Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    1. Home
    2. WRC
    3. ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 12
    • 13
    • 5 / 13
    WRC
    38
    258
    418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Greg και Saxogus νομίζετε ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί προσδίδουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιχειρηματολογία σας;
      Κάνετε λάθος. Χάνετε και οι δύο το όποιο δίκιο έχετε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο syele έχει απόλυτο δίκιο. Δεν βγαίνει τίποτα σε επιθέσεις επί προσωπικού. Η διαφωνία είναι κομμάτι της καλής λειτουργίας και δεν χρειάζεται να κάνουμε προσωπική αντιπαράθεση. Ηρεμία λοιπόν....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          To λάθος που κάνουν τόσο ο Greg όσο και ο SAXOGUS2, πέρα βέβαια από τα απαράδεκτα προσωπικά , είναι, ΙΜΗΟ, που θεωρούν πως ξέρουν αν η είσοδος πχ. της Citroen στο WRC είναι αποτέλεσμα της παρουσίας του DR σε αυτό, τη στιγμή που οι εταιρικές πολιτικές της κάθε πολυεθνικής όπως η PSA ή η Hyundai λαμβάνουν υπόψη τους 1000 παράγοντες. Δηλαδή μπορεί η Citroen (πχ.) να 'έμπαινε' και χωρίς την τηλεόραση, όπως είχαν μπει χωρίς την τηλεόραση τόσες και τόσες σοβαρές εταιρείες (Fiat/Lancia, Audi, Peugeot, Toyota, Ford κα.). Μπορεί η BP να έμπαινε και χωρίς την τηλεόραση και η Martini έφυγε ακόμα και με την τηλεόραση. Συνεπώς ο DR και η τηλεόραση είναι παράγοντες που συντελούν στις όποιες αποφάσεις και με τίποτα παράγοντες εξαιτίας (όπως δείχνει η παρούσα διαμάχη) λαμβάνονται οι όποιες αποφάσεις.

          Αυτό που μπορώ να πω, βλέποντας το WRC προ και μετά DR, είναι πως έχει αυξηθεί εξαιρετικά ο ρόλος της τηλεόρασης αλλά και γενικότερα τα ράλι έχουν πλησιάσει την F1 σε επίπεδο επαγγελματισμού. Ομως, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως ο DR ΔΕΝ κάνει κουμάντο στο WRC, οι κατασκευαστές (μέσω της FIA) κάνουν κουμάντο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Οι πρώτες αντιδράσεις από τις Ομάδες
            Ο Provera θεωρεί ότι η κατάργηση των gravel και η διεξαγωγή αναγνωρίσεων το βράδυ με αγωνιστικά είναι επικίνδυνη για τους οδηγούς
            http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1056899868,71194,

            O Lapworth αντιθέτως είναι υπερ ενός τέτοιου κανονισμού ρίχνοντας στο τραπέζι την πρόταση ότι οι διοργανωτές θα φτιάχνουν τις σημειώσεις για τους οδηγούς, οι οποίοι στη συνέχεια θα τις τροποποιούν
            Για τις άλλες προτάσεις είναι γενικά κατά (turbo, test σε μια χώρα)
            http://content.wrc.com/en_GB/News/2003/008/2003_DLWRCCommissionqanda.htm

            Φυσικά είναι υπερ του κανονισμού για τους 3ους οδηγούς

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vatanen last edited by

              To λάθος που κάνουν τόσο ο Greg όσο και ο SAXOGUS2, πέρα βέβαια από τα απαράδεκτα προσωπικά , είναι, ΙΜΗΟ, που θεωρούν πως ξέρουν αν η είσοδος πχ. της Citroen στο WRC είναι αποτέλεσμα της παρουσίας του DR σε αυτό, τη στιγμή που οι εταιρικές πολιτικές της κάθε πολυεθνικής όπως η PSA ή η Hyundai λαμβάνουν υπόψη τους 1000 παράγοντες. Δηλαδή μπορεί η Citroen (πχ.) να 'έμπαινε' και χωρίς την τηλεόραση, όπως είχαν μπει χωρίς την τηλεόραση τόσες και τόσες σοβαρές εταιρείες (Fiat/Lancia, Audi, Peugeot, Toyota, Ford κα.). Μπορεί η BP να έμπαινε και χωρίς την τηλεόραση και η Martini έφυγε ακόμα και με την τηλεόραση. Συνεπώς ο DR και η τηλεόραση είναι παράγοντες που συντελούν στις όποιες αποφάσεις και με τίποτα παράγοντες εξαιτίας (όπως δείχνει η παρούσα διαμάχη) λαμβάνονται οι όποιες αποφάσεις.

              Τι να πω?Να πω οτι εισαι μες στο μυαλο μου????
              Για παραδειγμα ειμαι σιγουρος οτι η Σιτροεν θα εμπαινε ετσι κι αλλιως στο ΠΠΡ απλα η παρουσια Ριτσαρντς κτλ επιταχυνε ισως τις διαδικασιες...ή η ελευση χορηγων επιταχυνθηκε ή αν θελετε αποφασιστηκε να ειναι μεγαλη η χορηγια λογω της τηλεορασης.Γενικα ο nass με καλυψε πληρως!

              O Lapworth αντιθέτως είναι υπερ ενός τέτοιου κανονισμού ρίχνοντας στο τραπέζι την πρόταση ότι οι διοργανωτές θα φτιάχνουν τις σημειώσεις για τους οδηγούς, οι οποίοι στη συνέχεια θα τις τροποποιούν

              Για τον εν λογω τι να σχολιασουμε...Το γεγονος οτι εχει τοσα χρονια τη Σουμπ εκει που την εχει αλλα και το οτι ειναι ο μονος απο την αγωνιστικη ομαδα της Ταλμπο(τ) που ο Τοντ δεν πηρε μαζι του για να συμμετεχει στο προτζεκτ 205 Τ16 τα λεει ολα....Αυτο με τις σημειωσεις πως το σκεφτηκε???
              Παντως θα ξαναπω για τον κανονισμο των τριτων οδηγων οτι εγκαινιαζει νεα ηθη και δεν βρισκω ουτε ενα καλο σημειο του που να μην μπορουσε να επιτευχθει με αλλον τροπο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ...

                Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΡΙΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2004...
                ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ...
                ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cyprus-wrc last edited by

                  Opos ola dixnoun filoi mou i idiotiki omada tis Bozian Peugeot tha kathierosi megala onomata stis taksis tis !!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxogus2 last edited by

                    Ο χρήστης syele έγραψε:
                    Greg και Saxogus νομίζετε ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί προσδίδουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην επιχειρηματολογία σας;
                    Κάνετε λάθος. Χάνετε και οι δύο το όποιο δίκιο έχετε.

                    Έχεις δίκιο και ζητώ συγνώμη! (από τους υπόλοιπους)
                    Ασχέτως εάν εγώ είχα όλη την καλή διάθεση να μην έχω επιθετικές τάσεις,παρασύρθηκα από την εμπάθεια του GREC προς εμένα.Εγώ εξέφρασα την αποψή μου και ο φίλος μου ο GREC παρεξηγήθηκε επειδή τόλμησα να έχω αντίθετη άποψη απ'αυτόν.Στη συνέχεια η μία κουβέντα έφερε την άλλη...κι'αυτό ήταν όλο,δε θα δώσω συνέχεια αφού ότι ήταν να γράψω το έγραψα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Η FIA, O GRONHOLM 'ΑΠΕΙΛΗΣΕ' ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ, ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        syele last edited by

                        Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                        ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Η FIA, O GRONHOLM 'ΑΠΕΙΛΗΣΕ' ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ, ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ!!!

                        Άντε μπράβο! Άλλος ένας λόγος που τον παω

                        Αναρωτιέμαι κι εγώ όπως αυτός 'Ποιος σκέφτεται τέτοια πράγματα;'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Τελικά οι προτάσεις έγιναν εντολές και το Ακρόπολις πάει τον ..Ιούλιο!!

                          http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=4031

                          Αντε να δούμε...τι θα δούμε ακόμα!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Τι σας έλεγα για 16 αγώνες το 2004?
                            Όχι τον Ιούλιο, επιγόντως αλλαγή με το Κύπρου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              s3 last edited by

                              Στον αερα αναβαθμισης που διακατεχεται το wrc,δε θα πρεπει να ξεχασουμε και την τηλεοπτικη αναβαθμιση των 1600,καθως και των καλων ιδιωτων.
                              Αυτο ειναι κατι που πρεπει να αναγνωρισουμε στον DR, αν και επρεπε να ειχε γινει απο καιρο κατα τη γνωμη μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                Τελικά οι προτάσεις έγιναν εντολές και το Ακρόπολις πάει τον ..Ιούλιο!!

                                http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=4031

                                Αντε να δούμε...τι θα δούμε ακόμα!!

                                ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ...
                                ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ...

                                ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 16 ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ!!! ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greg last edited by

                                  ΕΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ 16 ΑΓΩΝΕΣ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΦΙΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΡΑΛΛΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ (Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ??) ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ = ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ = ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΙΑ

                                  16 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ...ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΦΙΑ ΕΙΧΑ ΤΗ ΦΑΙΝΗ ΙΔΕΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Φ2 ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ??? ΤΕΤΟΙΟΥ ΙΔΟΥΣ ΞΑΦΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Οι λόγοι που καταργήθηκε το Group B ήταν το οτι τα αυτοκίνητα είχαν γίνει τόσο δημοφιλή που επεσκίαζαν την F1 (ταδε εφη Peti Arikkala,και λεπτομέρειες εχει ο syele)!!

                                    Τώρα σε τι φάση είμαστε?
                                    Γιατι τόσες αλλαγές?Γιατι καμμιά δεν αφήνει περιθώρια για αύξηση της ιπποδύναμης?Γιατι τα ασφάλτινα πάνε για εξαφάνιση?Γιατι οι Αγώνες Ράλλυ πρέπει να μικρύνουν σε διάρκεια?Γιατι πρέπει ντε και καλά να μεταδοθούν απο την τηλεόραση?

                                    Λέω εγω τώρα!!!..........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Oι απαντήσεις σε όλα αυτά που ρωτάει ο kouk είναι: Κέρδος, χρήματα, χορηγοί, δικαιώματα.....και λίγο θέαμα για μας....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        greg last edited by

                                        Οι λόγοι που καταργήθηκε το Group B ήταν το οτι τα αυτοκίνητα είχαν γίνει τόσο δημοφιλή που επεσκίαζαν την F1 (ταδε εφη Peti Arikkala,και λεπτομέρειες εχει ο syele)!!

                                        Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΝΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΕΛΑ (ΠΧ ΟΤΙ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΡΑΛΛΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΟΙ LATE RUNNERS ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ)

                                        ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ ΒΗΤΑ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΕΓΙΝΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ...

                                        Τώρα σε τι φάση είμαστε?
                                        Γιατι τόσες αλλαγές?Γιατι καμμιά δεν αφήνει περιθώρια για αύξηση της ιπποδύναμης?Γιατι τα ασφάλτινα πάνε για εξαφάνιση?Γιατι οι Αγώνες Ράλλυ πρέπει να μικρύνουν σε διάρκεια?Γιατι πρέπει ντε και καλά να μεταδοθούν απο την τηλεόραση?

                                        ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΙ 16 ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 2004...ΤΟΥ ΠΑΡΑ-ΧΡΟΝΟΥ ΙΣΩΣ.

                                        ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...

                                        ΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΣΤΟ ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ...

                                        ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΦΙΑ ΔΕΝ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ - ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΕΧΕΙ ΠΡΩΤΑΘΕΙ 4ΗΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ

                                        ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙ-ΒΙ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ..ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ

                                        ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ.

                                        ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΟΥ...ΓΙΑ ΣΑΣ (ΜΗΔΕΝΑ ΠΡΟ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΜΑΚΑΡΙΖΕ ;))

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greg last edited by

                                          Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                          Oι απαντήσεις σε όλα αυτά που ρωτάει ο kouk είναι: Κέρδος, χρήματα, χορηγοί, δικαιώματα.....και λίγο θέαμα για μας....

                                          ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΠΡ...ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΘΕΑΜΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20ΕΤΙΑ

                                          ΤΟ ΛΙΓΟ ΘΕΑΜΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΕΝΕΙΣ??? ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ??? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΡΝΑΩ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΠΡ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Γλώσσα λανθάνουσα...
                                            εννοούσα μέσα στα πολλά λεφτά ένα κομμάτι είναι και το θέαμα για μας, που φυσικά δεν είναι λίγο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 5 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr