-
Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορώ να εισάγω τώρα εν έτη 2007 ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό 1600 κ.ε. μοντέλο 2001 προδιαγραφών Euro 3? Γιατί κάτι είχα ακούσει ότι θα αλλάξει η νομοθεσία απο το 2007 αλλά δεν ξέρω τι έγινε τελικά. Πέρισυ ο φόρος ήταν 20% της εκτιμώμενης εργοστασιακής αξίας για τα 1600κ.ε. Μήπως ξέρει κανείς αν άλλαξε τελικά η νομοθεσία?
-
Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορώ να εισάγω τώρα εν έτη 2007 ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό 1600 κ.ε. μοντέλο 2001 προδιαγραφών Euro 3? Γιατί κάτι είχα ακούσει ότι θα αλλάξει η νομοθεσία απο το 2007 αλλά δεν ξέρω τι έγινε τελικά. Πέρισυ ο φόρος ήταν 20% της εκτιμώμενης εργοστασιακής αξίας για τα 1600κ.ε. Μήπως ξέρει κανείς αν άλλαξε τελικά η νομοθεσία?
-
Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορώ να εισάγω τώρα εν έτη 2007 ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό 1600 κ.ε. μοντέλο 2001 προδιαγραφών Euro 3? Γιατί κάτι είχα ακούσει ότι θα αλλάξει η νομοθεσία απο το 2007 αλλά δεν ξέρω τι έγινε τελικά. Πέρισυ ο φόρος ήταν 20% της εκτιμώμενης εργοστασιακής αξίας για τα 1600κ.ε. Μήπως ξέρει κανείς αν άλλαξε τελικά η νομοθεσία?
-
Τιποτα δεν εχει αλλαξει ακομη. Εχεις το δικαιωμα να φερεις αυτοκινητο το οποιο θα τηρει προδιαγρφες της οδηγιας της ΕΟΚ 98/69ΕΚ, στην οποια ανηκουν αυτοκινητα με EURO 3, EURO 4. Ο συντελεστης ειναι ακομη ο ιδιος 20%. Αυτοκινητο κατασκευης 2001 θα εχει παλαιοτητα 40%.
-
Ο χρήστης lazpinin έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κανείς αν μπορώ να εισάγω τώρα εν έτη 2007 ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό 1600 κ.ε. μοντέλο 2001 προδιαγραφών Euro 3? Γιατί κάτι είχα ακούσει ότι θα αλλάξει η νομοθεσία απο το 2007 αλλά δεν ξέρω τι έγινε τελικά. Πέρισυ ο φόρος ήταν 20% της εκτιμώμενης εργοστασιακής αξίας για τα 1600κ.ε. Μήπως ξέρει κανείς αν άλλαξε τελικά η νομοθεσία?Απο ότι έχει ανακοινωθεί η κυβέρνηση προετειμάζει τον νεο Τελωνιακό κώδικα. Τουλάχιστον έστι φένεται απο συνεντευξη που έδωσε ο Αλογοσκούφης. (http://financial.flash.gr/news/news1/2007/5/9/26439id/)
Τώρα να μου πείτε εκλογές έρχονται δεν νομίζω οτι δεν θα 'δώσουν' και κάτι. Ουτος η άλλος η ΕΕ μας έχει σήρει στα δικαστήρια για τα μετεχειρισμένα εξωτερικού.
Αυτό που θα αλλάξει είναι οτι τα μεταχειρισμένα απο το 2001 και πριν θα μπορούν να εκτελωνιστούν αρκετά φτηνότερα απο ότι σήμερα. Για τα καινούργια δεν βλέπω να αλλάζει τίποτα.
-
δλδ εννοείτε πως η φορολογία για μεταχειρισμένο από εξωτερικό θα πέσει? γιατί νομίζω πως όσο παλαιώνει το αυτοκίνητο, τόσο θα αυξάνεται η φοροόγία, τουλάχιστον για αυτοκίνητα πριν το 98... επομένως μήπως το τωρινό 98 θα είναι πχ το 2001?μήπως τελικά τα αυτοκίνητα πριν από πχ το 2000 θα είναι ακριβότερα από ότι τώρα?
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
δλδ εννοείτε πως η φορολογία για μεταχειρισμένο από εξωτερικό θα πέσει? γιατί νομίζω πως όσο παλαιώνει το αυτοκίνητο, τόσο θα αυξάνεται η φοροόγία, τουλάχιστον για αυτοκίνητα πριν το 98... επομένως μήπως το τωρινό 98 θα είναι πχ το 2001?μήπως τελικά τα αυτοκίνητα πριν από πχ το 2000 θα είναι ακριβότερα από ότι τώρα?Η Ευρωπαική ένωση μας έχει πάει στα δικαστήρια για αύτη την τακτική απο το 1992. Απο τότε πολλά έχουν αλλάξει. Να φανταστείς οτι πριν το 1999 η ανώτερη μείωση τιμής που αναγνώριζαν στα τελωνεία ήταν %20 γιατι λέγανε οτι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα κρατάνε πιο πολύ . Σήμερα αναγνωρίζουν μέχρι και %80 μείωση για 15ετίας και πάνω.
Αυτό που απομένει είναι η κατάργηση των υπερβολικών συντελεστών στις παλαιές εκπομπές ρύπων μιας και με βάση το ευρωπαικό δίκαιο σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους συντελεστες για τα καινούργια διότι έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν εγκυώνται οτι ο εναπομείναν φόρος θα είναι χαμηλότερος απο οτι στις τιμές των εγχώριων ομοειδών αμαξιών .
Οι οδηγίες για τις εκπομπές ρύπων αφωρούνε μόνο τις αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν πρέπει να έχουν καμία σχέση με την φορολογία. Δεν υπάρχει καμία ευρωπαική νομολογία που πα επιβάλει %350 φόρο εισαγωγής για μεταχειρισμένα παλαιότερων εκπομπών ρύπων. Αυτές είναι Ελληνικές πατέντες.
Το ότι επιτρούν ακόμα σε αμάξια απο το 2001 EURO III προδιαγραφών ( 6 Χρόνια παλαιότητα) να εκτελωνίζωνται ως καινούργια κάτι μας λέει , διότι όλα τα αμάξια απο το 2005 είναι πλέον EURO IV. Έπρεπε να ΕΙΧΑΝ αλλάξει τους φορολογικούς συντελεστές απο το 2004. Αλλά λόγο εκλογών το 2004 και μιας οτι βρισκόμαστε σε προεκλογικό δρόμο για το 2008 ΔΕΝ νομίζω οτι θα αλλάξουνε τους συντελεστές προς τα πάνω.
Εισαγωγή αυτοκινήτου προδιαγραφών Euro 3