Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βοηθεια για αγορα αυτοκινητου,μεταχειρισμενο tt,Αξιζει?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βοηθεια για αγορα αυτοκινητου,μεταχειρισμενο tt,Αξιζει?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    26
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης red_army7 έγραψε:

      Eίναι ψιλοαποτομο το ΜR2 (κατι αντιστοιχο με το S2000 κυριως επειδη το ΜR2 ειναι κεντρομηχανο) και δεν εχει την ποιοτητα του ΤΤ,αλλα οπως και να το κανουμε ειναι αμαξι που δινει ικανοποιηση στον ιδιοκτητη με το κρατημα του και με την γενικοτερη φιλοσοφια του (less is more οπως εχει πει και ο δοκιμαστης της lotus)

      Το MR2 δεν είναι ότι έχει καλύτερα κρατήματα από το ΤΤ. Γενικά θα έλεγα ότι ισχύει το αντίθετο.Το TT έχει τρομερά κρατήματα και είναι πολύ φιλικό. Λες θα στρίψω εκεί με τόσα και απλά στρίβεις με τα όσα χωρίς να το καταλάβεις εκτός αν μιλάμε για κλειστές στροφές.
      Τo ΜR2 απαιτεί περισσότερη συμμετοχή στην οδήγηση και στις κλειστές στροφές ίσως να είναι ταχύτερο από το TT, λόγω μεγέθους και βάρους.
      Γενικά είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά το MR2 και θα το προτιμούσα σε σχέση με ένα ΤΤ ασυζητητί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • N
        nickolas last edited by

        Πάντως το S2000 είναι πιο γρήγορο από το ΤΤ (ακόμα και τσιπωμένο)
        ...και είναι και κάμπριο

        Είναι Honda όλο προσόντα!

        Αλλά και το ΤΤ είναι άλλη φάση, πολύ ωραίο σχέδιο και συμπαγής αίσθηση.
        Στην εθνική σε καλές κατηφόρες (μετά και το 'γαργάλημα' του κινητήρα) θα βλέπεις 280χλμ.!

        Πάντως αν σκοπεύεις ούτως ή άλλως να το τσιπώσεις, αγόρασε ένα τσιπωμένο μιας και λογικά ως αυτοκίνητο που φέρει μετατροπή θα το αγοράσεις φτηνότερα. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.

        ...μην παραξενευτείς αν αγοράσεις ένα 100% στοκ ΤΤ και αυτό προκύψει τσιπωμένο!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          caryothraystis last edited by

          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
          . Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.

          Πώς;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • N
            nickolas last edited by

            Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:

            . Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.

            Πώς;

            Τί ακριβώς κοιτάζεις δε γνωρίζω, ένας τεχνικός όμως εφόσον του το ζητήσεις ξέρει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              caryothraystis last edited by

              Πάλι τα ίδια....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:

                Golf IV δεν είναι αυτό;

                'golf 4 με εσωρουχα'

                ετσι το ονομαζει το βρετανικο car

                ισχύει?? έχει και καράξονα πίσω δηλαδή? το χαλντεξάκι (όπως και το γκόλφ) το ήξερα ότι το είχε, αλλά δεν νομίζω να έχει και ίδιες αναρτήσεις, μεταξόνιο ίδιο δεν έχει πάντως...

                Ημιάκαμπτο είχαν τα προσθιοκίνητα, ανεξάρτητη τα quattro.

                Το πάτωμα του Golf IV είναι, κοντυμένο πράγματι κατά μερικά εκατοστά.
                Ωστόσο, στο δρόμο, ήταν πολύ καλύτερο από Golf, εξαιτίας του διαφορετικού set-up...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostasdes last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Πάντως το S2000 είναι πιο γρήγορο από το ΤΤ (ακόμα και τσιπωμένο)
                  ...και είναι και κάμπριο

                  Είναι Honda όλο προσόντα!

                  Αλλά και το ΤΤ είναι άλλη φάση, πολύ ωραίο σχέδιο και συμπαγής αίσθηση.
                  Στην εθνική σε καλές κατηφόρες (μετά και το 'γαργάλημα' του κινητήρα) θα βλέπεις 280χλμ.!
                  **
                  Πάντως αν σκοπεύεις ούτως ή άλλως να το τσιπώσεις, αγόρασε ένα τσιπωμένο μιας και λογικά ως αυτοκίνητο που φέρει μετατροπή θα το αγοράσεις φτηνότερα**. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.

                  ...μην παραξενευτείς αν αγοράσεις ένα 100% στοκ ΤΤ και αυτό προκύψει τσιπωμένο!

                  Μα για roadster μιλαω κ εγω!!

                  Δεν νομιζω να κερδισω τιποτα απο αποψη χρηματων,ισως αυτα που θα δαπανουσα ο ιδιος αργοτερα
                  Το σιγουρο ειναι πως αν τελικα καταληξω σε καποιο με μετατροπη θα το ψαξω εκτενεστερα απο οτι ενα εργοστασιακο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr