-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Eίναι ψιλοαποτομο το ΜR2 (κατι αντιστοιχο με το S2000 κυριως επειδη το ΜR2 ειναι κεντρομηχανο) και δεν εχει την ποιοτητα του ΤΤ,αλλα οπως και να το κανουμε ειναι αμαξι που δινει ικανοποιηση στον ιδιοκτητη με το κρατημα του και με την γενικοτερη φιλοσοφια του (less is more οπως εχει πει και ο δοκιμαστης της lotus)
Το MR2 δεν είναι ότι έχει καλύτερα κρατήματα από το ΤΤ. Γενικά θα έλεγα ότι ισχύει το αντίθετο.Το TT έχει τρομερά κρατήματα και είναι πολύ φιλικό. Λες θα στρίψω εκεί με τόσα και απλά στρίβεις με τα όσα χωρίς να το καταλάβεις εκτός αν μιλάμε για κλειστές στροφές.
Τo ΜR2 απαιτεί περισσότερη συμμετοχή στην οδήγηση και στις κλειστές στροφές ίσως να είναι ταχύτερο από το TT, λόγω μεγέθους και βάρους.
Γενικά είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά το MR2 και θα το προτιμούσα σε σχέση με ένα ΤΤ ασυζητητί. -
Πάντως το S2000 είναι πιο γρήγορο από το ΤΤ (ακόμα και τσιπωμένο)
...και είναι και κάμπριοΕίναι Honda όλο προσόντα!
Αλλά και το ΤΤ είναι άλλη φάση, πολύ ωραίο σχέδιο και συμπαγής αίσθηση.
Στην εθνική σε καλές κατηφόρες (μετά και το 'γαργάλημα' του κινητήρα) θα βλέπεις 280χλμ.!Πάντως αν σκοπεύεις ούτως ή άλλως να το τσιπώσεις, αγόρασε ένα τσιπωμένο μιας και λογικά ως αυτοκίνητο που φέρει μετατροπή θα το αγοράσεις φτηνότερα. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.
...μην παραξενευτείς αν αγοράσεις ένα 100% στοκ ΤΤ και αυτό προκύψει τσιπωμένο!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.Πώς;
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας.
Πώς;
Τί ακριβώς κοιτάζεις δε γνωρίζω, ένας τεχνικός όμως εφόσον του το ζητήσεις ξέρει.
-
Πάλι τα ίδια....
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Golf IV δεν είναι αυτό;
'golf 4 με εσωρουχα'
ετσι το ονομαζει το βρετανικο car
ισχύει?? έχει και καράξονα πίσω δηλαδή? το χαλντεξάκι (όπως και το γκόλφ) το ήξερα ότι το είχε, αλλά δεν νομίζω να έχει και ίδιες αναρτήσεις, μεταξόνιο ίδιο δεν έχει πάντως...
Ημιάκαμπτο είχαν τα προσθιοκίνητα, ανεξάρτητη τα quattro.
Το πάτωμα του Golf IV είναι, κοντυμένο πράγματι κατά μερικά εκατοστά.
Ωστόσο, στο δρόμο, ήταν πολύ καλύτερο από Golf, εξαιτίας του διαφορετικού set-up... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πάντως το S2000 είναι πιο γρήγορο από το ΤΤ (ακόμα και τσιπωμένο)
...και είναι και κάμπριοΕίναι Honda όλο προσόντα!
Αλλά και το ΤΤ είναι άλλη φάση, πολύ ωραίο σχέδιο και συμπαγής αίσθηση.
Στην εθνική σε καλές κατηφόρες (μετά και το 'γαργάλημα' του κινητήρα) θα βλέπεις 280χλμ.!
**
Πάντως αν σκοπεύεις ούτως ή άλλως να το τσιπώσεις, αγόρασε ένα τσιπωμένο μιας και λογικά ως αυτοκίνητο που φέρει μετατροπή θα το αγοράσεις φτηνότερα**. Μόνο έλεγξε την κατάσταση της τουρμπίνας....μην παραξενευτείς αν αγοράσεις ένα 100% στοκ ΤΤ και αυτό προκύψει τσιπωμένο!
Μα για roadster μιλαω κ εγω!!
Δεν νομιζω να κερδισω τιποτα απο αποψη χρηματων,ισως αυτα που θα δαπανουσα ο ιδιος αργοτερα
Το σιγουρο ειναι πως αν τελικα καταληξω σε καποιο με μετατροπη θα το ψαξω εκτενεστερα απο οτι ενα εργοστασιακο
Βοηθεια για αγορα αυτοκινητου,μεταχειρισμενο tt,Αξιζει?