-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
OK. Μου ειπανε πως κατω απο 350 ευρω σε σερβις προγραμματισμένο δεν προκειται να δω. Μηπως τα 350 ευρώπουλα ειναι λίγα για λαδακια φιλτρακια και κατι ψιλολογια τυπου καθαριστικά παρμπριζ? Επισης η αλλαγη τακακίων κοστιζει περι τα 320 ευρω και κάθε 10-15.000 χιλμ το πολύ. Μπράβο στο Hyundai accent εμοιασε το golf που αλλάζει καθε 10.000 χλμ τακακια, βεβαια σε εκεινο δεν κοστίζουν χρυσάφι. Εαν ιδιοκτήτες GOLF εχουν αποδείξεις πληρωμής στα σερβις σε εξουσιοδοτημενο της VW ας περάσουν ενα σκαναρισμα και να ανεβασουν μια αποδειξη που να διαψευδει τα παραπάνω ποσά. Θα χαρώ πολύ να δω κάτι τέτοιο. Επίσης πρώτη φορά ακουω τέτοια ποσά σε σέρβις αυτοκινητων της κατηγορίας αυτης. Ποιο πολύ σε Μερσέντες απο σειρά Ε και πάνω θα ταιριαζε.κάθε 15.000 τακάκια;;; κι είσαι υποχρεωμένος να βάλεις εργοστασιακά;
-
Τα σέρβις είναι κάθε 2 χρόνια max χωρίς ενδιάμεση αλλαγή λαδιών
-
Με εγγύηση 2 ετών -αν δεν πάρεις την επιπλέον- ΟΥΤΕ ένα σέρβις δεν θα κάνεις αν θες σε εξουσιοδοτημένο, οπότε τι σε απασχολεί;
-
Με εγγύηση 4 ετών θα κάνεις 1 και μόλις λήξουν και τα 4 χρόνια ομοίως με το 2
-
Τα TSI δεν έχουν ιμάντα
-
και τελικά τι είναι πιο ακριβό; 300 ευρώ κάθε δύο χρόνια ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλαγή λαδιών στο... εξάμηνο με κόστος 50 και σέρβις στο χρόνο με κόστος 100;
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
OK. Μου ειπανε πως κατω απο 350 ευρω σε σερβις προγραμματισμένο δεν προκειται να δω. Μηπως τα 350 ευρώπουλα ειναι λίγα για λαδακια φιλτρακια και κατι ψιλολογια τυπου καθαριστικά παρμπριζ? Επισης η αλλαγη τακακίων κοστιζει περι τα 320 ευρω και κάθε 10-15.000 χιλμ το πολύ. Μπράβο στο Hyundai accent εμοιασε το golf που αλλάζει καθε 10.000 χλμ τακακια, βεβαια σε εκεινο δεν κοστίζουν χρυσάφι. Εαν ιδιοκτήτες GOLF εχουν αποδείξεις πληρωμής στα σερβις σε εξουσιοδοτημενο της VW ας περάσουν ενα σκαναρισμα και να ανεβασουν μια αποδειξη που να διαψευδει τα παραπάνω ποσά. Θα χαρώ πολύ να δω κάτι τέτοιο. Επίσης πρώτη φορά ακουω τέτοια ποσά σε σέρβις αυτοκινητων της κατηγορίας αυτης. Ποιο πολύ σε Μερσέντες απο σειρά Ε και πάνω θα ταιριαζε.
κάθε 15.000 τακάκια;;; κι είσαι υποχρεωμένος να βάλεις εργοστασιακά;
-
Τα σέρβις είναι κάθε 2 χρόνια max χωρίς ενδιάμεση αλλαγή λαδιών
-
Με εγγύηση 2 ετών -αν δεν πάρεις την επιπλέον- ΟΥΤΕ ένα σέρβις δεν θα κάνεις αν θες σε εξουσιοδοτημένο, οπότε τι σε απασχολεί;
-
Με εγγύηση 4 ετών θα κάνεις 1 και μόλις λήξουν και τα 4 χρόνια ομοίως με το 2
-
Τα TSI δεν έχουν ιμάντα
-
και τελικά τι είναι πιο ακριβό; 300 ευρώ κάθε δύο χρόνια ή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αλλαγή λαδιών στο... εξάμηνο με κόστος 50 και σέρβις στο χρόνο με κόστος 100;
Κατσε βρε φιλε τωρα...
Ακόμα δεν αγόρασα καινούριο αυτοκίνητο (ενδιαφερόμουν για το TSI) και θα εψαχνα για τιμες σερβις ΣΕ ΜΗ εξουσιοδοτημένα συνεργεία?
Τι εννοεις σερβις καθε 2 χρόνια? Ολοι τα ιδια χιλιόμετρα κάνουν? Και ποιος αλλάζει καθε 20.000 λαδια οταν κινείται στην Αθηνα? Ξέρεις κανέναν?
Προσωπικά μόνο σε εξουσιοδοτημενα εχω εμπιστοσύνη. Οι τιμές των σερβις που αναφέρω ηταν οπως ειπα σε εξουσιοδοτημενα παντα και αναφέρονται στα τωρινά GOLF και με σημερινές τιμές. Τα οσα έγραψες παραπάνω δεν διαψεύδουν τα όλα εμαθα και δημοσίευσα.
ΑΛΛΟΣ....
-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=816712#816712 -
μακαρι να μην ασχοληθει ο Ντα Σιλβα με το νεο Γκολφ γιατι τοτε οπως εγραψα και αλλου θα εχωμε ενα αυτοκινητο με ολιγη απο 145/147/ibiza-corboba-159-A5 για να μην πω και Q7...
θα το χαλασει ο Ιταλος..
-
-
Η μούρη του είναι ένα κακόγουστο αστείο.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η μούρη του είναι ένα κακόγουστο αστείο.
+1
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η μούρη του είναι ένα κακόγουστο αστείο.
Αυτή η μούρη δεν είναι αστείο. Δράμα είναι.
-
Τους είπε κανείς ότι πρέπει να μας τρομάξει για να βγούμε από τη μειλίχια υπνηλία που μας χάριζε τόσα χρόνια;
Πρώτα οι εκρήξεις των TSi, now this!
-
εμένα μου αρέσει . . .περισσότερο από κάθε άλλο Golf που έχει βγει μέχρι τώρα . . . .
Γιατρέ είμαι καλά?
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
εμένα μου αρέσει . . .περισσότερο από κάθε άλλο Golf που έχει βγει μέχρι τώρα . . . .
Συμφωνώ, αλλά θα μπορούσε να ήταν και καλύτερο. Το βρίσκω για άλλη μια φορά περισσότερο συντηρητικό από οσο χρειάζεται.
Θα ήταν καλύτερη μια προηγούμενη εκδοχή που είχε κυκλοφορήσει με στοιχεία από scirocco
http://www.infomotori.co.uk/a_53_EN_16820_2.html
-
-
Εμένα πάλι μου θυμίζει...
-
-
-
Aυτά βασίζονται σε παλιότερο chop του Huckfeldt που έχουν δημοσιευτεί ξανά στις πρώτες σελίδες. Κάντε μια βόλτα να δείτε με τι είχε παρομοιαστεί τότε
Εμένα μ' αρέσει πάντως
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πρωτο γραμμα ειναι F;
Όχι! Είναι αναπαράσταση της Jaguar XJ!
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Εμένα πάλι μου θυμίζει... -
να δούμε αν βγει έτσι οι γνωστοί εγκάθετοι θα το προτείνουν για τα βατόμουρα της επόμενης χρονιάς; Τα νικελάκια του πως σας φάνηκαν;
Πάντως είναι μετεξέλιξη του ήδη βαρετού εμφανισιακά γκολφ 5...είναι δεδομένη η σχεδιαστική συγγένεια. Σε μένα δεν προκαλεί θετικά ή αρνητικά σχόλια...απλά αδιαφορία. Για τους σχεδιαστές του γκολφ αυτό είναι επιτυχία. Στην άλφα ρομέο αυτό θα ήταν προσβολή. Όπου στοχεύει ο καθένας -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
να δούμε αν βγει έτσι οι γνωστοί εγκάθετοι θα το .... Στην άλφα ρομέο αυτό θα ήταν προσβολή. Όπου στοχεύει ο καθέναςΑ δηλαδη να εχουμε υπερβαρους σε ενα γενεολογικο δεντρο αθλητων δεν ειναι προσβολη εεε?????
ειναι νωρις ακομα για το νεο γκολφ.εχουν βγει πολλα σχεδια αλλα ακομα δεν χουμε δει κατα την γνωμη μου κατι το τελικο.
VW Golf VΙ