Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μichelin ENERGY Αποψεις..
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μichelin ENERGY Αποψεις..
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    106
    331
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • elteo
        elteo last edited by

        Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            adis4gr last edited by

            εγω τα εβαλα το Πασχα σε κλιο 1400αρη με προφιλ 60αρι ομως...μια χαρα ειναι, σαφως καλυτερα απο τα προηγουμενα ενερτζι που ειχε το αμαξι...για τη τιμη που λες ομως λιγο ακριβη μου φαινεται αλλα δε παιρνω και ορκο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Καλά βρέ,αυτή την ερώτηση έπρεπε νά τή βάλεις πρίν τά αγοράσεις.
              Πάντως (αν και δέν τα έχω δοκιμάσει) καλά λόγια ακούγωνται για αυτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • elteo
                elteo last edited by

                H διασταση 185-55-14 ειναι ακριβη...δυστυχως!
                Απλως θελω αποψεις τιποτα αλλο...!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petros last edited by

                  Φίλε έκανες την καλύτερη δουλειά, αν κινείσαι συχνά στην πόλη. Τα Energy είναι εξαιρετικά λάστιχα για μικτή χρήση (τα είχα στο Rallye για 40.000 χλμ. και δεν το μετάνοιωσα) και αποδεικνύονται μακράν πιο αποδοτικά από τα διάφορα 'σπορ' λάστιχα που θεωρούν οι περισσότεροι ότι επιβάλλεται να φοράνε στα Σαξόραλα και λοιπές 'γκαζοφονικές' δυνάμεις, άσχετα αν θέλουν 15 χλμ. οδήγηση για να αποκτήσουν επαρκή θερμοκρασία ώστε να πατάνε αξιοπρεπώς στο δρόμο (μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα το πολύ 1000 κιλών).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    alekos2004 last edited by

                    συμφωνώ και επαυξάνω.έβαλα καινούργια energy σε clio 1.2 και είναι πολύ καλα.κάποιες φορές μάλιστα νίωθω το αμάξι να πατάει πολύ καλύτερα από το 206 που φοράει premium contact ή την 147 που φοραέι κάτι μπούρδες firestone με δείκτη ταχύτητας 270.την επόμενη φορά που θα αλλάξω λάστιχα σε κάποιο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να ξαναβάλω τίποτε και καλά sport λάστιχα με κορυφαίο κράτημα που όμως στος δρόμους της γειτονιάς μου πασχίζουν να βρούν ελκτική πρόσφυση.

                    μόνο κακό είναι ότι καίγονται-ξερόνται σχετικά νωρίς από τον ήλιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      mirage last edited by

                      Εγώ είχα τα πρώτα Εnergy στο Xsara. Τα λάστιχα ήταν απλώς απαράδεκτα στο βρεγμένο πολύ γλίστρημα και το ABS πάντα εκεί. Αυτό με έκανε επιφυλακτικό και έτσι έβαλα τα Exalto από τα οποία είμαι υπερευχαριστημένος με εξάιρεση τον θόρυβο που κάνουν σε κακής ποιότητας άσφαλτο στην εθνική οδό. Από κατανάλωση τα ίδια περίπου. Πάντως για τα καινούργια έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        piii last edited by

                        Παιδιά να πώ με την σειρά μου ότι τα φοράω σε διάσταση 155-70/13 σε ένα opel corsa a. Ειναι αρκετά καλά για στεγνό δρόμο, αλλά εκεί που τα είχα δει όλα ήταν στο χιόνι.Δεν ξέρω δεν έχω βρεί ακόμα φθηνό καθημερινής χρήσης λάστιχο και να βαστάει στο χιόνι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tony-pap last edited by

                          καταρχήν elteo
                          πες μας αν έβαλες τα καινούργια energy E3Α
                          ή κάτι τέτοιο...
                          επίσης τι λάστιχα φορούσες πριν και πως ήταν...

                          petro
                          είσαι ο πρώτος στα 3 forum που παρακολουθώ που
                          προτείνεις τα energy για saxo rallye !!!
                          με ποιο ραλλυ έκανες 40000 χλμ 105άλογα ?
                          με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σου γιατί
                          έχω 206 1,6 110άλογα 5θυρο που φοράει
                          τα μαμά ENERGY 185/65/14 που εκτός του ότι σφυράνε
                          και δεν φρενάρουν ποιά καλά στρίβουν πολύ ικανοποιητικά
                          στο στεγνό .... και ψάχνομαι για goodyear ventura ή exalto....

                          aleko
                          τα καινούργια energy σου φαίνονται καλύτερα από τα παλιά
                          continental ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            petros last edited by

                            Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:

                            petro
                            είσαι ο πρώτος στα 3 forum που παρακολουθώ που
                            προτείνεις τα energy για saxo rallye !!!
                            με ποιο ραλλυ έκανες 40000 χλμ 105άλογα ?
                            με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σου γιατί
                            έχω 206 1,6 110άλογα 5θυρο που φοράει
                            τα μαμά ENERGY 185/65/14 που εκτός του ότι σφυράνε
                            και δεν φρενάρουν ποιά καλά στρίβουν πολύ ικανοποιητικά
                            στο στεγνό .... και ψάχνομαι για goodyear ventura ή exalto....

                            Tony, είχα τα MXV3A σε διάσταση 175/60/14Η σε 106 Rallye 1.3 (βάρους 810 κιλών). Άκουσα τη συμβουλή του λαστιχά μου και καλά έκανα, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έκανα σε συνθήκες κίνησης. Το λάστιχο ήταν ιδιαίτερα μαλακό και απέδιδε από το 1ο χιλιόμετρο κύλισης. Γλιστρούσε περισσότερο από το Exalto (που έβαλα στη συνέχεια) αλλά πιο γλυκά και πιο ελεγχόμενα, ενώ το Exalto του έπαιρνε κάποιο χρόνο για να αρχίσει να αποδίδει. Στο βρεγμένο το MXV3A ήταν πάρα πολύ καλό (καλύτερο από ό,τι στο στεγνό). Για 30.000 χλμ. η απόδοσή του ήταν σταθερή (δεν το έσκιζα με χαζά 0-100, αλλά δεν το λυπόμουν κι όλας στα στροφιλίκια). Μετά τις 30.000 χλμ. άρχισα να νιώθω εμφανή διαφορά στο φρενάρισμα, αλλά μόνο κοντά στις 40.000 χλμ. (τρία χρόνια χρήσης) έπεσε απότομα η απόδοσή τους και τα άλλαξα... Κι από το Exalto (με 10.000 χλμ. χρήσης πριν πουλήσω το αυτοκίνητο) ήμουν υπερευχαριστημένος, αν και επιμένω ότι τα MXV3A ταίριαζαν ακόμη καλύτερα για την καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.

                            Υ.Γ. Καλά δε μιλώ για το Good Year NCT3 που φορούσε από τη μάνα του. 'Τρία πουλάκια κάθονται' λάστιχο, αν εξαιρέσεις το ό,τι ήταν υπερβολικά... ήσυχο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              tony-pap last edited by

                              thanks petro !

                              θα συμπληρώσω αναφορικά με το vts του elteo
                              οτι κολλητός με vts 122 +σκούπα και bilstein group n
                              kai HR ελατήρια (στενά) έβαλε bridgestone re720 185/55/14H
                              και γλυστρούσε φοβερά (αργούσαν να ζεσταθούν)

                              τα άλλαξε λοιπόν στο τετράμηνο !!! με exalto και βρήκε την υγειά του!!!
                              στροφιλίκια, σφήνες κλπ σε σημείο να φοβάσαι μεσα στο vts
                              όμως τα exalto φοβερά και με 20000χλμ μέχρι τώρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mirage last edited by

                                Τα MXV3A ήταν τα 'επιδόσεων' της σειράς Energy αυτά που φόραγα εγώ ήταν τα MXT. Για τα MXV3A έχω ακουσεί και εγώ καλά λόγια. Πιστεύω πάντως οτι τα Michelin είναι γενικά καλά λάστιχα για τους ελληνικούς δρόμους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.

                                  Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                    Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.

                                    Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

                                    Κωνσταντίνε, διαφορετικά Conti φοράμε;;;;
                                    Τα δικά μου PremiumContact (195/55/15) είναι απλώς ικανοποιητικά. Καλά στο στεγνό, ικανοποιητικά στα στροφιλίκια (στις κλειστές όμως χάνουν σχετικά εύκολα την πρόσφυση), δε ζεσταίνονται ιδιαίτερα εύκολα, ενώ στο βρεγμένο βρίσκονται αιώνες πίσω από τα Exalto. Η αλήθεια είναι ότι στο στεγνό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος σε ό,τι αφορά τα φρένα αφού ουσιαστικά μπλοκάρουν πάάάάρα πολύ δύσκολα (το ABS έχει μπει έως τώρα μόνο μία φορά και για ελάχιστο χρόνο, εξαιτίας της ενεργοποίησης του brake assist, όταν ψιλοτσαρούχωσα κατά λάθος το μεσαίο πεντάλ).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Το Exalto δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δε μπορώ να συγκρίνω. Συνέκρινα μεταξύ του Energy και του PremiumContact, για τα οποία μπορώ να εκφέρω άποψη. Αλήθεια, Πέτρο, τι αυτοκίνητο έχεις; Μήπως παίζει ρόλο και το στήσιμό του; Εγώ πάντως με καραμαμίσιο το Clio έχω εκτιμήσει πολύ τα Conti. Σίγουρα όμως, σε πολύ πιο γρήγορη οδήγηση από τη δική μου, κάποιο άλλο λάστιχο θα είναι καλύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Εnergy 185 ειχα απο το 99 ως και το 2002... Δεν νομιζω να τα ξαναφορεσω (αν και νομιζω πως τωρα πλεον εχουν βγει καινουργια energy, ποιο καλα)! Καλο λαστιχακι για μεσα στην πολη... αλλα απο εκει και περα με απογοητευσαν. Ελκτικη προσφυση αποδεκτη, αλλα για την πλευρικη κατω του μετριου αν σε μια στροφη εμπαινες λιγο ποιο σφιχτα (δεν μιλαω για ραλλυ)

                                        Τα λαστιχα απο εκει και περα, απο τα 30χιλιαδες ξεραθηκαν (νορμαλ χρηση ειχαν) και εγιναν επικυνδινα...

                                        Οταν τα αλλαξα, με λιγο ποιο ασφαλτινο λαστιχο (Potenza RE 720) βρηκα το φως μου και απεκτησα μεγαλυτερη σιγουρια στο φρεναρισμα - επιταχυνση - στριψιμο.

                                        Συμπερασμα... καλα για την πολη, αλλα παραεξω (επαρχιακους δρομους - εθνικη) θα προτιμουσα κατι ποιο ασφαλτινο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πάντως μετά από 20000km τα EcoContact στην BMW γλυστράνε πολύ περισσότερο (η ενεργοποίση του ABS είναι συχνή και του ASC συνεχής). Δεν ξέρω αν θα βγάλω τα 45000km που συνηθίζω να κρατάω τα Energy στο Citroen εδώ και μια δεκαετία.

                                          Εξήγηση: Τα αλλάζω κάθε 45000km, όχι ότι έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα σε 10 χρόνια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alekos2004 last edited by

                                            Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                            Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.

                                            Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

                                            Κωνσταντίνε, διαφορετικά Conti φοράμε;;;;
                                            Τα δικά μου PremiumContact (195/55/15) είναι απλώς ικανοποιητικά. Καλά στο στεγνό, ικανοποιητικά στα στροφιλίκια (στις κλειστές όμως χάνουν σχετικά εύκολα την πρόσφυση), δε ζεσταίνονται ιδιαίτερα εύκολα, ενώ στο βρεγμένο βρίσκονται αιώνες πίσω από τα Exalto. Η αλήθεια είναι ότι στο στεγνό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος σε ό,τι αφορά τα φρένα αφού ουσιαστικά μπλοκάρουν πάάάάρα πολύ δύσκολα (το ABS έχει μπει έως τώρα μόνο μία φορά και για ελάχιστο χρόνο, εξαιτίας της ενεργοποίησης του brake assist, όταν ψιλοτσαρούχωσα κατά λάθος το μεσαίο πεντάλ).

                                            συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Πέτρο για τα contact που φοράνε τα 206 μας...είναι απλώς ικανοποιητικά.αυτό που μου τη δίνει αφάνταστα είναι ότι οταν ξεκινάω και για πολλή ώρα η ελκτική πρόσφυση είναι απαράδεκτη...ατελείωτο σπινάρισμα.αυτό που αναφέρεις για το φρενάρισμα με βρίσκει 100% σύμφωνο...το abs ενεργοποιείται σπάνια ενώ νίωθεις το αυτοκίνητο να γραπώνει στην ασφαλτο.θυμάμαι όταν είχαν κυκλοφορήσει το διαφημιστικό τους τα παρομοίαζε με το πάτημα της γάτας στο φρενάρισμα...

                                            επίσης τα βρίσκω πολύ ευαίσθητα στα λεπτά στρώματα σκόνης που υπάρχουν στους δρόμους της Αθήνας κατά καιρούς. παράλληλα έχω την εντύπωση ότι φθείρονται σχετικά γρήγορα.

                                            η διαφορά στην αίσθηση-απόδοση του ελαστικού μετάξυ του clio του skullone και του 206 1.6 δε μπορεί να οφείλεται και στη διαφορά της ιπποδύναμης;πολύ πιο εύκολα δε θα χάσει το λάστιχο την έλκτική του πρόσφυση από 110 άλογα από ότι από 75;

                                            τέλος έχω μια απορία.γιατί τα 195αρια μου φάινονται πολύ στενά πάνω στις ζάντες του peugeot;το έχεις παρατηρήσει;από πίσω φαίνεται λες και το αμάξι φοράει 175αρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr