-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Kοιτα να δεις που σε λιγο καιρο θα παω να χτυπησω 206 κούτα. Λόγω έλλειψης ρευστού (και λόγω ότι δεν μπορώ να περιμένω) λέω να πάω για το 1.4 με την προσφορά που έχει... cash...Λέγοντας λίγο καιρό εννοώ τέλη Απρίλη, αρχές Μαι.
Για πείτε μου τη γνώμη σας..
Ηλία, το 206 με τον παλιό κινητήρα (δεν βγαίνει με τον καινούριο), με απλό χρώμα, σε 3θυρο αμάξωμα κάνει 10.980 συν 300 πινακίδες, πάμε στα 11.280 για ένα αμάξι που ναι μεν είναι κούτα, αλλά δε είναι μια γενιά πίσω.
Ενώ το 207 με τον καινούριο κινητήρα, επίσης με απλό χρώμα, 3θυρο και πάλι κάνει 13.590 συν 300 πινακίδες άρα 13.890.Η διαφορά μεταξύ τους είναι 2.610 ευρώ… άκα κάπου στις 700.000 δρχ…
Ταπεινή μου πάντα άποψη είναι ότι με αυτά τα χρήματα παίρνεις ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, φρέσκο, με περισσότερο εξοπλισμό, άνεση, ασφάλεια και αν τα βάλουμε κάτω και καλύτερη τιμή μεταπώλησης (μην το ξεχνάς αυτό).
Αυτά από εμένα…
-
E όχι και 207 1400! Καλύτερα 206 θα λεγα.
-
Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ
κορυφαία υπογραφή!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!
ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ
κορυφαία υπογραφή!
Δεν είναι δικό μου κλεμμένο το έχω (Κι αυτό κλεμμένο το έχω από τον πατέρα ).
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Σε κίνηση μέσα στην πόλη είναι ευχάριστο (ροπή χαμηλά), σε ανοικτό δρόμο δεν το οδήγησα αλλά μέχρι τα χιλιόμετρα που οδηγάμε στις λεωφόρους δεν ένιωσα έλλειψη δύναμης που με έκανε να αισθανθώ δυσάρεστα. Εξάλλου είναι το τελευταίο πραγματικό Peugeot Α ρε ημιακαμπτε τι μας έκανες!
ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΧΟΝΤΡΩΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΙ
κορυφαία υπογραφή!
Δεν είναι δικό μου κλεμμένο το έχω (Κι αυτό κλεμμένο το έχω από τον πατέρα ).
Ο κλέψας του κλέψαντος.
10 και σήμερα...
Άρα σήμερα είναι 9 και σήμερα.
Θες βοήθεια στο στρώσιμο.
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
10 και σήμερα...
Άρα σήμερα είναι 9 και σήμερα.
Θες βοήθεια στο στρώσιμο.
Είσαι για ένα Ιταλικό ;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
E όχι και 207 1400! Καλύτερα 206 θα λεγα.Χάρη να σου υπενθυμίσω ότι το 206 βγαίνει με το παλιό 1400άρι μοτέρ των 75 ίππων, ενώ το 207 με το καινούριο των 90 ίππων (οκ βγαίνει και με των 75 αλλά δεν το σχολιάζω καν)
-
Θανάση εσύ δικιο έχεις. το θέμα είναι ότι το μπάτζετ ξεκίνησε στα 7.000ευρώ και μετά πήγε στα 11.500. Να ανέβει πιο πάνω δεν παίζει.
Το θεώρησα καλό, μιας που θα είναι ολοκαίνουργιο, άρα θα γλιτώσω από πολλά προβλήματα για μερικά χρόνια. Θα δούμε. Μέχρι τα τέλη Απρίλη μπορεί να έχει βγεί καμιά καλύτερη προσφορά..
Πάντως από αυτά που έχω σκεφθεί το 206 κερδίζει κατά κράτος.
-
Αν είναι έτσι τα πράγματα, μαζί σου!
Παίρνεις ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, που πλέων έχει βγάλει όλα τα προβλήματα και τα λάθη της εταιρίας (με το βγάλει εννοώ ότι δεν τα έχει, τα έχει βγάλει από πάνω του με την πάροδο των χρόνων), όπου έχει γίνει best seller… θυμάμαι χαρακτηριστικά την ημέρα που έκλεισα το 207, κοίταζα στον δρόμο μπας και δω κανένα… αποτέλεσμα ήταν 13 206 και 0 207 σε μία μέρα… από τότε, έχω πετύχει πάνω από 50 206 και 3 207… χαχαχα
Μαζί σου ακόμα μία φορά!
-
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Το 206 τι προβληματα βγάζει; Πως θα το κρίνατε απεναντι στον ανταγωνισμό; Είναι τίμια πρόταση; Πόσο κοστίζει το σέρβις; Τακάκια και ιμάντας κάθε ποτε;;Φιλε citastak εχουμε τρια απο δαυτα στην εταιρεια που δουλευω
Χρηση..αστα να παν στο διαλο....προβληματα ελαχιστα.... και μαλλον απο κακη χρηση.
Επισης να συμφωνησω και με το δοκτορα παει μια χαρα....και αρπαγμα εχει και μεχρι τα 150 ειναι πιστολι(παντα τηρουμενων αναλογιων)
Απο κει και πανω κολλαει βεβαια αλλα 170 θα πας αν το ζορισεις λιγο.(απαραιτητη διευκρινηση:ΔΕΝ εχω κανει κοντρα με αλλα για να σου πιστοποιησω απολυτες επιδοσεις....για αισθηση μιλαω παντα....και για να παρεις μια ιδεα για το ποιος σου μιλαει....το 407 που εχω,νομιζω οτι ειναι μια χαρα...κρινε εσυ τωρα τι ενννοω με το παει καλα!!!)
Και να σου πω και ενα κουφο..
Με 200000 χλμ τα τριξιματα ειναι ελαχιστα!!!!! -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα ρωτήσω, αλλά δεδομένου ότι κάτι πρέπει να λαμβάνει τα σήματα από τους αισθητήρες, είναι σίγουρο ότι χρειάζεται και κάποιος δέκτης να κουμπώσει κάπου.Μόνο από τον εγκέφαλο παίρνει σήμα (η ταχύτητα μετριέται στο σαζμάν - αισθητήρας ταχύτητας). Ίσως να χρειάζεται διαφορετικός διακόπτης στα φρένα (διπλός για το c.c.).
-
καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;
-
Να το πάρεις ασυζητητί. Οι ταρίφες ως τώρα λένε πολύ καλά λόγια για το αμάξι και το μοτέρ του. Ειδικά με την ροπάρα, θα πηγαίνει μια χαρά.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Θα ρωτήσω, αλλά δεδομένου ότι κάτι πρέπει να λαμβάνει τα σήματα από τους αισθητήρες, είναι σίγουρο ότι χρειάζεται και κάποιος δέκτης να κουμπώσει κάπου.
Μόνο από τον εγκέφαλο παίρνει σήμα (η ταχύτητα μετριέται στο σαζμάν - αισθητήρας ταχύτητας). Ίσως να χρειάζεται διαφορετικός διακόπτης στα φρένα (διπλός για το c.c.).
Για τους αισθητήρες πίεσης ελαστικών μιλάμε.
Η ταχύτητα μετριέται από τους αισθητήρες του abs πλέον, στα περισσότερα αν όχι όλα peugeot. -
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;Mε κλειστά μάτια....οι επιδόσεις του είναι καλύτερες και απο του βενζινοκινητήρα του δίλιτρου....όσον αφορά τις ρεπρίζ λόγω καλύτερης ροπής....
Τελική και ο-100 οι βενζινοκινητήρες 1,8 και 2,0 υπερτερούν... -
Ο χρήστης e.koumis έγραψε:
καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;110 άλογα
24,5 κιλά ροπής191 τελική
0-100 12'κατανάλωση πόλη 9,45l/100
μέση κατανάλωση 7,55l/100 -
Ο χρήστης vinman407 έγραψε:
καλησπερα σε ολους. πρωτη φορα επισκεπτομαι το forum και ειμαι εντιπωσιασμενοσ. σκεφτομαι να αγορασω ενα 407 1,6 hdi turbo diesel. μου αρεσει παρα πολυ το σκαρι του 407 και επελεξα αυτον τον κινητηρα λογο της πολυ χαμηλης καταναλωσης που υποσχετε ο κατασκευαστης αλλα για την ροπη των 24,5 κιλων. εχετε να που πειτε κατι για αυτον τον κινητηρα;;;; να το αγορασω η να προτημησω βενζινοκινητηρα;;;;;
Mε κλειστά μάτια....οι επιδόσεις του είναι καλύτερες και απο του βενζινοκινητήρα του δίλιτρου....όσον αφορά τις ρεπρίζ λόγω καλύτερης ροπής....
Τελική και ο-100 οι βενζινοκινητήρες 1,8 και 2,0 υπερτερούν...ευχαριστω παιδια..να σας πω την αληθεια ειχα καποιουσ ενδιασμουσ...τα λεφτα που σκοπευω να δοσω ειναι απο 25 - 30000 ευρω.ξερω πως θα δωσω κατι παραπανω για τν αγορα αλλα ειμαι σιγουρος πως σε 2 -3 χρονια θα ειμαι στο κερδος απο την οικονομια καυσιμου . 30000 περιπου ακουσα πως θα κανει και το ***νεο 4007 2.2 HDI με τα 156 αλογα και ροπη 38 κιλα...***θα περιμενω μεχρι τα μεσα του καλοκαιριου που θα ερθει στην ελλαδα και μετα θα κανω αγορα. κατοικω στην κρητη και ενα αυτοκινητο αυτου του τυπου θα ηταν ενδιαφερον...μακαρι να κανει λιγοτερο απο 30000
-
Αγγλία πωλείται 12900 λίρες...δηλ 18430 ευρώ.
PEUGEOT FORUM