-
Λοιπόν παίδες την προηγούμενη εβδομάδα πήγα την Honda
για service και πήρα για το πρωινό του Σαββάτου αυτό
Piaggio MP3
ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.
Όπως αναμένεται είναι πολύ σταθερό αφού και έχει 3 σημεία στήριξης. Πριν ανέβεις για πρώτη φορά νοιώθεις λίγο παράξενα. Πως θα στρίβει αυτό αναρωτιέσαι; Κι όμως στρίβει πολύ άνετα και με ασφάλεια αφού και οι 2 μπροστινές πόδες παίρνουν κλίση μαζί με το scooter και έρχονται συνέχεια σε επαφή με το οδόστρωμα . Η στροφή σε βρεγμένο γίνεται πλέον πολύ άνετα και με περισσότερη ασφάλεια.
Απολαυστικό είναι και το φρενάρισμα. Επιτάχυνα στα 90 και κοκάλωσα τα φρένα. Σταμάτησε πολύ ομαλά, χωρίς υπόνοια απώλειας του έλεγχου και της πρόσφυσης.
Πέρα από την αίσθηση ασφάλειας που είναι σε άλλο επίπεδο από ότι άλλο κυκλοφορεί το scooter είναι άνετο, έχει μεγάλο και ευδιάκριτο πίνακα οργάνων, χειρόφρενο και έναν διακόπτη που κλειδώνει το τιμόνι ώστε να μην παίρνει κλίσεις και να στέκεται χωρίς stand.
250 κυβικά ο κινητήρας επιταχύνει πολύ καλά αλλά αλμυρή τιμή για τα κυβικά του 5699 -
Λοιπόν παίδες την προηγούμενη εβδομάδα πήγα την Honda
για service και πήρα για το πρωινό του Σαββάτου αυτό
Piaggio MP3
ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.
Όπως αναμένεται είναι πολύ σταθερό αφού και έχει 3 σημεία στήριξης. Πριν ανέβεις για πρώτη φορά νοιώθεις λίγο παράξενα. Πως θα στρίβει αυτό αναρωτιέσαι; Κι όμως στρίβει πολύ άνετα και με ασφάλεια αφού και οι 2 μπροστινές πόδες παίρνουν κλίση μαζί με το scooter και έρχονται συνέχεια σε επαφή με το οδόστρωμα . Η στροφή σε βρεγμένο γίνεται πλέον πολύ άνετα και με περισσότερη ασφάλεια.
Απολαυστικό είναι και το φρενάρισμα. Επιτάχυνα στα 90 και κοκάλωσα τα φρένα. Σταμάτησε πολύ ομαλά, χωρίς υπόνοια απώλειας του έλεγχου και της πρόσφυσης.
Πέρα από την αίσθηση ασφάλειας που είναι σε άλλο επίπεδο από ότι άλλο κυκλοφορεί το scooter είναι άνετο, έχει μεγάλο και ευδιάκριτο πίνακα οργάνων, χειρόφρενο και έναν διακόπτη που κλειδώνει το τιμόνι ώστε να μην παίρνει κλίσεις και να στέκεται χωρίς stand.
250 κυβικά ο κινητήρας επιταχύνει πολύ καλά αλλά αλμυρή τιμή για τα κυβικά του 5699 -
Λοιπόν παίδες την προηγούμενη εβδομάδα πήγα την Honda
για service και πήρα για το πρωινό του Σαββάτου αυτό
Piaggio MP3
ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.
Όπως αναμένεται είναι πολύ σταθερό αφού και έχει 3 σημεία στήριξης. Πριν ανέβεις για πρώτη φορά νοιώθεις λίγο παράξενα. Πως θα στρίβει αυτό αναρωτιέσαι; Κι όμως στρίβει πολύ άνετα και με ασφάλεια αφού και οι 2 μπροστινές πόδες παίρνουν κλίση μαζί με το scooter και έρχονται συνέχεια σε επαφή με το οδόστρωμα . Η στροφή σε βρεγμένο γίνεται πλέον πολύ άνετα και με περισσότερη ασφάλεια.
Απολαυστικό είναι και το φρενάρισμα. Επιτάχυνα στα 90 και κοκάλωσα τα φρένα. Σταμάτησε πολύ ομαλά, χωρίς υπόνοια απώλειας του έλεγχου και της πρόσφυσης.
Πέρα από την αίσθηση ασφάλειας που είναι σε άλλο επίπεδο από ότι άλλο κυκλοφορεί το scooter είναι άνετο, έχει μεγάλο και ευδιάκριτο πίνακα οργάνων, χειρόφρενο και έναν διακόπτη που κλειδώνει το τιμόνι ώστε να μην παίρνει κλίσεις και να στέκεται χωρίς stand.
250 κυβικά ο κινητήρας επιταχύνει πολύ καλά αλλά αλμυρή τιμή για τα κυβικά του 5699 -
Φίλε Βαγγέλη,
Αν τελικά αποφασίσεις να το αγοράσεις θα πρέπει να συμβιβαστείς εξαρχής με την ιδέα ότι όπου και αν πηγαίνεις όλα τα βλέματα (ή τουλάχιστον τα περισσότερα) θα είναι στραμμένα πάνω σου. Κι αυτό επειδή ως κάτι νέο, ο κόσμος δεν το έχει συνηθίσει. Εδώ ένα ATV μας προσπερνά και το χαζεύουμε.
Δυστυχώς όσες ρόδες και να του βάλουν, με όσες τεχνολογίες και να το εξοπλίσουν, δεν παύει να είναι 'δίτροχο'. Αυτό σημαίνει ότι θα εξακολουθείς να ξετρυπώνεις 'μονοπάτια' ανάμεσα στα αυτοκίνητα αλλά θα είσαι και το ίδιο ευάλωτος όσο αν ήσουν με ένα παπί ή με ένα CBR. Θα καραδοκεί πάντα η πιθανότητα να πέσεις. Το ότι έχεις τρεις ρόδες δεν σημαίνει ότι δεν θα κάτεβάζεις πόδια εκτός κι αν είσαι εξίσου καλός αναβάτης trial, μιας και όταν είναι σε λειτουργία δεν 'κλειδώνουν' οι μπροστά τροχοι. Επίσης το χειρόφρενο, όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα, πιάνει μόνο στον πίσω τροχό. Όσον αφορά στα χειμερινά ελαστικά, αυτό μην σε κάνει να ενθουσιάζεσαι. Όπως σου είπα και παραπάνω δεν παύει να είναι 'δίτροχο'.
Τέλος, μην ξεχνάς ότι η εταιρεία αυτό που θέλει είναι να πουλήσει όσα περισσότερα μοντέλα μπορεί. Αυτό πώς μεταφράζεται; Φυσικά και θα σου πουν ότι παρέχει τα μέγιστα σε ασφάλεια και σταθερότητα. Φυσικά το ένα, φυσικά και το άλλο. Έτσι δουλεύει το marketing. Όσα και αν διαβάζεις από τις επίσημες πληροφορίες της εταιρείας, καλό θα ήταν να ψάχνεις και από ανεξάρτητες πηγές πληροφοριές. Δοκιμαστικά tests, συγκριτικά κ.λπ. αλλά και να το δοκιμάσεις κιόλας (όπως, σωστά, κατάλαβα, ότι έκανες). Πάρ΄ όλα αυτά, δεν ξέρω τί δίτροχο έχεις τώρα, αλλά αν θες να μπεις επισήμως στην ομάδα των αναβατών πρέπει να αποκτήσεις κάτι στο οποίο τα πόδια δεν θα περιορίζονται μονάχα στο να σε κρατάνε όρθιο στα φανάρια.
Σου εύχομαι καλά και ασφαλή χιλιόμετρα, ό,τι κι αν καβαλάς, αρκεί πάντα να φοράς τουλάχιστον το κράνος σου
-
To MP3 είναι πανέξυπνο σαν σχεδίαση και απο τις σημαντικότερες εξελίξεις στα δίτροχα εδώ και πολλά χρόνια. Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά θέλω να πάω κάποια στιγμή για test drive.
Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα , μάρκετινγκ κλπ. Αν ήτανε έτσι θα οδηγούσαμε ακόμα πατίνια.
-
@ΙΚΕ
Όχι όχι όχι πιθανώς με παρεξήγησες. Δεν λέω ότι επειδή το λένε από την εταιρεία είναι και ψέμματα. Μην το δένεις κόμπο. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο. Μακάρι να είναι όλα έτσι όπως τα λένε οι εταιρείες.
Αλλά δεν θα το δεχόμουν αν μου έλεγες ότι, για παράδειγμα, τα γαλλικά αυτοκίνητα δεν είναι ζημιάρικα. Όλλοι το ξέρουν. Θα βγεί όμως ποτέ η Renault να πει 'Το νέο megane με όλα του τα ατού, την τάδε τιμή κ.τ.λ αλλά... ξέρετε έεεε χμμμ.... έχει μεγάλη πιθανότητα το ένα ή το άλλο να χαλάσει'; Όχι! Αντιθέτως. Στις διαφημίσεις βγαίνει και λέει 'παγκόσμια πρωταθλήτρια στη Φόρμουλα 1'. Άλλο το ένα, λοιπόν, κι άλλο το άλλο.
Σίγουρα το marketing έχει τα καλά του αλλά σίγουρα έχει και τα μυστικά του. Δεν πρέπει να αμφιβάλουμε γι' αυτό. Έτσι το είπα εγώ και γι' αυτό το λόγο τον παρέπεμψα να το ψάξει το όλο θέμα προτού καταλήξει στην απόκτηση του ΜΡ3. Δεν προσπαθούσα να τον πείσω να το αποκλείσει. Μπορεί οι δύο τροχοί μπροστά και ο ένας πίσω να είναι το μέλλον στις μηχανές. Ίσως τώρα που ανταλάσσουμε απόψεις να θέτουν τα θεμέλια για την δημιουργία μίας νέας κατηγορίας στις μοτοσυκλέτες. Δεν το ξέρουμε. Ίσως όμως να είναι ένα εμπορικό τρικ, που στο μέλλον αποδειχτεί πατάτα. Και επειδή 6.000 ευρώ είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό για τον μέσο Έλληνα, το μόνο που πρότεινα στον φίλο Βαγγέλη είναι να το ψάξει τώρα για να μην τραβάει τα μαλλιά του μετά.
-
Φίλε Kosa
μαλλον δε προσεξες το Post μου ή εγώ δεν το διατυπωσα σωστά.
Το διτροχο που εχω ειναι το scooter που βλεπεις πιο πανω το πράσινο Hοnda Pantheon 150
Δεν προκειται να αγορασω το MP3 . >Ο χρήστης vagemm έγραψε:Αν είναι και αξιόπιστο χωρίς προβλήματα σίγουρα θα είναι μέσα στις επιλογές μου αν κάποια στιγμή αλλάξω το Honda
Το scooter μου ειναι 2 ετων, απο ενα gilera runner (η Piaggio ειναι η μαμα της gilera) ταλαιπωρήθηκα παρα πολύ οποτε ειμαι δύσπιστος στα Piaggio-Gilera. Εξαλλλου είναι πολυ ακριβό
Ημουν προσεκτικός στην διατύπωση μου >Πέρα από την αίσθηση ασφάλειας που είναι σε άλλο επίπεδο...
Δεν το συγκρινω με καμμια μηχανη ούτε καν με παπι αφου οπως ολα τα scooter εχει μικρότερες σε διαμετρο ροδες αλλα η αισθηση που εχεις οταν ανεβαινεις ειναι τελειως διαφορετική αφου οπως και να το κανουμε εχει 3 σημεια στηριξης στον δρομο.
Θα καραδοκεί πάντα η πιθανότητα να πέσεις
Συμφωνώ πουθενα δεν εγραψα κατι διαφορετικό
Όσον αφορά στα χειμερινά ελαστικά, αυτό μην σε κάνει να ενθουσιάζεσαι.
Δεν ενθουσιαζομαι εγραψα >Συμφωνα με την ιστοσελιδα της Piaggio...
απλως για να τονισω το διαφορετικό
Τέλος, μην ξεχνάς ότι η εταιρεία αυτό που θέλει είναι να πουλήσει όσα περισσότερα μοντέλα μπορεί. Αυτό πώς μεταφράζεται; Φυσικά και θα σου πουν ότι παρέχει τα μέγιστα σε ασφάλεια και σταθερότητα.
+1
Τελος δεν ξέρω αν τα 20 χρονια που κινουμαι σε 2 ρόδες (πάντα μικρου κυβισμου) με εντασουν σε ομαδα αναβατων ούτε ψαχνω κατι στο οποιο τα ποδια το μονο που θα κανουν είναι να με κρατανε ορθιο στα φανάρια. Απλως διατυπωσα την αποψη για κατι που οπως λεει και ο IKE ειναι πανεξυπνο σε σχεδιαση.
Φιλικά ΒαγγεληςPS Εχεις δικιο τραβαει πολλα βλεμματα...
-
Δεν το είχα προσέξει ότι είχες ήδη scooter, οπότε το είχες γράψει σωστά και εγώ δεν το πρόσεξα.
Νομίζω πως στο είπα ότι δεν ξέρω τί εμπειρία έχεις από τους δύο τροχούς ή τί καβαλάς. Αν δεν στο ειπά στο λέω τώρα. Αυτό σημαίνει ότι όσα σου έγραψα στην αρχή δεν ήταν λέξεις με πρόθεση να κοντραριστώ, να πουλήσω εξυπνάδες, ούτε τίποτα παρόμοιο. Ήταν απλώς ορισμένες καλοπροαίρετες παρατηρήσεις. Το ίδιο ισχύει και στην απάντησή μου προς τον ΙΚΕ.
Όσον αφορά στις 'ομάδες αναβατών' απολογούμαι καθώς ήταν, μάλλον, λάθος χρήση της γλώσσας. Αφενός επειδή, όπως σου είπα, δεν ξέρω τί εμπειρία έχεις ή τί καβαλάς, αφετέρου διότι δεν γνωρίζω γιατί έχεις ό,τι έχεις και τί ανάγκες ζητάς να καλύψεις.
Φιλικά Κωνσταντίνος.
-
Γειά σας παίδες. Ψάχνω για αγορά σκούτερ για ανετότερη κίνηση εντός πόλης και βλέπω με εξαιρετικά θετικό μάτι, το τρίτροχο της Piaggio, για την ασφάλεια που παρέχει (λόγω των δύο μπροστινών τροχών), η οποία οπωσδήποτε δεν μπορεί να συγκριθεί με τα δίτροχα.
Λόγω της αυξημένης ασφάλειας που παρέχουν οι τρεις τροχοί, είμαι στα πρόθυρα να θυσιάσω το respect μου προς τους Ιάπωνες και να στραφώ προς τους παραδοσιακά ζημιάρηδες Ιταλούς και ο θεός να βάλει το χέρι του στον τομέα της αξιοπιστίας (αλήθεια είναι τόσο δύσκολο για τους Ιταλούς να πλησιάσουν, έστω, την ποιότητα των Ιαπώνων; Τόσα χρόνια έχουν περάσει, η ψαλίδα δεν μπορεί να κλείσει;).
Δεν βλέπω βέβαια το παρόν τόπικ να έχει ιδιαίτερη κίνηση. Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το mp3; Παρά την ιταλική προέλευσή του (εκεί στην Άπω Ανατολή τι γίνεται; Δεν υπάρχει σκέψη για κάτι παρόμοιο;), πιστεύω ότι πρόκειται για ένα ενδιαφέρον προϊόν που θα του άξιζε μεγαλύτερης προσοχής εκ μέρους του forum.
Όποιος λοιπόν είναι ιδιοκτήτης mp3 ή έχει κάποιες γνώσεις-πληροφορίες γύρω από το συγκεκριμένο σκούτερ, παρακαλώ όπως τις εκφέρει στο παρόν τόπικ, κάτι που θα με βοηθούσε ιδιαίτερα στην τελική μου απόφαση.
Ευχαριστώ. -
Κάνε ένα test ride και αν σου αρέσει πάρτο. Ίσως ακόμα δεν έχει γίνει αποδεκτό κάτι τέτοιο εδώ. Έξω δεν γνωρίζω. Για κάποιον που φοβάται να κάνει το πρώτο βήμα ίσως είναι η ιδανική λύση. Αν και ιδιοκτήτης honda και οπαδός εν γένει των ιαπωνικών κατασκευών έχω αρκετούς γνωστούς που με piaggio έγραψαν πολλά χλμ απροβλημάτιστα.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση konstantinos. Επειδή εκτός από το mp3, τελευταία κοιτάω και προς Honda Forza, που αν και πανάκριβο το θεωρώ πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, από service - ανταλλακτικά τι γίνεται με Honda, μια που είσαι ιδιοκτήτης τέτοιου δικύκλου (λόγω Σαρακάκη η ερώτηση).
-
Να είσαι καλά δεν κάνει τίποτα! Πολύ ακριβό να πάρει η ευχή το forza βέβαια έχει και abs που θεωρώ απαραίτητο τουλάχιστον για την πόλη. Το δικό μου είναι το pantheon 150 cc το τετράχρονο. Μέχρι την εγγύηση αντιπροσωπεία και μετά σε δικό σου συνεργείο και θα είσαι οκ. Τα αναλώσιμα δηλ. λάδια, φίλτρα, ιμάντες υπάρχουν στα συνεργεία. Κάτι φτερά, μανέτες που χρειάστηκα λόγω πτώσης άργησαν κανένα 2 μηνο
-
OK, ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Πάντως απ'ότι φαίνεται οι τρεις τροχοί, μέχρι στιγμής, ξενίζουν (προς το αρνητικό). -
Μην σε επηρεάζει αυτό φίλε! Δυστυχώς στην χώρα μας ξενίζουν πολλά πράγματα που έξω είναι φυσιολογικά.
-
Η αλήθεια είναι ότι όσο περνά ο καιρός βλέπω όλο & περισσότερα MP3 στο δρόμο. Αρχίζει ο κόσμος να αποδέχεται τη διαφορετικότητα της εν λόγω κατασκευής & δεν ξενίζει πια.
-
σουζες, παντες και endo κανεις μαυτο το πραγμα;
αναρωτιεμαι ποσο βαρυ θα'ναι το μπροστινο του συστημα
το 'χα δει στην εκθεση μοτο αλλα δεν με πολυενδιεφερε και σαν κατασκευη -
Σούζες χλωμό... Πολύ βάρος μπροστά και όχι πολλή δύναμη.
Έντο, πιθανό. Λόγο καλύτερης πρόσφυσης μπροστά.
Πάντες, στο γλιστερό ιδιαίτερα σίγουρα. Πολύ καλύτερη πρόσφυση μπροστά από πίσω, οπότε... -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σούζες χλωμό... Πολύ βάρος μπροστά και όχι πολλή δύναμη.
Έντο, πιθανό. Λόγο καλύτερης πρόσφυσης μπροστά.
Πάντες, στο γλιστερό ιδιαίτερα σίγουρα. Πολύ καλύτερη πρόσφυση μπροστά από πίσω, οπότε...και εντο χλωμο το κοβω..
η piaggio απ'οσο θυμαμαι στα mega scooters της εχει ενα συστημα που κατανεμει την πεδηση στον εμπρος κ πισω τροχο ανα ποσοστο % (δεν θυμαμαι ποσο ουτε λεπτομεριες παραπανω, το εχει κ το Χ9 αυτο το συστημα παντως)
τωρα το συγκεκριμενο δεν ξερω τι παιζει με τα φρενα του
-
Endo και πάντες κάνει και μάλιστα (πολύ) ασφαλέστερα από τα δίτροχα. Αλλά τι νόημα έχει; Κάποιος που θέλει να αγοράσει σκούτερ έχει σαν κριτήριο το αν (το υποψήφιο σκούτερ) έχει καλές επιδόσεις σε σούζες, endo και πάντες;
-
Ο χρήστης kostas ghl έγραψε:
Endo και πάντες κάνει και μάλιστα (πολύ) ασφαλέστερα από τα δίτροχα. Αλλά τι νόημα έχει; Κάποιος που θέλει να αγοράσει σκούτερ έχει σαν κριτήριο το αν (το υποψήφιο σκούτερ) έχει καλές επιδόσεις σε σούζες, endo και πάντες;to terpnon meta tu ofelimu agapite
ektos αυτου, απο μενα δεν υπαρχει μηχανακι που αμα πεσει στα χερια μου δεν θα δοκιμασω να κανω τα παραπανω (ή εστω καποιο απο τα παραπανω, πχ η virago 250 μπορει να μην κανει σουζες αλλα κανει κ γαμω τα παντιλικια )
Scooter με 3 ρόδες!!!!