-
Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..
-
Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..
-
Παιδια γεια χαρα!Θα ηθελα την γνωμη σας για τα Michelin Energy.Tα εχω βαλει μολις σε ενα Saxo vts 120 ps σε διασταση 185-55-14.Δεν εχω κανει ουτε 2 χλμ μαζι τους!Τα εχει φορεσει αλλος?Νομιζω τιμια λυση στα 380 ευρωπουλα..
-
εγω τα εβαλα το Πασχα σε κλιο 1400αρη με προφιλ 60αρι ομως...μια χαρα ειναι, σαφως καλυτερα απο τα προηγουμενα ενερτζι που ειχε το αμαξι...για τη τιμη που λες ομως λιγο ακριβη μου φαινεται αλλα δε παιρνω και ορκο...
-
Καλά βρέ,αυτή την ερώτηση έπρεπε νά τή βάλεις πρίν τά αγοράσεις.
Πάντως (αν και δέν τα έχω δοκιμάσει) καλά λόγια ακούγωνται για αυτά. -
H διασταση 185-55-14 ειναι ακριβη...δυστυχως!
Απλως θελω αποψεις τιποτα αλλο...!! -
Φίλε έκανες την καλύτερη δουλειά, αν κινείσαι συχνά στην πόλη. Τα Energy είναι εξαιρετικά λάστιχα για μικτή χρήση (τα είχα στο Rallye για 40.000 χλμ. και δεν το μετάνοιωσα) και αποδεικνύονται μακράν πιο αποδοτικά από τα διάφορα 'σπορ' λάστιχα που θεωρούν οι περισσότεροι ότι επιβάλλεται να φοράνε στα Σαξόραλα και λοιπές 'γκαζοφονικές' δυνάμεις, άσχετα αν θέλουν 15 χλμ. οδήγηση για να αποκτήσουν επαρκή θερμοκρασία ώστε να πατάνε αξιοπρεπώς στο δρόμο (μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα το πολύ 1000 κιλών).
-
συμφωνώ και επαυξάνω.έβαλα καινούργια energy σε clio 1.2 και είναι πολύ καλα.κάποιες φορές μάλιστα νίωθω το αμάξι να πατάει πολύ καλύτερα από το 206 που φοράει premium contact ή την 147 που φοραέι κάτι μπούρδες firestone με δείκτη ταχύτητας 270.την επόμενη φορά που θα αλλάξω λάστιχα σε κάποιο αυτοκίνητο δεν πρόκειται να ξαναβάλω τίποτε και καλά sport λάστιχα με κορυφαίο κράτημα που όμως στος δρόμους της γειτονιάς μου πασχίζουν να βρούν ελκτική πρόσφυση.
μόνο κακό είναι ότι καίγονται-ξερόνται σχετικά νωρίς από τον ήλιο.
-
Εγώ είχα τα πρώτα Εnergy στο Xsara. Τα λάστιχα ήταν απλώς απαράδεκτα στο βρεγμένο πολύ γλίστρημα και το ABS πάντα εκεί. Αυτό με έκανε επιφυλακτικό και έτσι έβαλα τα Exalto από τα οποία είμαι υπερευχαριστημένος με εξάιρεση τον θόρυβο που κάνουν σε κακής ποιότητας άσφαλτο στην εθνική οδό. Από κατανάλωση τα ίδια περίπου. Πάντως για τα καινούργια έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
-
Παιδιά να πώ με την σειρά μου ότι τα φοράω σε διάσταση 155-70/13 σε ένα opel corsa a. Ειναι αρκετά καλά για στεγνό δρόμο, αλλά εκεί που τα είχα δει όλα ήταν στο χιόνι.Δεν ξέρω δεν έχω βρεί ακόμα φθηνό καθημερινής χρήσης λάστιχο και να βαστάει στο χιόνι.
-
καταρχήν elteo
πες μας αν έβαλες τα καινούργια energy E3Α
ή κάτι τέτοιο...
επίσης τι λάστιχα φορούσες πριν και πως ήταν...petro
είσαι ο πρώτος στα 3 forum που παρακολουθώ που
προτείνεις τα energy για saxo rallye !!!
με ποιο ραλλυ έκανες 40000 χλμ 105άλογα ?
με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σου γιατί
έχω 206 1,6 110άλογα 5θυρο που φοράει
τα μαμά ENERGY 185/65/14 που εκτός του ότι σφυράνε
και δεν φρενάρουν ποιά καλά στρίβουν πολύ ικανοποιητικά
στο στεγνό .... και ψάχνομαι για goodyear ventura ή exalto....aleko
τα καινούργια energy σου φαίνονται καλύτερα από τα παλιά
continental ? -
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
petro
είσαι ο πρώτος στα 3 forum που παρακολουθώ που
προτείνεις τα energy για saxo rallye !!!
με ποιο ραλλυ έκανες 40000 χλμ 105άλογα ?
με ενδιαφέρει πολύ η άποψη σου γιατί
έχω 206 1,6 110άλογα 5θυρο που φοράει
τα μαμά ENERGY 185/65/14 που εκτός του ότι σφυράνε
και δεν φρενάρουν ποιά καλά στρίβουν πολύ ικανοποιητικά
στο στεγνό .... και ψάχνομαι για goodyear ventura ή exalto....Tony, είχα τα MXV3A σε διάσταση 175/60/14Η σε 106 Rallye 1.3 (βάρους 810 κιλών). Άκουσα τη συμβουλή του λαστιχά μου και καλά έκανα, αφού τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έκανα σε συνθήκες κίνησης. Το λάστιχο ήταν ιδιαίτερα μαλακό και απέδιδε από το 1ο χιλιόμετρο κύλισης. Γλιστρούσε περισσότερο από το Exalto (που έβαλα στη συνέχεια) αλλά πιο γλυκά και πιο ελεγχόμενα, ενώ το Exalto του έπαιρνε κάποιο χρόνο για να αρχίσει να αποδίδει. Στο βρεγμένο το MXV3A ήταν πάρα πολύ καλό (καλύτερο από ό,τι στο στεγνό). Για 30.000 χλμ. η απόδοσή του ήταν σταθερή (δεν το έσκιζα με χαζά 0-100, αλλά δεν το λυπόμουν κι όλας στα στροφιλίκια). Μετά τις 30.000 χλμ. άρχισα να νιώθω εμφανή διαφορά στο φρενάρισμα, αλλά μόνο κοντά στις 40.000 χλμ. (τρία χρόνια χρήσης) έπεσε απότομα η απόδοσή τους και τα άλλαξα... Κι από το Exalto (με 10.000 χλμ. χρήσης πριν πουλήσω το αυτοκίνητο) ήμουν υπερευχαριστημένος, αν και επιμένω ότι τα MXV3A ταίριαζαν ακόμη καλύτερα για την καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου.
Υ.Γ. Καλά δε μιλώ για το Good Year NCT3 που φορούσε από τη μάνα του. 'Τρία πουλάκια κάθονται' λάστιχο, αν εξαιρέσεις το ό,τι ήταν υπερβολικά... ήσυχο!
-
thanks petro !
θα συμπληρώσω αναφορικά με το vts του elteo
οτι κολλητός με vts 122 +σκούπα και bilstein group n
kai HR ελατήρια (στενά) έβαλε bridgestone re720 185/55/14H
και γλυστρούσε φοβερά (αργούσαν να ζεσταθούν)τα άλλαξε λοιπόν στο τετράμηνο !!! με exalto και βρήκε την υγειά του!!!
στροφιλίκια, σφήνες κλπ σε σημείο να φοβάσαι μεσα στο vts
όμως τα exalto φοβερά και με 20000χλμ μέχρι τώρα -
Τα MXV3A ήταν τα 'επιδόσεων' της σειράς Energy αυτά που φόραγα εγώ ήταν τα MXT. Για τα MXV3A έχω ακουσεί και εγώ καλά λόγια. Πιστεύω πάντως οτι τα Michelin είναι γενικά καλά λάστιχα για τους ελληνικούς δρόμους.
-
Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.
Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.
Κωνσταντίνε, διαφορετικά Conti φοράμε;;;;
Τα δικά μου PremiumContact (195/55/15) είναι απλώς ικανοποιητικά. Καλά στο στεγνό, ικανοποιητικά στα στροφιλίκια (στις κλειστές όμως χάνουν σχετικά εύκολα την πρόσφυση), δε ζεσταίνονται ιδιαίτερα εύκολα, ενώ στο βρεγμένο βρίσκονται αιώνες πίσω από τα Exalto. Η αλήθεια είναι ότι στο στεγνό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος σε ό,τι αφορά τα φρένα αφού ουσιαστικά μπλοκάρουν πάάάάρα πολύ δύσκολα (το ABS έχει μπει έως τώρα μόνο μία φορά και για ελάχιστο χρόνο, εξαιτίας της ενεργοποίησης του brake assist, όταν ψιλοτσαρούχωσα κατά λάθος το μεσαίο πεντάλ). -
Το Exalto δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε δε μπορώ να συγκρίνω. Συνέκρινα μεταξύ του Energy και του PremiumContact, για τα οποία μπορώ να εκφέρω άποψη. Αλήθεια, Πέτρο, τι αυτοκίνητο έχεις; Μήπως παίζει ρόλο και το στήσιμό του; Εγώ πάντως με καραμαμίσιο το Clio έχω εκτιμήσει πολύ τα Conti. Σίγουρα όμως, σε πολύ πιο γρήγορη οδήγηση από τη δική μου, κάποιο άλλο λάστιχο θα είναι καλύτερο.
-
Εnergy 185 ειχα απο το 99 ως και το 2002... Δεν νομιζω να τα ξαναφορεσω (αν και νομιζω πως τωρα πλεον εχουν βγει καινουργια energy, ποιο καλα)! Καλο λαστιχακι για μεσα στην πολη... αλλα απο εκει και περα με απογοητευσαν. Ελκτικη προσφυση αποδεκτη, αλλα για την πλευρικη κατω του μετριου αν σε μια στροφη εμπαινες λιγο ποιο σφιχτα (δεν μιλαω για ραλλυ)
Τα λαστιχα απο εκει και περα, απο τα 30χιλιαδες ξεραθηκαν (νορμαλ χρηση ειχαν) και εγιναν επικυνδινα...
Οταν τα αλλαξα, με λιγο ποιο ασφαλτινο λαστιχο (Potenza RE 720) βρηκα το φως μου και απεκτησα μεγαλυτερη σιγουρια στο φρεναρισμα - επιταχυνση - στριψιμο.
Συμπερασμα... καλα για την πολη, αλλα παραεξω (επαρχιακους δρομους - εθνικη) θα προτιμουσα κατι ποιο ασφαλτινο.
-
Πάντως μετά από 20000km τα EcoContact στην BMW γλυστράνε πολύ περισσότερο (η ενεργοποίση του ABS είναι συχνή και του ASC συνεχής). Δεν ξέρω αν θα βγάλω τα 45000km που συνηθίζω να κρατάω τα Energy στο Citroen εδώ και μια δεκαετία.
Εξήγηση: Τα αλλάζω κάθε 45000km, όχι ότι έχω κάνει τόσα χιλιόμετρα σε 10 χρόνια.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Πρώτα απ'όλα, θα πρέπει να πω ότι κάθε λάστιχο διακρίνεται σε διαφορετικό τομέα και χάνει κάπου αλλού. Το Energy είναι ένα συμπαθητικό λάστιχο, πολύ καλό μέσα στην πόλη (αναλόγως βέβαια και του δείκτη ταχύτητας), γενικά καλό, χωρίς όμως να διακρίνεται, σε πιο απαιτητική χρήση, αλλά αν πραγματικά θέλεις κάτι για πολύ γρήγορη οδήγηση, μάλλον πρέπει να κοιτάξεις αλλού.
Εγώ έχω στο Clio μου το Continental PremiumContact 185/55R15 (το φοράει από τη μάνα του) με δείκτη H, και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Πολύ καλό κράτημα, μαλακό λάστιχο, φρενάρει καλά μέσα στην πόλη, στο βρεγμένο η απόδοσή του είναι πολύ καλή, ενώ και στα στροφιλίκια και στη γρήγορη οδήγηση τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.
Κωνσταντίνε, διαφορετικά Conti φοράμε;;;;
Τα δικά μου PremiumContact (195/55/15) είναι απλώς ικανοποιητικά. Καλά στο στεγνό, ικανοποιητικά στα στροφιλίκια (στις κλειστές όμως χάνουν σχετικά εύκολα την πρόσφυση), δε ζεσταίνονται ιδιαίτερα εύκολα, ενώ στο βρεγμένο βρίσκονται αιώνες πίσω από τα Exalto. Η αλήθεια είναι ότι στο στεγνό είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος σε ό,τι αφορά τα φρένα αφού ουσιαστικά μπλοκάρουν πάάάάρα πολύ δύσκολα (το ABS έχει μπει έως τώρα μόνο μία φορά και για ελάχιστο χρόνο, εξαιτίας της ενεργοποίησης του brake assist, όταν ψιλοτσαρούχωσα κατά λάθος το μεσαίο πεντάλ).συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Πέτρο για τα contact που φοράνε τα 206 μας...είναι απλώς ικανοποιητικά.αυτό που μου τη δίνει αφάνταστα είναι ότι οταν ξεκινάω και για πολλή ώρα η ελκτική πρόσφυση είναι απαράδεκτη...ατελείωτο σπινάρισμα.αυτό που αναφέρεις για το φρενάρισμα με βρίσκει 100% σύμφωνο...το abs ενεργοποιείται σπάνια ενώ νίωθεις το αυτοκίνητο να γραπώνει στην ασφαλτο.θυμάμαι όταν είχαν κυκλοφορήσει το διαφημιστικό τους τα παρομοίαζε με το πάτημα της γάτας στο φρενάρισμα...
επίσης τα βρίσκω πολύ ευαίσθητα στα λεπτά στρώματα σκόνης που υπάρχουν στους δρόμους της Αθήνας κατά καιρούς. παράλληλα έχω την εντύπωση ότι φθείρονται σχετικά γρήγορα.
η διαφορά στην αίσθηση-απόδοση του ελαστικού μετάξυ του clio του skullone και του 206 1.6 δε μπορεί να οφείλεται και στη διαφορά της ιπποδύναμης;πολύ πιο εύκολα δε θα χάσει το λάστιχο την έλκτική του πρόσφυση από 110 άλογα από ότι από 75;
τέλος έχω μια απορία.γιατί τα 195αρια μου φάινονται πολύ στενά πάνω στις ζάντες του peugeot;το έχεις παρατηρήσει;από πίσω φαίνεται λες και το αμάξι φοράει 175αρια.
Μichelin ENERGY Αποψεις..