-
Ο χρήστης global_deejay έγραψε:
φιλε μου μπορει να κανω κ λαθος αλλα απο ο,τι βλεπω στον ιταλικο καταλογο που παρεθεσες ναι μεν δειχνει 23.300 το 1.6t αλλα την cosmo εκδοσηγιατι αν προσεξες κ το καινουριο 1.6 με τα 115 στην cosmo εκδοση εχει καπου 20.500 δηλαδη 3000 ευρω παραπανω απο την αρχικη του τιμη(club).
oποτε δεν θα ηταν κ τοσο απιθανο να δουμε τλκ το αυτοκινητο γυρω στα 21.000 αρχικη τιμη..εστω κ στη βασικη εκδοση
Δεν αποκλειεται να ερχεται και εδω μονο στην cosmo εκδοση. Και το GOLF GT σε μια εκδοση δεν ερχεται μονο? Εξαλλου τι περικοπες θα μπορουσαν να κανουν στο 180αρι? Να βαλουν απλο aircondition να βγαλουν το esp, να βγαλουν τα σπορ καθισματα, να βγαλουν τις ζαντες αλουμινιου κλπ? Τι?
-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Εξαλλου τι περικοπες θα μπορουσαν να κανουν στο 180αρι? **Να βαλουν απλο aircondition **να βγαλουν το esp, να βγαλουν τα σπορ καθισματα, να βγαλουν τις ζαντες αλουμινιου κλπ? Τι?To clima μας εχουν συνηθισει να το εχουν extra...
(βλεπε opc) -
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Απο 20.590 θα κοστιζει το 1.6 με τα 115 αλογα. Αμα κοστιζε τοσο με τα 180 θα εκανες παραγγελια σημερα και μετα απο 24 μηνες θα σου ερχονταν απο τη σφαγη στη ζητηση που θα υπηρχε, γιαυτο χαλαρώστε. Απο 24-25 χιλιαρικα να υπολογίζετε τουλαχιστον για το 180αρι.... Μακαρι να κανω λαθος γιατι αμα κανω λαθος θα ειμαι ο πρωτος που θα το αγοράσω μολις ελθει και ας σφαξω κοσμο...
Αδερφε νομιζω το link των 4T ειναι σαφες (αν ισχυει βεβαια). Απο 20590 ο 1.6 Turbo στην πιο φτηνη εκδοση.
είναι σαφές ότι από 20.590 ξεκινάνε οι εκδόσεις των 1,6 λίτρων
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απο 20.590 θα κοστιζει το 1.6 με τα 115 αλογα. Αμα κοστιζε τοσο με τα 180 θα εκανες παραγγελια σημερα και μετα απο 24 μηνες θα σου ερχονταν απο τη σφαγη στη ζητηση που θα υπηρχε, γιαυτο χαλαρώστε. Απο 24-25 χιλιαρικα να υπολογίζετε τουλαχιστον για το 180αρι.... Μακαρι να κανω λαθος γιατι αμα κανω λαθος θα ειμαι ο πρωτος που θα το αγοράσω μολις ελθει και ας σφαξω κοσμο...
Αδερφε νομιζω το link των 4T ειναι σαφες (αν ισχυει βεβαια). Απο 20590 ο 1.6 Turbo στην πιο φτηνη εκδοση.
είναι σαφές ότι από 20.590 ξεκινάνε οι εκδόσεις των 1,6 λίτρων
Mακάρι να είναι κανένα γυμνό 1.6Τ - επιστροφή στο κλασσικό GTI, φτηνό γκάζι χωρίς βάρος και πολυτέλειες.
-
των 115 ίππων εννοώ
-
Είναι σαφές ότι αυτό εννοείς αλλά επειδή το 1.6 essentia έχει €16.590 θα ήταν το GTI της χρονιάς (με €20.590 έστω και με χειροκίνητα παράθυρα, κλειδαριές και καθρέφτες).
-
20590 θα αρχίζει το 1,6Τ ._
19+ κάτι ψηλά είχαμε πάρει το 1,6 cosmo -
To 1.6 με τους 115 ξέρουμε πόσο θα κάνει η έκδοση Sport?
Οι αντιπροσωπείες ξέρουν τιμές; -
στο Άστρα GTC τα πίσω φώτα ομίχλης είναι 2 ή 1; Ήθελα να το ρωτήσω εδώ και καιρό αλλά όταν το πήρα το αμάξι το δοκίμασα και άναβε μόνο από τη πλευρά του οδηγού και λέω θα έχει ένα... αλλά αναρωτιέμαι μήπως τελικά έχει δυο και έχει καεί...
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
στο Άστρα GTC τα πίσω φώτα ομίχλης είναι 2 ή 1; Ήθελα να το ρωτήσω εδώ και καιρό αλλά όταν το πήρα το αμάξι το δοκίμασα και άναβε μόνο από τη πλευρά του οδηγού και λέω θα έχει ένα... αλλά αναρωτιέμαι μήπως τελικά έχει δυο και έχει καεί...1 είναι, μόνο από τη πλευρά του οδηγού.
-
Γιατι? Οικονομια στο ηλεκτρικο κανουν?
-
Οι περισσότεροι ένα λαμπάκι βάζουν.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι περισσότεροι ένα λαμπάκι βάζουν.Δεν είναι μόνον αυτό. Είναι μάλλον και υπέρ της ασφάλειας του επερχομένου οδηγού. Τα 2 φώτα ομίχλης δεν προσφέρουν περισσότερα δεδομένα από το ένα φως ομίχλης και μειώνουν (οριακά αλλά μειώνουν) τη διακριτική ικανότητα των ματιών του επερχόμενου οδηγού καθώς υπάρχουν περισσότερες φωτεινές πηγές (2 κύρια φώτα) τη στιγμή που απαιτείται από αυτόν η μεγαλύτερη δυνατή διακριτική ικανότητα (κάτι που είναι χαρακτηριστικό των ραβδίων του ματιού που δουλεύουν καλύτερα με ελάχιστο φως).
Δεν είμαι ειδικός Ιατρός αλλά επειδή με ενδιαφέρει σε ερασιτεχνικό επίπεδο η αστρονομία και το φως είναι ο μεγαλύτερος εχθρός στην παρατήρηση θεωρώ ότι εφόσον ο επερχόμενος οδηγός γνωρίζει που βρίσκεται το όχημα (και τα 2 μικρά φώτα καθορίζουν και τις διαστάσεις αυτού) δεν χρειάζεται να τον τυφλώσεις εντελώς.
Οι Ιατροί του φόρουμ παρακαλούνται όπως απορρίψουν ή επαληθεύσουν τα παραπάνω.
Το μόνο μειονέκτημα βέβαια είναι τι θα γίνει αν καεί η λάμπα. Κάτι σπάνιο (και με τα led σχεδόν απίθανο) αλλά υπαρκτό πάντα σενάριο.
-
Εαν αυτος ειναι ο λόγος νομίζω οτι κάνουν λαθος. Με το ενα φως σε συνθήκες ομίχλης ο οδηγός που ακολουθεί δεν μπορει να έχει άμεση αντιληψη του μεγέθους και του πλάτους του προπορευόμενου οχηματος. Θα μπορουσε δηλαδη το ενα φως να αντιστοιχει και σε μια μοτοσυκλέτα... Το θεωρώ λάθος αν οχι απαραδεκτο να υπάρχει ενα μόνο φως.....
-
αν είχε δύο φώτα ομίχλης μήπως θα μπερδευόμασταν με τα φώτα φρένων?
-
Δε νομίζω γιατι κανεις δεν πηγαινει με το φρενο πατημένο συνεχώς...
Εξάλλου ολα τα αυτοκίνητα πλεόν έχουν και κεντρικό τρίτο φως φρένων...
-
Όντως το 99% των μοντέλων της κατηγορίας έχει 1 πίσω φώς ομίχλης (οταν το είχα δει αυτό στο Megane νόμιζα πως ηταν καμμένη η άλλη λάμπα, τελικά απλά δεν υπάρχει)
-
Είναι σωστό το ένα φως ομίχλης. Αν δεις ένα φως σημαίνει ότι είναι το ομίχλης ενώ τα δύο προειδοποιούν για φρενάρισμα, σταματημένα - δεν φαίνεται τίποτε άλλο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είναι σωστό το ένα φως ομίχλης. Αν δεις ένα φως σημαίνει ότι είναι το ομίχλης ενώ τα δύο προειδοποιούν για φρενάρισμα, σταματημένα - δεν φαίνεται τίποτε άλλο.Το καντετ μου,όταν (μια φορα κι'έναν καιρο) ήταν στην παραγωγη,σαν όπελ είχε ένα πίσω φως ομίχλης,ενω σαν βόξχωλ είχε δυο.Ισως στην εγγλέζικη ομίχλη το ένα πίσω φως να μην είναι αρκετο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το καντετ μου,όταν (μια φορα κι'έναν καιρο) ήταν στην παραγωγη,σαν όπελ είχε ένα πίσω φως ομίχλης,ενω σαν βόξχωλ είχε δυο.Ισως στην εγγλέζικη ομίχλη το ένα πίσω φως να μην είναι αρκετοΈνα 305 που είχε ο θείος μου νομίζω είχε 2 φώτα ομίχλης, τώρα κατάλαβαν όλοι ότι με 1 είναι καλύτερα (?)
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)