-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το ωραίο είναι πως ο Σάββας κι εγώ είχαμε την ίδια έμπνευση για...διάλογο αγοραστή-πωλητή!
Ειλικρινά, δεν είχα διαβάσει το ποστ του!εγώ ήμουν πιο λιτός...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το ωραίο είναι πως ο Σάββας κι εγώ είχαμε την ίδια έμπνευση για...διάλογο αγοραστή-πωλητή!
Ειλικρινά, δεν είχα διαβάσει το ποστ του!εγώ ήμουν πιο λιτός...
Α, εγώ για τις....αγαπημένες μου εταιρείες δεν ...φείδομαι λόγων!
Φαντάσου να μιλούσαμε και για ...εχμ εκείνη την εταιρεία που ξέρεις, που συνήθως τ' αυτοκίνητά της είναι ή κίτρινα, ή με αεροτομή ή και με τα δύο συγχρόνως...
Πράσινο σηματάκι....
Εξαιρετικοί δείκτες αξιοπιστίας
Τι άλλα, όλα καλά;
-
2 σχόλια:
-
Τι είδους κόλλα χρησιμοποιείς;
-
Μόνο το κρασί και το ουίσκι είναι ωραία όταν παλιώσουν.
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
2 σχόλια:-
Τι είδους κόλλα χρησιμοποιείς;
-
Μόνο το κρασί και το ουίσκι είναι ωραία όταν παλιώσουν.
-
Μα καθότι οδηγός ιταλικού σαπακίου, χρησιμοποιώ λαδό-κολλα που την λιπαίνω ευλαβικά με το καμένο λαδι της μηχανής! Οταν δεν φτάνει έχω και ένα 16κιλο μπιτόνι στο χώρο αποσκευών δια παν ενδεχόμενον! Επίσης και ξυλό-κολλά για να μην πέσει το χρεπάκι μου στο δρόμο, αλλά και νερό-κολλα για τις ταπετσαρίες, μαζί με ...σιλικόνη (δια πασαν νόσον και πάσαν μαλακίαν....). Η καλύτερη όμως είναι η ψαρόκολλα: με κάθε κουτάκι δώρο μια πέστροφα, ή ένας ψάρακας φρέσκος και λαχταριστός...
-
Το κρασί ουχι πάντα, τα περισσότερα παλιώνουν άσχημα! Αλλά για το ουίσκι σύμφωνοι! Επίσης έχουμε και το Vintage στη μόδα, αλλά και το Retro design και άλλα πολλά!
(εννοείται....)
-
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
αγοραστής: αούρης?
+1... κανενα ρισκο...
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Δεν το γενικεύω. Δείχνω και σαν εταιρία η Toyota σε ποια θέση ήταν το 2006 και σαν μοντέλο το Corolla σε ποια θέση ήταν. Η ακριβή Corolla χρόνια τώρα πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις. Αυτό κάτι σημαίνει. Δεν αρκούν μόνο οι επιδόσεις σαν κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Πάλι τα ίδια Πως πρωταγωνιστεί η ακριβή Corolla στις πωλήσεις όταν το 90% είναι 1.400;;;;;
Τα 1.600άρια ήταν ΕΛΑΧΙΣΤΑ συγκριτικά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν το γενικεύω. Δείχνω και σαν εταιρία η Toyota σε ποια θέση ήταν το 2006 και σαν μοντέλο το Corolla σε ποια θέση ήταν. Η ακριβή Corolla χρόνια τώρα πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις. Αυτό κάτι σημαίνει. Δεν αρκούν μόνο οι επιδόσεις σαν κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Πάλι τα ίδια Πως πρωταγωνιστεί η ακριβή Corolla στις πωλήσεις όταν το 90% είναι 1.400;;;;;
Τα 1.600άρια ήταν ΕΛΑΧΙΣΤΑ συγκριτικά
με εκείνον το 1600άρη λογικό, μόλις 13 άλογα διαφορά από τον 1400άρη.
με τον τωρινό όμως η διαφορά είναι αισθητή ...νομίζω ότι θα πουλήσει περισσότερο. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν το γενικεύω. Δείχνω και σαν εταιρία η Toyota σε ποια θέση ήταν το 2006 και σαν μοντέλο το Corolla σε ποια θέση ήταν. Η ακριβή Corolla χρόνια τώρα πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις. Αυτό κάτι σημαίνει. Δεν αρκούν μόνο οι επιδόσεις σαν κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Πάλι τα ίδια Πως πρωταγωνιστεί η ακριβή Corolla στις πωλήσεις όταν το 90% είναι 1.400;;;;;
Τα 1.600άρια ήταν ΕΛΑΧΙΣΤΑ συγκριτικά
Το πρόβλημά σου είναι τα κυβικά; Εγώ αναφέρομαι στο μοντέλο. Αν θες να μείνεις στα κυβικά δικαίωμά σου. Αλλά σαν μοντέλο πουλάει. Δεν κατάλαβα; Το 1.4 δεν είναι Corolla; Τι είναι; Άλλο μοντέλο;
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Το πρόβλημά σου είναι τα κυβικά; Εγώ αναφέρομαι στο μοντέλο. Αν θες να μείνεις στα κυβικά δικαίωμά σου. Αλλά σαν μοντέλο πουλάει. Δεν κατάλαβα; Το 1.4 δεν είναι Corolla; Τι είναι; Άλλο μοντέλο;
Το 'πρόβλημά' μου είναι οι ανακρίβειες για ακριβές Corolla -τη στιγμή που αγοράζουν τις πιο φτηνές των 1.400-
Φυσικά και πουλάει, όπως και το Focus -στις leasing, ολόκληρη ανάλυση έχω κάνει στις ταξινομήσεις- όπως και το Astra προπερσι. Δεν είναι τυχαία τα ανάλογα αθροίσματα Focus + Astra το 2005-2006
Το τι αγοράζει ο ιδιώτης και πόσα δίνει είναι προφανές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το πρόβλημά σου είναι τα κυβικά; Εγώ αναφέρομαι στο μοντέλο. Αν θες να μείνεις στα κυβικά δικαίωμά σου. Αλλά σαν μοντέλο πουλάει. Δεν κατάλαβα; Το 1.4 δεν είναι Corolla; Τι είναι; Άλλο μοντέλο;
Το 'πρόβλημά' μου είναι οι ανακρίβειες για ακριβές Corolla -τη στιγμή που αγοράζουν τις πιο φτηνές των 1.400-
Φυσικά και πουλάει, όπως και το Focus -στις leasing, ολόκληρη ανάλυση έχω κάνει στις ταξινομήσεις- όπως και το Astra προπερσι. Δεν είναι τυχαία τα ανάλογα αθροίσματα Focus + Astra το 2005-2006
Το τι αγοράζει ο ιδιώτης και πόσα δίνει είναι προφανές
Η Corolla σε σχέση με τον ανταγωνισμό ήταν σε τιμή πώλησης χαμηλή ή υψηλή (όσα τεστ διάβασα ανέφεραν για υψηλή τιμή αγοράς σε σχέση με τον ανταγωνισμό); Ακόμα και η πιο φτηνή της έκδοση όταν βγήκε έγραφε σε test το περιοδικό ότι ήταν ακριβή σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Που βλέπεις ανακρίβεια;
-
Πέρασα σήμερα απο Toyota μαζι με τον Popo και ρίξαμε μια ματια στο Καγκουρις...
Για πρωτη φορα θα πω, πως η κατασκευη ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε σε αυτη την κατηγορια και πως η τιμη εειναι περα για περα φυσιολογικη με δεδομενη την επικρατουσα απτη ποιοτητα. Πολυ καλοι χωροι μπρος πισω. Η κεντρικη κονσολα ειναι ουσια και οχι εφε. Πραγματικα βολευει ετσι οπως ειναι ο λεβιες... σου ερχεται ποιο φυσικα. Αποθηκευτικοι χωροι παντου και ενα τονο κρυφες και μη ποτηροθηκες... πρακτικο αμαξι. Απο τις τρεις εκδοσεις συμφερει η βασικη... και η Premium. H trendy δεν συμφερει καθολου... δεν εχει ζαντες αλουμινιου. Για ενα χιλιαρικο παιρνεις και ζαντες και αισθητηρες φωτων-βροχης, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, cruise control, και λοιπα μπιχλιμπιδια... σαφως premium λοιπον.
Απο κοντα ειναι ποιο ομορφο το αμαξι... ποιο ευπεπτο.
Το μοναδικο foul που ανακαλυψα για την ωρα... θεση οδηγησης. Μαλλον ψηλη... αλλα τελος παντων... βολεψε.
Μετα τις 20 εχει και test drive οποτε θα τα πουμε και για τα υπολοιπα.
Παντως καμια σχεση με το τοτε λανσαρισμα τις προηγουμενης Corolla που δεν ελεγε και τιποτα. Τωρα λεει και μαλιστα πολλα.... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πέρασα σήμερα απο Toyota μαζι με τον Popo και ρίξαμε μια ματια στο Καγκουρις...Για πρωτη φορα θα πω, πως η κατασκευη ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε σε αυτη την κατηγορια και πως η τιμη εειναι περα για περα φυσιολογικη με δεδομενη την επικρατουσα απτη ποιοτητα. Πολυ καλοι χωροι μπρος πισω. Η κεντρικη κονσολα ειναι ουσια και οχι εφε. Πραγματικα βολευει ετσι οπως ειναι ο λεβιες... σου ερχεται ποιο φυσικα. Αποθηκευτικοι χωροι παντου και ενα τονο κρυφες και μη ποτηροθηκες... πρακτικο αμαξι. Απο τις τρεις εκδοσεις συμφερει η βασικη... και η Premium. H trendy δεν συμφερει καθολου... δεν εχει ζαντες αλουμινιου. Για ενα χιλιαρικο παιρνεις και ζαντες και αισθητηρες φωτων-βροχης, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, cruise control, και λοιπα μπιχλιμπιδια... σαφως premium λοιπον.
Απο κοντα ειναι ποιο ομορφο το αμαξι... ποιο ευπεπτο.
Το μοναδικο foul που ανακαλυψα για την ωρα... θεση οδηγησης. Μαλλον ψηλη... αλλα τελος παντων... βολεψε.
Μετα τις 20 εχει και test drive οποτε θα τα πουμε και για τα υπολοιπα.
Παντως καμια σχεση με το τοτε λανσαρισμα τις προηγουμενης Corolla που δεν ελεγε και τιποτα. Τωρα λεει και μαλιστα πολλα....το ανιψάκι που χάκευε κωδικούς ξαναγύρισε...
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
το ανιψάκι που χάκευε κωδικούς ξαναγύρισε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πέρασα σήμερα απο Toyota μαζι με τον Popo και ρίξαμε μια ματια στο Καγκουρις...Για πρωτη φορα θα πω, πως η κατασκευη ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε σε αυτη την κατηγορια και πως η τιμη εειναι περα για περα φυσιολογικη με δεδομενη την επικρατουσα απτη ποιοτητα.
+1.
Α! το Κορόλλα (4d) είναι ΑΚΟΜΑ πιο καλοφτιαγμένο.Πολυ καλοι χωροι μπρος πισω.
-1.
Πρακτικότατη διαρρύθμιση (ύψος καθισμάτων, ρυθμιζόμενες πλάτες πίσω, ΕΝΤΕΛΩΣ επίπεδο πάτωμα στα πόδια των πίσω), αλλά σε απόλυτα νούμερα χάνει από αρκετούς ανταγωνιστές.Η κεντρικη κονσολα ειναι ουσια και οχι εφε. Πραγματικα βολευει ετσι οπως ειναι ο λεβιες... σου ερχεται ποιο φυσικα.
+1.000.000
Όχι τόσο βολική θέση όσο στο Τάπερ, αλλά σου έρχεται πολύ βολικά. Και έχει και αποθηκευτικό χώρο κάτω απο το λεβιέ. Έξυπνο, μπράβο τους.Αποθηκευτικοι χωροι παντου και ενα τονο κρυφες και μη ποτηροθηκες... πρακτικο αμαξι. Απο τις τρεις εκδοσεις συμφερει η βασικη... και η Premium. H trendy δεν συμφερει καθολου... δεν εχει ζαντες αλουμινιου. Για ενα χιλιαρικο παιρνεις και ζαντες και αισθητηρες φωτων-βροχης, ηλεκτροχρωματικους καθρεπτες, cruise control, και λοιπα μπιχλιμπιδια... σαφως premium λοιπον.
Απο κοντα ειναι ποιο ομορφο το αμαξι... ποιο ευπεπτο.
+1.
Πολύ ωραιότερο από τις φωτογραφίες του.Το μοναδικο foul που ανακαλυψα για την ωρα... θεση οδηγησης. Μαλλον ψηλη... αλλα τελος παντων... βολεψε.
+1.
Δεν κουράζει ακόμα και μετά από ώρες όμως. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
-1.
Πρακτικότατη διαρρύθμιση (ύψος καθισμάτων, ρυθμιζόμενες πλάτες πίσω, ΕΝΤΕΛΩΣ επίπεδο πάτωμα στα πόδια των πίσω), αλλά σε απόλυτα νούμερα χάνει από αρκετούς ανταγωνιστές.Σε απολυτα νουμερα απο πολλα μπορει να χανει μωρε... απλα εγω ξερω οτι εκατσα, εκατσα ανετα, ειχα αρκετο χωρο στα ποδια και γενικως ηταν ΟΚ.
Fits the purpose...
Ανυπομονω να το οδηγησω παντως... αλλα τι κακο αυτο με τα νεα αμαξια. Νομιζα πως καθομουν σε Boeing 747... καμια ιδεα για το που τελειωνε το μπροστα μερος...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
αλλα τι κακο αυτο με τα νεα αμαξια. Νομιζα πως καθομουν σε Boeing 747... καμια ιδεα για το που τελειωνε το μπροστα μερος...Είναι γενικό το κακό. Blame it on the design και στους αερόσακους κουρτίνας
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αλλα τι κακο αυτο με τα νεα αμαξια. Νομιζα πως καθομουν σε Boeing 747... καμια ιδεα για το που τελειωνε το μπροστα μερος...
Είναι γενικό το κακό. Blame it on the design και στους αερόσακους κουρτίνας
σε τι εργοστάσια τα φτιάχνουν? Εχει και τούρκικα?
-
τα 3 πορτα ειναι μονο Τουρκια νομιζω.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Η κεντρικη κονσολα ειναι ουσια και οχι εφε. Πραγματικα βολευει ετσι οπως ειναι ο λεβιες... σου ερχεται ποιο φυσικα.
+1.000.000
Όχι τόσο βολική θέση όσο στο Τάπερ, αλλά σου έρχεται πολύ βολικά. Και έχει και αποθηκευτικό χώρο κάτω απο το λεβιέ. Έξυπνο, μπράβο τους.Πώς όμως καβαλάς το λεβιέ με την κονσόλα για να βγεις από την πόρτα του συνοδηγού, αν η δική σου δεν ανοίγει λόγω ψηλού πεζοδρομίου ή κάποιου κολωνακίου;
Μόνο για παιδιά-λάστιχα. -
Μπορεί να έχουν βάλει και κανένα μονόζυγο στην οροφή για να σε βοηθάει...
Τώρα που το σκέφτομαι, ίσως είναι στα έξτρα.
Toyota Corolla (4d) & Auris (5d) 2007