Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 377
    • 378
    • 77 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7543
    73203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      o Da Silva στην VW

      και ο Wolfgang Josef Egger στην VW.

      Και οι δυό έχουν διαπρέψει στην Alfa Romeo

      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=57447

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        ξανά τα ίδια...

        Αμφισβήτηση για το νόμο Volkswagen

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          ξανά τα ίδια...

          Αμφισβήτηση για το νόμο Volkswagen

          Ο νόμος VW αντιτίθεται στο νόμο για ελεύθυρη διακίνηση κεφαλαίων εντός της Ε.Ε. οπότε δεν βλέπω να επιβιώνει για πολύ.
          Η ουσία είναι ότι έτσι η VW μπορεί να γίνει στόχος εξαγοράς μια και πλέον θα μπορεί κάποιος επενδυτής να έχει τον πραγματικό - ουσιαστικό έλεγχο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            athanasios last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:
            o Da Silva στην VW

            και ο Wolfgang Josef Egger στην Αudi.

            Και οι δυό έχουν διαπρέψει στην Alfa Romeo

            http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=57447

            ''Ο Egger ξεκίνησε την καριέρα του το 1989 ως σχεδιαστής της Alfa Romeo. Εννέα χρόνια αργότερα πήγε στη Seat και τρία χρόνια μετά (2001) μεταφέρθηκε στη Lancia. Τελευταία ο Γερμανός εργαζόταν ως επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa Romeo''
            autotriti.gr

            To νέο Α4

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Θ' αποκτήσει φινέτσα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Θ' αποκτήσει ψυχή

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Θ' αποκτήσει φινέτσα

                  και...ελπίζω να μην αποκτήσει 16αρι μοτέρ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sonath last edited by

                    Και θα πουλάει 1 αυτοκίνητο το χρόνο... σαν τη Lancia

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      http://www.auto24.gr/html/ent/747/ent.18747.asp

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tm last edited by

                        ερωτημα:
                        αν πατησεις το esp off, απενεργοποιουνται ολα κανονικα ή ειναι απενεργοποιηση μαϊμου?
                        δευτερη ερωτηση: αν ειναι απενεργοποιηση μαϊμου, πως βγαινουν ολα τελειως οφ?
                        ευχαριστω!
                        (ειναι δυνατον? να ειμαστε στη δευτερη σελιδα?? πισω στην πρωτη παρακαλω)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Θες πολύ

                          OFF βγαίνουν, απλώς ορισμένοι γράφουν ότι ενεργοποιούνται πατώντας... φρένο με στριμμένους τους τροχούς

                          ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ενεργοποιούνται πατώντας φρένο με στριμμένους στροχούς -δείγμα άγνοιας-. Αυτό που θα συμβεί πατώντας φρένο με τους τροχούς υπό γωνάι και να ΟΛΙΣΘΑΙΝΟΥΝ είναι να ενεργοποιηθούν οι αισθητήρες του ABS -αφού ΠΡΟΦΑΝΩΣ το ESP αυτούς χρησιμοποιεί-

                          Αυτό συμβαίνει στους μπροστινούς τροχούς, στους πίσω ΔΕΝ θα επέμβει -όταν έχεις ESP ON φρενάρει κατά περίπτωση οποιοδήποτε τροχό. Αν τώρα καταφέρεις και το κάνεις να γλυστρίσει με τα 4 -και οι 4 να 'χουν απώλεια πρόσφυσης- και πατήσεις φρένο, φυσικά θα συμβεί το ίδιο.

                          Το ESP θα παραμείνει OFF και δεν χρειάζεται να το πατήσεις πάλι.

                          Πήγαινε ΣΕΦ-ιππόδρομο να το δοκιμάσεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mafioso last edited by

                            Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
                            Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.

                            Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.

                            Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ.

                            δεν καταλαβαινω 3 πραγματα:

                            1. γιατι χρειαζεται να βαλεις τουρμπο σε 1.4 για 122 αλογα οταν μπορεις να τα βγαλεις ατμοσφαιρικα απο 1.6.
                            2. γιατι χρειαζεται 7ταχυτο κιβωτιο για να διαχειριστεις 120 αλογα.
                            3. γιατι δεν εχουν απολυθει ακομα οι τυποι στο τμημα μαρκετινγκ της VW. εχουν μπερδεψει τα μπουτια τους με τοσους κινητηρες. ο μηχανικος κανει τα πειραματα του. βαζει τουρμπο βγαζει κομπρεσσορα αυτη ειναι η δουλεια του. του αλλουνου δουλεια ειναι ομως να διαλεξει ποιους κινητηρες θα βγαλει στην αγορα! ελεος! 115 - 122 - 140... ο,τι να ναι...
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης Mafioso έγραψε:

                              δεν καταλαβαινω 3 πραγματα:

                              1. γιατι χρειαζεται να βαλεις τουρμπο σε 1.4 για 122 αλογα οταν μπορεις να τα βγαλεις ατμοσφαιρικα απο 1.6.
                              2. γιατι χρειαζεται 7ταχυτο κιβωτιο για να διαχειριστεις 120 αλογα.
                              3. γιατι δεν εχουν απολυθει ακομα οι τυποι στο τμημα μαρκετινγκ της VW. εχουν μπερδεψει τα μπουτια τους με τοσους κινητηρες. ο μηχανικος κανει τα πειραματα του. βαζει τουρμπο βγαζει κομπρεσσορα αυτη ειναι η δουλεια του. του αλλουνου δουλεια ειναι ομως να διαλεξει ποιους κινητηρες θα βγαλει στην αγορα! ελεος! 115 - 122 - 140... ο,τι να ναι...

                              θα το καταλάβεις πιστεύω όταν το οδηγήσεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mafioso last edited by

                                η ροπη στα 200 Nm μπορω να πω οτι ειναι μεγαλο plus.
                                αλλα 7ταχυτο?? 7ταχυτο εχουν οι merc με τους 272 ιππους τσε βαλε..

                                και γιατι τοσοι κινητηρες με τοσο παραπλησια αλογα?

                                θεωρω οτι τωρα δεν ειναι μια καλη περιοδος να αγορασει κανεις vw. εκτος κι αν θελει να συμβαλλει ως πειραματοζωο στην μελλοντικη πολιτικη μαρκετινγκ και επιλογης κινητηρων του ομιλου VAG..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Η απάντηση στις ερωτήσεις σας είναι μία: 'επειδή μπορούν'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Και όχι μόνο μπορούν, αλλά θα κάνουν και τους αντίπαλους να μπορέσουν.

                                    Αυτό - ως καταναλωτής - το βλέπω πολύ καλό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Δηλαδή για να πιάσω 'σωστά' τα 140 πρέπει να αλλάξω ταχύτητα 7 φορές;
                                      Γιατί όχι 13, λάθος 14 για να φύγει η γρουσουζιά; Κι αφού 'μπορούν', ας τις κάνουν 21 που είναι και τυχερό νούμερο.
                                      Ας βάλουν και μερικά flash-games στην οθόνη για να είμαστε ακόμα πιο σίγουροι ότι θα έχουμε κάτι να κάνουμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        μας χαλαει το 7αρι κιβωτιο τωρα, δηλαδη?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Δηλαδή για να πιάσω 'σωστά' τα 140 πρέπει να αλλάξω ταχύτητα 7 φορές;
                                          Γιατί όχι 13, λάθος 14 για να φύγει η γρουσουζιά; Κι αφού 'μπορούν', ας τις κάνουν 21 που είναι και τυχερό νούμερο.
                                          Ας βάλουν και μερικά flash-games στην οθόνη για να είμαστε ακόμα πιο σίγουροι ότι θα έχουμε κάτι να κάνουμε.

                                          Κάποτε τα αυτοκίνητα είχαν 4 ταχύτητες (να μην πω για παλιότερα με 3)
                                          Και τότε πιστεύω ότι αν ακούγαν 6 θα έλεγαν:
                                          'Καλά, συνέχεια την βενζίνη θα ανακατεύω?'

                                          Ασχετο, από που και ως που το 21 τυχερό νούμερο?
                                          Μάλλον το 7 είναι πιο τυχερο!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Απλώς το θεωρώ υπερβολικό το 7άρι για τον συγκεκριμένο κινητήρα. Και το 4άρι αρκετό ήταν όταν τα αυτοκίνητα είχαν 50 και 60 ίππους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 77 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr