Ο χρήστης RedLine έγραψε:
O μηχανικος του ειπε πριν κατηγορησουμε το λαδι πρεπει να ανοιξουμε μοτερ και να το ψαξουμε (και πολυ σωστα ειπε), ομως του εκανε τρομερη εντυπωση οτι δεν ειχε μεινει σταγονα λαδι μεσα στο καρτερ και αυτο τον εβαλε σε υποψιες πως κατι φταιει με το λαδι. Αναμενονται εξελιξεις........
Του έλεγα ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας του
Οταν τα AMSOIL αποτυγχανουν παντα φταιει ο κινητηρας...Τι πρωτοτυπη και καθολου αναμενομενη μιλτοδιαγνωση!!!
Δηλαδή ο Μίλτος προτρέχει να βγάλει συμπέρασμα ενώ εσύ όχι; Όταν ένα μοτέρ βρεθεί χωρίς λάδι, αυτό είναι καθαρά ευθύνη του ιδιοκτήτη του, αν δεν υπάρχει λάθος του μηχανικού που βίδωσε την τάπα και το φίλτρο. Όταν εγώ αλλάζω ιξώδες ή τύπο λαδιού, ελέγχω το λάδι πολύ συχνά μέχρι να δω αν και πόσο πίνει. Το ίδιο οφείλει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης που σέβεται τον κινητήρα του και πειραματίζεται με τα λάδια. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν τον υποχρέωσε να αγοράσει ένα συγκεκριμένο λάδι, όποιο και να είναι αυτό. Όποιος σκέφτεται, δεν παίρνει μια έτοιμη γνώμη του τύπου 'βάλε HDD' αλλά αναρωτιέται 'ναι, αλλά γιατί;'. Και ο Μίλτος απαντά σ'αυτή την ερώτηση αναλυτικά και δίνει και πολλές εναλλακτικές λύσεις, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι AMSOIL! Για ρώτα για API certified 30άρι (ή κοίτα μερικές σελίδες πίσω). Στην τελική δεν υπάρχει έτοιμη γνώμη για όλους τους συνδυασμούς αυτοκινήτου, κινητήρα, συνθήκών, παλαιότητας, φθοράς, κτλ, αλλά η καλύτερη λύση ποικίλλει ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Ας περιμένουμε τη διάγνωση και βλέπουμε... Πολύ πιο πιθανό θεωρώ να είχε διαρροή κάπου παρά να ήπιε σταδιακά σχεδόν 4 λίτρα χωρίς να το καταλάβει ο ιδιοκτήτης, ούτε από τη χροιά του ήχου, ούτε από τους κραδασμούς, ούτε από τον δείκτη στάθμης λιπαντικού που έχουν πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα...