-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Για κιβώτιο ταχυτήτων τι να προτιμήσω Είναι κάπως σκληρές τώρα.
Διαβάζω κάτι τρελά εδώ
http://forums.nasioc.com/forums/archive ... 4-p-2.htmlJimThe, Miltelas ?
To manual λέει GL5 75w90 αλλά και μονότυπες όπως 85, 90 κλπ.
Ευχαριστώ
Πράγματι το Forester θέλει GL-5 παντού. Η AMSOIL προτείνει την SVG 75W90.
Για τον κινητήρα σου προτείνει τα 30ρια της αλλά δεν αναφέρει πουθενά το 20ρι της. Για σκληρή χρήση πάντως προτείνει εναλλακτικά 40ρι έως και 50ρι!
Δες και μόνος σου: http://www.amsoil.com/scripts/runisa.dl ... loaf:index
(ευτυχώς πωλείται και στις ΗΠΑ, αλλιώς δεν θα το έβρισκες στις λίστες της) -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Οι καλυτερες βαλβολινες για σασμαν-διαφορικο της redline ποιες ειναι??Θα μπουν σε Alfa 156 1.6.Προτιμηση σε GL-4 καλυτερα..Δεν ξέρω γιατί αλλά η Alfa Romeo δίνει δύο επιλογές. Είτε σε 75W80 είτε σε 75W90. Αναφέρει και την προδιαγραφή GL-5 αλλά δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω με την λογική της. Δεν έχει υποειδές διαφορικό και από την άλλη η SELENIA δεν παράγει GL-4 της προκοπής, είναι λογικό λοιπόν να προτείνει η Alfa την GL-5.
Πραγματικά καλή GL-4 ελάχιστοι παράγουν και η RED LINE ανήκει σε αυτούς. Μπορείς να διαλέξεις αναλόγως με το τί ιξώδες βλέπεις στο manual της 156, είτε την RED LINE MTL (70W80) είτε την MT90 (75W90). -
JIM THEO και Miltellas: ευχαριστώ πολυ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Προς Jim: Διάβασα και εδώ αυτά που έχεις γράψει: http://www.scooby.gr/forums/showthread.php?t=185.
Πάω λοιπόν για
Transmission: Redline 75W90NS (no friction modifier)
Rear Differential: Redline 75W90 (has friction modifier)
Αλλαγή κάθε 30Κ και 15Κ ή/και με τους μήνες; Από τι εξαρτάται; Σκέφτομαι τα μισά χλμ/μήνες από ότι προτείνει το manual, συμφωνείς;Προς Miltellas: Παρατήρησα πως η Amsoil προτείνει τα ίδια πράγματα και για το ατμοσφαιρικό και για το turbo. Το ίδιο και η Mobil :Mobil 1 Extended Performance 5W-30. (http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... x?option=2)
Πως να το μεταφράσω αυτό; Ακόμα βλέπεις δεν μου έχει φύγει η ιδέα για 20αρι, παρόλα αυτά που διάβασα από την Amsoil. Βλέπεις τώρα βρίσκω και Mobil 1 0w20 καθώς και Redline, Royal Purple 5w20, έχουν αρχίσει και πληθαίνουν τα 20αρια. Κλείνω ποιο πολύ προς redline… Δεν ξέρω ακόμα… Από την άλλη η λογική και ασφαλής επιλογή μάλλον είναι 0w30 ή 5w30 και ας γράφει το manual για 0w20. Δεν ξέρω. -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Προς Miltellas: Παρατήρησα πως η Amsoil προτείνει τα ίδια πράγματα και για το ατμοσφαιρικό και για το turbo. Το ίδιο και η Mobil :Mobil 1 Extended Performance 5W-30. (http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... x?option=2)
Πως να το μεταφράσω αυτό; Ακόμα βλέπεις δεν μου έχει φύγει η ιδέα για 20αρι, παρόλα αυτά που διάβασα από την Amsoil. Βλέπεις τώρα βρίσκω και Mobil 1 0w20 καθώς και Redline, Royal Purple 5w20, έχουν αρχίσει και πληθαίνουν τα 20αρια. Κλείνω ποιο πολύ προς redline… Δεν ξέρω ακόμα… Από την άλλη η λογική και ασφαλής επιλογή μάλλον είναι 0w30 ή 5w30 και ας γράφει το manual για 0w20. Δεν ξέρω.Μέχρι να ξεκαθαριστεί το ζήτημα προτείνω Group IV/V 30ρι. Αν 'ξύνεσαι' τόσο για 20ρι μείνε στην RED LINE. Θα αισθανθώ λίγο καλύτερα εάν δω και την AMSOIL να βγάζει 20ρι Group IV/V και όχι μόνο Group III που το κόβω σαν περισσότερο μαρκετίστικη κίνηση παρά προϊόν πολύ υψηλής ποιότητας όπως περιμένω από έναν κατασκευαστή ποιότητος. Όπως καταλαβαίνεις δεν έχω πειστεί για την δυνατότητα οικονομικά προσιτής σύνθεσης σε 20ρι από τους παρασκευαστές. Το πρώτο καλό φως σε δυνατό 20ρι το βλέπω από την RED LINE -που έδειξε τα δόντια της στον ανταγωνισμό- αλλά πρέπει οπωσδήποτε να το δούμε και από τους άλλους αυτό πριν ενδώσουμε.
Για να μην προτείνει η AMSOIL το Group III 20ρι της για τα Forester (που το προτείνει η Subaru) να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι ούτε κι αυτή -η AMSOIL- σίγουρη. Υποθέτω ότι το έβγαλε για να... το βγάλει και να το πιστοποιήσει επισήμως κατά API. Όπως βλέπεις ούτε η ίδια δεν εμπιστεύεται το ίδιο με τα 'καλά' της (που δεν είναι πιστοποιημένα) την επισήμως πιστοποιημένη 'απλή' σειρά της. Αντιθέτως και παραδόξως βλέπεις ότι η Subaru προτείνει το 20ρι της AMSOIL (με την έννοια ότι καλύπτεται πλήρως από τις προδιαγραφές του). Η AMSOIL εδώ φαντάζει υπευθυνότερη ή έστω λογικότερη της Subaru... Οξύμωρο ε; Όπως και να έχει, έχουν αρκετό δρόμο ακόμη τα 20ρια.
-
Επειδη το κουρασαμε απλα θα πω πως ειδικα στα Ιαπωνικα τουρμπο που ειναι πλυμμηρισμενα στη βενζινα με τεραστιο fuel dilution το να βαλεις 20αρι - κατα την προσωπικη μου αποψη - ειναι απλα αυτοκτονια ακομη κι αν ελεγχεις τακτικα σταθμη λαδιου κλπ
Εκτος και το οδηγεις ατουρμπιστο συνεχως και με μικρα φορτια αλλα τοτε και ημισυνθετικο να βαλεις δεν θα δημιουργησεις σοβαρο προβλημα.
ΟΛΟΙ οι Αγγλοι βελτιωτες Σουμπαρου, η ιδια η Σουμπαρου καθως και η Prodrive συνιστα ως ελαχιστο το 5W/40 τωρα οτι κι αν πω απο κει και περα θα ειναι προσωπικες υποθεσεις! -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Το θέμα είναι τι να βάλω μετά.
Εγώ θα προτιμούσα ένα 30άρι αλλά και ελαιόλαδο Άλτις να έβαζες , ο κινητήρας αυτός θα σου βγάλει 300.000 χλμ άνετα.
Αυτός που έγαψε οτι η Agip δεν είναι σοβαρή εταιρεία κάνει λάθος. -
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 160.000km στην Corolla μου
[...]
επειδή αγοράζω 4 λίτρα κάθε φορά (2x2Lt) και η Corolla παίρνει μόνο 3 λίτρα, την επόμενη φορά θα χρειαστώ μόνο ένα 2λιτρο. Άλλα 14 ευρώ οικονομία δηλαδή!Σε ένα χρόνο το μισό δίλιτρο που έχεις ανοίξει θα είναι για πέταμα. ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις, παρά μόνο για ενδιάμεσο συμπλήρωμα αν χρειαστεί. Εκτός αν είναι φουλ συνθετικά διαρκείας δύο ετών.
Δεν θα είναι σε ένα χρόνο η επόμενη αλλαγή, αλλά σε 6 μήνες περίπου. Και το λάδι είναι full συνθετικό Gr. III/IV, αλλά πιο πολλά ξέρει ο Μίλτος, ως συνήθως! Δεν νομίζω ότι για 6 μήνες σε σκιερή και δροσερή αποθήκη (υπόγειο) θα πάθει τίποτα. Έτσι κι αλλιώς πήρε λίγο αέρα σήμερα και θα μείνει ερμητικά κλειστό μέχρι τότε...
Τι λέτε οι σχετικοί; Για 6 μήνες το κρατάμε ή το πετάμε;
Το λάδι είναι το γνωστό Motul 8100 X-cess 5W40. -
Σήμερα, έβαλα στο 206 μου(1.6 16ν) Το 5w30 HDD AMSOIL.Το DIESEL.Ελπίζω στα ιδια πολύ καλά αποτελέσματα που έχει και ο MILTELLAS.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Για 6 μήνες το κρατάμε ή το πετάμε;Αν είναι κλειστό το μπουκάλι κρατάει χρόνια, δεν είναι υγροσκοπικά ούτε οξειδώνονται με λίγο αέρα που έχει μέσα στο μπουκάλι. Στα διυλιστήρια υπάρχουν λάδια σε δεξαμενές για χρόνια και δε χαλάνε.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 160.000km στην Corolla μου
[...]
επειδή αγοράζω 4 λίτρα κάθε φορά (2x2Lt) και η Corolla παίρνει μόνο 3 λίτρα, την επόμενη φορά θα χρειαστώ μόνο ένα 2λιτρο. Άλλα 14 ευρώ οικονομία δηλαδή!Αποθήκευε το 2λιτρο σε σκιερό και ζηρό μέρος και τύλιξέ το και με μία σακούλα για επιλπέον σφράγισμα. Θεωρητικά θα υποστεί μία οξείδωση το υπόλειμμα από το οξυγόνο που θα έχει μέσα στο κενό του μπουκαλιού, αλλά από την στιγμή που θα το κλείσεις καλά όπως περιέργαψα, η οξείδωση θα είναι τόσο περιορισμένη που το 6μηνο το έχεις άνετα και λογικά θα έχεις και το χρόνο. Ούτως ή άλλως εγώ σου προτείνω να το αλλάζεις ανά 6μηνο ανεξαρτήτως χιλιομέτρων. Την αξιοπιστία του κινητήρα σου χρησιμοποίησε την για να την απολαμβάνεις εσύ και όχι το συνεγείο σου, άρα εσύ να την ορίζεις.
Σε ένα χρόνο το μισό δίλιτρο που έχεις ανοίξει θα είναι για πέταμα. ΜΗΝ το χρησιμοποιήσεις, παρά μόνο για ενδιάμεσο συμπλήρωμα αν χρειαστεί. Εκτός αν είναι φουλ συνθετικά διαρκείας δύο ετών.
Έχει βάση αλλά όπως ανέφερα παραπάνω η οξείδωση θα είναι τόσο περιορισμένη που δεν είναι άξια λόγου.
Δεν θα είναι σε ένα χρόνο η επόμενη αλλαγή, αλλά σε 6 μήνες περίπου. Και το λάδι είναι full συνθετικό Gr. III/IV, αλλά πιο πολλά ξέρει ο Μίλτος, ως συνήθως! Δεν νομίζω ότι για 6 μήνες σε σκιερή και δροσερή αποθήκη (υπόγειο) θα πάθει τίποτα. Έτσι κι αλλιώς πήρε λίγο αέρα σήμερα και θα μείνει ερμητικά κλειστό μέχρι τότε...
Όπως τα λες και μόνος σου. Για ένα 6μηνο δεν το συζητάμε. Όπως είπαμε.
Τι λέτε οι σχετικοί; Για 6 μήνες το κρατάμε ή το πετάμε;
Το λάδι είναι το γνωστό Motul 8100 X-cess 5W40.Μία από τα ίδια. Κράτα τα λεφτά σου και βάλε και μία καλή βαλβολίνη... ή καλά υγρά φρένων... ή άλλαξε και τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού σου που ίσως το ξέχασαν στο συνεργείο...
-
Κράτα τα λεφτά σου και βάλε και μία καλή βαλβολίνη... ή καλά υγρά φρένων... ή άλλαξε και τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού σου που ίσως το ξέχασαν στο συνεργείο...
Τα υγρά του υδραυλ. τιμονιού κάθε πότε θέλουν; Τα manual συνήθως δεν γράφουν κάτι (π.χ. Peugeot 106).
... και μιας και ανοίξαμε το θέμα (εκτός ίσως θέματος) των υγρών για το 106 πάλι θυμάμαι πως γράφει
Κάθε 5 χρόνια paraflu!!! (εγω ξέρω κάθε 2)
κάθε 2 χρόνια υγρά φρένων.
Βαλβολίνες δεν θυμάμαι....... … κάτι άλλο επίσης απαραίτητο που παραμελούν είναι το φίλτρο καμπίνας, όπου έχουμε πάλι διαβαθμίσεις ποιότητας (ενεργού άνθρακα)
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Τα υγρά του υδραυλ. τιμονιού κάθε πότε θέλουν; Τα manual συνήθως δεν γράφουν κάτι (π.χ. Peugeot 106).Σε πολλά αμάξια δεν δίνουν χρόνο αλλαγής (μόνο έλεγχο). Αν τα αλλάζεις κάθε 5 χρόνια είναι καλά.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αναφέρει και την προδιαγραφή GL-5 αλλά δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω με την λογική της. Δεν έχει υποειδές διαφορικό και από την άλλη η SELENIA δεν παράγει GL-4 της προκοπής, είναι λογικό λοιπόν να προτείνει η Alfa την GL-5.Τι υπονοείς; Οτι η GL5 είναι μόνο για υποειδή γρανάζια;
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
[Υγρά τιμονιού ανά 5ετία είναι καλά. Νωρίτερα ποτέ δεν βλάπτει.
Παραφλού ανά 2ετία και άσε να λέει η PSA (που στα 8βάλβιδα το έχουν ξεφτυλίει να καίνε φλάντζες από οξειδωμένο παραφλού...).
Υγρά φρένων ανά 2ετία οπωδήποτε κι ας πιστεύεις ότι δεν μειώθηκε η πέδηση.
Βαλβολίνες ανά 2ετία ή και λιγότερο αν το 'πηδάς' το σασμάν και έχεις πολύ ροπάτο κινητήρα (κυβικά-τούρμπο). Οι περισσότεροι κατασκευαστές προτείνουν μόνο συμπλήρωμα απλά επειδή τα μέταλλα στα σασμάν αντέχουν αλλά και επειδή το λιπαντικό στα σασμάν οξειδώνεται πολύ πιο αργά από των κινητήρων. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Αναφέρει και την προδιαγραφή GL-5 αλλά δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω με την λογική της. Δεν έχει υποειδές διαφορικό και από την άλλη η SELENIA δεν παράγει GL-4 της προκοπής, είναι λογικό λοιπόν να προτείνει η Alfa την GL-5.
Τι υπονοείς; Οτι η GL5 είναι μόνο για υποειδή γρανάζια;
Η GL-5 προτείνεται για υποειδή (hypoid) και η GL-4 για ελικοειδή (helical).
Επιτρέπεται η χρήση GL-5 σε ελικοειδή εφόσον έχει αναστολείς φθοράς για την προστασία των μπορύτζινων τμημάτων (φουρκέτες, συγχρονιζέ κλπ) αλλά σίγουρα η χρήση υψηλής ποιότητας GL-4 είναι σαφώς πιο ασφαλής, ενδεδειγμένη και αποτελεσματική.
Δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η χρήση GL-4 σε υποειδή παρά μόνο σαν λύση ανάγκης.
Μεταφέρω λόγια μου από το forum του VW Club (http://www.vwclub.gr
Πάντως, να ξέρετε ότι ναι μεν οι GL-4/5 είναι κατάλληλες για σασμάν αποκλειστικά για GL-4 (δηλ. με κίτρινα μέταλλα) αλλά η πιο σίγουρη επιλογή για μακροζωία είναι οι σκέτες GL-4 που έχουν τα μισά πρόσθετα υψηλής πίεσης από τις GL-5 (απουσιάζουν κυρίως το χλώριο και το θείο). Οι GL-4/5 έχουν πρόσθετα υψηλής πίεσης (συμπεριλαμβάνονται χλώριο και θείο) αλλά περιέχουν και αναστολείς προσθέτων που αλληλεεπιδρούν χημικά πάνω στα κίτρινα μέταλλα ώστε να μην οξειδώνονται από τα χλώριο-θείο. Δεν είναι όμως εξασφαλισμένη σε όλες τις συνθήκες η απενεργοποίηση των χλωρίου-θείου, γι αυτό και οι κορυφαίοι παρασκευαστές παράγουν στην γκάμα τους και αποκλειστικά GL-4 βαλβολίνη υψηλής ποιότητος. Το μόνο κακό εδώ είναι ότι δεν υπάρχουν παρά ελάχιστες πραγματικά καλές (δηλ. ανθεκτικές σε σκληρή χρήση) σκέτες GL-4 75W90 (AMSOIL, REDLINE). -
Καλησπέρα σας
Λοιπόν, πριν λίγες μέρες αγόεασα μτχ honda fr-v 1.7 με 26000 Km. Πρώτη κίνηση, επίσκεψη σε εξουσ. συνεργείο honda για αλλαγή λαδιών. Συνέστησαν (και τοποθέτησαν) ημισυνθετικά visco 5000 10w-40. Δεν μου γεμίζουν και πολύ το μάτι....
Ερώτηση 1η: να τα κρατήσω ή να τα αλλάξω? Σκέφτομαι κάτι σε 5w-30, συγκεκριμένα total 9000 future ή τα αντίστοιχα elf....
Ερώτηση 2η: Το manual (στα Γερμανικά μόνο, δυστυχώς) δεν αναφέρει για βαλβολίνες, παρά για ένα υγρό honda mtf. Σκοπεύω να αλλάξω βαλβολίνες (αργούν να ζεσταθούν) και σκάφτηκα το redline mtl που όπως λέει στην ιστοσελίδα τους είναι συμβατό με honda mtf. Είναι? Ποια η γνώμη σας?Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΜΠΑΝΗΣ έγραψε:
Καλησπέρα σας
Λοιπόν, πριν λίγες μέρες αγόεασα μτχ honda fr-v 1.7 με 26000 Km. Πρώτη κίνηση, επίσκεψη σε εξουσ. συνεργείο honda για αλλαγή λαδιών. Συνέστησαν (και τοποθέτησαν) ημισυνθετικά visco 5000 10w-40. Δεν μου γεμίζουν και πολύ το μάτι....Σωστός...
Ερώτηση 1η: να τα κρατήσω ή να τα αλλάξω? Σκέφτομαι κάτι σε 5w-30, συγκεκριμένα total 9000 future ή τα αντίστοιχα elf....
Ερώτηση 2η: Το manual (στα Γερμανικά μόνο, δυστυχώς) δεν αναφέρει για βαλβολίνες, παρά για ένα υγρό honda mtf. Σκοπεύω να αλλάξω βαλβολίνες (αργούν να ζεσταθούν) και σκάφτηκα το redline mtl που όπως λέει στην ιστοσελίδα τους είναι συμβατό με honda mtf. Είναι? Ποια η γνώμη σας?Ευχαριστώ
1> Πολύ καλή επιλογή.
2> Η RED LINE δεν λέει ανακρίβειες. Αν λέει ότι η MTL κάνει για σένα τότε αγόρασέ τη με κλειστά μάτια. Είναι ασυναγώνιστη 80άρα GL-4 και 100% Group IV/V.
Σημ: Οι βαλβολίνες σου δεν αργούν να ζεσταθούν. Απλά θέλεις καλύτερη ροή χαμηλά (ίσως θέμα ποιότητας, ίσως και να κουράστηκαν) και η MTL είναι άριστη επιλογή, θα σε ενθουσιάσει. -
Dear Mr Kannas,
Thanks for the prompt response. I am Scott Rocheleau's supervisor. I hope you understand we receive lots
of international communications. Although we try our best to identify
and work with the best leads, some don't receive the action they
deserve. I apologize if our initial response was less than helpful.I appreciate the information on your company and company history. It
appears like your company has a lot in common with AMSOIL INC. We think
there is a lot of potential for our two companies and we are interested
in working together. We have two Dealers in Greece, we dont go exclusive with none of them but we do support the business efforts made by them.
These
Dealers have done an incredible job representing AMSOIL and we are very loyal to them.
Regarding terms for export sales, attached is an example of an agreement
we expect from international distributors. This should give you a good
idea of the terms and conditions that are expected. I have also
attached the front copy of our Export Price List. This will give you a
glimpse of the prices you can expect and the discounts that are
available for each order. Additional discounts are available for full
container load orders.We hope you find all this acceptable and desire to cooperate
with AMSOIL INC. If you have any questions or require additional
information, please let me know. I look forward to your response and,
hopefully, to working with you in the future.Sincerely,
Dan GorskiΜιλτο,τελικα η amsoil δεν δινει αποκλειστικοτητες, αρα μπορεις και εσυ να τους προσεγγισεις και να ζητησεις να γινεις dealer στην περιοχη σου, οπως βλεπεις και στο παραπανω γραμμα που εγραψε γνωστος επιχειρηματιας και του απαντησαν ,ειναι ανοιχτοι σε ολες τις επιχειρηματικες προτασεις. Αν ειχα τα κεφαλαια ισως να το εκανα και εγω, εχω προσεγγισει βεβαια Χαμπη και Λαμπριανιδη για Motul, ο Χαμπης κανει μεγαλυτερες εκπτωσεις αλλα η τελικη τιμη σου βγαινει ακριβοτερη απο οτι του Λαμπριανιδη που δεν κανει εκπτωσεις
-
Χμ, ενδιαφέρον. Όχι όμως ότι μπορώ να κάνω επιχειρηματική κίνηση.
Ο ένας είναι ο Αγγελόπουλος. Ο άλλος ποιός είναι και πού; Αυτός που έλεγες από Κρήτη; -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Χμ, ενδιαφέρον. Όχι όμως ότι μπορώ να κάνω επιχειρηματική κίνηση.
Ο ένας είναι ο Αγγελόπουλος. Ο άλλος ποιός είναι και πού; Αυτός που έλεγες από Κρήτη;Ο Κρητικος ειναι ο Καννας, ο αλλος μαλλον ειναι ο......τι κανει νιαου νιαου?
Περι λιπαντικών γενικώς