-
Ο χρήστης adim έγραψε:
Αυτό το λέω γιατί πέραν λίγων εξαιρέσεων οι τύποι αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να επιδεικνύουν τις επιδώσεις των αυτοκινήτων τους...Εξαίρεση ο Νιώρας βέβαια. Τον φαντάζεσε με την Πόρσε της Σ;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
7 Ιανουαρίου φέτος... Κατέβαινα για Αθήνα. Σε κομμάτι ευθύ της Εθνικής μετά τα Καμμένα Βούρλα, με διαχωριστικό τοιχίο στη μέση, πήγαινα στη μεσαία λωρίδα με 170 στο κοντέρ και μπροστά μου στα 50 μέτρα περίπου ένα FIAT Stilo μάλλον 1600άρι, γιατί πήγαινε με μεγαλύτερη ταχύτητα από μένα. Ξαφνικά βλέπω το FIAT να φρενάρει απότομα και να κόβει δεξιά, αποκαλύπτοντας ΣΤΡΟΥΜΦ το οποίο μου έκανε νόημα (ή μάλλον... ζεϊμπεκιές) να σταματήσω. Πέφτω στα 110 για να μη με προλάβει το ραντάρ, κόβω αριστερά και τον προσπερνάω. Εννοείται ότι έφυγα. Κανονικά όμως έπρεπε να τον πατήσω. Με ποιο δικαίωμα βάζει τη ζωή μου σε κίνδυνο ο στρουμφ; Για τη δική του δε με νοιάζει, αυτός άλλωστε επέλεξε να ρισκάρει να σκοτωθεί για το πριμ από την κλήση. Εγώ όμως τι φταίω; Κι αν στο φρενάρισμα έχανα τον έλεγχο και γινόταν δυστύχημα, τι θα γινόταν; Ποιος θα έφερε την ευθύνη;Συγνώμη φίλε που στο λέω αλλά την ευθύνη την φέρεις εσύ!έτρεχες με 170 παραβιάζοντας το όριο και ο μπάτσος άσχετα αν το έκανε για το μπόνους έπρεπε να σε γράψει για λόγους ασφάλειας για να μην σκοτώσεις εσύ κανέναν στην επόμενη στροφή....Και εγω έχω πάρει πολλές κλήσεις αλλά όταν φταίω το παραδέχομαι και προσπαθώ να μην το ξανακάνω.Ναι παραβιάζω τα όρια εκεί που είναι παντελώς εκτός πραγματικότητας!!!Και δεν είναι λίγες αυτές οι περιπτώσεις...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αυτό το λέω γιατί πέραν λίγων εξαιρέσεων οι τύποι αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να επιδεικνύουν τις επιδώσεις των αυτοκινήτων τους...
Εξαίρεση ο Νιώρας βέβαια. Τον φαντάζεσε με την Πόρσε της Σ;
Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου θύμισες κάτι από τους 'Σκληρούς του Μαϊάμι' γράφοντας για Νιώρα & Πόρσε!
Παρεμπιπτόντως, απ' ότι γνωρίζω, στις περισσότερες πολιτείες στην Αμερική έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα από την τοπική αστυνομία να προβαίνει σε high-speed καταδιώξεις υπόπτων σε κατοικημένες περιοχές λόγω του μεγάλου αριθμού παράπλευρων απωλειών που υπήρχαν σε τέτοιες περιπτώσεις (ο κυνηγημένος συχνά δε δίσταζε να περάσει διασταυρώσεις χωρίς να κόψει καθόλου, κλπ). Ίσως ο φίλος Gabriel να μπορεί να μας διαφωτίσει σχετικά...
-
Παιδιά, φαντάζεστε να αποκτήσουμε στα καλά καθούμενα το δικό μας Don Johnson; Χμμμμ... Πώς είχαμε το Βουτσά ως Ιππότη της Λακούβας με τον 'ΨΙΤ'; Ε, να κάνουμε σε remake τους 'Σκληρούς του Μπραχάμι'.
Και ένα 'anorak fact': Στις σκηνές καταδίωξεις στους 'Σκληρούς του Μαϊάμι', η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα μια De Tomaso Pantera με Nitro και body kit που την έκανε να μοιάζει με Testarossa.
-
Πάντως μερικά από τα περιπολικά που έχω εντοπίσει με πολιτικά χρώματα, είναι Citroen Xsara SW (Καρδίτσα,Τρίκαλα,Βόλος) χρώματος σκούρο μπλέ και Skoda Octavia 1.6 χρώματος μπλέ ανοιχτό ακρυλικό (Θερμοπύλες).
Dino
-
Ο χρήστης funny151 έγραψε:
έτρεχες με 170 παραβιάζοντας το όριο και ο μπάτσος άσχετα αν το έκανε για το μπόνους έπρεπε να σε γράψει για λόγους ασφάλειας για να μην σκοτώσεις εσύ κανέναν στην επόμενη στροφήΠοια στροφή; Εδώ μιλάμε για ευθεία χιλιομέτρων, με αραιή κίνηση και τρεις λωρίδες ανά ρεύμα. Και θα ήθελα να ρωτήσω επίσης: Αφού απαγορεύεται να οδηγούμε γρήγορα, τότε γιατί να φτιάχνονται μεγάλοι δρόμοι με ΠΟΛΥ ανοιχτές καμπές όπου μπορείς με ασφάλεια να ταξιδέψεις με 180 και 200; Αν είναι να παραμείνουμε στα 100, τότε η σημερινή εθνική οδός είναι άχρηστη. Την κάναμε τη δουλειά μας και με την παλιά χάραξη και τη μιάμιση λωρίδα ανά ρεύμα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
'.Και ένα 'anorak fact': Στις σκηνές καταδίωξεις στους 'Σκληρούς του Μαϊάμι', η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα μια De Tomaso Pantera με Nitro και body kit που την έκανε να μοιάζει με Testarossa.
Εγώ θυμάμαι μιά μαύρη Daytona.Κάνω λάθος;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αυτό το λέω γιατί πέραν λίγων εξαιρέσεων οι τύποι αυτοί το μόνο που κάνουν είναι να επιδεικνύουν τις επιδώσεις των αυτοκινήτων τους...
Εξαίρεση ο Νιώρας βέβαια. Τον φαντάζεσε με την Πόρσε της Σ;
O Νιώρας τους έκανε μαθήματα όταν άρχισαν οι πρώτες στούκες
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
'.
Και ένα 'anorak fact': Στις σκηνές καταδίωξεις στους 'Σκληρούς του Μαϊάμι', η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα μια De Tomaso Pantera με Nitro και body kit που την έκανε να μοιάζει με Testarossa.
Εγώ θυμάμαι μιά μαύρη Daytona.Κάνω λάθος;
Υπήρχε λευκή Testarossa. Τώρα, νομίζω ότι υπήρχε και μια Daytona. Αν όμως δεν ήταν, θα κοιτάξω να βρω πού εμφανιζόταν.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
'.
Και ένα 'anorak fact': Στις σκηνές καταδίωξεις στους 'Σκληρούς του Μαϊάμι', η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα μια De Tomaso Pantera με Nitro και body kit που την έκανε να μοιάζει με Testarossa.
Εγώ θυμάμαι μιά μαύρη Daytona.Κάνω λάθος;
Υπήρχε λευκή Testarossa. Τώρα, νομίζω ότι υπήρχε και μια Daytona. Αν όμως δεν ήταν, θα κοιτάξω να βρω πού εμφανιζόταν.
Aν δεν με απατά η μνήμη μου -είμαστε και κάποιας ηλικίας γκουχ γκουχ- στα πρώτα επισόδεια είχε τη Daytona και μετά την αναβάθμισε σε Testarossa. Mόνο γι'αυτό το λόγο έβλεπα το σήριαλ
-
Καλά θυμάσαι ώριμε άντρα
-
Αν δεν κάνω λάθος, είχε δημοσιευτεί σε εφημερίδα, την δημιουργία της ομάδας Σ είχε προτείνει ηθοποιός (ο Μιχαλόπουλος νομίζω) που έπαιζε σε σχετικό σίριαλ και η αστυνομία την υιοθέτησε!!! Μιλάμε για τον απόλυτο προγραμματισμό, εφευρετικότητα και αποτελεσματικότητα! Η ομάδα Α πάντως είναι παγκόσμια αποκλειστικότητα της αστυνομίας μας, όπως περηφανεύτηκε αξιωματικός της αστυνομίας στο ίδιο ρεπορτάζ που παρουσίασε και την γλυκύτατη κατά τα άλλα αστυνομικίνα. Ο θεός να μας φυλάει από τέτοια ανοιχτά μυαλά.
-
Μπα, υπάρχουν και αλλού τέτοιοι εξυπνάκηδες... Και στην Bρετανία για παράδειγμα. Είχα διαβάσει μάλιστα ότι οι τύποι όχι μόνο προμηθεύτηκαν μερικά Impreza (προηγούμενης γενιάς-ολοκαίνουρια τότε) 'πειραγμένα' από την Prodrive σε αναρτήσεις-κινητήρα, αλλά πήραν και μαθήματα σε ειδική σχολή. Οι δικοί μας που ακριβώς έμαθαν να οδηγούν;;;
-
Admin help! Έγραψα ένα κείμενο και έλαβα κάποες απαντήσεις που όμως δεν μπορώ να ...βρω! Τι κάνω?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
'.
Και ένα 'anorak fact': Στις σκηνές καταδίωξεις στους 'Σκληρούς του Μαϊάμι', η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα μια De Tomaso Pantera με Nitro και body kit που την έκανε να μοιάζει με Testarossa.
Εγώ θυμάμαι μιά μαύρη Daytona.Κάνω λάθος;
Υπήρχε λευκή Testarossa. Τώρα, νομίζω ότι υπήρχε και μια Daytona. Αν όμως δεν ήταν, θα κοιτάξω να βρω πού εμφανιζόταν.
Aν δεν με απατά η μνήμη μου -είμαστε και κάποιας ηλικίας γκουχ γκουχ- στα πρώτα επισόδεια είχε τη Daytona και μετά την αναβάθμισε σε Testarossa. Mόνο γι'αυτό το λόγο έβλεπα το σήριαλ
Στις τρεις πρώτες σαιζόν είχε τη Daytona.
-
εγω το ξαναγραφω...απο και κλειεται να ειναι νομιμη ολη αυτη η φαση...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εγω το ξαναγραφω...απο και κλειεται να ειναι νομιμη ολη αυτη η φαση...Καλά σε τόσο μεγάλη παρέα σαν τη δική μας, δεν υπάρχει ένας δικηγόρος να μας πει αν είναι αντισυνταγματικό αυτό το μέτρο, μια γνώμη βρε αδερφέ. Δεν είμαι τόσο απαιτητικός να ζητώ συνταγματολόγο. Μια συμβουλή για το πώς να αντιδράσουμε σε μια τέτοια περίπτωση είναι καλοδεχούμενη.
-
Αυτό νομίζω ότι είναι και το κυριότερο ερώτημα που πρέπει ν' απαντήσουμε - αν το 'μέτρο' είναι 'νόμιμο' και πως πρέπει να αντιδράσουμε σε τέτοιες 'τρομοκρατικές' ενέργειες της αστυνομίας... Δε λέω, μπορεί να είναι και ευσυνείδητοι οι κύριοι της 'Ομάδας Α' και να κάνουν δουλειά, παραπέμποντας όσους παραβιάζουν ερυθρό σηματοδότη, οδηγούν με τους προβολείς ομίχλης από 'συνήθεια' (πόσο συχνά έχει ομίχλη στην Ελλάδα?!), κινούνται ανάποδα σε μονόδρομους (με ή χωρίς τα alarm!), κλπ. Αλλά τι γίνεται αν (όταν?) βγαίνουν απλά για να εισπράξουν εκμεταλλευόμενοι τα γελοία όρια ταχύτητας που έχουν ξεμείνει από άλλες εποχές, και την αδυναμία μας να αποδείξουμε πως δεν κάναμε αυτό το οποίο θέλουν να μας φορτώσουν?...
Ίσως δεν είναι και τόσο σχετικό με αυτό το thread, άλλα πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει ότι στην Αγγλία μελετούν το ενδεχόμενο να τοποθετούνται υποχρεωτικά στα αυτοκίνητα του κοσμάκη τα BLACK BOXES που ανέπτυξε μια εταιρία ηλεκτρονικών, τα οποία μπορούν να καταγράφουν όλες τις παραμέτρους οδήγησης (ταχύτητα, κατεύθυνση, γωνία τιμονιού, πίεση στα πεντάλ, κατάσταση προβολέων και φλας, μπλοκάρισμα τροχών, ακόμα και θέση, όταν το όχημα φέρει GPS), ώστε 'να μπορεί να εξακριβωθεί η υπαιτιότητα στα ατυχήματα, οι παραβάσεις των ορίων ταχύτητας, η παράνομη κυκλοφορία σε διάφορες ζώνες της πόλης χωρίς το νόμιμο αντίτιμο, κλπ'... 'Τι καλύτερο', είπαν μερικοί, 'αφού έτσι θα είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τηρούμε τα όρια, τις προτεραιότητες κλπ' (γιατί, τώρα δεν είμαστε?!...)
Προσωπικά το απεύχομαι, αλλά πιστεύω ότι θα μας το 'πουλήσουν' κι αυτό το παραμύθι - μαζί με όλα τ' άλλα που έχει πάρει τ' αυτί μου, έχω διαβάσει, ή έχουν δει τα μάτια μου. Και ίσως πιο σύντομα απ' ότι νομίζουμε... Η τεχνολογία που μας υπηρετεί και μας κάνει τη ζωή πιο 'ποιοτική' έχει πάρει φόρα και φαίνεται πως τίποτα δε μπορεί να τη σταματήσει! Ακόμα και η κουτσή Μαρία απέκτησε κινητό με κάμερα και μαγνητοφωνάκι, και έχει 'εκθέσει' τους φίλους και τις φίλες της στο προσωπικό της web-site, μαζί με τα ... βιογραφικά τους! Άραγε πόσο μακριά είναι η μέρα που θα καταλήξουμε τα ίδια μας τα αυτοκίνητα να μας δίνουν πρόστιμο επειδή 'πήγαμε πιο γρήγορα από τα 120 που ορίζει ο ΝΟΜΟΣ' άσχετα αν ο δρόμος είναι μια ατελείωτη ευθεία 4 λωρίδων, βρισκόμαστε σε προσπέρασμα, το όχημα που οδηγούμε είναι σχεδιασμένο για να κινείται με ασφάλεια με 250, κλπ.... Αλλά ας μη γινόμαστε απαισιόδοξοι χωρίς (?) λόγο... Το κάθε τι στην ώρα του!...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αυτό νομίζω ότι είναι και το κυριότερο ερώτημα που πρέπει ν' απαντήσουμε - αν το 'μέτρο' είναι 'νόμιμο' και πως πρέπει να αντιδράσουμε σε τέτοιες 'τρομοκρατικές' ενέργειες της αστυνομίας... Δε λέω, μπορεί να είναι και ευσυνείδητοι οι κύριοι της 'Ομάδας Α' και να κάνουν δουλειά, παραπέμποντας όσους παραβιάζουν ερυθρό σηματοδότη, οδηγούν με τους προβολείς ομίχλης από 'συνήθεια' (πόσο συχνά έχει ομίχλη στην Ελλάδα?!), κινούνται ανάποδα σε μονόδρομους (με ή χωρίς τα alarm!), κλπ. Αλλά τι γίνεται αν (όταν?) βγαίνουν απλά για να εισπράξουν εκμεταλλευόμενοι τα γελοία όρια ταχύτητας που έχουν ξεμείνει από άλλες εποχές, και την αδυναμία μας να αποδείξουμε πως δεν κάναμε αυτό το οποίο θέλουν να μας φορτώσουν?....................................!...
η οποια νομιμοτητα του θεματος που συζηταμε ειναι το αν ειμαστε υποχρεωμενοι να σταματησουμε σε σημα ενος ανθρωπου με πολιτικα που ναι μεν μπορει να ειναι αστυνομικος σε εντεταλμενη υπηρεσια αλλα εκτος του οτι εμεις αυτο δεν το γνωριζουμε [και θα μπορουσε να ειναι ενας εγληματιας εκμεταλλευομενος το γεγονος αυτο] ο ΚΟΚ δηλωνει κατηγορηματικα το αντιθετο.......δηλ. μονο σε σημα ενστολου αστυνομικου ειμαστε υποχρεωμενοι να σταματαμε!!!!
οσον αφορα τον ελεγχο των οριων ταχυτητας νομιζω οτι κατι τετοιο δεν αφορα αυτην την ομαδα της αστυνομιας παρα μονο παραβασεις που μπορουν να βεβαιωθουν χωρις την χρηση συσκευων ελεγχου ταχυτητας [ρανταρ] εκτος και αν στο μελλον εφοδιαστουν με τετοιες συσκευες που μπορουν εν κινησει να ελεγξουν την ταχυτητα.
παντως εγω προσωπικα θα χαιρομουν παρα πολυ εαν υπηρχε ενας τροπος να σταματησει αυτο το χαος που επικρατει στους δρομους μας οπου ο καθενας κανει οτι θελει και οταν τον σταματησουν για να τον γραψουν αρχιζει το ''κλαμα'' και την διαμαρτυρια.
η μονη μου ενσταση ειναι για τα γελοια ορια ταχυτητας στους αυτοκινητοδρομους .......κατα τα αλλα πιστευω οτι η νοοτροπια μας επιβαλει την ακομα πιο αυστηρη εφαρμογη των διαταξεων του ΚΟΚ και ειδικα εκεινων που αφορουν την ασφαλεια ολων μας οπως κρανη-ζωνες -παραβιαση σηματοδοτη-παιδικα καθισματα-χρηση φωτων και φλας- αυστηροτατος ελεγχος καταλληλοτητας οχηματων κλπ.................
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
παντως εγω προσωπικα θα χαιρομουν παρα πολυ εαν υπηρχε ενας τροπος να σταματησει αυτο το χαος που επικρατει στους δρομους μας οπου ο καθενας κανει οτι θελει και οταν τον σταματησουν για να τον γραψουν αρχιζει το ''κλαμα'' και την διαμαρτυρια.
η μονη μου ενσταση ειναι για τα γελοια ορια ταχυτητας στους αυτοκινητοδρομους .......κατα τα αλλα πιστευω οτι η νοοτροπια μας επιβαλει την ακομα πιο αυστηρη εφαρμογη των διαταξεων του ΚΟΚ και ειδικα εκεινων που αφορουν την ασφαλεια ολων μας οπως κρανη-ζωνες -παραβιαση σηματοδοτη-παιδικα καθισματα-χρηση φωτων και φλας- αυστηροτατος ελεγχος καταλληλοτητας οχηματων κλπ.................Συμφωνώ απόλυτα. Το μόνο που δε μου κάθεται καλά (θα το πω, κι ας τα ακούσω απ' όποιον διαφωνεί!) είναι το να υπάρχουν πρόστιμα για ζώνες και κράνη: Κατά τη γνώμη μου, αυτά ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικά, αλλά θα έπρεπε η χρησιμότητά τους να διδάσκεται σε όλους [αλήθεια, πόσες σχολές οδηγών το κάνουν;;;] και από κει και πέρα να είναι στο χέρι το καθενός να τα χρησιμοποιήσει, όπως στο χέρι του είναι το να οδηγεί αυτοκίνητο με ABS, αερόσακους και μπάρες προστασίας, απλό, ή... θωρακισμένο!
Θες να αυξήσεις τις πιθανότητες να τη βγάλεις καθαρή σε περίπτωση ατυχήματος; Φοράς ζώνη (ή κράνος). Δε θες; Δικό σου πρόβλημα. Αρκεί να σέβεσαι τη ζωή των άλλων, που δε σου φταίνε σε τίποτα, και να οδηγείς σωστά. Το να σε υποχρεώνουν όμως, σαν να είσαι μικρό παιδί, δια νόμου και μετά να σου παίρνουν χρήματα επειδή δεν υπάκουσες (συχνά από απλό εγωισμό και από αντίδραση, εδώ στην Ελλάδα!) δε... λέει. Είναι σαν να σε υποχρεώνουν να φοράς παλτό όταν κυκλοφορείς έξω το χειμώνα για να μην αρρωστήσεις, και εάν δεν το κάνεις να σου βάζουν πρόστιμο επειδή βάζεις σε κίνδυνο τον ...εαυτό σου (!) αντί να σε μάθουν ότι αν δεν το κάνεις, ΕΣΥ θα την πάθεις!... Θα μου πείτε, 'κι αν εσύ είσαι χαζός και δεν καταλαβαίνεις το όφελος της ζώνης ή του κράνους;'... Αν είσαι τόσο χαζός, κακώς οδηγείς! Αν έβγαζαν (βγάζαμε) νόμους 'για την προστασία μας από τον εαυτό μας' παίρνοντας ως δεδομένο ότι είμαστε χαζοί, νομίζω ότι θα πήγαινε πολύ μακριά η 'βαλίτσα' και θα απαγορευόντουσαν πάρα πολλές 'κακές συνήθειες' (εδώ απλώς θέλει φαντασία!)...
Ίσως να ακούγονται όλα αυτά εκτός πραγματικότητας αλλά διευκρινίζω ότι η αναφορά είναι κυρίως φιλοσοφική (δεν περιμένω ν' αλλάξει κάτι σε διατάξεις περί ζώνης και κράνους, αλλά το γεγονός είναι ότι και οι ίδιοι οι 'αρμόδιοι' τις γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους), και προέρχεται από την απορία μου σχετικά με το σε τι θα εστιάζουν οι 'αόρατοι αστυνομικοί' την προσπάθειά τους: Μακάρι να την εστιάσουν εκεί που πρέπει και να κάνουν τη ζωή μας στους δρόμους καλύτερη και όχι σε εισπρακτικά μέτρα που να ξεκινούν από το αν αποτελούμε κίνδυνο για τον εαυτό μας......
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΑ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ (*)