-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
δε φτανει ενα διδακτορικο για να εισαι **σωστος καθηγητης **πανεπιστημιου κατα την αποψη μου. ειναι απαραιτητο να εισαι συνεχεια στην ερευνα, στις δημοσιευσεις κλπ. γι'αυτο και πολλοι δε θα επρεπε και δεν πρεπει να γινουν καθηγητες πανεπιστημιου. το να εισαι καθηγητης πανεπιστημιου ειναι θεμα ιδιοσυγκρασιας και πρεπει να εισαι χωμενος ολη την ωρα και να γουσταρεις κιολας. δε μπορει (και δεν πρεπει) να το κανει ο καθενας μας, ουτε απο αποψη μυαλου, ουτε ομως και απο αποψη υπομονης και διαβασματος, γενικοτερα ιδιοσυγκρασιας (και δυστυχως πολλοι δε μπορουν να το κανουν και λογω ελλειψης κονε για να λεμε τα πραγματα με τ'ονομα τους)
Εχεις μπερδεψει τον καθηγητη με τον επιτυχημενο επιστημονα!
Δουλεια του καθηγητη στο πανεπιστημιο ειναι πρωτιστως να μαθαινει τους αλλους...οχι να μαθαινει ιδιος!Δεν μπορείς να μάθεις τους άλλους, αν δεν μαθαίνεις διαρκώς ο ίδιος.
Φυσικά, η υψηλή επιστημονική κατάρτιση είναι αναγκαία προκειμένου να διδάξεις στο πανεπιστήμιο. Αυτό το σκοπό άλλωστε έχουν και οι ερευνητικές άδειες. Απέχεις από τα μαθήματα για ένα διάστημα, ώστε να επικεντρωθείς στην έρευνα.
Επομένως, το να είσαι καλός επιστήμονας ή -ακριβέστερα- δραστήριος επιστήμονας που δουλεύει με κάποια συγκεκριμένα κριτήρια επιστημοσύνης, είναι απαραίτητη προϋποθέση, όχι μόνο για να μπεις στο πανεπιστήμιο, αλλά και ως αναγκαία δραστηριότητα κατά την διάρκεια του εκπαιδευτικού έργου.
Στην αντιστροφή του όμως, αλλάζει η σχέση. Μπορείς να ασχολείσαι μόνο με ερευνητικές δραστηριότητες, χωρίς να διδάσκεις.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Λαϊκισμος και **χαϊδεμα στα αυτακια **των φοιτητων.
Συγνωμην αλλα οχι απο μενα.Συγγνωμη, καταλαβες τι εγραψα?
(συμφωνουμε νομιζω)
-
Pai Mei Δεν ξερω πως το βλεπεις εσυ, αλλα εγω προτιμω να με διδαξει καποιος με ορεξη και θεληση να μου μεταδωσει τις γνωσεις του στο 100% και οχι καποιος με 100 Master και 100 δημοσιευσεις που δεν τον πολυνοιαζει τι γινεται στο αμφιθεατρο και στελνει τον Χ μεταπτυχιακο του να κανει μαθημα!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Pai Mei Δεν ξερω πως το βλεπεις εσυ, αλλα εγω προτιμω να με διδαξει καποιος με ορεξη και θεληση να μου μεταδωσει τις γνωσεις του στο 100% και οχι καποιος με 100 Master και 100 δημοσιευσεις που δεν τον πολυνοιαζει τι γινεται στο αμφιθεατρο και στελνει τον Χ μεταπτυχιακο του να κανει μαθημα!Τα διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης των πανεπιστημιακών είναι κατά βάσην οι δημοσιεύσεις (ερευνητικό έργο) και οι αναφορές τρίτων στο ερευνητικό τους έργο. Αυτό δεν αλλάζει.
Το ότι κάποιοι καθηγητές στέλνουν μεταπτυχιακούς φοιτητές να κάνουν μάθημα οφείλεται (και) στην έλλειψη ενός συστήματος διασφάλισης ποιότητας, αν και σε μερικές περιπτώσεις οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν θεσμοθετημένο ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Pai Mei Δεν ξερω πως το βλεπεις εσυ, αλλα εγω προτιμω να με διδαξει καποιος με ορεξη και θεληση να μου μεταδωσει τις γνωσεις του στο 100% και οχι καποιος με 100 Master και 100 δημοσιευσεις που δεν τον πολυνοιαζει τι γινεται στο αμφιθεατρο και στελνει τον Χ μεταπτυχιακο του να κανει μαθημα!Δεκτές οι προσωπικές προτιμήσεις, αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να τεθεί επί της βάσης διλήμματος.
Ένας καθηγητής οφείλει να πληροί και τις δύο αυτές συνθήκες, που είναι εξίσου σημαντικές.
Και να διαθέτει ερευνητικό έργο και να μπορεί να μεταδώσει τη γνώση στους φοιτητές.
Ως προς το δεύτερο σκέλος, σαφώς σπουδαιότερο είναι να μάθει στους φοιτητές το πώς θα αποκτήσουν τη γνώση και το τι σημαίνει γνώση.Πρέπει δηλαδή να καλλιεργήσει τον επιστημονικό τρόπο σκέψης στους φοιτητές, και όχι απλώς να τους δώσει μία λίστα με βιβλιογραφία, για να περάσουν το μάθημα.
-
Michael-Amott έχε υπ' όψιν σου ότι η σχολή μας είναι κάπως ειδική περίπτωση.
Γιατί για να κάνει κάποιος έρευνα, να διδάσκει, να ασχολείται με τους ασθενείς και να εφημερεύει...ε, κάτι δεν θα προλαβαίνει.
Πάντως πιστεύω πως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Δηλαδή, είναι απαραίτητη η συνεχής ενημέρωση επί των εξελίξεων κάθε καθηγητή, αλλά δεν είναι αναγκαίο να ασχολούνται όλοι σε μεγάλο βαθμό με την έρευνα. Μπορεί να υπάρξει κάποιος περαιτέρω διαχωρισμός του διδακτικού και του ερευνητικού προσωπικού, νομίζω.
Και γω ξέρω χειρουργο με άπειρες δημοσιεύεις κλπ που δεν μπορεί να βγάλει ούτε νύχι, στην κυριολεξία.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Πριν δουμε γιατι συμβαινει αυτο και αν μπορει να αλλαξει, μπαινει το αμεσο ερωτημα: Με τις σχεδιαζομενες (και οχι προτεινομενες) αλλαγες το φαινομενο αυτο θα αυξηθει ή θα μειωθει; Η απαντηση φυσικα ειναι οτι θα αυξηθει...
Γιατι να αυξηθει αν ο καθενας (θεωρητικα μιλαμε παντα) σπουδαζει αυτο που επιθυμει?
Εδω ειναι η μεγαλη απατη. Θα σπουδαζει αυτο που του υποδεικνυει η αγορα, με στοχο ν' απορροφηθει απο αυτην. Το 'επιθυμει' αλλαξε το με το 'αναγκαζεται'
Θα γεμισουμε ('αναγνωρισμενους', πλεον ) business administratorsΓι'αυτο εβαλα μεσα σε παρενθεση το θεωρητικα!
Το ιδιο δεν ισχυει και σημερα ομως?Περιπου το ιδιο. Αλλα, οπως καταλαβαινεις, ο τροπος για ν' αλλαξει δεν ειναι τα ΙΑΕΙ. Το αντιθετο μαλιστα. Αυτο ομως δεν ειναι το βασικο επιχειρημα των υπερασπιστων τους;
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Περιπου το ιδιο. Αλλα, οπως καταλαβαινεις, ο τροπος για ν' αλλαξει δεν ειναι τα ΙΑΕΙ. Το αντιθετο μαλιστα. Αυτο ομως δεν ειναι το βασικο επιχειρημα των υπερασπιστων τους;
To πρόβλημα είναι ότι τα ΙΑΕΙ θα δημιουργήσουν περαιτέρω δυσχέρειες στη λειτουργεία των κρατικών ή το ότι δεν θα βελτιωθούν τα κρατικά, όπως μας υπόσχονται (με το άγγιγμα του μαγικου ραβδιού της Τίνκερμπελ, δηλαδή ) ;
-
Κάποιος ανέφερε παραπάνω για την εκπομπή του Τσίμα σχετικά με τα ΙΑΕΙ.
Σε κάποιο σημείο πήγε στην Πορτογαλία, η οποία, όπως καλά θυμόμαστε, βρισκόταν στον πάτο της Ευρώπης - πλέον εμείς αγγίζουμε τον πάτο και όπως πάμε θα τον αποφύγουμε μόνο αν γίνει δεκτό στην Ε.Ε. το Αφγανιστάν. Πριν μερικά χρόνια η χώρα αυτή αναθεώρησε το δικό της 'άρθρο 16'.
Έλεγαν λοιπόν ότι ιδιωτικά ΑΕΙ λειτουργούν χωρίς προβλήματα και σε υψηλό επίπεδο με καλούς καθηγητές (πχ με έναν Έλληνα απόφοιτο του Columbia στις USA - θυμήθηκα την περίπτωση Νανόπουλου, γιατί άραγε; ). Ένας τ. υπουργός είπε ότι τα ΙΑΕΙ οδήγησαν στο 'ξεβόλεμα' των δημόσιων ΑΕΙ, στην αναζήτηση νέων μεθόδων για να αποφύγουν την απαξίωση και ότι γενικά τα πράγματα πήγαν καλύτερα από πριν.
Η Πορτογαλία και κάθε Πορτογαλία σήμερα τρέχει, ενώ πολλοί από εμάς ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ που μένουν τα ΑΕΙ κλειστά ελέω ενός 'παλλαϊκού αγώνα' ή μιας δήθεν τιμωρίας της Χ κυβέρνησης.
Όχι λοιπόν, όπως είναι τα δημόσια ΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ, τίποτα δεν τα σώζει. ΚΑΝΕΙΣ εμπλεκόμενος δεν θα ανασκουμπωθεί να δουλέψει, ακόμα κι αν αυτά καούν ή γκρεμιστούν από τις δυνάμεις της 'προόδου'. Ε, τόσο το χειρότερο γι' αυτά. Τουλάχιστον ας λειτουργούν τα άλλα, αυτά της ολιγαρχίας, τα εκ των προτέρων καταδικασθέντα ως μπορδέλα. Τί λέμε τώρα, πολλά ΤΕΙ σήμερα (αυτά που φωνάζουν οι βλαχοδήμαρχοι να μείνουν ανοιχτά για να νοικιάζονται οι γκαρσονιέρες των ψηφοφόρων τους) είναι χαμηλότερου επιπέδουν από αρκετά ΙΕΚ - μου αρέσει που ορισμένοι φοβούνται μήπως τα τελευταία μετατραπούν σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Κρίμα για το χάλι μας. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Περιπου το ιδιο. Αλλα, οπως καταλαβαινεις, ο τροπος για ν' αλλαξει δεν ειναι τα ΙΑΕΙ. Το αντιθετο μαλιστα. Αυτο ομως δεν ειναι το βασικο επιχειρημα των υπερασπιστων τους;
To πρόβλημα είναι ότι τα ΙΑΕΙ θα δημιουργήσουν περαιτέρω δυσχέρειες στη λειτουργεία των κρατικών ή το ότι δεν θα βελτιωθούν τα κρατικά, όπως μας υπόσχονται (με το άγγιγμα του μαγικου ραβδιού της Τίνκερμπελ, δηλαδή ) ;
Και τα δυο. Και πολλα άλλα που εχουμε χιλιοπει, αλλα εις ωτα μη ακουοντων
-
Tι νεα απο το μετωπο του αγωνα?
Πετυχε η Επανασταση?
-
Θα μας πει η Παπαρηγα αυριο στην κατηχηση στον Περισσο
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Θα μας πει η Παπαρηγα αυριο στην κατηχηση στον Περισσομια και θα πάτε πείτε της να στείλει αγωνιστικό παλλαϊκό χαιρετισμό στους αγωνιστές συντρόφους (και μή) του 4TF
Venceremos
-
Venceremos
αλλα αποψε παιζει ρεμος μιας και αγιου Βαλεντινου
-
'Και το «αυστηρό» χιούμορ των καταληψιών δεν σταματά εδώ. Σύμφωνα με έτερο φετβά ανακοινώνεται ότι «οι πτυχιακές εργασίες των φοιτητών θα πραγματοποιούνται ανεμπόδιστα στους χώρους των εργαστηρίων, χωρίς την παρουσία καθηγητών»!'
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 007_215960
-
Μαλλίii,γυαλίiii και παντελόνι Lee!!
Βαλεντίνε...
-
Οχι και Lee ρε συντροφε!!!
Αυτα ειναι τα καπιταλιστικα/ιμπεριαλιστικα παντελονια που προωθει ο Αμερικανος κατακτητης!!!Τετοια φορανε και στους κακομοιρους κρατουμενος στο Γκουανταναμο και το Αμπου Γκραιμπ.Μαλιστα θεωρειται νουμερο 2 βασανιστηριο μετα το 'κουβα νερου'!!!
Εχεις χασει πολλα σεμιναρια του κομματος βλεπω(καθως και επαφη με την πραγματικοτητα,βεβαιως-βεβαιως)
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Λαϊκισμος και **χαϊδεμα στα αυτακια **των φοιτητων.
Συγνωμην αλλα οχι απο μενα.Συγγνωμη, καταλαβες τι εγραψα?
(συμφωνουμε νομιζω)
Συγνωμην, αλλα μαλλον οχι
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Pai Mei Δεν ξερω πως το βλεπεις εσυ, αλλα εγω προτιμω να με διδαξει καποιος με ορεξη και θεληση να μου μεταδωσει τις γνωσεις του στο 100% και οχι καποιος με 100 Master και 100 δημοσιευσεις που δεν τον πολυνοιαζει τι γινεται στο αμφιθεατρο και στελνει τον Χ μεταπτυχιακο του να κανει μαθημα!
Τα διεθνώς αναγνωρισμένα κριτήρια αξιολόγησης των πανεπιστημιακών είναι κατά βάσην οι δημοσιεύσεις (ερευνητικό έργο) και οι αναφορές τρίτων στο ερευνητικό τους έργο. Αυτό δεν αλλάζει.
Το ότι κάποιοι καθηγητές στέλνουν μεταπτυχιακούς φοιτητές να κάνουν μάθημα οφείλεται (και) στην έλλειψη ενός συστήματος διασφάλισης ποιότητας, αν και σε μερικές περιπτώσεις οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν θεσμοθετημένο ρόλο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
To oτι καποιοι καθηγητες στελνουν τους μεταπτυχιακους να κανουν μαθημα, οφειλεται KYPIΩΣ στους φοιτητες που το ανεχονται. Mονο απλα μια εγγραφη καταγγελια εκ μερους των φοιτητων θα εφτανε...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
To oτι καποιοι καθηγητες στελνουν τους μεταπτυχιακους να κανουν μαθημα, οφειλεται KYPIΩΣ στους φοιτητες που το ανεχονται. Mονο απλα μια εγγραφη καταγγελια εκ μερους των φοιτητων θα εφτανε...Εμ... από την άλλη, με την εγγραφή σου ως υποψήφιος διδάκτορας λαμβάνεις μια επιστολή που ανάμεσα στις υποχρεώσεις σου αναφέρει τη συνεισφορά στην διεξαγωγή των μαθημάτων. Και μιας που ο διδακτορικός είναι μεταπτυχιακός... lol!
ΑΡΘΡΟ 16