Μήπως στη φουλ πίεση συμμετέχει και ο κομπρέσορας ενώ ψηλότερα όχι; Στη βελτίωση αυξάνεται η πίεση του τούρμπο ή παραμένει η συμμετοχή του κομπρέσορα σε πιο ψηλές στροφές; Διότι αν συμβαίνει το δεύτερο τίθεται νομίζω μεγαλύτερο θέμα αξιοπιστίας και 'ζορίσματος' του κομπρέσορα.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
Τα 30 εξτρά άλογα πιστεύω πως είναι το όριο αξιοπιστίας του TSI... από εκεί και πάνω χρειάζεται υποβοήθηση για καλύτερη ψύξη κλπ.
νομίζω καμιά σχέσξ μεταξύ PC και μοτέρ ...anyway !!!!
ότι θες μπορείς να κάνεις στο εργοστασιακό μοτέρ ... αλλά παίρνεις και
τα ανάλογα ρίσκα !!! - Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
Τα 30 εξτρά άλογα πιστεύω πως είναι το όριο αξιοπιστίας του TSI... από εκεί και πάνω χρειάζεται υποβοήθηση για καλύτερη ψύξη κλπ.
νομίζω καμιά σχέσξ μεταξύ PC και μοτέρ ...anyway !!!!
ότι θες μπορείς να κάνεις στο εργοστασιακό μοτέρ ... αλλά παίρνεις και
τα ανάλογα ρίσκα !!!Δεν το έδωσα σαν παράδειγμα για να πω ότι έχουν σχέση αυτά τα 2 μεταξύ τους..... Απλά εννοώ ότι είναι λογικό η VAG να έχει δοκιμάσει τον κινητήρα στα 200 άλογα.... (μπορεί και παραπάνω) .... και να κατέβασε την απόδοση στα 170 άλογα για να είναι 1000% σίγουρη ότι κάθε κινητήρας θα είναι αξιόπιστος...
Δεν νομίζω να υπάρχει καμία αυτοκινητοβιομηχανία που να βγάζει στην παραγωγή κινητήρες στα όρια αντοχής.....Μιλάμε πάντα για γρήγορα αμάξια…. Που γενικά ο κινητήρας ζορίζεται
Γιατί άμα πάρεις κανένα Fiat Punto με 95 άλογα…. Το πιο πιθανό είναι να είναι τεσταρισμένος ο κινητήρας στα 100 άλογαΑπλά πιστεύω ότι υπάρχει σε όλα τα αμάξια ένα μικρό περιθώριο αναβάθμισης που παραμένει το αμάξι σε επίπεδα 'risk-free'
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
-
Είχαν ρωτήσει τεχνικό-εκπρόσωπο της VW κατά την παρουσίαση του GT αν θα μπορούσαν να βγάλουν και άλλα άλογα από τον κινητήρα...
Είχε απαντήσει ότι θα μπορούσαν να βγουν άλλα 15-20 άλογα με τον περιορισμό να τον θέτει η τουρμπίνα. Βασικά δηλαδή ότι είπα και πιο πάνω.Για την ιστορία, ένα GT που θα κρατούσε τη στοκ πίεση του 1,5bar στις 7500 σαλ. θα είχε 250 άλογα. Αυτό για το τί μπορεί να αντέξει το μοτέρ...
-
Μήπως στη φουλ πίεση συμμετέχει και ο κομπρέσορας ενώ ψηλότερα όχι; Στη βελτίωση αυξάνεται η πίεση του τούρμπο ή παραμένει η συμμετοχή του κομπρέσορα σε πιο ψηλές στροφές; Διότι αν συμβαίνει το δεύτερο τίθεται νομίζω μεγαλύτερο θέμα αξιοπιστίας και 'ζορίσματος' του κομπρέσορα.
-
ο κομπρεσσορας βγαινει εκτος μετα τις 3500σαλ.
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
Τα 30 εξτρά άλογα πιστεύω πως είναι το όριο αξιοπιστίας του TSI... από εκεί και πάνω χρειάζεται υποβοήθηση για καλύτερη ψύξη κλπ.
Αν εχεις εναν υπολογιστη στα 3,2mhz με 56 αρα μνημη κι αρχισεις να τον 'τρεχεις'' τι θα κανει το μηχανημα αραγε?
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
Τα 30 εξτρά άλογα πιστεύω πως είναι το όριο αξιοπιστίας του TSI... από εκεί και πάνω χρειάζεται υποβοήθηση για καλύτερη ψύξη κλπ.
Σαν τεχνικός υπολογιστών θα έπρεπε να ξέρεις ότι αν η Intel βγαζει δύο επεξεργαστές (π.χ. PIII), τον Α στα 1Ghz, και τον Β στα 1.2Ghz (ας πουμε τυχαια νούμερα), τότε τεχνικά (αριθμό tranzistors κλπ) ο Α δεν εχει καμμια διαφορά από τον Β.
Η μόνη διαφορά είναι ότι ο Α δεν κατάφερε να χρονιστεί με επιτυχία στην υψηλότερη δυνατή ταχύτητα λόγω κατασκευαστικών ατελειών . . . - Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Η μόνη διαφορά είναι ότι ο Α δεν κατάφερε να χρονιστεί με επιτυχία στην υψηλότερη δυνατή ταχύτητα λόγω κατασκευαστικών ατελειών . . .Ακριβώς.
Ένας πρότυπος κινητήρας μπορεί να αντέχει και 2bar πίεση. η (όποια) VW όμως που ξέρει στατιστικά τα περιθώρια κατασκευαστικών ατελειών, προκειμένου όλοι οι κινητήρες που βγαίνουν από τη γραμμή να είναι 'ασφαλείς' θέτει την πίεση στο 1.5.Οποιαδήποτε πίεση πάνω από αυτή που έχει βγάλει ο κατασκευαστής, μπορεί να οδηγήσει σε 'σφάλμα' μπορεί και όχι. Να είναι τόσο ηλίθιοι ώστε να είναι σίγουρο(στα στατιστικά όρια ανοχής) ότι κανένας κινητήρας δεν θα πάθαινε τίποτα για την προσδόκιμη διάρκεια ζωής, και παρ' όλ' αυτά να μην τον έβγαζαν... αποκλείεται.
Το πότε και άν θα γίνει αυτό, είναι ένα ρίσκο. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι οι κατασκευαστές είναι έχουν καμία διάθεση να υπονομεύσουν τις ικανότητες του προϊόντος τους άνευ λόγου και αιτίας.
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
Τα 30 εξτρά άλογα πιστεύω πως είναι το όριο αξιοπιστίας του TSI... από εκεί και πάνω χρειάζεται υποβοήθηση για καλύτερη ψύξη κλπ.
Σαν τεχνικός υπολογιστών θα έπρεπε να ξέρεις ότι αν η Intel βγαζει δύο επεξεργαστές (π.χ. PIII), τον Α στα 1Ghz, και τον Β στα 1.2Ghz (ας πουμε τυχαια νούμερα), τότε τεχνικά (αριθμό tranzistors κλπ) ο Α δεν εχει καμμια διαφορά από τον Β.
Η μόνη διαφορά είναι ότι ο Α δεν κατάφερε να χρονιστεί με επιτυχία στην υψηλότερη δυνατή ταχύτητα λόγω κατασκευαστικών ατελειών . . .Υπήρχε μία εποχή που το έκανε και αυτό
Έβγαλε στην αγορά τον ίδιο επεξεργαστή (απλά πουσαρισμένο)
Όλοι οι επεξεργαστές μπορούν να ανέβουν 1 επίπεδο... εκτώς από πολλούς τις Ελληνικής αγοράς... μιας και από θέμα τεχνολογίας στην Ελλάδα έρχονται μόνο Β-Grade ( Δευτέρας διαλογής )
Ελπίζω στην Ελλάδα να μην έρχονται και δευτέρας διαλογής Golf
Παρακαλώ τους moderators να αλλάξουν το όνομα του forum σε PC WORLD
- Σαν τεχνικός υπολογιστών βλέπω ότι και έναν επεξεργαστή π.χ INTEL να πάρεις ... θα τρέχει σε μια 'x' ταχύτητα .... αυτή η ταχύτητα είναι πάντα κατεβασμένη 2 επίπεδα για θέμα αξιοπιστίας... Αυτό μας αφήνει να ανεβάσουμε 1 επίπεδο την ταχύτητα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα... το ίδιο πιστεύω κάνει και η VAG....
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
κατι ηθελα να πω αλλα μου ξεφυγε ενα αλογο απ τον σταυλο κ παω να το βρω!
θ επανελθω soon!+οο
Αληθεια Νασο,τελικά εχεις αλογα ή στραγαλια;Εγω μπερδευτηκα παντως,αν ειναι με εξατμιση να βγαλω και 10 στραγαλια εφυγα για Ποπάυ...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
κατι ηθελα να πω αλλα μου ξεφυγε ενα αλογο απ τον σταυλο κ παω να το βρω!
θ επανελθω soon!+οο
Αληθεια Νασο,τελικά εχεις αλογα ή στραγαλια;Εγω μπερδευτηκα παντως,αν ειναι με εξατμιση να βγαλω και 10 στραγαλια εφυγα για Αυστραλια...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Είχαν ρωτήσει τεχνικό-εκπρόσωπο της VW κατά την παρουσίαση του GT αν θα μπορούσαν να βγάλουν και άλλα άλογα από τον κινητήρα...
Είχε απαντήσει ότι θα μπορούσαν να βγουν άλλα 15-20 άλογα με τον περιορισμό να τον θέτει η τουρμπίνα. Βασικά δηλαδή ότι είπα και πιο πάνω.Για την ιστορία, ένα GT που θα κρατούσε τη στοκ πίεση του 1,5bar στις 7500 σαλ. θα είχε 250 άλογα. Αυτό για το τί μπορεί να αντέξει το μοτέρ...
O 2TFSI του S3 με 265 άλογα δεν είναι ο ίδιος κινητήρας με τον 2TFSI του GTI με 200 άλογα. Έχει διαφορετικό κωδικό, διαφορετικά πιστόνια, διαφορετικές μπιέλες και ποιός ξέρει τι άλλο. Φυσικά έχει και άλλη τουρμπίνα. Το περιορισμό στα 200 άλογα του GTI δεν τον βάζει η τουρμπίνα αλλά ο κινητήρας. Αλλιώς η VAG θα έβγαζε GTI με 265 άλογα και 500€ επιπλέον.
Το επετειακό GTI έχει το δυνατό κινητήρα (όχι όμως ΟΛΑ τα καλά) και έτσι η ισχύς είναι πιο κάτω από τα 265 του S3.
Άμα είναι να τσιπώσεις το αμάξι, να βάλεις μεγαλύτερη τουρμπίνα και μετά να μη το πατάς τέρμα (ή πολύ σπάνια) γιατί θα χαλάσει ο κινητήρας, ποιός ο λόγος να κάνεις τη μετατροπή.
-
Δε χάνειs κάτι να ρίξειs και μια ματιά στο:www.vwclub.gr
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είχαν ρωτήσει τεχνικό-εκπρόσωπο της VW κατά την παρουσίαση του GT αν θα μπορούσαν να βγάλουν και άλλα άλογα από τον κινητήρα...
Είχε απαντήσει ότι θα μπορούσαν να βγουν άλλα 15-20 άλογα με τον περιορισμό να τον θέτει η τουρμπίνα. Βασικά δηλαδή ότι είπα και πιο πάνω.Για την ιστορία, ένα GT που θα κρατούσε τη στοκ πίεση του 1,5bar στις 7500 σαλ. θα είχε 250 άλογα. Αυτό για το τί μπορεί να αντέξει το μοτέρ...
O 2TFSI του S3 με 265 άλογα δεν είναι ο ίδιος κινητήρας με τον 2TFSI του GTI με 200 άλογα. Έχει διαφορετικό κωδικό, διαφορετικά πιστόνια, διαφορετικές μπιέλες και ποιός ξέρει τι άλλο. Φυσικά έχει και άλλη τουρμπίνα. Το περιορισμό στα 200 άλογα του GTI δεν τον βάζει η τουρμπίνα αλλά ο κινητήρας. Αλλιώς η VAG θα έβγαζε GTI με 265 άλογα και 500
-
Δεν ξέρω για το συγκεκριμένο κινητήρα αλλά όταν τα εργοστάσια βγάζουν μια (αρκετά) πιο δυνατή έκδοση συνήθως έχει πολλές και ακριβές αλλαγές.
Κύκλωμα ψύξης. Το μπλοκ είναι διαφορετικό, σίγουρα περνάει περισσότερο νερό γύρω από τους κυλίνδρους. Το ίδιο ισχύει και για τη κεφαλή. Οι δίοδοι του νερού είναι μεγαλύτεροι και πιο κοντά στις βαλβίδες. Αυτό κάνει τη χύτευση δυσκολότερη και πιο ακριβή.
Λίπανση. Τα πιστόνια, οι μπιέλες, τα κουζινέτα είναι διαφορετικά, όχι μόνο για να αντέχουν στις μεγαλύτερες δυνάμεις αλλά και για να μην υπερθερμαίνονται π.χ. τα κουζινέτα που βλέπουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη.
Οι εξωτερικές αλλαγές δεν είναι τόσο σημαντικές και οπτικά μπορεί να μην φαίνονται διαφορές αλλά ο ένας κινητήρας αντέχει μεγάλες ιπποδυνάμεις και ο άλλος όχι - η ζωή του σε συνθήκες πλήρης ισχύος θα είναι ΠΟΛΥ μικρότερη.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο να πουλάει η VAG (ή οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής) ένα κινητήρα που αντέχει σε τόσο μεγάλες ιπποδυνάμεις. Θα μπορούσαν πολύ εύκολα να πουλάνε το αμάξι με μεγάλη ιπποδύναμη (πολύ ακριβότερα) ή να ρίξουν τις προδιαγραφές του κινητήρα (όχι τη μακροζωία του) και να πουλάνε το αμάξι αρκετά φθηνότερα. Τα πολλά κυβικά είναι φθηνά αλλά η ιπποδύναμη είναι ακριβή.
-
Πάντως η υπόθεση μου μυρίζει εμπορία φιδιών... Έχουμε λοιπόν έναν αρκετά τσιτωμένο 1400άρη κινητήρα (1,5 bar δεν είναι καθόλου λίγο κύριοι) και με ένα προγραμματάκι απλά τον πάμε στα 1,9! Και από αυτή την αύξηση (σε έναν 1400άρη τονίζω κινητήρα) παίρνουμε έτσι απλά 30 άλογα. Πόσο δυνατόν είναι αυτό?
Ξανασκεφτείτε το πάντως... μιλάμε για 1.9 bar πίεση! Αλήθεια τα καλά subaro-έβο πόσο μπορούν να ανεβάσουν, χωρίς να πειράξει κάποιος τα σωθικά τους?
-
lkar για έλα προς τα εδώ να μας δώσεις τα φώτα σου. Όλο και κάτι θα ξέρεις παραπάνω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ειδικα για τους συγκεκριμενους κινητηρες δεν εχει ακουστει τιποτε dimsabas.Λάθος
πολλά ακούγονται, αλλά τι ισχύει;
Στην ΚΑΒΑΛΑ να δεις τι ακούστηκαν, εκρήξεις TSI που εκτόξευσαν τουρμπίνες με 11,2 χλμ/δλ στη στρατόσφαιρα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ειδικα για τους συγκεκριμενους κινητηρες δεν εχει ακουστει τιποτε dimsabas.
Λάθος
πολλά ακούγονται, αλλά τι ισχύει;
Στην ΚΑΒΑΛΑ να δεις τι ακούστηκαν, εκρήξεις TSI που εκτόξευσαν τουρμπίνες με 11,2 χλμ/δλ στη στρατόσφαιρα
ναι εχεις δικιο, δε το διατυπωσα σωστα!
εχουμε γεμισει διαστημικα σκουπιδια, εγινε γνωστη και στο διαστημα η VW πλεον!
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
lkar για έλα προς τα εδώ να μας δώσεις τα φώτα σου. Όλο και κάτι θα ξέρεις παραπάνω.ούτε 3 μέρες δεν μπορώ να λείψω
Θεωρητικά, θα βγει 1.4 TSI @ 210 στο Sc-IROC-o, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι ΑΚΡΙΒΟΣ ο ίδιος με το σημερινό TSI και δεν θα 'χει αλλαγές πχ στην τουρμπίνα ή και στο μπλοκ
Η συγκεκριμένη 'εγγύηση' ισχύει μόνο στον... συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, αφού ΔΕΝ είναι σε καμία περίπτωση εργοστασιακή. Το πως θα το καλύψει -αν και εφόσον πάθει κάτι- βέβαια δικό του πρόβλημα, δεν απασχολεί τον πελάτη.
Φυσικά και δεν θα έκανα αυτή τη μετατροπή, αφού αν -τελικά- βγάζει 180-190 ο TSI ποιος ο λόγος για τα 200;
Βάλε κάνα σετάκι Brembo, καμία ανάρτηση και θα κερδίσεις άλογα