-
Αμάν με το AMSOIL Ούτε εγώ αγοράζω (υπάρχουν πολλές καλές μάρκες) αλλά το να άδειασε εντελώς ο κινητήρας;
Αν ο μηχανικός βίδωσε το φίλτρο στραβά και πεταγόταν έξω το λάδι, ποιος φταίει, η AMSOIL?
-
αν το μοτέρ είχε πολλές ανοχές και το έκαιγε ..... καλά δεν του άναψε λαμπάκι λαδιού ?????
-
Μόνο εγώ έχω προτείνει σε Πεζάκηδες το HDD 5W30 σαν ενδιαφέρουσα επιλογή. Αλλά πρέπει να μας κόβει και λίγο. Αν ο κινητήρας έχει ανοχές και δεν σηκώνει 30ρι ή αν έχει οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα και το καίει και δεν το παρακολουθεί ο οδηγός φταίω εγώ ή η AMSOIL;
Και γιατί δεν τονίζουμε ότι προτρέπω την εύρεση και επιλογή του κατάλληλου και δευτερευόντως του καλύτερου; Πόσοι εδώ μέσα με διάβασαν που λέβω τα καλύτερα λόγια για το HDD; Πήγαν και το αγόρασαν; Άλλος πήγε πήρε το AMO, άλλος το DEO, άλλος το TSO, άλλος το Mobil 1 15W50, άλλος RED LINE, άλλος 300V, άλλος Silkolene. Δηλαδή στο εξης όποιος σπάσει μοτέρ θα βγαίνεις να μου την λες;
Θα μπορούσες να αρκεστείς να αναφέρεις το περιστατικό. Πάντως, για να μην πάρει ο φίλος να μου το πει σημαίνει ότι έχει θυμώσει μαζί μου... Μαντεύω ποιός είναι και αν θυμηθώ όνομα θα του τηλεφωνήσω (από όλην την Ελλάδα με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτάνε για λάδια).Σε μένα που δεν το καίει, κι ούτε σε άλλον γνωστό μου, και δεν σπάει τώρα τί πρέπει να πούμε; Να μην το ξαναβάλουμε επειδή σε άλλον εξατμίστηκε το HDD;
Μου έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση με το ΑΜΟ 10W40, όταν ένας φίλος το έβαλε αντί για το 10W60 που το έκαιγε πάνω από ένα λίτρο στα 1000χλμ, και με το ΑΜΟ συνεχεζε να το καίει αλλά λίγο λιγότερο (κοντά στο λίτρο). Του έλεγα ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας του, του το είχε πει και ο μηχανικός του. Κάποτε το μοτέρ έσπασε, αν δεν τον διαβεβαίωνε ο μηχανικός ότι δεν έφταιγε το λάδι ο φίλος θα πίστευε σήμερα ότι το ΑΜΟ 10W40 δεν είναι καλό κι ας το χρησιμοποιούν άλλοι που δηλώνουν ευτυχείς.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν το μοτέρ είχε πολλές ανοχές και το έκαιγε .....Αν καίει τόσο λάδι δεν θα βλέπεις τίποτα στο καθρέφτη σου.
-
Δηλαδή στο εξης όποιος σπάσει μοτέρ θα βγαίνεις να μου την λες;
??????? Ανεφερα πουθενα το ονομα σου??????????????
Ασε μας ρε Μιλτο......(οποιος εχει τη μυγα,μυγιαζεται.....)Θα μπορούσες να αρκεστείς να αναφέρεις το περιστατικό.
Αυτο εκανα!Δεν ανεφερα λεπτομερειες τι ελεγαν για τα AMSOIL...(καθολου κολακευτικα σε πληροφορω)
Του έλεγα ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας του
Οταν τα AMSOIL αποτυγχανουν παντα φταιει ο κινητηρας...Τι πρωτοτυπη και καθολου αναμενομενη μιλτοδιαγνωση!!!
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Δηλαδή στο εξης όποιος σπάσει μοτέρ θα βγαίνεις να μου την λες;
??????? Ανεφερα πουθενα το ονομα σου??????????????
Ασε μας ρε Μιλτο......(οποιος εχει τη μυγα,μυγιαζεται.....)ομως, υστερα απο προτροπη καποιου φιλου του που ασχολειται με internet και μπαινει σε forums ειχε διαβασει καποιον 'ειδικο' που ελεγε πως υπαρχει ενα λαδι που οσο και να το σκισεις δεν καταλαβαινει τιποτα και σου δινει κορυφαιες επιδοσεις. Το λαδι που ειχε διαβασει στο ιντερνετ ο φιλος του και του το προτεινε ηταν το AMSOIL HDD 5W30
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δηλαδή στο εξης όποιος σπάσει μοτέρ θα βγαίνεις να μου την λες;
??????? Ανεφερα πουθενα το ονομα σου??????????????
Ασε μας ρε Μιλτο......(οποιος εχει τη μυγα,μυγιαζεται.....)ομως, υστερα απο προτροπη καποιου φιλου του που ασχολειται με internet και μπαινει σε forums ειχε διαβασει καποιον 'ειδικο' που ελεγε πως υπαρχει ενα λαδι που οσο και να το σκισεις δεν καταλαβαινει τιποτα και σου δινει κορυφαιες επιδοσεις. Το λαδι που ειχε διαβασει στο ιντερνετ ο φιλος του και του το προτεινε ηταν το AMSOIL HDD 5W30
Ε και??????Ο μονος ειναι που γραφει?Και αν ειναι, και θεωρει τον εαυτο του υπευθυνο των λεγομενων του , ας υποστει και τις αντιθετες αποψεις.
Γιατι καλη η θεωρια και τα γραπτα αλλα η πραξη ειναι τελειως διαφορετικη. -
εγω δεν συμφωνω με τα παραπανω και να ειπε κατι τετοιο ο Miltellas απο την στιγμη που απαφασιζει ο ιδιοκτητης του αμαξιου να το βαλει μονο και μονο αυτος εχει την ευθυνη.
Επισης ηταν τοσο ασχετος που δεν ανοιξε μια φορα το καπο ωστε να τραβηζει δεικτη λαδιου τα πρωτα 500 - 1000 χιλιομετρα για να δει πως συμπεριφερετε το λαδι στο συγκεκριμενο μοτερ ??
Επισης οπως εχει ξαναανφερθει πολλες φορες μπορει ενα ποιοτηκο λαδι να μπει σε εναν κινητηρα και να καιγετε και να μπει ενα υποδειεστερο και να ειναι μια χαρα.Οποτε δεν σημαινει οτι επειδη βαλαμε κατι κορυφαιο το αφηνουμε στην τυχη του και δεν ελεγχουμε καθε τοσο να δουμε τι παιζει.
Τελος εγω προσωπικα τον Miltellas των θεωρω απο τους ποιο top που εχω μιλησει γιατι οι περισσοτεροι σου λενε βαλε αυτο ειναι πολυ καλο αλλα δεν ξερουν να το τεκμηριωσουν σε αντιθεση με τον Miltellas που σου εξηγει τα παντα.
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
εγω δεν συμφωνω με τα παραπανω και να ειπε κατι τετοιο ο Miltellas απο την στιγμη που απαφασιζει ο ιδιοκτητης του αμαξιου να το βαλει μονο και μονο αυτος εχει την ευθυνη.Επισης ηταν τοσο ασχετος που δεν ανοιξε μια φορα το καπο ωστε να τραβηζει δεικτη λαδιου τα πρωτα 500 - 1000 χιλιομετρα για να δει πως συμπεριφερετε το λαδι στο συγκεκριμενο μοτερ ??
Επισης οπως εχει ξαναανφερθει πολλες φορες μπορει ενα ποιοτηκο λαδι να μπει σε εναν κινητηρα και να καιγετε και να μπει ενα υποδειεστερο και να ειναι μια χαρα.Οποτε δεν σημαινει οτι επειδη βαλαμε κατι κορυφαιο το αφηνουμε στην τυχη του και δεν ελεγχουμε καθε τοσο να δουμε τι παιζει.
Τελος εγω προσωπικα τον Miltellas των θεωρω απο τους ποιο top που εχω μιλησει γιατι οι περισσοτεροι σου λενε βαλε αυτο ειναι πολυ καλο αλλα δεν ξερουν να το τεκμηριωσουν σε αντιθεση με τον Miltellas που σου εξηγει τα παντα.
Δεν κατηγορησε κανεις τον Μιλτο, μην αποπροσανατολιζομαστε, ενα περιστατικο περι κορυφαιων Amsoil ανεφερα, και στην τελικη μπορει να μην φταιει και το λαδι, απλα ο ιδιοκτητης ανεφερε πως τοσο καιρο με Shell δεν ειχε ποτε προβλημα, και με το που εβαλε amsoil κολλησε το moter.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
O μηχανικος του ειπε πριν κατηγορησουμε το λαδι πρεπει να ανοιξουμε μοτερ και να το ψαξουμε (και πολυ σωστα ειπε), ομως του εκανε τρομερη εντυπωση οτι δεν ειχε μεινει σταγονα λαδι μεσα στο καρτερ και αυτο τον εβαλε σε υποψιες πως κατι φταιει με το λαδι. Αναμενονται εξελιξεις........Του έλεγα ότι έχει πρόβλημα ο κινητήρας του
Οταν τα AMSOIL αποτυγχανουν παντα φταιει ο κινητηρας...Τι πρωτοτυπη και καθολου αναμενομενη μιλτοδιαγνωση!!!
Δηλαδή ο Μίλτος προτρέχει να βγάλει συμπέρασμα ενώ εσύ όχι; Όταν ένα μοτέρ βρεθεί χωρίς λάδι, αυτό είναι καθαρά ευθύνη του ιδιοκτήτη του, αν δεν υπάρχει λάθος του μηχανικού που βίδωσε την τάπα και το φίλτρο. Όταν εγώ αλλάζω ιξώδες ή τύπο λαδιού, ελέγχω το λάδι πολύ συχνά μέχρι να δω αν και πόσο πίνει. Το ίδιο οφείλει να κάνει κάθε ιδιοκτήτης που σέβεται τον κινητήρα του και πειραματίζεται με τα λάδια. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν τον υποχρέωσε να αγοράσει ένα συγκεκριμένο λάδι, όποιο και να είναι αυτό. Όποιος σκέφτεται, δεν παίρνει μια έτοιμη γνώμη του τύπου 'βάλε HDD' αλλά αναρωτιέται 'ναι, αλλά γιατί;'. Και ο Μίλτος απαντά σ'αυτή την ερώτηση αναλυτικά και δίνει και πολλές εναλλακτικές λύσεις, οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι AMSOIL! Για ρώτα για API certified 30άρι (ή κοίτα μερικές σελίδες πίσω). Στην τελική δεν υπάρχει έτοιμη γνώμη για όλους τους συνδυασμούς αυτοκινήτου, κινητήρα, συνθήκών, παλαιότητας, φθοράς, κτλ, αλλά η καλύτερη λύση ποικίλλει ανάλογα με τις απαιτήσεις.
Ας περιμένουμε τη διάγνωση και βλέπουμε... Πολύ πιο πιθανό θεωρώ να είχε διαρροή κάπου παρά να ήπιε σταδιακά σχεδόν 4 λίτρα χωρίς να το καταλάβει ο ιδιοκτήτης, ούτε από τη χροιά του ήχου, ούτε από τους κραδασμούς, ούτε από τον δείκτη στάθμης λιπαντικού που έχουν πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
...
Ας περιμένουμε τη διάγνωση και βλέπουμε... Πολύ πιο πιθανό θεωρώ να είχε διαρροή κάπου παρά να ήπιε σταδιακά σχεδόν 4 λίτρα χωρίς να το καταλάβει ο ιδιοκτήτης, ούτε από τη χροιά του ήχου, ούτε από τους κραδασμούς, ούτε από τον δείκτη στάθμης λιπαντικού που έχουν πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα...Μεχρι στιγμης ουτε τα χιλιομετρα της μηχανης ξερουμε ουτε ποσα χλμ εκανε με αυτα τα λαδια,ειναι απαραιτητα στοιχεια αυτα.
-
Oπως λετε ολοι λοιπον εδω μεσα, η πλειοψηφια θεωρει τον Μιλτο ειδικο.
Οταν λοιπον θεωρειται καποιος ειδικος η γνωμη του εχει ιδιαιτερη βαρυτητα και κυριως για ανθρωπους που δεν ξερουν.
Εγω προσωπικα δεν παιρνω το μερος κανενος, αλλα καλο θεωρησα οτι αφου βρεθηκα μαρτυρας του περαστατικου να το αναφερω, με την ιδια λογικη που αναφερονται τα περαστατικα που ειναι υπερ.
Τωρα περι API νομιζω χωρις να ειμαι σιγουρος πως δεν ειναι εγκεκριμενο το συγκεκριμενο amsoil, ενω το shell ειναι. Οπως επισης οτι το Shell εχει εγκριση και συμπεριλαμβανεται στους εγκεκριμενουςι καταλογους του Γενικου χημειου του κρατους, σε αντιθεση με το 'εξω απο εδω'
Καλα να παθει λοιπον ο 'μαγκας' που ενω πηγαινε μια χαρα με το λαδακι που το προτεινε ο κατασκευαστης και η Ελληνικη αντιπροσωπεια ηθελε να ακουσει 'φωνες ειδικων' με τελικο αποτελεσμα να καψει μοτερ
Εξαλου δεν νομιζω η Peugeot να συνιστα πουθενα 5w30 και μαλιστα dieselλοδαδο. -
ο καθένας ακούει τους πάντες και κρίνει !!!!
ο Μίλτος έχει βοηθήσει πολύ τον 'σκεπτόμενο' αφου
έχει μεταφέρει αρκετή γνώση ώστε να μπορούμε
εύκολα να διαβάζουμε τις προδιαγραφές των λιπαντικών... -
Redline για άλλη μία φορά είσαι εκτός θέματος. Έχεις όρεξη να με κοντράρεις για δικούς σου λόγους και τελικά λανθάνεις κριτικά και λογικά. Ο λόγος σου σπάνια είναι θετικός και σίγουρα δεν βοηθάς κανέναν εδώ μέσα.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Εξαλου δεν νομιζω η Peugeot να συνιστα πουθενα 5w30 και μαλιστα dieselλοδαδο.
Εδώ είσαι λάθος. Υπάρχει προϊόν 5W 30 ( Total 9000 Futur ) το οποίο ανήκει στα προτεινόμενα από την Peugeot όπως και 0W 30 ( 9000 Energy ). Είναι λάδια για χρήση τόσο σε diesel οσο και σε βενζίνη αν και πρόσφατα η Total κυκλοφόρησε ένα λάδι ειδικά για diesel με FAP.
-
Σωστά τα λέει ο μιράζ. Το 5W30 φοράω εγώ στο 307.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Redline για άλλη μία φορά είσαι εκτός θέματος. Έχεις όρεξη να με κοντράρεις για δικούς σου λόγους και τελικά λανθάνεις κριτικά και λογικά. Ο λόγος σου σπάνια είναι θετικός και σίγουρα δεν βοηθάς κανέναν εδώ μέσα.Διαφωνω!Το θεμα μας ειναι 'Λιπαντικα'.Η αναφορα ενος περιστατικου που προφανως σε φερνει σε δυσκολη θεση , λογω αδικαιολογητης λατρειας σε μια συγκεκριμενη μαρκα, ειναι το ιδιο ωφελιμη με αυτων που αναφερεις εσυ.Η συγκεκριμενη εταιρια δεν εχει χρυσο μεσα στα μπουκαλια της και ειναι αδυνατον προιον παρασκευασμενο απο ανθρωπινα χερια να μην εχει ατελειες.
Μιλτο,....κανε την καρδια σου πετρα και αποδεξου το γεγονος οτι η AMSOIL δεν εχει βρει το φαρμακο για τον καρκινο.Στα αμφισβητουμενα εργαστηριακα αποτελεσματα,χρηματοδοτουμενα απο την ιδια ,μπορει ολα να δειχνουν τελεια η πραγματικοτητα απεχει παρασαγγας.
Τι να κανουμε....εχουμε και αλλοι φωνη και αποψη η οποια δεν ειναι απαραιτητο να ερχεται σε πληρη συμπνοια με τη δικη σου ωστε να την χαρακτηρισεις θετικη
Και στο κατω κατω ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις αν ο λογος μου ειναι θετικος και ωφελιμος?
Κατα δηλωση σου δεν εισαι πτυχιουχος η επιστημονας του κλαδου,απλες αποψεις εκφραζεις και εσυ κυριως θεωρητικες και οτι σου πλασσαρουν στο internet.Εχεις ειδικα μηχανηματα μετρησης,φασματογραφους η εχεις δοκιμασει κανενα αλλο προιον περα απο τα amsoil?????
Σε καμια 30ρια φορουμ γραφεις ολο για amsoil amsoil amsoil,και κατι μπουρδες για university της amsoil.
Δηλαδη εσυ εισαι στο απυροβλητο και εμεις οχι?????
Αυλικους εχεις πολλους, ας υπαρχει και μια αντιθετη αποψη ετσι για να κραταμε ισσοροπιες, εεεε φιλε μου? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εξαλου δεν νομιζω η Peugeot να συνιστα πουθενα 5w30 και μαλιστα dieselλοδαδο.
Εδώ είσαι λάθος. Υπάρχει προϊόν 5W 30 ( Total 9000 Futur ) το οποίο ανήκει στα προτεινόμενα από την Peugeot όπως και 0W 30 ( 9000 Energy ). Είναι λάδια για χρήση τόσο σε diesel οσο και σε βενζίνη αν και πρόσφατα η Total κυκλοφόρησε ένα λάδι ειδικά για diesel με FAP.
Προιον μπορει να υπαρχει, αλλα τα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα δεν βαζουν 5w30, το HDD ( Heavy Duty Diesel) εχει σαν πρωτη επιλογη diesel κινητηρες και μετα βενζινοκινητηρες.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Redline για άλλη μία φορά είσαι εκτός θέματος. Έχεις όρεξη να με κοντράρεις για δικούς σου λόγους και τελικά λανθάνεις κριτικά και λογικά. Ο λόγος σου σπάνια είναι θετικός και σίγουρα δεν βοηθάς κανέναν εδώ μέσα.
Διαφωνω!Το θεμα μας ειναι 'Λιπαντικα'.Η αναφορα ενος περιστατικου που προφανως σε φερνει σε δυσκολη θεση , λογω αδικαιολογητης λατρειας σε μια συγκεκριμενη μαρκα, ειναι το ιδιο ωφελιμη με αυτων που αναφερεις εσυ.Η συγκεκριμενη εταιρια δεν εχει χρυσο μεσα στα μπουκαλια της και ειναι αδυνατον προιον παρασκευασμενο απο ανθρωπινα χερια να μην εχει ατελειες.
Μιλτο,....κανε την καρδια σου πετρα και αποδεξου το γεγονος οτι η AMSOIL δεν εχει βρει το φαρμακο για τον καρκινο.Στα αμφισβητουμενα εργαστηριακα αποτελεσματα,χρηματοδοτουμενα απο την ιδια ,μπορει ολα να δειχνουν τελεια η πραγματικοτητα απεχει παρασαγγας.
Τι να κανουμε....εχουμε και αλλοι φωνη και αποψη η οποια δεν ειναι απαραιτητο να ερχεται σε πληρη συμπνοια με τη δικη σου ωστε να την χαρακτηρισεις θετικη
Και στο κατω κατω ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις αν ο λογος μου ειναι θετικος και ωφελιμος?
Κατα δηλωση σου δεν εισαι πτυχιουχος η επιστημονας του κλαδου,απλες αποψεις εκφραζεις και εσυ κυριως θεωρητικες και οτι σου πλασσαρουν στο internet.Εχεις ειδικα μηχανηματα μετρησης,φασματογραφους η εχεις δοκιμασει κανενα αλλο προιον περα απο τα amsoil?????
Σε καμια 30ρια φορουμ γραφεις ολο για amsoil amsoil amsoil,και κατι μπουρδες για university της amsoil.
Δηλαδη εσυ εισαι στο απυροβλητο και εμεις οχι?????
Αυλικους εχεις πολλους, ας υπαρχει και μια αντιθετη αποψη ετσι για να κραταμε ισσοροπιες, εεεε φιλε μου?Επειδή διαβάζω το θέμα και είναι αρκετά ενδιαφέρον (το μέρος κανενός δεν θα πάρω γιατί δεν υπάρχει ανάγκη) στις 177+ σύντομα σελίδες έχουν ακουστεί όλες οι απόψεις αντιφατικές ή μη και κατά 99% αναφέρονται σε λάδια ικανά να καλύψουν προδιαγραφές και χρήσεις από εκεί και πέρα ο οποιοσδήποτε 'φιλτράροντας' τα γραφόμενα κάνει τις επιλογές του. Τώρα αν ψάχνεις κανείς τη 'φραπελιά' τα θελε και τα παθε.
Επίσης είναι δεδομένο πως έχεις το δικαίωμα να εκφράσεις όποια άποψη θες ελεύθερα και κανείς δεν σε εμποδίζει παρόλαυτα επιτηδευμένα ή μη ο τρόπος γραφής του περιστατικού είναι τουλάχιστον αιχμηρός (και για μένα μομφή προς συγκεκριμένα πράγματα,πρόσωπα και καταστάσεις) και εν μέρει ακόμα δεν έχει αναφερθεί κάτι ουσιαστικό περί λιπαντικών . Το ξαναλέω μπορεί να μην είχες τη πρόθεση αλλά πιστεύω πως απόσους έχουν διαβάσει τις περισσότερες σελίδες μοιάζει με καρφί. Κατά τα άλλα νομίζω πως αν αποδειχτεί πως έφταιγε το λάδι οι περισσότεροι (κι ίσως πρώτος ο milltelas) θα θέλει να δει τα αίτια και τις αποδείξεις. -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Εξαλου δεν νομιζω η Peugeot να συνιστα πουθενα 5w30 και μαλιστα dieselλοδαδο.
Εδώ είσαι λάθος. Υπάρχει προϊόν 5W 30 ( Total 9000 Futur ) το οποίο ανήκει στα προτεινόμενα από την Peugeot όπως και 0W 30 ( 9000 Energy ). Είναι λάδια για χρήση τόσο σε diesel οσο και σε βενζίνη αν και πρόσφατα η Total κυκλοφόρησε ένα λάδι ειδικά για diesel με FAP.
Προιον μπορει να υπαρχει, αλλα τα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα δεν βαζουν 5w30, το HDD ( Heavy Duty Diesel) εχει σαν πρωτη επιλογη diesel κινητηρες και μετα βενζινοκινητηρες.
Tα περισσότερα εξουσιοδοτημένα της Peugeot στην Ελλάδα βάζουν Shell ενώ η Peugeot συνιστά Total για να ξεκινήσουμε από εκεί και να πάμε παρακάτω οτι δλδ το 30αρι δεν είναι πρόβλημα εφόσον το μοτέρ είναι σε καλή κατάσταση ( όπως το 307 του drdino ) και εφόσον και η μαμά εταιρεία το συνιστά. Για το HDD δεν έχω άποψη ( γενικά για τα Amsoil δεν έχω άποψη και δεν αρα δεν μπορώ να σχολιάσω ) απλά σου θεωρώ οτι το ιξώδες του δύσκολα θα ήταν πρόβλημα. Να σημειώσω οτι το 9000 Energy προτείνεται για τα πιο καινούργια μοτέρ της PSA κάπου είχα βρεί από ποια ημερομηνία και μετά αλλά αυτό είναι 0W 30 και μάλλον δεν μας αφορά. Εγώ λέω να περιμένουμε πάντως την νεκροψία πριν τα ρίξουμε στο λάδι...Αλήθεια λαμπάκι δεν του άναψε ποτέ? Τον δείκτη δεν τον έλεγξε ποτε?
Περι λιπαντικών γενικώς