Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 400
    • 401
    • 402
    • 403
    • 404
    • 1084
    • 1085
    • 402 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    224054
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Kαλοταξιδη στο φίλο Ηλία με το ξάντια.

      1. Μην περιμένεις να αρπάζει το γκάζι. 90 άλογα σε 1400 κιλά απλά κινούν το αμάξωμα. Αν θέλεις να πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς με αυτό το αμάξι, θα μάθεις να κινείσε μεταξύ 3.000-4.500 στροφών.

      2. Παρόλα αυτά πόσα κμ έχεις; Μήπως θέλεις δίσκο συμπλέκτη;

      3. Όταν θα πάς για σέρβις, ελεξε την κατάσταση των σωληνώσεων υγρών ανάρτησης συν τοις άλλοις.

      4. Μπορείς να αλλάξεις πηγή αν θέλεις, και να κρατήσεις τα χειρηστήρια. Απλά πρέπει να αγοράσεις ακόμα έναν αντάπτορα που κάνει περίπου 150 ευρώ από όσο θυμάμαι. Εγώ πάντως έχω το μαμά. το θεωρώ οκ και μου αρέσει και η όψη του στην κονσόλα.

      Στο δικό μας 1600, είχει 175/70 14 και του βάζω στις 4-5 τελευταίες αλλαγές 185/65 14. Τώρα για 15άρα, το 205 ειναι υπερβολή νομίζω.. Πήγαινε σε 185 για να βελτιώσεις και λίγο επιδόσεις χωρίς αντίκτυπο σε κράτημα. Δες με τι ελαστικά ερχόταν από γαλλία το αυτοκίνητο και βάλε τα ίδια.

      Εκανες καλή επιλογή, βρες ενα καλό συνεργείο (κατα προτιμηση μη εξουσιοδοτημένο) και ξεκίνα.

      καλά και ποοοολλα κμ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        ο Ηλίας της φορά 185/65/14 ...σε αυτή την διάσταση σε 15αρα για να μην μεταβάλλεις την διάμετρο το καλύτερο είναι το 195/55-15 ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          voylgaris-ilias last edited by

          Ο χρήστης citastak έγραψε:
          Kαλοταξιδη στο φίλο Ηλία με το ξάντια.

          1. Μην περιμένεις να αρπάζει το γκάζι. 90 άλογα σε 1400 κιλά απλά κινούν το αμάξωμα. Αν θέλεις να πηγαίνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς με αυτό το αμάξι, θα μάθεις να κινείσε μεταξύ 3.000-4.500 στροφών.

          2. Παρόλα αυτά πόσα κμ έχεις; Μήπως θέλεις δίσκο συμπλέκτη;

          3. Όταν θα πάς για σέρβις, ελεξε την κατάσταση των σωληνώσεων υγρών ανάρτησης συν τοις άλλοις.

          4. Μπορείς να αλλάξεις πηγή αν θέλεις, και να κρατήσεις τα χειρηστήρια. Απλά πρέπει να αγοράσεις ακόμα έναν αντάπτορα που κάνει περίπου 150 ευρώ από όσο θυμάμαι. Εγώ πάντως έχω το μαμά. το θεωρώ οκ και μου αρέσει και η όψη του στην κονσόλα.

          Στο δικό μας 1600, είχει 175/70 14 και του βάζω στις 4-5 τελευταίες αλλαγές 185/65 14. Τώρα για 15άρα, το 205 ειναι υπερβολή νομίζω.. Πήγαινε σε 185 για να βελτιώσεις και λίγο επιδόσεις χωρίς αντίκτυπο σε κράτημα. Δες με τι ελαστικά ερχόταν από γαλλία το αυτοκίνητο και βάλε τα ίδια.

          Εκανες καλή επιλογή, βρες ενα καλό συνεργείο (κατα προτιμηση μη εξουσιοδοτημένο) και ξεκίνα.

          καλά και ποοοολλα κμ

          Ευχαριστώ για τις ευχές παιδιά!!! Τίς CITROEN τις δούλευα το 1975 σε ένα συνεργείο στην κυψέλη ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΛΥΓΕΡΟΣ, λεγότανε, για 6 χρόνια σαν μηχανικός, οι μηχανικοί που δούλευα μαζί τους άνοιξαν τότε συνεργείο δικό τους στο Γαλάτσι εκεί θα το πάω, πάω και το saxo της κόρης μου!!
          Βέβαια εγώ δεν εξάσκησα την τέχνη εδώ και 30 χρόνια γι'αυτό τον λόγο δεν θυμάμαι τίποτα!!
          Η ξανθιά μου έχει 98000 km και έχει βιβλίο με όλα τα service κατά γράμμα!! πολύ τυπικός, για το θέμα audio έχει το μαμακίσιο ραδιοκασετόφωνο, που οπωσδήποτε θα αλλάξω, απλά ήθελα να κρατήσω τα χειριστήρια στο τιμόνι. Για τα άλογα, υπάρχει περίπτωση κανένα τσιπάκι να μας δώσει 10-15 ακόμη?
          Τα ελαστικά 205 τα είχε βάλει τον 7-2005 δεν πρέπει να θέλουν άλλαγμα γιατί στην βόλτα που έκανα δεν γλίστρησαν, και έπιαναν καλά, για τα άλλα θα δούμε στο service που θα του κάνω την Τρίτη, μετά θα τα ξαναπούμε! ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές και ανταποδίδω!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            ευχές και από εμένα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              καλοτσούλητο Ηλία!

              πολύ καλή επιλογή...ίσως με έναν μεγαλύτερο κινητήρα στο μέλλον θα είναι καλύτερα!

              Xantia uber alles!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citastak last edited by

                Aκριβώς. Με το συγκεκριμένο κινητήρα, μόνο ένα λίγο πιο ελεύθερο φίλτρο αλλα δεν θα δεις μεγάλες διαφορές.. Τσιπάκια και άλλα τινά εγω δεν τα σκέφτομαι.

                Μπαίνει ο 1800άρης με τους 106 ίππους (8βαλβιδος) με μεγάλες διαφορές κυρίως σε αίσθηση και ροπή. Περιμένω να τα παίξει ο δικός μας 1600άρης για να μπεί το επόμενο μοτέρ. Κόστος κοντά στο 1000άρικο..

                Καλές βόλτες και πες μας τι έκανες στο συνεργείο μεθαύριο.

                Α! επίσης, με καλή βενζίνη (ΒΡ ultimate βαζουμε εμεις) βλέπουμε σχετική διαφορά (ακούει καλύτερα το γκάζι και το νιώθεις λιγότερο τεμπέλικο). Καίμε ουλτιμate τα τελευταία 140.000κμ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  voylgaris-ilias last edited by

                  Όταν το παρέλαβα την Παρασκευή είχε ελάχιστη βενζίνη, εκεί πήρα την πρώτη απογοήτευση, πάταγα το γκάζι, το άφηνα τίποτα αυτό, το χαβά του!! στο πρώτο βενζινάδικο του χώνω 30 λίτρα RACING έ η διαφορά μεγάλη, δεν ξέρω νομίζω και 30 % ίσως και παραπάνω!!! Την άλλη μέρα το ζεσταίνω λίγο και το βγάζω βόλτα, μετά τις 3000 στροφές αρχίζει και θυμάται ότι είναι αυτοκίνητο επιτέλους!!! Νομίζω ότι σε αυτό το αυτοκίνητο η RACING είναι μονόδρομος!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    κοστίζει όμως πολύ και δεν συμφέρει!

                    βάλε την εξίσου καλή ΕΚΟ Κinitron 100.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      voylgaris-ilias last edited by

                      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου αγαπητέ εντελώς ασύμφορη, ασφαλώς και θα βρώ κάτι ενδιάμεσο, θα δοκιμάσω και την ΕΚΟ, απλά δεν περίμενα τόση διαφορά!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        voylgaris-ilias last edited by

                        Τωρα το πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα audio πρέπει να ρωτήσω την αντιπρωσωπεία εάν έχει πάνελ για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό, για να βάλω δικιά μου πηγή!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Σήμερα έκανα μια γρήγορη βόλτα στην Εθνική

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            niceee....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
                              Τωρα το πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα audio πρέπει να ρωτήσω την αντιπρωσωπεία εάν έχει πάνελ για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό, για να βάλω δικιά μου πηγή!!!

                              Yπαρχει πάνελ. 15 ευρώ από καλογερόπουλο. Μακρυα από αντιπροσωπεία για τέτοια θέματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Ο χρήστης ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ έγραψε:
                                Τωρα το πρόβλημα που με απασχολεί είναι το θέμα audio πρέπει να ρωτήσω την αντιπρωσωπεία εάν έχει πάνελ για να αντικαταστήσω το εργοστασιακό, για να βάλω δικιά μου πηγή!!!

                                Ηλία, υπάρχει σίγουρα αλλά δεν αξίζει να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία, θα το πληρώσεις μια περιουσία. Καλύτερα να πας σε ένα μαγαζί ηχοσυστημάτων και να ρωτήσεις (η Phonocar βγάζει σίγουρα, όπως και άλλες εταιρείες).

                                Οσο για τα πλήκτρα στο τιμόνι, βάζεις κάτι ΤΕΤΟΙΟ κι είσαι έτοιμος.

                                Edit: Ηλία (citastak) δεν είχα δει την απάντησή σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theom5 last edited by

                                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                  Σήμερα έκανα μια γρήγορη βόλτα στην Εθνική

                                  Mην αναφέρεσαι σε καταναλώσεις, γιατί το 17 κάτι που γράφεις δυστυχώς δεν το βλέπω ούτε σταματημένος!...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Βρήκαμε έναν τομέα όπου το C4 2.0 VTS είναι καλύτερο από τη M5.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tony78 last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Μερικά ακόμη σχόλια για το C4:

                                        -Η μία και μοναδική ποτηροθήκη είναι ΓΤΠ. Πολύ ρηχή και ακριβώς δίπλα στο χειρόφρενο. Ότι βάλεις εκεί θα πέσει στην παραμικρή στροφή.

                                        -Το αυτοκίνητο χρειάζεται μια έκτη. Με πέμπτη και 120-130 έχει 4000 στροφές και σε συνδιασμό με τη θορυβώδη εξάτμιση μετά απο κανα μισάωρο σου παίρνει τα αυτιά. Σε ταξίδι είτε πάς με 100 για να μην ακούς το θόρυβο είτε με 180+ για να είναι το ταξίδι σύντομο.

                                        -Το γκάζι έχει υστέρηση αλλά μόνο κάτω απο τις 2000-2500 στροφές. Μετά είτε δέν έχει καθόλου είτε είναι τόσο μικρή που δέν την καταλαβαίνω. Στην εκκίνηση πάντως η υστέρηση είναι τραγική. Θέλει αποφασιστικό πάτημα του γκαζιού αλλιώς θα σβήσει. Στις μεγάλες ανηφόρες θέλει τέχνη για να ξεκινήσεις, και πάλι ζορίζεται πολύ.

                                        -Τα φώτα που στρίβουν είναι όλα τα λεφτά. Φωτίζουν μέσα στη στροφή, ακριβώς εκεί που τα χρειάζεσαι. Αν οδηγήσεις άλλο αυτοκίνητο μετά απο το C4 νοιώθεις σαν τυφλός.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ρε η μάνα σου το οδηγεί καθόλου; Η το πήρες για την πάρτη σου;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dog80 last edited by

                                            Μετά απο 10 χρόνια που οδηγούσε αποκλειστικά το Toledo, τώρα φοβάται να πάρει άλλο αυτοκίνητο. Μόνο μία φορά πήρε το C4 και αυτό ήταν με εμένα συνοδηγό. Αλλά αναγκαστικά θα μάθει να το πηγαίνει γιατι το Toledo είναι πλέον σε οριακή κατάσταση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 404
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 402 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr