Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οι διαφημίσεις περι οδικής ασφάλειας έχουν αποτέλεσμα?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οι διαφημίσεις περι οδικής ασφάλειας έχουν αποτέλεσμα?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    33
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      avel last edited by

      Ο χρήστης kasel έγραψε:

      Αυτο που εννοει ειναι οτι οσο πιο γρηγορα πας, τοσο πιθανοτερο ειναι να σκοτωθεις ΟΤΑΝ και ΑΝ γινει ατυχημα, απο αλλους λογους.

      οχι.η ADAC ειπε,το οποιο ειναι και απολυτα λογικο,οτι οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα τοσο πιο σφοδρο ειναι το χτυπημα,με συνεπεια το χτυπημα να εχει θανατηφορα καταληξη.

      OMG.

      Το ίδιο λέτε με διαφορετικές λέξεις.

      Μην αρχίσετε πάλι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kacey last edited by

        Ο χρήστης kasel έγραψε:

        η υπερβολικη ταχυτητα δεν ειναι συνηθως η αιτια για την δημιουργια ενος ατυχηματος,
        αλλα σχεδον παντα η αιτια για θανατηφορο ατυχημα.(ADAC).

        Έχεις κάποια στοιχεία για αυτό?

        Αυτο που εννοει ειναι οτι οσο πιο γρηγορα πας, τοσο πιθανοτερο ειναι να σκοτωθεις ΟΤΑΝ και ΑΝ γινει ατυχημα, απο αλλους λογους.

        οχι.η ADAC ειπε,το οποιο ειναι και απολυτα λογικο,οτι οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα τοσο πιο σφοδρο ειναι το χτυπημα,με συνεπεια το χτυπημα να εχει θανατηφορα καταληξη.
        λες να ξερεις παραπανω απο αυτους;

        εγω λεω, ή εσυ ή εγω να ξανακοιταξουμε τα ελληνικα μας...τα ιδια λεμε μαστορα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          caryothraystis last edited by

          Κάποτε ένας εκ των Παπανδρέου (δε θυμάμαι ποιός ήταν ρε γμτ) είχε πει να ζωγραφίζονται νεκροκεφαλές στο οδόστρωμα σε όποιο σημείο είχε γίνει θανατηφόρο ατύχημα.

          Προσωπικά δνε το βρίσκω τραγικό. Από την άλλη όμως, πίσω από κάθε είδους ζημιά κρύβεται τεράστιος τζίρος χρημάτων.

          Όχι ζημιά => όχι μαρούλι => τρούπες στον προϋπολογισμό...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            phaethon last edited by

            Και σοκαριστικά βίντεο πρέπει να υπάρχουν και γενική ενημέρωση για τα πιθανά επικίνδυνα σημεία.

            Πιστεύω ότι ειδικά το θέμα των ζωνών ασφαλείας είναι πολύ σημαντικό να αντιμετωπιστεί με βίντεο, καθώς ο κόσμος υποτιμά τις δυνάμεις που δέχεται το σώμα σε ένα ατύχημα, μέχρι να δει το σώμα ανεξέλεγκτα να χτυπιέται εδώ κι εκεί.

            Μια ιδέα για τον τρόπο 'σκηνοθεσίας' θα ήταν ένα βίντεο στο οποίο όλα να φαίνονται λογικά και άνετα... Να γίνεται pause και μετά να συνεχίζει με το τί γίνεται. Πρέπει να εξηγείται στους οδηγούς τί πρόβλημα υπάρχει σε κάθε σημείο, όσο αθώο και να φαίνεται από μακρυά.

            Σημαντικό επίσης είναι να αναφέρεται π.χ. όνομα, ιστορία κτλ θυμάτων (ψεύτικα έστω, αλλά αληθοφανή), ώστε να γίνεται συνείδηση ότι δε μιλάμε απλά για αριθμούς, αλλά για ανθρώπους, με οικογένειες, φίλους, ιστορία και μέλλον.

            Γενικά όμως δε μου αρέσουν οι διαφημίσεις με σενάριο, με μουσικούλες και εξυπνακίστικες αττάκες, σα να βλέπουμε διαφημίσεις. Είναι καλό να βλέπουμε πραγματικά περιστατικά, ή τουλάχιστον φτιαγμένα (πώς τα καταφέρνουν στο σινεμά?) ώστε να φαίνεται τί γίνεται σε κάθε περίπτωση ρεαλιστικά. Έτσι ο κόσμος νομίζω βλέπει ομοιότητες με τη δική του καθημερινότητα και επαναπροσδιορίζει πράγματα στο μυαλό του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kasel last edited by

              Ο χρήστης kacey έγραψε:

              η υπερβολικη ταχυτητα δεν ειναι συνηθως η αιτια για την δημιουργια ενος ατυχηματος,
              αλλα σχεδον παντα η αιτια για θανατηφορο ατυχημα.(ADAC).

              Έχεις κάποια στοιχεία για αυτό?

              Αυτο που εννοει ειναι οτι οσο πιο γρηγορα πας, τοσο πιθανοτερο ειναι να σκοτωθεις ΟΤΑΝ και ΑΝ γινει ατυχημα, απο αλλους λογους.

              οχι.η ADAC ειπε,το οποιο ειναι και απολυτα λογικο,οτι οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα τοσο πιο σφοδρο ειναι το χτυπημα,με συνεπεια το χτυπημα να εχει θανατηφορα καταληξη.
              λες να ξερεις παραπανω απο αυτους;

              εγω λεω, ή εσυ ή εγω να ξανακοιταξουμε τα ελληνικα μας...τα ιδια λεμε μαστορα...

              σωστα.τωρα που το ξαναδιαβασα εχεις δικαιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                powergs last edited by

                Μην ξεχνάμε όμως ότι αυτά τα βίντεο μπορεί να τα δουν και μικρά παιδιά. Αν είχα παιδί σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να είναι θεατής τέτοιων για την ηλικία τους ακραίων εικόνων. Το θέμα είναι να μάθουμε και όχι να σοκαριστούμε. Να μάθουμε και όχι να φοβηθούμε. Οπότε με μέτρο και έχοντας υπόψιν ότι αυτά τα διαφημιστικά βίντεο μπορεί να τα δούν και παιδιά που θέλουμε να μάθουν για ασφάλεια και όχι να μείνουν τρομαγμένα από τις εικόνες. Αν συμβεί αυτό τότε δε περνάει το μήνυμα της ασφαλούς οδήγησης αλλά ένας φόβος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  phaethon last edited by

                  Τότε να τα μοιράσουνε σε CD-DVD στα διόδια ή στις εφημερίδες. Ώστε οι ενήλικες να τα βλέπουν κατ'επιλογήν.

                  Πριν λίγο καιρό ήμουν παρών όταν φτιαχνόταν ένα video για την οδική ασφάλεια για λογαριασμό του Υπουργείου.
                  Η λογική είναι να μοιραστεί με τον τρόπο που ανέφερα παραπάνω. Θα το δείτε κι εσείς αν τελικά εγκριθεί, αλλά κατ'εμέ ότι τα κινούμενα σχέδια και το πολύ μπλα μπλα που εμπεριέχει δεν έχει ούτε το 1/10 του αποτελέσματος των σοκαριστικών βίντεο που κυκλοφορούν στο εξωτερικό.

                  Πριν λίγες μέρες, έδωσα τα links των videos και σε κάποια άλλα forums. Ε, λοιπόν, η επίδρασή τους στη συνείδηση των παιδιών που τα είδαν ήταν τεράστια. Έρχονταν και μου μιλούσαν γι'αυτά τα βίντεο δηλώνοντας πόσο άλλαξε η άποψή τους για θέματα οδικής ασφάλειας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spartan last edited by

                    Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                    Πριν λίγες μέρες, έδωσα τα links των videos και σε κάποια άλλα forums. Ε, λοιπόν, η επίδρασή τους στη συνείδηση των παιδιών που τα είδαν ήταν τεράστια. Έρχονταν και μου μιλούσαν γι'αυτά τα βίντεο δηλώνοντας πόσο άλλαξε η άποψή τους για θέματα οδικής ασφάλειας.

                    Μια απο τα ίδια....!!

                    Για το θέμα του οτι μπορέι να τα δουν μικρά παιδιά και να τρομάξουν, θα μπορούσαν να προβάλλονται μετά τις 11.00' το βράδυ που τα περισσότερα παιδιά κοιμούνται και είναι και ώρες που έχουν αρκετή τηλεθέαση (εκπομπές με συζητήσεις, ταινίες κλπ)....Δεν είναι ανάγκη να παίζουν τα σποτάκια όλη μέρα....

                    Γνώμη μου είναι επίσης, πως αν στο εξωτερικό που οι υποδομές και η οδηγική παιδεία είναι 'αλλού' υπάρχει λόγος να παίζουν τέτοια διαφημιστικά, τότε στην Ελλάδα των 'χεράδων' με πάσης φύσης 'εργαλείο' που 'γαμεί και δέρνει' , υπάρχουν 1000 λόγοι....

                    Κατ' εμέ επιβάλλεται΄ η προβολή τους στη χώρα μας, αλλα για να αποφευχθεί η δύναμη της συνήθειας κι εξοικίωσης, αυτό να γίνεται ανα διαστήματα, με περιόδους παύσης (ισως καποιων μηνών ή και χρόνου).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      travelman last edited by

                      Το θέμα των μικρών παιδιών είνα ένα πρόβλημα όντως, αλλά αφενός μεν προβάλλονται σε πολύ πιο πουριτανικές χώρες από την Έλλάδα μας και επιπλέον όταν σκάει στην τιβι ο ραμποεξολοθρευτής και σκοτώνει καμία εκατοστάρα στο περασμά του σε ανύποπτες τηλεοπτικές ώρες, νομίζω ότι τέτοιες σκηνές είναι μάλλον ελαφριές...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        η υπερβολικη ταχυτητα δεν ειναι συνηθως η αιτια για την δημιουργια ενος ατυχηματος,
                        αλλα σχεδον παντα η αιτια για θανατηφορο ατυχημα.(ADAC).

                        Έχεις κάποια στοιχεία για αυτό?

                        Αυτο που εννοει ειναι οτι οσο πιο γρηγορα πας, τοσο πιθανοτερο ειναι να σκοτωθεις ΟΤΑΝ και ΑΝ γινει ατυχημα, απο αλλους λογους.

                        οχι.η ADAC ειπε,το οποιο ειναι και απολυτα λογικο,οτι οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα τοσο πιο σφοδρο ειναι το χτυπημα,με συνεπεια το χτυπημα να εχει θανατηφορα καταληξη.
                        λες να ξερεις παραπανω απο αυτους;

                        εγω λεω, ή εσυ ή εγω να ξανακοιταξουμε τα ελληνικα μας...τα ιδια λεμε μαστορα...

                        σωστα.τωρα που το ξαναδιαβασα εχεις δικαιο.

                        Θα παρατηρουσα οτι εχει σημασια η ταχυτητα σου την στιγμη της επαφης με το αλλο οχημα. Αν ομως εχεις προλαβει να ελλατωσεις ταχυτητα δεν εχει σημασια με τι ταχυτητα ησουν....... Φυσικα θεωρω αυτονοητο οτι οταν τρεχεις εχεις τεταμενη την προσοχη σου και ελεγχεις τι γινεται στο δρομο οσο πιο μακρυα μπορεις να δεις και οχι 20 μετρα μπροστα απο το καπο του αυτοκινητου σου οποτε οτι και να σου συμβει 'ξαφνικα ' θα σου συμβει και δεν θα προλαβεις να αντιδρασεις. Εαν ακολουθει καποιος αυτο τον κανονα θα εχει παντα το χρονο να αντιδρασει σωστα (οτι και αν σημαινει αυτο για τον καθενα)...... Με βαση τα παραπανω εγω προτιμω να οδηγω γρηγορα γιατι ετσι μενω λιγωτερο χρονο πανω στους γεματους απροοπτα δρομους μας....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          phaethon last edited by

                          Το πρόβλημα είναι ότι όσο τεταμένη και να έχεις την προσοχή σου, δε μπορείς να παραβείς κάποιους φυσικούς νόμους. Εκεί κάπου την πατάει ο κόσμος.

                          Ο καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την πραγματική δυνατότητα ελιγμών του αυτοκινήτου είναι η εικόνα από ελικόπτερο. Ξαφνικά όλα φαίνονται πολύ πιό δύσκολα να αποφευχθούν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kasel last edited by

                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                            η υπερβολικη ταχυτητα δεν ειναι συνηθως η αιτια για την δημιουργια ενος ατυχηματος,
                            αλλα σχεδον παντα η αιτια για θανατηφορο ατυχημα.(ADAC).

                            Έχεις κάποια στοιχεία για αυτό?

                            Αυτο που εννοει ειναι οτι οσο πιο γρηγορα πας, τοσο πιθανοτερο ειναι να σκοτωθεις ΟΤΑΝ και ΑΝ γινει ατυχημα, απο αλλους λογους.

                            οχι.η ADAC ειπε,το οποιο ειναι και απολυτα λογικο,οτι οσο πιο μεγαλη ειναι η ταχυτητα τοσο πιο σφοδρο ειναι το χτυπημα,με συνεπεια το χτυπημα να εχει θανατηφορα καταληξη.
                            λες να ξερεις παραπανω απο αυτους;

                            εγω λεω, ή εσυ ή εγω να ξανακοιταξουμε τα ελληνικα μας...τα ιδια λεμε μαστορα...

                            σωστα.τωρα που το ξαναδιαβασα εχεις δικαιο.

                            Θα παρατηρουσα οτι εχει σημασια η ταχυτητα σου την στιγμη της επαφης με το αλλο οχημα. Αν ομως εχεις προλαβει να ελλατωσεις ταχυτητα δεν εχει σημασια με τι ταχυτητα ησουν....... Φυσικα θεωρω αυτονοητο οτι οταν τρεχεις εχεις τεταμενη την προσοχη σου και ελεγχεις τι γινεται στο δρομο οσο πιο μακρυα μπορεις να δεις και οχι 20 μετρα μπροστα απο το καπο του αυτοκινητου σου οποτε οτι και να σου συμβει 'ξαφνικα ' θα σου συμβει και δεν θα προλαβεις να αντιδρασεις. Εαν ακολουθει καποιος αυτο τον κανονα θα εχει παντα το χρονο να αντιδρασει σωστα (οτι και αν σημαινει αυτο για τον καθενα)...... Με βαση τα παραπανω εγω προτιμω να οδηγω γρηγορα γιατι ετσι μενω λιγωτερο χρονο πανω στους γεματους απροοπτα δρομους μας....

                            σωστο.και η αποψη του phaeton ορθη.
                            το θεμα πως προσδιοριζεις το 'οδηγω γρηγορα'.και ποτε ειναι λογικο να το κανουμε.για μενα ας πουμε γρηγορα ειναι να παω το πολυ με 180.ασχετα αν το αμαξι μου πιανει τα 250 για τη πλακα.απο εκει και μετα νοιωθω οτι τα ορια αντιδρασης σε περιπτωση που συμβει κατι,στενευουν υπερβολικα.ειδικα αν υπαρχει και καποια σχετικη κινηση στο δρομο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              phaethon last edited by

                              Όπως έχω ξαναπεί (νομίζω) παλιότερα, το βασικότερο πρόβλημα είναι η υποτίμηση της κατά μήκος κίνησης και η υπερτίμηση των δυνατοτήτων της εγκάρσιας.
                              Με απλά λόγια, νιώθουμε ότι το 'δεξιά-αριστερά' που μας δίνει το τιμόνι είναι παντοδύναμο, ξεχνώντας ότι καθ'όλη τη διάρκεια ενός ελιγμού το όχημα προχωράει και προχωράει και προχωράει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wuerttenberg last edited by

                                Τετριμμενο αλλα το καλυτερο ειναι η παιδεια. Η παιδεια ομως ειναι μια ολοκληρη διαδικασια που αρχιζει απο μικρο παιδι. Δεν μπορεις λοιπον να εμφυσησεις παιδεια στον νεοελληνα ετσι ξαφνικα.

                                Οποτε παμε στις αλλες λυσεις.
                                Εξοντωτικο προστιμο. Εξοντωτικο ομως. Και αστυνομευση παντου. Εξαιρετικη λυση για τον νεοελληνα που πανω απο ολα στη ζωη του εχει τα λεφτα και το κοκο και δεν καταλαβαινει τιποτα αλλο.. μα τιποτα ομως..

                                τα βιντεο αυτα ειναι μια ακομα εξαιρετικη λυση. ειναι σοκαριστικα αλλα αυτη ειναι η αληθεια. τελεια και παυλα.
                                οπως επισης και μια επισκεψη στα επειγοντα περιστατικα των νοσοκομειων για να δουν ποσο ευκολα χανονται αγαπημενα προσωπα, ποσο φριχτα και πανευκολα μπορει να τελειωσει μια ζωη..
                                και παλι βεβαια ο νεοελληνας το ξαναλεω δυσκολα θα συγκινηθει απο αυτα. γιατι αυτος δεν τρακαρει ποτε. γιατι αυτος ειναι ο τελειος. και οι αλλοι ειναι οι ηλιθιοι τα αμερικανακια στους οποιους συμβαινουν αυτα.. σ αυτον δεν συμβαινουν ποτε..

                                προστιμα κυριοι. προστιμα που να οδηγουν σε πτωχευση και που να μην υπαρχει περιπτωση να ξεφυγεις αν κανεις παραβαση.
                                μονο ετσι καταλαβαινει ο ελληνας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr