Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
'στα χαρτιά ' φαίνεται να έχει καλύτερη τετρακίνηση από το CRV και το Rav4 αφού μπορεί να επιλεγεί 4κινηση χωρίς κλείδωμα του διαφορικού αλλά και να κλειδώσει στα ζόρια.
Είναι ίδια με αυτή του GV και της Subaru μάλλον....
Όχι βέβαια!
Η τετρακίνησή του επιτυγχάνεται με 2 διαφορικά και το coupling κέρατο που είναι ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό. Τόσο το πλαίσιο όσο και πολλά άλλα είναι ίδια με το Jeep Compass (και καλό και κακό). Δηλαδή μιλάμε για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που μπορούν να τεθούν σε μια αυτόματη κατάσταση όπου αν σπινάρει εμπρός τροχός τότε πάει κίνηση και στις πίσω ρόδες. Όπως στα απλά SUV X-trail, Maverick, νέο Rav4, CRV κλπ Τυχόν διαφορές δεν είναι τόσο στα χαρτιά, εκεί λίγο πολύ τα ίδια είναι με άλλα λόγια, μερικές από τις πιο πάνω εφαρμογές τετρακίνησης έχουν αποδειχτεί πιο επιτυχημένες και αποτελεσματικές από άλλες στην πράξη. Όλα έχουν αυτόματη και κλειδωμένη mode, πρακτικά η αυτόματη μάλλον είναι δικίνητη στο 99,9% του χρόνου οπότε κάποιοι θεώρησαν περιττό να αυξήσουν τις επιλογές για τον κοινό θνητό.
Η παραπάνω διάταξη καμία σχέση δεν έχει με τα τρία διαφορικά του νέου GV, Forester και Terios (στο GV και Terios μάλιστα το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει που δεν είναι το ίδιο με το κλείδωμα του coupling device ενώ τα GV και Forester διαθέτουν και αργές σχέσεις).