εγω θα του προτεινα to Vectra... -
Ευχαριστώ για τις απόψεις σας!
Θα τα συζητήσω όλα όσα είπαμε εδώ μαζί του στις γιορτές. Ελπίζω να τον καταφέρω να πάμε να δούμε από κοντά μερικά αυτοκίνητα και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις του, τόσο τις αρχικές αλλά και τις μετέπειτα, από τα test drives αλλά και την τελική επιλογή του με πλήρη δικαιολόγηση/επιχειρηματολογία του συγκεκριμένου αγοραστή! -
τελικα εγινε τιποτα;;;
-
Ελα ντε ολοι πιστυεω εχουμε την ιδια απορεια..
Τι θα παρει τελικα ????
-
Να πάρει το RAV 4 να πηγαίνει παντού και να είναι αρχηγός!
-
Εγω πάλι λέω να πάρει ένα από τα ομορφότερα station :
-
Μίλησα μαζί του πρόσφατα και νομίζω ότι πλέον έχει έτοιμα και τα λεφτά. Πράγμα που βέβαια δημιουργεί μεγαλύτερο δίλημα καθώς το Forester (για το οποίο μόνο καλά ακούει από όλους και δεν είναι και ψηλό) του φαίνεται όλο και πιο κατάλληλο μια που είναι και εκδρομικοί τύποι... (βασικά ήταν εκδρομικοί πριν από την τεκνοποίηση αλλά χούγια είναι αυτά και δεν αποβάλλονται εύκολα...)
Λόγω φόρτου εργασίας όμως δεν έχει ασχοληθεί ενεργά, δηλαδή να τα δει από κοντά και να κάνει test drive. Έτσι λοιπόν παίζουν Octavia 5, Mazda 6 και Subaru Forester...
Πιθανόν να παίξει ρόλο και ο χρόνος παράδοσης αφού θα ήθελε να το έχει για τις καλοκαιρινές διακοπές της οικογένειας.... Τον κυνηγάω να ασχοληθεί.Τα γαλλικά όπως έχουμε πει πιο πριν τα έχει απορρίψει, το συγκεκριμένο είναι και στα τελειώματα σαν μοντέλο και κουρασμένο και σε όψη ενώ.το περί ομορφιάς είναι υποκειμενικό.....
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Εγω πάλι λέω να πάρει ένα από τα ομορφότερα station :Να που βρίσκω κάποιον να συμφωνεί μαζί μου! Είμαστε δύο λοιπόν στην Ελλάδα;
Όχι μόνο δεν το βρίσκω κουρασμένο στην όψη αλλά πιστεύω ότι εξακολουθεί να είναι το δεύτερο ομορφότερο station που υπάρχει (μετά το Peugeot 407sw)onyx! με συγχωρείς για το off topic αλλά δεν βρίσκεις συχνά τέτοιους ομοϊδεάτες!
-
Νεότερα από το μέτωπο. Το οδήγησε λίγο και είναι προσεκτικός μια και ροντάρει αυστηρά. Οι βασικές εντυπώσεις είναι καλές αλλιώς σχόλια ανάμικτα.
- Το εγχειρίδιο είναι σε χάλια ελληνικά, από αυτά που πετυχαίνεις σε αυτόματες μεταφραστικές μηχανές.... Γενικά τα εγχειρίδια των σύγχρονων αυτοκινήτων έχουν ελάχιστες τεχνικές λεπτομέρειες, θα ήθελε περισσότερη ενημέρωση.
- Όπως προβλεπόταν: ανέλπιστα ευχάριστο στην οδήγηση (όλοι του το έλεγαν αλλά τώρα το πίστεψε).
- Του φαίνεται πως το όχημα έχει γκάζι. (και είπαμε ότι προσέχει γιατί ροντάρει)
- Αρκετό ιαπωνικό πλαστικουριό, ευτυχώς μοιάζει να είναι ανθεκτικό.
- Πολύ ωραία και μεγάλη η ηλιοροφή.
- Καλό το σύστημα hill hold, εύχρηστο και χρήσιμο.
- Ψόφιο κάτω από 2000 στροφές. (ίσως φταίει ο άστρωτος κινητήρας, ίσως η μόνιμη τετρακίνηση, ίσως να είναι έτσι ο κινητήρας που τραβάει καλά ψηλά. Δεν έχει δοκιμάσει τις κοντές σχέσεις που ίσως θα τον βολέψουν για νεύρο στην πόλη)
- Σαφώς ικανοποιημένος από τους χώρους (αναμενόμενο, είναι μαθημένος σε 206) και από την ευκολία που προσφέρουν τα μη δίπορτα αυτοκίνητα στην τοποθέτηση παιδιών!
Του Αγ Πνεύματος μάλλον θα πάει εκδρομή με εθνική, επαρχιακό και ορεινό δρόμο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...- Όπως προβλεπόταν: ανέλπιστα ευχάριστο στην οδήγηση (όλοι του το έλεγαν αλλά τώρα το πίστεψε).
Ναι είναι ευχάριστο αλλά θα το ήθελα λιγότερο υποστροφικό. Μάλλον έχω καλομάθει με xantia & rallye Το ποιο ευχάριστο για μένα στοιχείο είναι ο κινητήρας. Καμιά σχέση σε αίσθηση με τα γαλλικά.
...- Καλό το σύστημα hill hold, εύχρηστο και χρήσιμο.
Συνήθως είναι πολύ σφιχτό και θέλει ρύθμιση στο 1ο service
- Ψόφιο κάτω από 2000 στροφές. (ίσως φταίει ο άστρωτος κινητήρας, ίσως η μόνιμη τετρακίνηση, ίσως να είναι έτσι ο κινητήρας που τραβάει καλά ψηλά. Δεν έχει δοκιμάσει τις κοντές σχέσεις που ίσως θα τον βολέψουν για νεύρο στην πόλη)
Θα συμφωνήσω πως είναι λίγο ψόφιο και έχω πλέον πάνω από 10,000 χλμ. Επιπλέον είναι αλήθεια κάπως μακριά η 1η αλλά από την άλλη αυτό την κάνει ... ποιο χρήσιμη. Με το κοντό αυτό δεν γίνεται καθόλου αισθητό.
- Σαφώς ικανοποιημένος από τους χώρους (αναμενόμενο, είναι μαθημένος σε 206) και από την ευκολία που προσφέρουν τα μη δίπορτα αυτοκίνητα στην τοποθέτηση παιδιών!
Μικρότεροι από Xantia (που βέβαια έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο) και μάλλον και από RAV. Επίσης η τετρακίνηση μικραίνει το πορτ μπαγκάζ.
Α! σχετικά με την οροφή να δοκιμάσει να την ανοίξει τέρμα σε χωματόδρομο να δει αν ... τρίζει.
-
Ευχαριστώ για τα σχόλια- συμβουλές. Καλά του είπα να βάλει τις κοντές για νεύρο στην πόλη.
Τι εννοείς σφιχτό το hill holder? Σε ποια φάση της λειτουργίας του αφορά το σχόλιο σφιχτό?Ο χρήστης mesastou έγραψε:
...Α! σχετικά με την οροφή να δοκιμάσει να την ανοίξει τέρμα σε χωματόδρομο να δει αν ... τρίζει.Ακόμα κι αν δεν μας επηρεάσει το γεγονός ότι τυχόν χωματόδρομοι θα αποτελέσουν ένα ελάχιστο μέρος των διαδρομών του (οπότε και να τρίζει τότε δεν πειράζει, μπορεί να τρίζει και το καροτσάκι του μωρού οπότε δεν θα το καταλάβει), σε χωματόδρομο συνήθως κλείνεις την οροφή για να μην μπαίνει χώμα και ακόμα κι αν τρίζει τότε (που κανονικά προβλέπεται να την έχεις κλειστή) σημαίνει κάτι?? Αν είναι προάγγελος τριξιμάτων γενικά να το κοιτάξουμε αλλά και μόνο το να το ανοίγεις τότε ίσως να προκαλεί τα τριξίματα που προσπαθείς να αποφύγεις... Δηλαδή αναρωτιέμαι, ο χωματόδρομος έδειξε το τρίξιμο ή μήπως το δημιούργησε.... μήπως δηλαδή πας φιρί φιρί να αποκτήσεις τρίξιμο!?
Πάντως αν τρίζει γενικά προβλέπεται κάποια λίπανση ή άλλος χειρισμός στο πρώτο σέρβις που βελτιώνει την κατάσταση? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Τι εννοείς σφιχτό το hill holder? Σε ποια φάση της λειτουργίας του αφορά το σχόλιο σφιχτό?θέλω να πω πως παραφρενάρει και χρειάζεται ... αρκετό γκάζι για να φύγεις.
...συνήθως κλείνεις την οροφή για να μην μπαίνει χώμα και ακόμα κι αν τρίζει τότε (που κανονικά προβλέπεται να την έχεις κλειστή) σημαίνει κάτι?? Αν είναι προάγγελος τριξιμάτων γενικά να το κοιτάξουμε αλλά και μόνο το να το ανοίγεις τότε ίσως να προκαλεί τα τριξίματα που προσπαθείς να αποφύγεις... Δηλαδή αναρωτιέμαι, ο χωματόδρομος έδειξε το τρίξιμο ή μήπως το δημιούργησε.... μήπως δηλαδή πας φιρί φιρί να αποκτήσεις τρίξιμο!?
Πάντως αν τρίζει γενικά προβλέπεται κάποια λίπανση ή άλλος χειρισμός στο πρώτο σέρβις που βελτιώνει την κατάσταση?Δεν μπαίνει χώμα/σκόνη εκτός αν είναι άλλος μπροστά σου.
Αν τρίζει στην φτιάχνουν στο service.
Α!, Σχετικά με τα λάδια προτείνω να βάλει ένα καλό 0w30 ή 5w30 και να αποφύγει κάτι σε xw40. (εγώ το τράβηξα ακόμα παραπέρα και έβαλα ... 20άρι!) -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Α!, Σχετικά με τα λάδια προτείνω να βάλει ένα καλό 0w30 ή 5w30 και να αποφύγει κάτι σε xw40. (εγώ το τράβηξα ακόμα παραπέρα και έβαλα ... 20άρι!)Τι προτείνει ο κατασκευαστής? Γιατί να μην τον ακούσεις?
Γιατί να αποφύγει το xW-40?
Γιατί να προτιμήσει το 5W-30?
Γιατί εσύ να βάλεις 20άρι?
Και εξηγούμαι γιατί ρωτάω:
Προσωπικά θεωρώ κατάλληλο λάδι για την Ελλάδα κάτι επώνυμο συνθετικό σε 15W-50 ή επειδή είναι δυσεύρετο 10W-40 ως 10W-60 με αλλαγές ανά 8-12000χλμ. Αυτά προσφέρουν την καλύτερη προστασία του κινητήρα έστω κι αν κλέβουν 2-3 άλογα. Τα κοινά 5W-30 είναι ακατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες στην Ελλάδα ενώ τα περίεργα 5W-30 που είναι ειδικής κατασκευής για σπάνιες αλλαγές τα θεωρώ επίσης ακατάλληλα βλέποντας τον τρόπο που περνάνε τη ζωή τους τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα... Το 20άρι μάλλον είναι πολύ ακραίο και νομίζω ατυχές και φοβάμαι πώς θα τιμωρηθείς για αυτό... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Α!, Σχετικά με τα λάδια προτείνω να βάλει ένα καλό 0w30 ή 5w30 και να αποφύγει κάτι σε xw40. (εγώ το τράβηξα ακόμα παραπέρα και έβαλα ... 20άρι!)
Τι προτείνει ο κατασκευαστής? Γιατί να μην τον ακούσεις?
Γιατί να αποφύγει το xW-40?
Γιατί να προτιμήσει το 5W-30?
Γιατί εσύ να βάλεις 20άρι?
Και εξηγούμαι γιατί ρωτάω:
**Προσωπικά θεωρώ **κατάλληλο λάδι για την Ελλάδα κάτι επώνυμο συνθετικό σε 15W-50 ή επειδή είναι δυσεύρετο 10W-40 ως 10W-60 με αλλαγές ανά 8-12000χλμ. Αυτά προσφέρουν την καλύτερη προστασία του κινητήρα έστω κι αν κλέβουν 2-3 άλογα. Τα κοινά 5W-30 είναι ακατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες στην Ελλάδα ενώ τα περίεργα 5W-30 που είναι ειδικής κατασκευής για σπάνιες αλλαγές τα θεωρώ επίσης ακατάλληλα βλέποντας τον τρόπο που περνάνε τη ζωή τους τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα... Το 20άρι μάλλον είναι πολύ ακραίο και νομίζω ατυχές και φοβάμαι πώς θα τιμωρηθείς για αυτό...Tα έχω εξηγήσει παλιότερα,οπότε θεωρώ ανώφελο να εμπλακώ πάλι σε προσωπικές διαμάχες.
Όποιος θέλει να μάθει,μαθαίνει....
απλά μια ερώτηση για τα παραπάπω.Έχεις κάποια μελέτη ή έρευνα η οποία να προέρχετε απο τον ίδιο κατασκευαστή αυτ/των για την ακαταλληλότητα των λιπαντικών που αναφέρεις στην ελλάδα?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τι προτείνει ο κατασκευαστής? Γιατί να μην τον ακούσεις?
Γιατί να αποφύγει το xW-40?
Γιατί να προτιμήσει το 5W-30?
Γιατί εσύ να βάλεις 20άρι?
Και εξηγούμαι γιατί ρωτάω:
**Προσωπικά θεωρώ **κατάλληλο λάδι για την Ελλάδα κάτι επώνυμο συνθετικό σε 15W-50 ή επειδή είναι δυσεύρετο 10W-40 ως 10W-60 με αλλαγές ανά 8-12000χλμ. Αυτά προσφέρουν την καλύτερη προστασία του κινητήρα έστω κι αν κλέβουν 2-3 άλογα. Τα κοινά 5W-30 είναι ακατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες στην Ελλάδα ενώ τα περίεργα 5W-30 που είναι ειδικής κατασκευής για σπάνιες αλλαγές τα θεωρώ επίσης ακατάλληλα βλέποντας τον τρόπο που περνάνε τη ζωή τους τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα... Το 20άρι μάλλον είναι πολύ ακραίο και νομίζω ατυχές και φοβάμαι πώς θα τιμωρηθείς για αυτό...Tα έχω εξηγήσει παλιότερα,οπότε θεωρώ ανώφελο να εμπλακώ πάλι σε προσωπικές διαμάχες.
Δεν πρόκειται να μαλώσουμε! Άλλωστε όπως βλέπεις ρωτάω ρωτάω για να βελτιώσω τις γνώσεις μου και να μάθω περισσότερα. Αρχίζω μάλιστα από τις επιλογές του κατασκευαστή. Επειδή με ενδιαφέρει το όντως πολύπλοκο και δυστυχώς μπερδεμένο και παρεξηγημένο θέμα πού μπορώ να βρω αυτά που έχεις εξηγήσει παλαιότερα για να τα μελετήσω?
-
-
Το θέμα είναι πολύ μα πολύ μεγάλο, όπως αποδεικνύει και το «περί λιπαντικών γενικώς». Εκεί έχω κουράσει αρκετούς με την εμμονή μου… για ευκολία μπορείς να αναζητήσεις τα posts μου. Εγώ σου πρότεινα μια μέση λύση, ούτε το βιβλίο που λέει 20αρι ούτε την απαρχαιωμένη άποψη των συνεργείων για 40άρια. (για 50αρι σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν σχολιάζω).
G60 μην ανησυχείς, μια χαρά είναι το ύφος του onyx, δεν πρόκειται να μαλώσουμε.
Προτάσεις για στέισον.... από σελ 5: εντυπώσεις από Forester