Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα νέα-Mαρτιος 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα νέα-Mαρτιος 2007
    • 1 / 1
    Formula 1
    9
    18
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      st-devote last edited by

      ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        st-devote last edited by

        ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          st-devote last edited by

          ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
            ...

            Ωραίος!!!

            Οπότε...ποσάρω αυτό...μη χαθεί...

            Alonso concedes Ferrari a step ahead

            Long wheel-base is the answer, no keel...και μειωμένη κατανάλωση του 056.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              st-devote last edited by

              ...για να σπαει το μενου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikos last edited by

                'Massa vows to push for title
                Felipe confesses Ferrari had the quickest car
                02/03/07 13:36

                Photo F1-Live.com
                Zoom
                Felipe Massa
                Fernando Alonso is Ferrari's 'great rival' but with the winter test season now over, Felipe Massa also confesses that Ferrari possess the quickest car in the field.

                'At the moment I think we are ahead of McLaren and BMW,' the Brazilian, who personally dominated the second week of Bahrain testing, is quoted as saying by the Spanish newspaper Diario As.

                He said : 'It is difficult to know, you can never say that there will not be surprises, but that is my feeling.'

                25-year-old Massa said the Maranello built F2007 took a 'step ahead' at the Sakhir session, where the final Melbourne-spec bodywork made it clear that the red car is the class of the field.

                But Massa refused to declare that he is a favourite to win the title.
                Cliquez ici...

                'I am not the sort of person who dares to say that I am going to win,' he insisted, 'but what I can promise is that I am going to keep working as hard as I have been. To be champion it is necessary not only to be fast but to also possess consistency and luck. Of course I am going to try to do it, and if I do then I will be the happiest guy in the world.'

                Source GMM
                © CAPSIS International'

                http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 3613.shtml

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Πωπωπω, γλωσσα δεν εχει βαλει μεσα το παληκαρι. Μολις αρχισουν οι σφαλιαρες απο τον Κιμι στους αγωνες θα δουμε ποσο ομιλητικος θα ειναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    patro last edited by

                    Λες ε? τωρα που το σκεφτομαι ο Μασσα δεν εχει καμια τυχη απο αποψη ταχυτητας - αν δουμε τη περσυνη σεζον.

                    ΑΝ ο Μασσα κερδισει τον Κιμι θα εχει γινει τεραστια βελτιωση μεσα στους μηνες απο τη διακοπη του πρωταθληματος

                    παντως οι χρονοι στο Μπαχρειν δε λενε πολλα γιατι μετα απο 1-2 ωρες απο την αρχη των δοκιμων οι χρονοι πεφτουν λογω ζεστης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      st-devote last edited by

                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                      Πωπωπω, γλωσσα δεν εχει βαλει μεσα το παληκαρι. Μολις αρχισουν οι σφαλιαρες απο τον Κιμι στους αγωνες θα δουμε ποσο ομιλητικος θα ειναι

                      ...εαν δεν αρχισουν ομως οι σφαλιαρες ..... ?

                      Με οση επιφυλαξη διαβαζω της εκτιμησεις του Νικος147 ...με αλλη τοση διαβαζω και την σιγουρια ορισμενων για τα αντιθετα αποτελεσματα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω από πού ακριβώς προκύπτει το ότι ο Massa πέρσι δεν είχε ταχύτητα. Σε σχέση με ποιον; Με τι λάστιχα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          go_for_pole last edited by

                          Ο Μασα ειναι προϊον του μανατζερ Τοντ τζουνιορ ο οποιος απο τοτε που τον ανελαβε καταφερε με πολυ φροντιδα να του χτισει προφιλ βγαζοντας απο τις κακοτοπιες. Αυτο ειναι αλλο, κατα τα αλλα ο Βραζιλιανος δεν εχει δειξει στοιχεια σπουδαιου οδηγου αντιθετα με τις εκλαμψεις του Κιμι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                            Ο Μασα ειναι προϊον του μανατζερ Τοντ τζουνιορ ο οποιος απο τοτε που τον ανελαβε καταφερε με πολυ φροντιδα να του χτισει προφιλ βγαζοντας απο τις κακοτοπιες. Αυτο ειναι αλλο, κατα τα αλλα ο Βραζιλιανος δεν εχει δειξει στοιχεια σπουδαιου οδηγου αντιθετα με τις εκλαμψεις του Κιμι.

                            Καλά...διαφωνώ κάθετα/οριζοντίως/διαγωνίως κλπ...κοίτα λίγο τι πόντους μάζεψε πέρσι τη ΠΡΩΤΗ του χρονιά με τη Ferrari και κοίτα ο Barrichello τι έχει κάνει...κοίτα πόσες νίκες πήρε...κλπ.

                            Barrichello, 2000, 62 points
                            Massa, 2006, 80 points.

                            Στην ίδια ομάδα τώρα...θα κρίνεις τους οδηγούς. Εκεί να δεις...αλλά το θεωρώ εντελώς λάθος εκ μέρους σου να εκμηδενίζεις τον Μάσσα. Οδηγάρα ήταν και στη Sauber τότε...

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              liostemi last edited by

                              Προσωπική μου άποψη ότι ο Massa είναι πιο γρήγορος και εμφανώς πιο σταθερός από τον ομόσταυλό του...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                Ο Μασα ειναι προϊον του μανατζερ Τοντ τζουνιορ ο οποιος απο τοτε που τον ανελαβε καταφερε με πολυ φροντιδα να του χτισει προφιλ βγαζοντας απο τις κακοτοπιες. Αυτο ειναι αλλο, κατα τα αλλα ο Βραζιλιανος δεν εχει δειξει στοιχεια σπουδαιου οδηγου αντιθετα με τις εκλαμψεις του Κιμι.

                                Ειναι γνωστη η αποψη σου εδω και καιρο και δικαιωμα σου να τη διατηρεις, το αποτελεσμα ομως μετραει και ισως ειναι λιγοτερο ντροπιαστικο να παραδεχτεις καποια στιγμη οτι ειναι λαθος απο το συνεχιζεις να εκτιθεσαι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Εκτειθομαι απο τις δοκιμες του χειμωνα; Γιατι με βαση ουτε τη περσινη χρονια ουτε τις προηγουμενες χρονιες δε βλεπω λογο να το λες αυτο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                                    Προσωπική μου άποψη ότι ο Massa είναι πιο γρήγορος και εμφανώς πιο σταθερός από τον ομόσταυλό του...

                                    Ρε παιδιά, μα τι λέμε τώρα; Είναι οι πρώτες του δοκιμές με το αμάξι, η πρώτη του συνεργασία με την ομάδα, και είναι ελάχιστα πίσω και τον συγκρίνουμε; Μπορεί να πατώσει τελείως, να τον πλήρωσαν τελείως τσάμπα, να είναι ο πιο βλάκας και κουλός που έχει περάσει από τιμόνι της Scuderia, αλλά για όνομα του Βούδα δηλαδή, αφήστε τον να βγάλει τη χρονιά πρώτα και μετά σταυρώστε τον!

                                    Τι φοβερό άγχος είναι αυτό να τον βγάλετε άχρηστο; Δεν μπορώ να το καταλάβω! Αφήστε να μιλήσει το πρωτάθλημα! Κοντός ψαλμός...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fanis-f1 last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:

                                      Καλά...διαφωνώ κάθετα/οριζοντίως/διαγωνίως κλπ...κοίτα λίγο τι πόντους μάζεψε πέρσι τη ΠΡΩΤΗ του χρονιά με τη Ferrari και κοίτα ο Barrichello τι έχει κάνει...κοίτα πόσες νίκες πήρε...κλπ.

                                      Barrichello, 2000, 62 points
                                      Massa, 2006, 80 points.

                                      Στην ίδια ομάδα τώρα...θα κρίνεις τους οδηγούς. Εκεί να δεις...αλλά το θεωρώ εντελώς λάθος εκ μέρους σου να εκμηδενίζεις τον Μάσσα. Οδηγάρα ήταν και στη Sauber τότε...

                                      Ειναι ατυχης αυτη η συγκριση, αλλο βαθμολογικο συστημα ειχαμε το 2000 και αλλο το 2006...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        patro last edited by

                                        καλα ενταξυ και καποιος θα μπορουσε να πει οτι περυσι ο Κιμι με μακλαρεν πηρε 15 ποντους λιγοτερους μονο απο τον Μασσα , θα μπορουσε να πει οτι ο μασσα πηρε μονο 8 ποντους περισσοτερους απο το φισικέλα .
                                        θα μπορουσε να πει οτι ο Μασσα εκανε μαλακιες και λαθη αρκετα.
                                        θα μπορουσε να πει οτι ο Κιμι παρα του οτι ειχε μακλαρεν ηταν εστω και λιγο πιο μπροστα κατα μεσο ορο στα quali.

                                        και γω εχω εντυπωσιαστει απο το Μασσα αλλα βλεποντας ψυχραιμα το παρελθον δε μπορω ευκολα να πιστεψω οτι οι διαφορες στις δοκιμες ειναι ενδεικτικές

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης patro έγραψε:
                                          καλα ενταξυ και καποιος θα μπορουσε να πει οτι περυσι ο Κιμι με μακλαρεν πηρε 15 ποντους λιγοτερους μονο απο τον Μασσα , θα μπορουσε να πει οτι ο μασσα πηρε μονο 8 ποντους περισσοτερους απο το φισικέλα .
                                          θα μπορουσε να πει οτι ο Μασσα εκανε μαλακιες και λαθη αρκετα.
                                          θα μπορουσε να πει οτι ο Κιμι παρα του οτι ειχε μακλαρεν ηταν εστω και λιγο πιο μπροστα κατα μεσο ορο στα quali.

                                          και γω εχω εντυπωσιαστει απο το Μασσα αλλα βλεποντας ψυχραιμα το παρελθον δε μπορω ευκολα να πιστεψω οτι οι διαφορες στις δοκιμες ειναι ενδεικτικές

                                          Προσωπικά δεν τον κρίνω από τις δοκιμές...τον κρίνω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και μόνο από την επίδοσή του πέρσι την ΠΡΩΤΗ του χρονιά με τη Ferrari και μαζί με έναν Schumacher που διψούσε για πρωτάθλημα...και παρόλα αυτά πήρε με τη Ferrari πήρε 2 νίκες...ενώ ο Κίμι καμία.

                                          Ειναι ατυχης αυτη η συγκριση, αλλο βαθμολογικο συστημα ειχαμε το 2000 και αλλο το 2006...

                                          ΟΚ...ας δούμε με νίκες...1 νίκη ο Barrichello το 2000 και 2 ο Μάσσα πέρσι!

                                          Και τώρα ο 'μικρός' τρέχει τη Scuderia και εδώ και 3 μέρες είναι πρώτος στις δοκιμές δίχνοντας απίστευτο consistency. Αν αυτό δεν είναι σταθερότητα τι είναι τότε?

                                          Εκτειθομαι απο τις δοκιμες του χειμωνα; Γιατι με βαση ουτε τη περσινη χρονια ουτε τις προηγουμενες χρονιες δε βλεπω λογο να το λες αυτο.

                                          Για μένα εκτείθεσαι με το να βγάζεις τέτοια συμπεράσματα...και να γειώνεις ΤΟΣΟ πολύ τον Μάσσα που είναι από τους καλύτερους οδηγούς στη F1 μετά από τους Αλόνσο και Κίμι και σίγουρα η καλύτερη αντικατάσταση του Barrichello. Δες λίγο να νούμερα...και μετά κρίνε και μη μιλάς για σταθερότητα...γιατί κοίτα τι κατάφερε έστω στις δοκιμές. Αν δε θες να δούμε τις δοκιμές...κοίτα πέρσι τι κατάφερε. Πίσω από τον Schumacher τερμάτισε στο Driver's Champ! Τι άλλο θέλεις δηλαδή να κάνει στη πρώτη του χρονιά με Κίμι, Αλόνσο και Schumacher στο field???

                                          Ρε παιδιά, μα τι λέμε τώρα; Είναι οι πρώτες του δοκιμές με το αμάξι, η πρώτη του συνεργασία με την ομάδα, και είναι ελάχιστα πίσω και τον συγκρίνουμε; Μπορεί να πατώσει τελείως, να τον πλήρωσαν τελείως τσάμπα, να είναι ο πιο βλάκας και κουλός που έχει περάσει από τιμόνι της Scuderia, αλλά για όνομα του Βούδα δηλαδή, αφήστε τον να βγάλει τη χρονιά πρώτα και μετά σταυρώστε τον!

                                          Τι φοβερό άγχος είναι αυτό να τον βγάλετε άχρηστο; Δεν μπορώ να το καταλάβω! Αφήστε να μιλήσει το πρωτάθλημα! Κοντός ψαλμός...

                                          Μαζί σου!! Συμφωνώ. Ας τον δούμε στη πίστα μόνο του...και κρίνουμε. Schumacher σίγουρα δεν είναι...ούτε και ο Κίμι, αλλά είναι 10000 φορές καλύτερος από τον Barrichello!

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr