Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο κινητήρα αλλά όταν τα εργοστάσια βγάζουν μια (αρκετά) πιο δυνατή έκδοση συνήθως έχει πολλές και ακριβές αλλαγές.
Κύκλωμα ψύξης. Το μπλοκ είναι διαφορετικό, σίγουρα περνάει περισσότερο νερό γύρω από τους κυλίνδρους. Το ίδιο ισχύει και για τη κεφαλή. Οι δίοδοι του νερού είναι μεγαλύτεροι και πιο κοντά στις βαλβίδες. Αυτό κάνει τη χύτευση δυσκολότερη και πιο ακριβή.
Λίπανση. Τα πιστόνια, οι μπιέλες, τα κουζινέτα είναι διαφορετικά, όχι μόνο για να αντέχουν στις μεγαλύτερες δυνάμεις αλλά και για να μην υπερθερμαίνονται π.χ. τα κουζινέτα που βλέπουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Οι εξωτερικές αλλαγές δεν είναι τόσο σημαντικές και οπτικά μπορεί να μην φαίνονται διαφορές αλλά ο ένας κινητήρας αντέχει μεγάλες ιπποδυνάμεις και ο άλλος όχι - η ζωή του σε συνθήκες πλήρης ισχύος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερη.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο να πουλάει η VAG (ή οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής) ένα κινητήρα που αντέχει σε τόσο μεγάλες ιπποδυνάμεις. Θα μπορούσαν πολύ εύκολα να πουλάνε το αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη (πολύ ακριβότερα) ή να ρίξουν τις προδιαγραφές του κινητήρα (όχι τη μακροζωία του) και να πουλάνε το αμάξι αρκετά φθηνότερα. Τα πολλά κυβικά είναι φθηνά αλλά η ιπποδύναμη είναι ακριβή.