φιλε ειμαι κ εγω κατοχος μια SportCoupe 230 με 9000χλμ.
εγω παντως εχω εντοπισει απο την αρχη εναν τριγμο στο αμαξι στο πισω αριστερα σημειο, πανω απο την ζωνη του πισω απο τον οδηγο επιβατη
ειναι απειροελαχιστος, ακουγεται μονο στην εθνικη
κ ως δια μαγειας μια μερα αξαφανιστηκε
ελπιζω να μην εμφανιστει τιποτε αλλο
παντως η γενικοτερη εικονα που αντιπροσωπευει το αμαξι ειναι κατι παραπανω απο αψογη.
-
Εεε δεν αντεχω αλλο... αυτο ηταν!
Λοιποοοον, εχω ρε παιδια το Merc Sportcoupe το οποιο πηρα το περασμενο καλοκαιρι. Το αμαξι εχει γραψει 12000χλμ... και τριζει. Να το θεσω καλυτερα... ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ Μου ειναι απλα αδυνατο να εντοπισω απο καπου τους τριγμους... ακουγονται να προερχονται απο οτι πλαστικες ενωσεις υπαρχουν.Οταν τον πρωτοανεφερα στο σερβις γυρω στα 5000χλμ μου ειπε ο μηχανικος πως καλυτερα να μην το σκαλισουμε γιατι θα γινει χειροτερο. Σκεφτομαι να ξαναπερασω μια βολτιτσα αλλα τι να του πω? ΞΗΛΩΣΕ ΤΑ ΟΛΑ και κοψε το λαιμο σου... Θα το κανουνε αραγε η θα κανουνε τους κινεζους... και καλα το αμαξι δεν εχει τιποτα...
Για μερικους βεβαια η λυση ειναι το στερεοφωνικο... αλλα για μενα οχι. Ποσο μαλλον οταν το Puntaki μου στα 60000χλμ εβγαλε 1-2 συγκεκριμενους και τους απομονωσα μονος μου. Ειναι απλα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ 14 μυρια αμαξι να με τραβαει ετσι... Να τα βρασω και τα μαλακα πλαστικα και τις βλακειες ολες, αμα δεν μπορουν να τηρησουν βασικες κατασκευαστικες απαιτησεις.
Πειτε καμια ιδεα γιατι θα παρω το μπετονακι με την βενζινη και θα παω και θα το καψω μπροστα απο την αντιπροσωπεια του...
ps: κατα τα αλλα τα ιταλικα λεει τριζουν... αρε... gruppo και παλι gruppo!
-
Εεε δεν αντεχω αλλο... αυτο ηταν!
Λοιποοοον, εχω ρε παιδια το Merc Sportcoupe το οποιο πηρα το περασμενο καλοκαιρι. Το αμαξι εχει γραψει 12000χλμ... και τριζει. Να το θεσω καλυτερα... ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ Μου ειναι απλα αδυνατο να εντοπισω απο καπου τους τριγμους... ακουγονται να προερχονται απο οτι πλαστικες ενωσεις υπαρχουν.Οταν τον πρωτοανεφερα στο σερβις γυρω στα 5000χλμ μου ειπε ο μηχανικος πως καλυτερα να μην το σκαλισουμε γιατι θα γινει χειροτερο. Σκεφτομαι να ξαναπερασω μια βολτιτσα αλλα τι να του πω? ΞΗΛΩΣΕ ΤΑ ΟΛΑ και κοψε το λαιμο σου... Θα το κανουνε αραγε η θα κανουνε τους κινεζους... και καλα το αμαξι δεν εχει τιποτα...
Για μερικους βεβαια η λυση ειναι το στερεοφωνικο... αλλα για μενα οχι. Ποσο μαλλον οταν το Puntaki μου στα 60000χλμ εβγαλε 1-2 συγκεκριμενους και τους απομονωσα μονος μου. Ειναι απλα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ 14 μυρια αμαξι να με τραβαει ετσι... Να τα βρασω και τα μαλακα πλαστικα και τις βλακειες ολες, αμα δεν μπορουν να τηρησουν βασικες κατασκευαστικες απαιτησεις.
Πειτε καμια ιδεα γιατι θα παρω το μπετονακι με την βενζινη και θα παω και θα το καψω μπροστα απο την αντιπροσωπεια του...
ps: κατα τα αλλα τα ιταλικα λεει τριζουν... αρε... gruppo και παλι gruppo!
-
Εεε δεν αντεχω αλλο... αυτο ηταν!
Λοιποοοον, εχω ρε παιδια το Merc Sportcoupe το οποιο πηρα το περασμενο καλοκαιρι. Το αμαξι εχει γραψει 12000χλμ... και τριζει. Να το θεσω καλυτερα... ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ Μου ειναι απλα αδυνατο να εντοπισω απο καπου τους τριγμους... ακουγονται να προερχονται απο οτι πλαστικες ενωσεις υπαρχουν.Οταν τον πρωτοανεφερα στο σερβις γυρω στα 5000χλμ μου ειπε ο μηχανικος πως καλυτερα να μην το σκαλισουμε γιατι θα γινει χειροτερο. Σκεφτομαι να ξαναπερασω μια βολτιτσα αλλα τι να του πω? ΞΗΛΩΣΕ ΤΑ ΟΛΑ και κοψε το λαιμο σου... Θα το κανουνε αραγε η θα κανουνε τους κινεζους... και καλα το αμαξι δεν εχει τιποτα...
Για μερικους βεβαια η λυση ειναι το στερεοφωνικο... αλλα για μενα οχι. Ποσο μαλλον οταν το Puntaki μου στα 60000χλμ εβγαλε 1-2 συγκεκριμενους και τους απομονωσα μονος μου. Ειναι απλα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ 14 μυρια αμαξι να με τραβαει ετσι... Να τα βρασω και τα μαλακα πλαστικα και τις βλακειες ολες, αμα δεν μπορουν να τηρησουν βασικες κατασκευαστικες απαιτησεις.
Πειτε καμια ιδεα γιατι θα παρω το μπετονακι με την βενζινη και θα παω και θα το καψω μπροστα απο την αντιπροσωπεια του...
ps: κατα τα αλλα τα ιταλικα λεει τριζουν... αρε... gruppo και παλι gruppo!
-
Ο χρήστης kirimis έγραψε:
Εεε δεν αντεχω αλλο... αυτο ηταν!
Λοιποοοον, εχω ρε παιδια το Merc Sportcoupe το οποιο πηρα το περασμενο καλοκαιρι. Το αμαξι εχει γραψει 12000χλμ... και τριζει. Να το θεσω καλυτερα... ΤΡΙΖΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥΤι έχει πάθει ρε παιδιά η Mercedes τα τελευταία 2-3 χρόνια και βγάζει προβληματικά αυτοκίνητα; Έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις και με πολύ σοβαρότερα προβλήματα από απλούς τριγμούς. Για να μην πούμε τι λένε οι ταξιτζήδες για τα τελευταία μοντέλα. Το'χουν γυρίσει όλοι σχεδόν στα ιαπωνικά!
καλυτερα να μην το σκαλισουμε γιατι θα γινει χειροτερο
Ε, όχι! Δεν είναι απάντηση αυτή!!! Εξουσιοδοτημένος είναι;
Για μερικους βεβαια η λυση ειναι το στερεοφωνικο...
Αν είχες Fiat ή παλιά Alfa ίσως. Αλλά με Mercedes;!
Πάει, χάλασε ο κόσμος! -
Δεν ξερω... σε ολα τα αλλα το αμαξι με εχει αφησει ευχαριστημενο. Οι τεχνικες λυσεις και η προσοχη στην λεπτομερια της κατασκευης ειναι αρτια, αλλα στα πλαστικα τα εχουμε χαλασει πολυ ασχημα.
Ειναι μεν ολα σωστα και σφιχτα στερεωμενα... αλλα το υλικο των πλαστικων παραυτα προκαλει τριγμους. Και ειναι κριμα γιατι χαλαει την ολη εικονα του αυτοκινητου...Ναι το συνεργειο που το ειπε αυτο ειναι μιας απο τις 2 επισημες αντιπροσωπειες στην Θεσσαλονικη...
-
Φίλε μου η γνώμη μου είναι να μην τα πολυπειραξεις τα πλαστικά…Προτείνω να αγοράσεις ένα πολύ καλό σπρέι σιλικόνης, αλλά να είναι καλής μάρκας, όχι τίποτα χαζο,και να ψεκάσεις σε όλες τις ενώσεις, κλειδαριές, κλπ.μετα με ένα μαλακό πανάκι σκουπίζεις την σιλικόνη που περισσεύει.
Εσύ θα έχεις κάνει την δουλεία σου, γιατί η σιλικόνη θα έχει πάει στις ενώσεις και θα εξαφανιστούν οι τριγμοί.
Είναι δοκιμασμένη λύση και αυτήν χρησιμοποιούν και στα συνεργεία.
Ελπίζω να βοήθησα.. -
Aυτο που ειχα παραλειψει να πω ειναι πως ηδη ψεκαστηκε με σιλικονες και απο το συνεργειο και απο μενα.... και στις 2 περιπτωσεις μετα απο 2-3 μερες ξανα τα ιδια
Κατευθυνομε στην λυση του να παω και να τους ζητησω να τα ξηλωσουν ολα και στις ενωσεις να τα μονωσουν με λαστιχο για να παψει αυτο το παρατραγουδο μια για παντα... ειτε εντος εγγυησης ειτε να τα πληρωσω απο την τσεπη μου αμα μου κανουν τον κινεζο.
-
Αν ήδη ψεκάστηκε με σιλικόνη και δεν είδες βελτίωση, δεν ξέρω τι να πω φίλε μου.
Ίσως να μην ήταν καλής ποιότητας η σιλικόνη, ίσως το πρόβλημα σου να είναι πιο 'βαθύ'.
Κοίτα αν είναι να σου σφίξουν τις βίδες που κρατάνε τα πλαστικά.
Καλή τύχη πάντως.. -
Κοιτα φιλε είχα κι εγω ένα τριξιο που προερχονταν μεσα απο το ταμπλο του Megane μου. Πήγα σε εξουσιοδοτημένο συνεργειο και επειδη το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο μου είπαν οτι δεν το καλυπτε η εγγύηση και οτι επρεπε να λυσουν όλο το ταμπλο και να αλλαξουν δεν ξερω κι εγώ τι(ούτε κι αυτοι γιατι μου τα μασαγαν).
Κόστος απο 150-300 ευρω γιατι έιναι λεει πολυωρη η εργασια. Αποτέλεσμα ;;;;
Το έλυσα μονος μου αφου διαπιστοσα οτι προέρχονταν απο 2 βίδες λασκαρισμένες που καραταν το καλοριφερ στι θεση του.Άποψη μου είναι να πας στη Μercedes (αν εισαι στην εγγυηση) και να τους σπασεις τα μούτρα. Αν είναι δυνατον να μην τριζει το Πούντο και να τριζει η Μερσέντα . Ο μόνος λογος που θα με εκανε να είμαι επιφιλακτικος με το ξύλωμα όλων των πλαστικων είναι οτι επειδη μιλαμε για ελληνικα συνεργεια ειναι πιθανο να σου λυσουν τα τριξίματα που εχεις τωρα αλλα μετά το μοντάρισμα να σου δημιουργηθουν ΑΛΛΑ !!!!
Γι αυτο προσεξε που θα το πας και τι δουλεια θα σου κανουν.
-
εισαι και θεσσαλονικιος?πατριωτη να σου δωσω το κλιο 1.4 που χω και μια διαφορα να σε απαλλάξω απο τη σπορτςκουπε?
σορυ αλλα δε κρατιομουνα! τοσο πολύ προβλημα ρε συ?και ειναι και μερσεντες ε...! συνεργειο και οπλο!!! -
Xεχε... δεν ξερω, αμα δεν βγαλω τελικα ακρη με τους εξυπνακιδες στην αντιπροσωπεια θα το παω σε μαγαζι με στερεοφωνικα οπου αυτοι λυνουν και δενουν τετοια πραγματα σε καθημερινη βαση. Εχω δικο μου ανθρωπο και ξερω τουλαχιστον οτι θα μου κανει καλη δουλεια (αυτος αλλωστε μου ειπε να τους πω να τα μονωσουν με λαστιχο).
Μετα το Πασχα που θα παει για σερβις, θα δωθει μαχη στην αντιπροσωπεια! Δειχνουνε δεκτικοι ανθρωποι... αλλα οταν αφορα τριγμους ολοι ξερουμε πως συνηθως οι αντιπροσωπειες παθαινουν μερικη κωφωση!
Καθομουν σημερα και κολουσα με post it χαρτακια σημεια τα οποια τριζουν! Ξεκινησα με τα καθισματα!!!! την βαση του υποβραχιονου... ενα πλαινο σημειο του ταμπλο... και τα χαρτακια εφτασαν μεχρι στην εταζερα και φυσικα οτι πλαστικα περιλαμβανει ολη αυτη η διαδρομη! Ολα μα ολα σε μια απλη πιεση ακουγονταν να τριζουν.
Εβαλα συνολο γυρω στα 9 χαρτακια.... κιτρινησε το εσωτερικο!!! Φυσικα η εικονα ειναι απογοητευτικη... γιατι θα πρεπει να ξηλωθει σχεδον ολο το εσωτερικο (ειναι μεγαλα τα μερη που πρεπει να αφαιρεθουν) ακομα και τα μπροστινα καθισματα! Απλα πολυ φοβαμε πως οταν θα δει ο μηχανικος τι θα πρεπει να ξηλωσει θα αρχισει τα κινεζικα... και εγω θα τον αρχισω στις γρυλλιες (γρυλλιες = περνω τον γρυλλο και τον σαπιζω)
Απο οτι βλεπετε και τα Mercedes τραβανε ζορι... Προσωπικα τουλαχιστον ποτε δεν πιστεψα στους μυθους που περιστοιχιζουν διαφορες εταιριες. Αυτα τα περι Γερμανικης τελειοτητας τα ακουω ελαφρως βερεσε... ολα μηχανηματα ειναι πλακωμενα σε μια γραμμη παραγωγης.. με οτι συνεπαγεται αυτο.
Αχχχ και μετα μου λενε για την ΦΙΑΤ... που το καυμεννο το Puntogralle μου δεν με προβληματισε ποτε εδω και 3 χρονια.Μυθος κυριοι...
- topic:timeago_later,2 months
-
Συγνωμη που το ξεθαψα το thread αλλα ηθελα να πω τον πονο μου γιατι θα σκασω
Που λετε, το πηγα σημερα για service και τους λεω κοιταξτε το για τριγμους... τριζει απο παντου. Πεταγεται ο αρχιμαστορας της αντιπροσωπειας εκει και μου λεει 'απο την ηλιοροφη ειναι'. Του λεω πως ΔΕΝ ειναι απο την ηλιοροφη, εκει αυτος... επεμενε...Του τονιζω να κοιταξουν ολο το αμαξι και να μην του βαλουν σπρευ σιλικονης. Τελος παντων, παω μετα απο 8ωρο να το παραλαβω.
Αφου πληρωσα που λετε σπρευ σιλικονης 16ευρω (που του ειπα να μην βαλει επειδη ειναι ΤΖΑΜΠΑ ΚΟΠΟΣ), το παιρνω επι τοπου και το παω ενα test drive! Ωωωωω τι εκπληξη.... ολοι οι τριγμοι ηταν παροντες μηδενος εξαιρουμενου.
Γυρναω πισω και του λεω... δεν φτιαξατε τιποτα, και τελος παντων, πηρε παρεα ενα ακομα τεχνικο και το πηγαμε βολτα. Λοιπον... στην βολτα που το καναμε, το επαιζαν ελαφρως βαρυκοοι η αλλιως ΚΙΝΕΖΟΙ. Με τα πολλα και αφου αρχισα να τους τα χωνω σχετκα με την γερμανικη τελειοτητα και αρχισα να τους δειχνω ενα ενα τα σημεια που τριζουν, γυρναει και μου λεει ο αρχιμαστορας, πως 'αυτα η Γερμανια τα θεωρει φυσιολογικα και πως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα'.
Και του απαντησα πως αυτα η FIAT τα θεωρει ΑΦΥΣΙΚΑ και τα δικα τους δεν τριζουνε και στοιχιζουνε το 1/4 της αξιας της Mercedes... και του λεω να τα μονωσουνε με παχυρευστη σιλικονη... και εκει αρχιζουν να μου πουλανε ΦΙΔΙΑ και ΔΡΑΚΟΥΣ πως η σιλικονη η παχυρευστη δεν θα κολλησει και θα γινει χειροτερα κλπ κλπ κλπ. Αλλιως μπορειτε να το θεωρησετε ως αρνηση να λυσουν το εσωτερικο του αμαξιου επειδη ειναι πολυπλοκη διαδικασια και χρονοβορα...Τελος παντων, να μην συνεχισω την πολυλογια... θα παει και στην δευτερη αντιπροσωπεια της Θεσσαλονικης αν και πλεον δεν βλεπω προκοπη στο θεμα...
Ειναι απλα καποια πραγματα που δεν τα περιμενεις απο καποιες κλασσατες μαρκες και φυσικα ακομα περισοτερρο δεν περιμενεις να ακουσεις πως απλα δεν φτιαχνεται και ετσι ειναι!
Απλα απογοητευση
-
φιλε ειμαι κ εγω κατοχος μια SportCoupe 230 με 9000χλμ.
εγω παντως εχω εντοπισει απο την αρχη εναν τριγμο στο αμαξι στο πισω αριστερα σημειο, πανω απο την ζωνη του πισω απο τον οδηγο επιβατη
ειναι απειροελαχιστος, ακουγεται μονο στην εθνικη
κ ως δια μαγειας μια μερα αξαφανιστηκε
ελπιζω να μην εμφανιστει τιποτε αλλο
παντως η γενικοτερη εικονα που αντιπροσωπευει το αμαξι ειναι κατι παραπανω απο αψογη. -
Ο χρήστης vpdank έγραψε:
φιλε ειμαι κ εγω κατοχος μια SportCoupe 230 με 9000χλμ.
εγω παντως εχω εντοπισει απο την αρχη εναν τριγμο στο αμαξι στο πισω αριστερα σημειο, πανω απο την ζωνη του πισω απο τον οδηγο επιβατη
ειναι απειροελαχιστος, ακουγεται μονο στην εθνικη
κ ως δια μαγειας μια μερα αξαφανιστηκε
ελπιζω να μην εμφανιστει τιποτε αλλο
παντως η γενικοτερη εικονα που αντιπροσωπευει το αμαξι ειναι κατι παραπανω απο αψογη.Mην το συζητας καν για 1 τριγμο...! Ο μηχανικος μου ειπε πως ειναι γνωστο το προβλημα και πως η Γερμανια ακομα δεν εχει δωσει λυση/ τεχικη οδηγια, και βασικα αυτο ειναι το ποιο απιστευτο κατ εμε...
Σε μενα παντως οι τριγμοι εμφανιστηκαν γυρω στα 5000 χιλιομετρα, και απο τοτε μερη οπως οι βασεις των καθισματων, τα σημεια οπου εφαπτετε το ταμπλο με τις μπροστινες κολωνες, η στα πισω καθισματα οπου υπαρχουν πλαστικες θηκες στα πλαγια κλπ κλπ δημιουργουν τριξιματα οταν το αμαξι δεχετε εστω και ελαφρες στρεβλωσεις οπως πχ το περασμα απο μια λακουβα/σαμαρακι.... στον ευθυ και καλο δρομο ειμαστε ΟΚ, αλλα στα αλλα... αστα.
Δεν ξερω... μπορει να ημουν ο ατυχος και να επεσα πανω στο κομματι... αλλα το ιδιο ακριβως θεμα το ακουσα και απο κατοχο A-class. Το υλικο που επελεξαν για πλαστικο, ναι μεν αψογο, αλλα στην επαφη του με τα αλλα υλικα... χμμμμΤελος παντων, οταν θα παω και στην δευτερη αντιπροσωπεια θα σας πω τι μου ειπαν και εκει...
PS: Οντως να εξαιρεσουμε αυτο που μου ετυχε, κατα τα αλλα το αμαξι ειναι αψογο και δουλεμενο στην λεπτομερια, πραγμα το οποιο εκτιμας και ανακαλυπτεις οταν ζησεις με αυτο το αμαξι
-
ευχομαι πραγματικα φιλε να πανε ολα καλα κ να ηρεμησεις γιατι οντως ειναι αμαρτια απο το θεο,
εμενα μου εφτασε 16μυρια κ να μου ετριζε???!!
θα το ειχα γυρισει πισω με την μια
οτι εξελιξη παντως γυρω απο το θεμα υπαρξει ενημερωσε
ειμαι περιεργος
καλη επιτυχια!! -
Mα καλά θα τρελαθώ. Εγω έχω ένα Punto τον 4 εκατομυρίων και έχω κάνει 13500 ΚΛΜ το έχω πάει μέχρι και σε βουνο με πέτρα καρύστου για οδοστρωμα και τριξίματα δεν έχω ακουσει. Μα καλά κανένας καλός δεν υπάρχει στην Ελλάδα? Δηλαδή τι άμαξι πρέπει να παρει κανείς για να μην έχει προβλημα? Φίλε το άμαξι σου είναι προφανώς μέσα στην εγγυηση για καλή λειτουργεία. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις το όνομα της αντιπροσωπείας να στείλεις email στην Γερμάνια για την τρομερή εξυπηρέτηση που σου έκαναν και να δεις που θα βρούν την ακόη τους και θα σου φτίαξουν και το αυτοκινητό σου. Στο κάτω κάτω Μερσεντές είναι δεν είναι ΦΙΑΤ.
-
Και αν δεν δεις προκοπή, έμενα η κοπέλα μου πού έιναι δικηγόρος μου πρότεινε να κάνω αγωγή οταν είχα προβλήματα με αντιπροσωπεία (Ασχετο αν δεν την έκανα γιατι πιστευα και πιστευω ακομα οτι δεν αξίζει για το Πουντο). Αλλα εσύ έχεις Μερσεντές μην το αφήσεις κυνηγησε το και ελπίζω να σου πάνε όλα καλά.
Φιλικα και σε κατανοώ απόλυτα
Κωνσταντίνος -
Owner of:
- Mercedes SportCoupe 230K
- Grand Cherokee 4.7L V8 Limited
- Smart Pulse 62PS
Sorry για το ασχετο αλλα το φυσαμε το ευρω βλεπω....
-
Μια ασχετη ερωτηση επειδη προσπαθω να προσεγγισω το προβλημα η Mercedes(του παιδιου απο Σαλλονικη που εχει το προβλημα) διαθετει απλο στερεοφωνικο η κ με woofer?
-
Ο χρήστης Blind Guardian έγραψε:
Mα καλά θα τρελαθώ. Εγω έχω ένα Punto τον 4 εκατομυρίων και έχω κάνει 13500 ΚΛΜ το έχω πάει μέχρι και σε βουνο με πέτρα καρύστου για οδοστρωμα και τριξίματα δεν έχω ακουσει. Μα καλά κανένας καλός δεν υπάρχει στην Ελλάδα? Δηλαδή τι άμαξι πρέπει να παρει κανείς για να μην έχει προβλημα? Φίλε το άμαξι σου είναι προφανώς μέσα στην εγγυηση για καλή λειτουργεία. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις το όνομα της αντιπροσωπείας να στείλεις email στην Γερμάνια για την τρομερή εξυπηρέτηση που σου έκαναν και να δεις που θα βρούν την ακόη τους και θα σου φτίαξουν και το αυτοκινητό σου. Στο κάτω κάτω Μερσεντές είναι δεν είναι ΦΙΑΤ.Eιτε ιδιοκτητης Mercedes ειτε Fiat και οι δυο κατοχοι ενος αυτοκινητου το οποιο εχουν πληρωσει ειναι... Δεν χρειαζεται να φτασεις στη γερμανια. Και η ελλαδα Θα την κανει τη δουλεια της! Απλα να περιμενεις οτι θα προσπαθησουν να δικαιολογησουν τον αντιπροσωπο τους αλλα θα γινει οτι περνα απο το χερι τους να φτιαχτει το αυτοκινητο σου. Οι αρχιμηχανικοι κανουν συχνα τις παπιες, παντου, γιατι καποιες εργασιες οπως αυτες που πιθανα απαιτει το αυτοκινητο σου τις γνωριζουν και δεν θελουν να ασχοληθουν 2 ολοκληρες μερες για καποιους τριγμους~!!~!!~!! Το θεωρουν χασιμο χρονου. Με τον ιδιοκτητη της επιχειρησης/αντιπροσωπειας μιλησες;