Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 270
    • 685
    • 686
    • 268 / 686
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    13712
    170243
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanos last edited by

      Ο χρήστης citastak έγραψε:
      Kοιτα να δεις που σε λιγο καιρο θα παω να χτυπησω 206 κούτα. Λόγω έλλειψης ρευστού (και λόγω ότι δεν μπορώ να περιμένω) λέω να πάω για το 1.4 με την προσφορά που έχει... cash...

      Λέγοντας λίγο καιρό εννοώ τέλη Απρίλη, αρχές Μαι.

      Για πείτε μου τη γνώμη σας..

      Ηλία, το 206 με τον παλιό κινητήρα (δεν βγαίνει με τον καινούριο), με απλό χρώμα, σε 3θυρο αμάξωμα κάνει 10.980 συν 300 πινακίδες, πάμε στα 11.280 για ένα αμάξι που ναι μεν είναι κούτα, αλλά δε είναι μια γενιά πίσω.
      Ενώ το 207 με τον καινούριο κινητήρα, επίσης με απλό χρώμα, 3θυρο και πάλι κάνει 13.590 συν 300 πινακίδες άρα 13.890.

      Η διαφορά μεταξύ τους είναι 2.610 ευρώ… άκα κάπου στις 700.000 δρχ…

      Ταπεινή μου πάντα άποψη είναι ότι με αυτά τα χρήματα παίρνεις ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, φρέσκο, με περισσότερο εξοπλισμό, άνεση, ασφάλεια και αν τα βάλουμε κάτω και καλύτερη τιμή μεταπώλησης (μην το ξεχνάς αυτό).

      Αυτά από εμένα…

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        E όχι και 207 1400! Καλύτερα 206 θα λεγα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          obelix last edited by

          Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης chrmes έγραψε:
            Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!

            ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ

            κορυφαία υπογραφή!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              obelix last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!

              ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ

              κορυφαία υπογραφή!

              Δεν είναι δικό μου κλεμμένο το έχω (Κι αυτό κλεμμένο το έχω από τον πατέρα ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!

                ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ

                κορυφαία υπογραφή!

                Δεν είναι δικό μου κλεμμένο το έχω (Κι αυτό κλεμμένο το έχω από τον πατέρα ).

                Ο κλέψας του κλέψαντος.

                10 και σήμερα...

                Άρα σήμερα είναι 9 και σήμερα.

                Θες βοήθεια στο στρώσιμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thanos last edited by

                  Ο χρήστης tazio έγραψε:

                  10 και σήμερα...

                  Άρα σήμερα είναι 9 και σήμερα.

                  Θες βοήθεια στο στρώσιμο.

                  Είσαι για ένα Ιταλικό ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanos last edited by

                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                    E όχι και 207 1400! Καλύτερα 206 θα λεγα.

                    Χάρη να σου υπενθυμίσω ότι το 206 βγαίνει με το παλιό 1400άρι μοτέρ των 75 ίππων, ενώ το 207 με το καινούριο των 90 ίππων (οκ βγαίνει και με των 75 αλλά δεν το σχολιάζω καν)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Θανάση εσύ δικιο έχεις. το θέμα είναι ότι το μπάτζετ ξεκίνησε στα 7.000ευρώ και μετά πήγε στα 11.500. Να ανέβει πιο πάνω δεν παίζει.

                      Το θεώρησα καλό, μιας που θα είναι ολοκαίνουργιο, άρα θα γλιτώσω από πολλά προβλήματα για μερικά χρόνια. Θα δούμε. Μέχρι τα τέλη Απρίλη μπορεί να έχει βγεί καμιά καλύτερη προσφορά..

                      Πάντως από αυτά που έχω σκεφθεί το 206 κερδίζει κατά κράτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanos last edited by

                        Αν είναι έτσι τα πράγματα, μαζί σου!

                        Παίρνεις ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, που πλέων έχει βγάλει όλα τα προβλήματα και τα λάθη της εταιρίας (με το βγάλει εννοώ ότι δεν τα έχει, τα έχει βγάλει από πάνω του με την πάροδο των χρόνων), όπου έχει γίνει best seller… θυμάμαι χαρακτηριστικά την ημέρα που έκλεισα το 207, κοίταζα στον δρόμο μπας και δω κανένα… αποτέλεσμα ήταν 13 206 και 0 207 σε μία μέρα… από τότε, έχω πετύχει πάνω από 50 206 και 3 207… χαχαχα

                        Μαζί σου ακόμα μία φορά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          citastak last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mdvq last edited by

                            Ο χρήστης citastak έγραψε:
                            Το 206 τι προβληματα βγάζει; Πως θα το κρίνατε απεναντι στον ανταγωνισμό; Είναι τίμια πρόταση; Πόσο κοστίζει το σέρβις; Τακάκια και ιμάντας κάθε ποτε;;

                            Φιλε citastak εχουμε τρια απο δαυτα στην εταιρεια που δουλευω
                            Χρηση..αστα να παν στο διαλο....προβληματα ελαχιστα.... και μαλλον απο κακη χρηση.
                            Επισης να συμφωνησω και με το δοκτορα παει μια χαρα....και αρπαγμα εχει και μεχρι τα 150 ειναι πιστολι(παντα τηρουμενων αναλογιων)
                            Απο κει και πανω κολλαει βεβαια αλλα 170 θα πας αν το ζορισεις λιγο.

                            (απαραιτητη διευκρινηση:ΔΕΝ εχω κανει κοντρα με αλλα για να σου πιστοποιησω απολυτες επιδοσεις....για αισθηση μιλαω παντα....και για να παρεις μια ιδεα για το ποιος σου μιλαει....το 407 που εχω,νομιζω οτι ειναι μια χαρα...κρινε εσυ τωρα τι ενννοω με το παει καλα!!!)

                            Και να σου πω και ενα κουφο..
                            Με 200000 χλμ τα τριξιματα ειναι ελαχιστα!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Θα ρωτήσω, αλλά δεδομένου ότι κάτι πρέπει να λαμβάνει τα σήματα από τους αισθητήρες, είναι σίγουρο ότι χρειάζεται και κάποιος δέκτης να κουμπώσει κάπου.

                              Μόνο από τον εγκέφαλο παίρνει σήμα (η ταχύτητα μετριέται στο σαζμάν - αισθητήρας ταχύτητας). Ίσως να χρειάζεται διαφορετικός διακόπτης στα φρένα (διπλός για το c.c.).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                e-koumis last edited by

                                καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Να το πάρεις ασυζητητί. Οι ταρίφες ως τώρα λένε πολύ καλά λόγια για το αμάξι και το μοτέρ του. Ειδικά με την ροπάρα, θα πηγαίνει μια χαρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                    Θα ρωτήσω, αλλά δεδομένου ότι κάτι πρέπει να λαμβάνει τα σήματα από τους αισθητήρες, είναι σίγουρο ότι χρειάζεται και κάποιος δέκτης να κουμπώσει κάπου.

                                    Μόνο από τον εγκέφαλο παίρνει σήμα (η ταχύτητα μετριέται στο σαζμάν - αισθητήρας ταχύτητας). Ίσως να χρειάζεται διαφορετικός διακόπτης στα φρένα (διπλός για το c.c.).

                                    Για τους αισθητήρες πίεσης ελαστικών μιλάμε.
                                    Η ταχύτητα μετριέται από τους αισθητήρες του abs πλέον, στα περισσότερα αν όχι όλα peugeot.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vinman407 last edited by

                                      Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
                                      καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;

                                      Mε κλειστά μάτια....οι επιδόσεις του είναι καλύτερες και απο του βενζινοκινητήρα του δίλιτρου....όσον αφορά τις ρεπρίζ λόγω καλύτερης ροπής....
                                      Τελική και ο-100 οι βενζινοκινητήρες 1,8 και 2,0 υπερτερούν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
                                        καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;

                                        110 άλογα
                                        24,5 κιλά ροπής

                                        191 τελική
                                        0-100 12'

                                        κατανάλωση πόλη 9,45l/100
                                        μέση κατανάλωση 7,55l/100

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          e-koumis last edited by

                                          Ο χρήστης vinman407 έγραψε:

                                          καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;

                                          Mε κλειστά μάτια....οι επιδόσεις του είναι καλύτερες και απο του βενζινοκινητήρα του δίλιτρου....όσον αφορά τις ρεπρίζ λόγω καλύτερης ροπής....
                                          Τελική και ο-100 οι βενζινοκινητήρες 1,8 και 2,0 υπερτερούν...

                                          ευχαριστω παιδια..να σας πω την αληθεια ειχα καποιουσ ενδιασμουσ...τα λεφτα που σκοπευω να δοσω ειναι απο 25 - 30000 ευρω.ξερω πως θα δωσω κατι παραπανω για τν αγορα αλλα ειμαι σιγουρος πως σε 2 -3 χρονια θα ειμαι στο κερδος απο την οικονομια καυσιμου . 30000 περιπου ακουσα πως θα κανει και το ***νεο 4007 2.2 HDI με τα 156 αλογα και ροπη 38 κιλα...***θα περιμενω μεχρι τα μεσα του καλοκαιριου που θα ερθει στην ελλαδα και μετα θα κανω αγορα. κατοικω στην κρητη και ενα αυτοκινητο αυτου του τυπου θα ηταν ενδιαφερον...μακαρι να κανει λιγοτερο απο 30000

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.

                                            http://www.autoplanet.co.uk/view.asp?ID=107953

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 685
                                            • 686
                                            • 268 / 686
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr