Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα [#5]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα [#5]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Περί αυτοκίνησης
    67
    178
    443
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Aν δεν κοιμούνται όλοι βέβαια. Ή αν μπει κάποιος (που δεν κοιμάται)στο κόπο να ασχοληθεί...
      Πράγμα που (δεν) συμβαίνει πάντα.
      Ειδικά σε πυκνοκατικημένες περιοχές που δεν παρκάρουν και έξω από τα σπίτια τους.
      (παθών)

      Το καλύτερο από όλα είναι να τον πετύχεις την ώρα που που πάει να το κάνει.....Εκεί να δεις γλέντια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        ...o ταρίφας που τσαντίστηκε επειδή άφησα, έχοντας εγώ STOP, να περάσει μια οδηγός σε εκπαιδευτικό με τον εκπαιδευτή της και στη συνέχεια επειδή εκείνη πήγαινε σε στενή κατηφόρα με 20 χλμ πάταγε επίμονα την κόρνα. Στο τέλος δε αλλάζοντας κατεύθυνση με έβρισε κιόλας. Ήμουν πολύ βιαστικός - δυστυχώς.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ 'ΖΩΟΥ'...
          Πριν κάποιο διάστημα είχα αναφέρει την ενοχλητική και κακή συνήθεια που έχω να μπαίνω σφήνα σε λωρίδα που στρίβουν αριστερά σε φανάρι και να μπαίνω μπροστά στην ουρά. Χτες νωρίς το απόγευμα επέστρεφα από Βάρης Κορωπίου όπου γινόταν της κακομοίρας. Πηγαίναμε σχεδόν σημειωτόν. Επειδή είχα αρχίσει να υπερθερμαίνομαι αποφάσισα να κάνω κάτι για να προχωρήσω λίγο. Αρχίζω λοιπόν να οδηγώ λίγο πιο γρήγορα και όπου είχα κενό χωνόμουν για να προσωρήσω (σφήνες).
          Οι σφήνες όμως αυτές δεν ήταν καθόλου δύσκολες επειδή έβλεπα ότι το 90% των οδηγών αργούσε υπερβολικά να ξεκινήσει και όταν το έπαιρνε απόφαση δεν έφτανε καν τα 40 χλμ/ώρα ακόμα και αν δεν είχε κίνηση μπροστά του. Απο περιέργεια έριχνα ματιές στα αμάξια...
          Η πλειοψηφία μίλαγε στο κινητό. Άλλοι τσακώνονταν με το/τη συνοδηγό και άλλοι απλά κοιμόντουσαν όρθιοι. Τελικά έφτασα σε ένα φανάρι, έκανα τη γνωστή καφρίλα, μπήκα πρώτος και μετά από 2 (ΔΥΟ!!!!!) λεπτά οδηγώντας στη λογική ταχύτητα των 100 χλμ για τα δεδομένα μιας λεωφόρου έφτασα στο Κορωπί.
          Συγνώμη, αλλά αν οι άλλοι είναι ζώα του κερατά, γίνονται και όσοι είναι κολημένοι από πίσω τους...

          Τυπικά θα αναφέρω ένα ακόμα παράδειγμα. Πέρσυ το καλοκαίρι επιστρέφοντας από Καλαμάτα στις στροφές της Μεγαλόπολης (όποιος ξέρει ήδη έκανε ΩΧ). Παπούς με saxo πηγαίνει με 30 ακόμα και στις ευθείες ανάμεσα στις στροφές... ΤΡΙΑΝΤΑ!!!!! Εγώ ήμουν 2 αμάξια πίσω και για να μην κάψω συμπλέκτη άφηνα μεγάλο κενό και τους έφτανα στις στροφές. Τελικά ο κύριος που ήταν μπροστά μου απήυδησε και πέρασε τον παπού ΠΑΝΩ σε στροφή έχοντας χάσει την ψυχραιμία του όπως καταλάβαινα από πίσω. Ποιός είναι πιο ζώο από τους 2...;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Ο χρήστης Lippi έγραψε:

            Το καλύτερο από όλα είναι να τον πετύχεις την ώρα που που πάει να το κάνει.....Εκεί να δεις γλέντια...

            αυτο θελει ή απιστευτη κωλοφαρδια ή απιστευτη γκαντεμια (αν εχει κανα οπλο, αν και πιστευω οτι αυτοι που κανουν αυτες τις μικρο-κλεψιες -δλδ ραδιοcd κλπ δεν ειναι δα και μαφια να κουβαλανε οπλα)

            @εντι. αν αυτος που ειναι πρωτος στην ουρα δεν σ'αφησει να μπεις, τοτε τι κανεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kacey last edited by

              ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ 100 ΣΤΗΝ ΒΑΡΗΣ-ΚΟΡΩΠΙΟΥ??? ΑΓΙΟ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΔΟΛΟΦΟΝΕ, ΑΛΗΤΗ ΚΟΝΤΡΑΚΙΑ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eddie_147 last edited by

                @skye: Συνήθως η όλη ιστορία γίνεται χωρίς να προλάβει να πάρει χαμπάρι κανείς το παραμικρό. Αν γίνει τέεεεετοια στραβή και ξεκινήσουν ε δεν πρόκειται να προκαλέσω και μπάχαλο. Θα κάτσω να τη φάω κανονικά και θα μπω στο επόμενο φανάρι... Πάντως επειδή μου το έχουν κάνει και μένα, όταν ο άλλος εξαφανίζεται δεν υπάρχει λόγος να τσαντιστώ. Αντίθετα υπάρχουν ΖΩΑ που μπαίνουν μπροστά σου και μετά πάνε πολύ πιο αργά... Κάτι κοπελίτσες που θέλουν να στρίψουν αριστερά πιο κάτω και βαριούνται να αλλάζουν λωρίδα...

                @kacey: Σε γράψαν εκεί; Έχω ακούσει ότι τώρα τελευταία τη στήνουν. 50 το όριο κλασσικά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  Οχι ρε, απλα σχολιαζα το ποσο τρομακτικα εγκληματικη ηταν αυτη η ταχυτητα για εκεινο τον δρομο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    πάρκινγκ ΤΕΙ Χαλκίδας

                    Κατά το παρκάρισμα αντί να βάλει όπισθεν θα έβαλε μάλλον 1η (με αποτέλεσμα να βυθιστεί ο προφυλακτήρας), αφού στην αντίθετη πλευρά υπήρχε κενή θέση

                    κρίμα, δε ξέρεις από που θα σου ρθει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliodriver last edited by

                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                      Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ 'ΖΩΟΥ'...
                      Πριν κάποιο διάστημα είχα αναφέρει την ενοχλητική και κακή συνήθεια που έχω να μπαίνω σφήνα σε λωρίδα που στρίβουν αριστερά σε φανάρι και να μπαίνω μπροστά στην ουρά. Χτες νωρίς το απόγευμα επέστρεφα από Βάρης Κορωπίου όπου γινόταν της κακομοίρας. Πηγαίναμε σχεδόν σημειωτόν. Επειδή είχα αρχίσει να υπερθερμαίνομαι αποφάσισα να κάνω κάτι για να προχωρήσω λίγο. Αρχίζω λοιπόν να οδηγώ λίγο πιο γρήγορα και όπου είχα κενό χωνόμουν για να προσωρήσω (σφήνες).
                      Οι σφήνες όμως αυτές δεν ήταν καθόλου δύσκολες επειδή έβλεπα ότι το 90% των οδηγών αργούσε υπερβολικά να ξεκινήσει και όταν το έπαιρνε απόφαση δεν έφτανε καν τα 40 χλμ/ώρα ακόμα και αν δεν είχε κίνηση μπροστά του. Απο περιέργεια έριχνα ματιές στα αμάξια...
                      Η πλειοψηφία μίλαγε στο κινητό. Άλλοι τσακώνονταν με το/τη συνοδηγό και άλλοι απλά κοιμόντουσαν όρθιοι. Τελικά έφτασα σε ένα φανάρι, έκανα τη γνωστή καφρίλα, μπήκα πρώτος και μετά από 2 (ΔΥΟ!!!!!) λεπτά οδηγώντας στη λογική ταχύτητα των 100 χλμ για τα δεδομένα μιας λεωφόρου έφτασα στο Κορωπί.
                      Συγνώμη, αλλά αν οι άλλοι είναι ζώα του κερατά, γίνονται και όσοι είναι κολημένοι από πίσω τους...

                      Φίλε μου, απορείς και λες 'πως μπορούν να πηγαίνουν έτσι;' και 'γιατί δεν πάνε σαν εμένα;', αλλά έχεις κάτσει να σκεφτείς ΤΙ θα γινόταν αν πηγαίναμε ΟΛΟΙ έτσι;;

                      Εκμεταλλεύεσαι λες τα κενά και το ότι είναι χαλαροί και αργούν να ξεκινήσουν, τι θα έκανες λοιπόν αν ΟΛΟΙ πήγαιναν σαν εσένα; Ποια κενά θα έβρισκες να χωθείς; Ποιος θα σε άφηνε; Λες να έφτανες 'αλώβητος' στον προορισμό σου;

                      Αυτό λέγεται ΑΝΑΡΧΙΑ ή πιο απλά, ΖΟΥΓΚΛΑ!

                      Γι' αυτό υπάρχει ο ΚΟΚ, για να υπάρχει μια τάξη, αλλά πολύ πριν τον ΚΟΚ υπάρχει η Κοινή Λογική, σύμφωνα με την οποία πάνω απ' **όλα **είναι η ασφάλεια (της υγείας και της περιουσίας), οπότε - καλώς ή κακώς - ΟΛΟΙ πρέπει να πηγαίνουμε σαν **κότες **σε τέτοιες συνθήκες.

                      Ή να είμαστε Ινδοί, οπότε εμπιστευόμαστε το.. κάρμα μας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wagner669 last edited by

                        Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                        Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ 'ΖΩΟΥ'...
                        Πριν κάποιο διάστημα είχα αναφέρει την ενοχλητική και κακή συνήθεια που έχω να μπαίνω σφήνα σε λωρίδα που στρίβουν αριστερά σε φανάρι και να μπαίνω μπροστά στην ουρά. Χτες νωρίς το απόγευμα επέστρεφα από Βάρης Κορωπίου όπου γινόταν της κακομοίρας. Πηγαίναμε σχεδόν σημειωτόν. Επειδή είχα αρχίσει να υπερθερμαίνομαι αποφάσισα να κάνω κάτι για να προχωρήσω λίγο. Αρχίζω λοιπόν να οδηγώ λίγο πιο γρήγορα και όπου είχα κενό χωνόμουν για να προσωρήσω (σφήνες).
                        Οι σφήνες όμως αυτές δεν ήταν καθόλου δύσκολες επειδή έβλεπα ότι το 90% των οδηγών αργούσε υπερβολικά να ξεκινήσει και όταν το έπαιρνε απόφαση δεν έφτανε καν τα 40 χλμ/ώρα ακόμα και αν δεν είχε κίνηση μπροστά του. Απο περιέργεια έριχνα ματιές στα αμάξια...
                        Η πλειοψηφία μίλαγε στο κινητό. Άλλοι τσακώνονταν με το/τη συνοδηγό και άλλοι απλά κοιμόντουσαν όρθιοι. Τελικά έφτασα σε ένα φανάρι, έκανα τη γνωστή καφρίλα, μπήκα πρώτος και μετά από 2 (ΔΥΟ!!!!!) λεπτά οδηγώντας στη λογική ταχύτητα των 100 χλμ για τα δεδομένα μιας λεωφόρου έφτασα στο Κορωπί.
                        Συγνώμη, αλλά αν οι άλλοι είναι ζώα του κερατά, γίνονται και όσοι είναι κολημένοι από πίσω τους...

                        Φίλε μου, απορείς και λες 'πως μπορούν να πηγαίνουν έτσι;' και 'γιατί δεν πάνε σαν εμένα;', αλλά έχεις κάτσει να σκεφτείς ΤΙ θα γινόταν αν πηγαίναμε ΟΛΟΙ έτσι;;

                        Εκμεταλλεύεσαι λες τα κενά και το ότι είναι χαλαροί και αργούν να ξεκινήσουν, τι θα έκανες λοιπόν αν ΟΛΟΙ πήγαιναν σαν εσένα; Ποια κενά θα έβρισκες να χωθείς; Ποιος θα σε άφηνε; Λες να έφτανες 'αλώβητος' στον προορισμό σου;

                        Αυτό λέγεται ΑΝΑΡΧΙΑ ή πιο απλά, ΖΟΥΓΚΛΑ!

                        Γι' αυτό υπάρχει ο ΚΟΚ, για να υπάρχει μια τάξη, αλλά πολύ πριν τον ΚΟΚ υπάρχει η Κοινή Λογική, σύμφωνα με την οποία πάνω απ' **όλα **είναι η ασφάλεια (της υγείας και της περιουσίας), οπότε - καλώς ή κακώς - ΟΛΟΙ πρέπει να πηγαίνουμε σαν **κότες **σε τέτοιες συνθήκες.

                        Ή να είμαστε Ινδοί, οπότε εμπιστευόμαστε το.. κάρμα μας!

                        Τι μαθαμε σημερα

                        Το να μηλας στο κινητο και να τσακωνεσαι με τον/την συνοδηγο την ωρα που οδηγεις οπως να ναι.... Ειναι ασφαλες.... Και κοινωνικα αποδεκτο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cliodriver last edited by

                          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
                          Τι μαθαμε σημερα

                          Το να μηλας στο κινητο και να τσακωνεσαι με τον/την συνοδηγο την ωρα που οδηγεις οπως να ναι.... Ειναι ασφαλες.... Και κοινωνικα αποδεκτο....

                          Είναι.. πως να το πω...
                          ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ
                          ότι το να μιλάς στο κινητό, να τσακώνεσαι με τον/την συνοδηγό και ό,τι άλλο εκτός της οδήγησης, είναι επικίνδυνο (άρα όχι ασφαλές) και για τον ίδιο που το κάνει και για τους άλλους (άρα όχι κοινωνικά αποδεκτό).-

                          Από 'κει και πέρα, πως κατάφερες με βάση τη λογική να φτάσεις από αυτά που είπα σε αυτά που συμπέρανες, είναι πράγματι αξιοσημείωτο..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            cliodriver

                            μαλλον δεν εχεις καταλαβει το σκηνικο που σου περιγραφει. Εγω καταλαβα οτι οταν καταφερε να περασει μπροστα απο ολο αυτο το τσουρμο των αποχαυνομενων οδηγων που οδηγουσαν σαν ρομποτακια, ειδε οτι ο δρομος μπροστα ηταν ανοιχτος χωρις κινηση. Περνωντας τους ολους αυτους με τον τροπο που το εκανε, καταφερε να βγει μπροστα και να φτασει στον προορισμο του σε 2 λεπτα, αφου δεν υπηρχε αιτια για συμφορηση, απλα ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι δημιουργουσαν κινηση απο το πουθενα.

                            εγω αυτο καταλαβα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ευτυχώς που υπάρχουν και οδηγοί που κοιμούνται στο τιμόνι σε τέτοιες συνθήκες ώστε με δύο **απλές-χωρίς κίνδυνο κινήσεις ** να μπορείς να ξεμπερδευεις από την κίνηση και να επιβαρύνεις όσο το δυνατόν λιγότερο τόσο την κυκλοφορία όσο και το περιβάλλον (καλά το πήγα λίγο μακριά), αλλά το κυριότερο να σώνεις τα νεύρα σου!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Δεν είπα ότι πρέπει όλοι να πηγαίνουν με 100. Απλά αν κινούνταν ΟΛΟΙ με τουλάχιστον 60-70 χλμ στο συγκεκριμένο δρόμο δεν θα υπήρχε λόγος να κάνω οποιαδήποτε σφήνα. Μιλώντας για το σωτήριο έτος 2007 και όχι τη δεκαετία του '50 που βλέπαμε τον Αλεξανδράκη στις ταινίες με κάτι τεράστιες κούρσες νομίζω ότι είναι παραπάνω από λογική ταχύτητα.
                                Χωρίς να είναι η βασική αιτία του προβλήματος, αυτό το κωλοκινητό εξελίσσεται σε μάστιγα. Ειδικά το handsfree είναι πολλαπλάσια επικίνδυνο. Δεν πα να χεις 5 χέρια στο τιμόνι. Άμα το μυαλό σου είναι στο τι σου λένε στο κινητό είναι σαν να οδηγείς μεθυσμένος.
                                @kacey: μιλάμε ότι μετά το φανάρι δεν υπήρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ. Που σημαίνει ότι στις πρώτες 2 σειρές θα υπήρχαν 2-3 ζώα και πήγαιναν καροτσάκι όλο το λαό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cliodriver last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                  cliodriver

                                  μαλλον δεν εχεις καταλαβει το σκηνικο που σου περιγραφει. Εγω καταλαβα οτι οταν καταφερε να περασει μπροστα απο ολο αυτο το τσουρμο των αποχαυνομενων οδηγων που οδηγουσαν σαν ρομποτακια, ειδε οτι ο δρομος μπροστα ηταν ανοιχτος χωρις κινηση. Περνωντας τους ολους αυτους με τον τροπο που το εκανε, καταφερε να βγει μπροστα και να φτασει στον προορισμο του σε 2 λεπτα, αφου δεν υπηρχε αιτια για συμφορηση, απλα ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι δημιουργουσαν κινηση απο το πουθενα.

                                  εγω αυτο καταλαβα.

                                  Κατάλαβα πολύ καλά τη φάση. Δεν πήγαιναν αργά γιατί ΟΛΟΙ μιλούσαν στο κινητό ή τσακώνονταν, υπήρχε φανάρι. Το φανάρι είναι όπως κατάλαβα σκ@τοφάναρο, αλλά τι να κάνουμε, άτιμη ζωή! Υπάρχουν και τέτοια φανάρια!

                                  Καταδικάζω ακριβώς αυτό το 'ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι'

                                  Δεν είναι απαραίτητο να είμαστε αποχαυνωμένοι και άσχετοι για να πηγαίνουμε σαν τις κότες στο πήξιμο!! Και ξαναλέω, αν πάμε όλοι όπως λέει ο φίλος, που θα καταλήξουμε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wagner669 last edited by

                                    Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                    Τι μαθαμε σημερα

                                    Το να μηλας στο κινητο και να τσακωνεσαι με τον/την συνοδηγο την ωρα που οδηγεις οπως να ναι.... Ειναι ασφαλες.... Και κοινωνικα αποδεκτο....

                                    Είναι.. πως να το πω...
                                    ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ
                                    ότι το να μιλάς στο κινητό, να τσακώνεσαι με τον/την συνοδηγό και ό,τι άλλο εκτός της οδήγησης, είναι επικίνδυνο (άρα όχι ασφαλές) και για τον ίδιο που το κάνει και για τους άλλους (άρα όχι κοινωνικά αποδεκτό).-

                                    Από 'κει και πέρα, πως κατάφερες με βάση τη λογική να φτάσεις από αυτά που είπα σε αυτά που συμπέρανες, είναι πράγματι αξιοσημείωτο..

                                    Εγω φταιω;;;;
                                    Εσυ τα γραφεις.....

                                    Οταν ο EDDIE_147 καταφερε να περασει μπροστα απο ολο αυτο το τσουρμο των αποχαυνομενων οδηγων που οδηγουσαν σαν ρομποτακια, καταφερε να φτασει στον προορισμο του σε 2 λεπτα
                                    Δεν υπηρχε αιτια για συμφορηση, απλα ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι, πηγαιναν οπως να ναι και δημιουργουσαν κινηση χωρις λογο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cliodriver last edited by

                                      Ο χρήστης Lippi έγραψε:
                                      Ευτυχώς που υπάρχουν και οδηγοί που κοιμούνται στο τιμόνι σε τέτοιες συνθήκες ώστε με δύο **απλές-χωρίς κίνδυνο κινήσεις ** να μπορείς να ξεμπερδευεις από την κίνηση και να επιβαρύνεις όσο το δυνατόν λιγότερο τόσο την κυκλοφορία όσο και το περιβάλλον (καλά το πήγα λίγο μακριά), αλλά το κυριότερο να σώνεις τα νεύρα σου!!!!

                                      Απλές και χωρίς κίνδυνο όπως λές φίλε μου, μέχρι να πέσεις πάνω σε κανέναν, ή να πάρεις κανέναν δικυκλιστή μαζί σου...

                                      Εκτός αν ισχυριστείς ότι ελέγχεις τα πάντα γύρω σου και ότι έχεις τρομερές οδηγικές ικανότητες. Γιατί εκεί πάμε αλλού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cliodriver last edited by

                                        Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                        Εγω φταιω;;;;
                                        Εσυ τα γραφεις.....

                                        Οταν ο EDDIE_147 καταφερε να περασει μπροστα απο ολο αυτο το τσουρμο των αποχαυνομενων οδηγων που οδηγουσαν σαν ρομποτακια, καταφερε να φτασει στον προορισμο του σε 2 λεπτα
                                        Δεν υπηρχε αιτια για συμφορηση, απλα ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι, πηγαιναν οπως να ναι και δημιουργουσαν κινηση χωρις λογο

                                        Όχι **ΣΙΓΟΥΡΑ **δεν τα έγραψα εγώ, απλά **εσύ **δεν τα διάβασες καλά ή και καθόλου!

                                        Για τον Έντι, είπαμε, υπήρχε ΦΑΝΑΡΙ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wagner669 last edited by

                                          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                          Ευτυχώς που υπάρχουν και οδηγοί που κοιμούνται στο τιμόνι σε τέτοιες συνθήκες ώστε με δύο **απλές-χωρίς κίνδυνο κινήσεις ** να μπορείς να ξεμπερδευεις από την κίνηση και να επιβαρύνεις όσο το δυνατόν λιγότερο τόσο την κυκλοφορία όσο και το περιβάλλον (καλά το πήγα λίγο μακριά), αλλά το κυριότερο να σώνεις τα νεύρα σου!!!!

                                          Απλές και χωρίς κίνδυνο όπως λές φίλε μου, μέχρι να πέσεις πάνω σε κανέναν, ή να πάρεις κανέναν δικυκλιστή μαζί σου...

                                          Εκτός αν ισχυριστείς ότι ελέγχεις τα πάντα γύρω σου και ότι έχεις τρομερές οδηγικές ικανότητες. Γιατί εκεί πάμε αλλού.

                                          Και να πεσεις πανω σε κανεναν απο δαυτους, με 30-40 ΧΑΩ δεν παθαινεις τιποτα.
                                          Ασε που οταν ερθουν οι της τροχαιας λες 'Μα... Μιλουσε στο κινητο!!' και ξεμπερδευεις.
                                          Τα μηχανακια ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.
                                          Γιατι αν ειναι αναμεσα στις λωριδες των αυτοκινητων....
                                          Ας προσεχε!
                                          Αν ειναι πισω απο αλλο αμαξι... Θα τον εβλεπε.

                                          Και τελος....
                                          Δεν χρειαζεσαι τρομερες οδιγηκες ικανοτητες για να κανεις μια σφινα με ελαχιστα χιλιομετρα, χωρις να κοπανησεις καποιον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • U
                                            unhackable last edited by

                                            Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:

                                            cliodriver

                                            μαλλον δεν εχεις καταλαβει το σκηνικο που σου περιγραφει. Εγω καταλαβα οτι οταν καταφερε να περασει μπροστα απο ολο αυτο το τσουρμο των αποχαυνομενων οδηγων που οδηγουσαν σαν ρομποτακια, ειδε οτι ο δρομος μπροστα ηταν ανοιχτος χωρις κινηση. Περνωντας τους ολους αυτους με τον τροπο που το εκανε, καταφερε να βγει μπροστα και να φτασει στον προορισμο του σε 2 λεπτα, αφου δεν υπηρχε αιτια για συμφορηση, απλα ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι δημιουργουσαν κινηση απο το πουθενα.

                                            εγω αυτο καταλαβα.

                                            Κατάλαβα πολύ καλά τη φάση. Δεν πήγαιναν αργά γιατί ΟΛΟΙ μιλούσαν στο κινητό ή τσακώνονταν, υπήρχε φανάρι. Το φανάρι είναι όπως κατάλαβα σκ@τοφάναρο, αλλά τι να κάνουμε, άτιμη ζωή! Υπάρχουν και τέτοια φανάρια!

                                            Καταδικάζω ακριβώς αυτό το 'ολοι αυτοι οι αποχαυνομενοι ασχετοι οδηγοι'

                                            Δεν είναι απαραίτητο να είμαστε αποχαυνωμένοι και άσχετοι για να πηγαίνουμε σαν τις κότες στο πήξιμο!! Και ξαναλέω, αν πάμε όλοι όπως λέει ο φίλος, που θα καταλήξουμε;

                                            ... μια ώρα αρχύτερα στο σπίτι μας ίσως?

                                            Δηλαδή θες να πεις ότι δεν έχεις δει ποτέ να δημιουργείται κίνηση από το 0? Αν όντως πιστεύεις ότι δεν γίνεται αυτό πέρνα απλά μια βόλτα από την Κατεχάκη οποιαδήποτε καθημερινή απόγευμα και στο ρεύμα απο Ηλιούπολη προς Αθήνα. Αρκούν 2 αυτοκίνητα για να δημιουργήσουν ουρές από τον Καρέα μέχρι λίγο πριν από την περιφεριακή απλά πηγαίνοντας δίπλα πίπλα και σε ρυθμό βόλτας.

                                            Δηλαδή τόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίσουμε το 'γρήγορα και ίσως επικίνδυνα' από το 'σβέλτα'?

                                            Προσωπικά εκτιμώ ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της κίνησης δημιουργείται από τέτοιους ακριβώς οδηγούς ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr