Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γερμανος ή Γιαπωνεζος οικογενειαρχης?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Γερμανος ή Γιαπωνεζος οικογενειαρχης?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    84
    279
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stpapam last edited by

      Αν πάντως γίνει σύγκριση στα μοντέλα που κυκλοφορούν τώρα οι δικές μου παρατηρήσεις είναι οι εξής (μιας και έχω οδηγήσει και τα 2 και τελικά κατέληξα στο RAV)

      Οι χώροι μέσα του Α4 είναι ΑΘΛΙΟΙ .. πίσω μόνο μωρά μπορούν να κάτσουν .. για να μην πω για το πελώριο τούνελ στη μέση που σου κόβει τον 5ο επιβάτη..

      ενώ και το τιμόνο - ταμπλώ πρέπει να είναι από τα πιο άσχημα που κυκλοφορούν (αν και αυτό είναι και υποκεομενικό) ....

      Επιπλέον νομίζω ότι το RAV είναι πιο φτηνό και ωε γνωστό έχει περισσότερη εγγύηση ενώ σε πάει σεπερισσότερα μέρη από ένα sedan...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyot last edited by

        Ο άνθρωπος δεν πρόκειται να πάει εκτός δρόμου. Η μόδα των SUV είναι η πιο άχρηστη, ενεργοβόρα και οδικώς επικίνδυνη που έχει βγει ποτέ. Πέραν του γεγονότος ότι ούτε με τα SUV μπορείς να πας εκτός δρόμου, με τα λάστιχα που φοράνε.

        Αν θέλει οπωσδήποτε Τογιότα, ας πάρει το Αβένσις, ως άνετο οικογενειακό και ταξιδιάρικο, και αν πηγαίνει συστηματικά στα χιόνια ή είναι κάτοικος Φλωρίνης, ας πάρει ένα έξτρα σετ χειμερινά λάστιχα, με τα οποία δεν τον σταματάει τίποτα.
        Θα τα αποσβέσει σε 1 χρόνο έναντι της έξτρα κατανάλωσης καυσίμου της μόνιμης τετρακίνησης (για να μην πούμε για την αεροδυναμική περιπτέρου).
        Αν δεν θέλει Τογιότα, ας πάρει (για να ταξιδεύει οικογενειακώς με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία) οποιοδήποτε ποιοτικό, value-for-money και ευρύχωρο σεντάν ή στέησον, όχι κατ' ανάγκη τετρακίνητο, επαναλαμβάνω. Μοντέο, Οκτάβια, Πασάτ και ποιος ξέρει πόσα άλλα.

        ΥΓ: Είναι απίστευτη η ισχύς της κωλοδιαφήμισης, η ικανότητά της να δημιουργεί ανύπαρκτες ανάγκες και να προάγει τον πιο αντικοινωνικό καταναλωτισμό. Αποτελεί μία από τις εγκληματικότερες δραστηριότητες της εποχής μας, αιχμή του δόρατος του καπιταλιστικού συστήματος, στην πιο αποχαλινωμένη εκδοχή του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          troll last edited by

          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
          Ο άνθρωπος δεν πρόκειται να πάει εκτός δρόμου. Η μόδα των SUV είναι η πιο άχρηστη, ενεργοβόρα και οδικώς επικίνδυνη που έχει βγει ποτέ. Πέραν του γεγονότος ότι ούτε με τα SUV μπορείς να πας εκτός δρόμου, με τα λάστιχα που φοράνε.

          Αυτο ειναι μια αλλη -μεγααααλη- συζητηση...

          Απορια για το Audi 1.8 TQ.... καιει λαδι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stpapam last edited by

            Ο χρήστης Coyot έγραψε:
            Ο άνθρωπος δεν πρόκειται να πάει εκτός δρόμου. Η μόδα των SUV είναι η πιο άχρηστη, ενεργοβόρα και οδικώς επικίνδυνη που έχει βγει ποτέ. Πέραν του γεγονότος ότι ούτε με τα SUV μπορείς να πας εκτός δρόμου, με τα λάστιχα που φοράνε.

            Αν θέλει οπωσδήποτε Τογιότα, ας πάρει το Αβένσις, ως άνετο οικογενειακό και ταξιδιάρικο, και αν πηγαίνει συστηματικά στα χιόνια ή είναι κάτοικος Φλωρίνης, ας πάρει ένα έξτρα σετ χειμερινά λάστιχα, με τα οποία δεν τον σταματάει τίποτα.
            Θα τα αποσβέσει σε 1 χρόνο έναντι της έξτρα κατανάλωσης καυσίμου της μόνιμης τετρακίνησης (για να μην πούμε για την αεροδυναμική περιπτέρου).
            Αν δεν θέλει Τογιότα, ας πάρει (για να ταξιδεύει οικογενειακώς με ταχύτητα, ασφάλεια και αξιοπιστία) οποιοδήποτε ποιοτικό, value-for-money και ευρύχωρο σεντάν ή στέησον, όχι κατ' ανάγκη τετρακίνητο, επαναλαμβάνω. Μοντέο, Οκτάβια, Πασάτ και ποιος ξέρει πόσα άλλα.

            ΥΓ: Είναι απίστευτη η ισχύς της κωλοδιαφήμισης, η ικανότητά της να δημιουργεί ανύπαρκτες ανάγκες και να προάγει τον πιο αντικοινωνικό καταναλωτισμό. Αποτελεί μία από τις εγκληματικότερες δραστηριότητες της εποχής μας, αιχμή του δόρατος του καπιταλιστικού συστήματος, στην πιο αποχαλινωμένη εκδοχή του.

            Δηλαδή τόσοι που τα αγοράζουν είναι θύματα του marketing και μ@λάκες;
            Μήπως εξυπηρετούν περισσότερες από μία ανάγκες επιτυγχάνοντας τη χρυσή τομή... προσοχή δε λέω ότι είναι καλύτερα από ένα sedan αλλά χωρίς να απέχουν τόσο πολύ κάνουν πολύ περισσότερα από αυτό,,
            Η πολυχρηστικότητά τους αυτή είναι που τους αυξάνει την τιμή (όπως και στα κάμπριο) μιας και ενώ έχεις ένα αυτοκίνητο, στην πράξη είναι σαν να έχεις 2-3 (ανάλογα με τη χρήση)..
            Οπότε μην δαιμονοποιείς ότι δεν σου αρέσει ή δεν μπορείς να αποκτήσεις ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyot last edited by

              Δεν είναι θέμα γούστου, αλλά αντικειμενικών δεδομένων.
              Τα SUV, συγκρινόμενα με τα επιβατικά, κλίνουν προς τα χαρακτηριστικά ενός φορτηγού: Μεγάλο βάρος, ψηλά ανηρτημένο.
              Κάθε τέτοιο όχημα είναι πιο ενεργοβόρο και πιο επικίνδυνο από πλευράς ενεργητικής κ α ι παθητικής ασφάλειας (δημόσιος κίνδυνος) σε σχέση με κάθε ελαφρύτερο / χαμηλότερο όχημα.
              Δεν είναι τυχαίοι οι περιορισμοί που επιβάλλονται στα φορτηγά από την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.

              Τώρα, το ποιες είναι οι περισσότερες από μία ανάγκες που δεν μπορεί να τις καλύψει ένα τετρακίνητο στέησον (ελαφρώς υπερυψωμένο, έστω), δεν ξέρω.
              Αν ο τρόπος ζωής κάποιου του επιβάλλει τη συνεχή χρήση κακών χωματόδρομων χειμώνα-καλοκαίρι, ΟΚ ας πάρει καθαρόαιμο τζιπ ή διπλοκάμπινο αγροτικό ημιφορτηγό 4Χ4.

              Το SUV δεν επιτελεί άριστα κανέναν επί μέρους ρόλο, αποτελεί μια άσκηση σπατάλης φαιάς ουσίας κατά τη σχεδίαση και σπατάλης ενέργειας κατά τη χρήση, που καθιερώθηκε ως μόδα για λόγους πρωτόγονου εντυπωσιασμού (διά του μεγέθους, όπως και οι limos - μόνο που αυτές είναι λιγότερο επικίνδυνες).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Coyot αν θέλεις ψάξε λίγο τα posts του ΙΚΕ, έχει κάνει μερικά που απαντούν πλήρως στην δημοσίευση σου για την χρησιμότητα των SUV.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lifesparker last edited by

                  εγω παντως αυτους που δηλωνουν οικογενειαρχες (δηλαδη κουβαλαω ενω οδηγω γυναικα + παιδι(α) ) και θελουν να τρεχουν με 150-160 χλμ/ωρα, καλυτερα θα τους συνιστουσα να χωρισουν και αρχισουν τα πατιλικια σαν 20χρονα γιατι αυτο θελουν και ετσι μπορουν με την ανεση τους να τρακαρουν με 250 χλμ/ωρα γιατι τοσο θελουν στην πραγματικοτητα να τρεχουν ΧΩΡΙΣ να λιντσαρουν ΟΛΗ την οικογενεια.

                  ΝΤΡΟΠΗ που ξεκινησες αυτο το τοπικ με τα τουρμπο και την τετρακινηση, ενω μιλας για οικογενεια.
                  ρωτησες την γυναικα σου και το παιδι σου εαν θελουν 160 χλμ και τετρακινηση να επιβαρυνει τον προυπολογισμο σου;

                  αγορασε ενα απλο ευρυχωρο και ανετο και για τους πισω αυτοκινητο με πορτμπαγκαζ, κατα προτιμηση ντιζελ και ασε αυτα, τωρα υποτιθεται οτι μεγαλωσες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kid last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nasos-abt last edited by

                      τετρακινηση επιλεγεις για ακομη μεγαλυτερη ενεργητικη σαφαλεια!
                      τουρμπο για προσπερασματα ασφαλη
                      απο εκει και περα η χρηση που θα του κανει κανεις ειναι στο χερι του!με οικογενεια μεσα ενννοειτει οτι δεν τρεχουμε και δεν κανουμε βλακειες!αν μεινει μονος του ας παιξει και λιγο...δεν ειναι κακο,μεσα στα ορια της λογικης παντα και σκεπτομενος οτι εχει να τον περιμενουν και οι δικοι του ανθρωποι!

                      τωρα υποτιθεται οτι μεγαλωσες

                      ο ανδρας παντα παραμενει μεσα του παιδι και γι αυτο δεν γερναει τοσο γρηγορα οπως η γυναικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης lifesparker έγραψε:
                        εγω παντως αυτους που δηλωνουν οικογενειαρχες (δηλαδη κουβαλαω ενω οδηγω γυναικα + παιδι(α) ) και θελουν να τρεχουν με 150-160 χλμ/ωρα, καλυτερα θα τους συνιστουσα να χωρισουν και αρχισουν τα πατιλικια σαν 20χρονα γιατι αυτο θελουν και ετσι μπορουν με την ανεση τους να τρακαρουν με 250 χλμ/ωρα γιατι τοσο θελουν στην πραγματικοτητα να τρεχουν ΧΩΡΙΣ να λιντσαρουν ΟΛΗ την οικογενεια.

                        ΝΤΡΟΠΗ που ξεκινησες αυτο το τοπικ με τα τουρμπο και την τετρακινηση, ενω μιλας για οικογενεια.
                        ρωτησες την γυναικα σου και το παιδι σου εαν θελουν 160 χλμ και τετρακινηση να επιβαρυνει τον προυπολογισμο σου;

                        αγορασε ενα απλο ευρυχωρο και ανετο και για τους πισω αυτοκινητο με πορτμπαγκαζ, κατα προτιμηση ντιζελ και ασε αυτα, τωρα υποτιθεται οτι μεγαλωσες.

                        Aυτη την αποψη εχεις για την τετρακινηση ??Οτι επιβαρυνει την καταναλωση??Ειδικα στην Ελλαδα...
                        Που να πας και στη Γερμανια να δεις πολυτεκνες οικογενειες να πηγαινουν με 220 με κανενα 'φτιαγμενο' espace dci (εχει και turbo
                        Ω!! τι ντροπη...),την εκδοση sport βεβαια.Ειχα δει ενα, το οδηγουσε ο Λεμπ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Επειδή δεν πρόκειται να τους ρωτήσω...

                          δεν θα παντρευτώ ποτέ!

                          καλύτερα Α4 1,6 παρά τούρμπο

                          Ακούς εκεί! ΟΥΥΥΥΥΥ 666!!!!

                          για διπλά τούρμπο δεν συζητάμε, θάνατος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazio last edited by

                            Ο χρήστης basilis55 έγραψε:

                            Μ.Ω.Τ. 150-160 σημαίνει σχεδόν συνέχεια 200+ στο ταχύμετρο

                            Εννοεί γενικά (στις ευθείες και σε κάποια σημεία), γιατί αλλιώς δεν θα το έλεγε...

                            Μία νύχτα πριν από χρόνια είχα κάνει 121,1 χλμ μετά τα διόδια της πάτρας (ρίο) προς την αθήνα, με μέση ωριαία 164,2 χ.α.ω. -- χρονομετρημένα --, και ομολογώ ότι ήταν όντως πολύ γρήγορα... (ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΣΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ)...

                            _

                            Εγω την ιδια αποσταση την ειχα κανει μια φορα με μεση ταχυτητα 201,23 χ.α.ω. Νυχτα ηταν και τοτε που το εκανα και εγω.Και εκανε πολυ κρυο και με ειχε πλακωσει το παπλωμα!!!
                            Ασε μας ρε φιλε που εκανες αυτη την διαδρομη με 164 μεση ταχυτητα. Οποιος ξερει το δρομο καταλαβαινει.

                            Αν το έγραφε κάποιος άλλος ίσως αντιδρούσα έτσι κι εγώ, αλλά ο kubiak δεν έχει δώσει αφορμή για να τον αμφισβητήσουμε λέγοντας υπερβολές.
                            Αλλά μάλλον εσύ που τον ξέρεις καλύτερα αν κρίνω από την οικειότητα του 'Άσε μας ρε φίλε ... ' .
                            Υπό συνθήκες γίνεται πάντως αυτό που έγραψε. Αν θες το καταλαβαίνεις, αν όχι, είναι δικαίωμά σου.


                            Οικογενειακό, δηλαδή αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και άνεση στα ταξίδια, δεν είναι το RAV-4.

                            Κι ομως! Επειδη ειχα RAV-4 μοντ. 04, ημουν πολυ ευχαριστημενος απο θεμα χωρων και ανεσης στο ταξιδι.

                            Το είχες και ουσιαστικά θες να το αγοράσεις πάλι;
                            Είχες μοντέλο 2004 αν πάρεις τώρα μεταχειρισμένο 2 ετών το ίδιο δε θα είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lifesparker last edited by

                              Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                              εγω παντως αυτους που δηλωνουν οικογενειαρχες (δηλαδη κουβαλαω ενω οδηγω γυναικα + παιδι(α) ) και θελουν να τρεχουν με 150-160 χλμ/ωρα, καλυτερα θα τους συνιστουσα να χωρισουν και αρχισουν τα πατιλικια σαν 20χρονα γιατι αυτο θελουν και ετσι μπορουν με την ανεση τους να τρακαρουν με 250 χλμ/ωρα γιατι τοσο θελουν στην πραγματικοτητα να τρεχουν ΧΩΡΙΣ να λιντσαρουν ΟΛΗ την οικογενεια.

                              ΝΤΡΟΠΗ που ξεκινησες αυτο το τοπικ με τα τουρμπο και την τετρακινηση, ενω μιλας για οικογενεια.
                              ρωτησες την γυναικα σου και το παιδι σου εαν θελουν 160 χλμ και τετρακινηση να επιβαρυνει τον προυπολογισμο σου;

                              αγορασε ενα απλο ευρυχωρο και ανετο και για τους πισω αυτοκινητο με πορτμπαγκαζ, κατα προτιμηση ντιζελ και ασε αυτα, τωρα υποτιθεται οτι μεγαλωσες.

                              Aυτη την αποψη εχεις για την τετρακινηση ??Οτι επιβαρυνει την καταναλωση??Ειδικα στην Ελλαδα...
                              Που να πας και στη Γερμανια να δεις πολυτεκνες οικογενειες να πηγαινουν με 220 με κανενα 'φτιαγμενο' espace dci (εχει και turbo
                              Ω!! τι ντροπη...),την εκδοση sport βεβαια.Ειχα δει ενα, το οδηγουσε ο Λεμπ...

                              ο |Γερμανος δεν θα ετρεχε με 220 σε δρομο με οριο 120-130 χλμ.θα το εκανε εκει που επιτρεπεται και παλι οχι συνεχεια.
                              αποψη μου για την τετρακινηση , δεκτη καθε αμφιβολια.
                              το γενικο συμπερασμα ομως ετσι και αλλιως δεν ειναι για ασφαλεια, ειναι για την μαγκια να εχει καποιος τετρακινηση.
                              λες και θα καβαλεισει τα βουνα.
                              εδω στο κεντρο της αθηνας με audi q7 πανε, λες και χρειαζεται να περασουν πανω απο τον λυκαβητο.
                              Θελουμε να μιλαμε για ασφαλεια και την ιδια στιγμη εχουμε το θρασσος να λεμε τι ωραια που παει με 200 το αυτοκινητακι μου.
                              Δηλαδη μπορει καποιος να ειναι τοσο ανιδεος το να δηλωνει παραβατης οριου ταχυτας, να παραδεχεται και πιθανον οτι π.χ. 'εγω ποτε δεν φοραω ζωνη,με σφιγγει και τετοια χαζα' αλλα να εχει αποψη για την ασφαλεια των αυτοκινητων-παθητικη,ενεργητικη- και κατασταση των ελαστικων, ποιοτητα οδοστρωματος και τετοια λογια του αερα...
                              τελος παντων, προβλημα του (και πιθανον οσων βρεθουν εκεινη την ωρα στον δρομο)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                lifesparker εγραψε:

                                το γενικο συμπερασμα ομως ετσι και αλλιως δεν ειναι για ασφαλεια, ειναι για την μαγκια να εχει καποιος τετρακινηση.
                                λες και θα καβαλεισει τα βουνα.

                                Οριστε??Πως το βγαζεις αυτο το γενικο συμπερασμα?Στηριζεται καπου ή ετσι απλα το λες?

                                Ειδικα σε αυτο το forum μαλλον το γενικο συμπερασμα ειναι ακριβως το αντιθετο απο αυτο που λες.
                                Το Α4 δεν εχει τετρακινηση για να ανεβαινει στα βουνα ,αν δεν το εχεις καταλαβει...

                                lifesparker εγραψε:

                                να παραδεχεται και πιθανον οτι π.χ. 'εγω ποτε δεν φοραω ζωνη,με σφιγγει και τετοια χαζα' αλλα να εχει αποψη για την ασφαλεια των αυτοκινητων-παθητικη,ενεργητικη- και κατασταση των ελαστικων, ποιοτητα οδοστρωματος και τετοια λογια του αερα...

                                Ακουσες κανεναν να λεει οτι δε φοραει ζωνη επειδη τον σφιγγει????Μηπως μπαινεις και σε αλλα forum και τα μπερδεψες?
                                Δογματισμοι και αφορισμοι δε νομιζω οτι ειναι και οτι πιο εποικοδομητικο σε μια συζητηση,ποσο μαλλον να λες ντροπη σε εναν ανθρωπο που απλα ζητησε τη γνωμη μας ,χωρις να ρωταει και κατι παραλογο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lifesparker last edited by

                                  Ο χρήστης Troll έγραψε:
                                  Το Audi A4 1.8 TQ και το Toyota Rav4. Μιλαμε για μεταχειρισμενα 1-2 ετων.

                                  Ο λογος που κατεληξα σ'αυτα τα δυο μοντελα ειναι η μονιμη τετρακινηση, . Με ενδιαφερει ομως να μπορω να κανω ενα ταξιδι με μια μ.ω.τ 150-160 χλμ.

                                  καταλαβαινεις για τι πραγμα γραφει ή οχι;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nasos-abt last edited by

                                    Ακουσες κανεναν να λεει οτι δε φοραει ζωνη επειδη τον σφιγγει????Μηπως μπαινεις και σε αλλα forum και τα μπερδεψες?
                                    Δογματισμοι και αφορισμοι δε νομιζω οτι ειναι και οτι πιο εποικοδομητικο σε μια συζητηση,ποσο μαλλον να λες ντροπη σε εναν ανθρωπο που απλα ζητησε τη γνωμη μας ,χωρις να ρωταει και κατι παραλογο...


                                    συμφωνω και επαυξανω στην καθε σου λεξη!
                                    το τετρακινητο οχημα επαναλαμβανω ειναι ενα και ενα για τα ολισθηρα εδαφη και δη για την ελληνικη
                                    απο εκει και περα το πως την χρησιμοποιει ο καθενας ειναι δικο του θεμα!
                                    οπως και να το κανουμε ομως ειναι πολυ πιο ασφαλης απο τα αλλα ειση κινησεων.
                                    οσον αφορα στα βουνα,μηπως μπερδεψες λιγο τα εκτος δρομου με τα εντος?αν τυχει βεβαια και ενα τετρακινητο εντος δρομου θα περασει και την ψιλολασπη και θα μπει σε ενα μονοπατι βατο με χωμα κτλ!δεν ειπαμε οτι θα παει για trial!!για εκει υπαρχουν αλλα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης lifesparker έγραψε:

                                      Το Audi A4 1.8 TQ και το Toyota Rav4. Μιλαμε για μεταχειρισμενα 1-2 ετων.

                                      Ο λογος που κατεληξα σ'αυτα τα δυο μοντελα ειναι η μονιμη τετρακινηση, . Με ενδιαφερει ομως να μπορω να κανω ενα ταξιδι με μια μ.ω.τ 150-160 χλμ.

                                      καταλαβαινεις για τι πραγμα γραφει ή οχι;;;

                                      Εσύ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nasos-abt last edited by

                                        αυτο που μπορω να καταλαβω που εννοει ο φιλος ειναι οτι 150 χλμ θελει να πιανει σε καποιες ευθειες ανετα και ξεκουραστα χωρις να αισθανεται αεροδυναμικους θορυβους και να βγαινει ατσαλακωτος!150 χλμ για τεραστιες ευθειες ειναι οκ τελως παντων και παλι με πολυ προσοχη!για Πατρων ουτε λογος!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lifesparker last edited by

                                          σιγουρα.
                                          κουταξτε εγω νομιζω το εξης.
                                          δεν υπαρχει λογος να τρεχεις με 150-160 χλμ για να μπορεις ευκολα να προσπερασεις, διοτι στον αυτοκινητοδρομο αλλαζεις λωριδα, δεν προσπερνας με την αυστηρη εννοια της λεξης.
                                          περαν τουτου στον μαλιακο π.χ. δεν υπαρχει περιπτωση να χρειαστουν τα 150 για προσπεραση γιατι ειναι αδυνατον.
                                          τωρα μπορει να ακουγομαι αυστηρος και απλα να εχω εξαπολησει επιθεση σε ενα ατομο που δεν το γνωριζω,και αυτο να μην ακουγεται σωστο,αλλα εκ πρωτης συμπεραινω οτι υπαρχει το εγωιστικο στοιχειο το οποιο κυριαρχει ως προς την επιλογη αυτοκινητου και οχι το συμφερον της οικογενειας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Δεν μπορώ να είμαι μέσα στο μυαλό του κάθε ένα για να ξέρω για ποιο λόγο θέλει ότι θέλει αλλά μπορώ να ξέρω γιατί θα το ήθελα αν μπορούσα να το έχω εγώ.
                                            Δυνατό αμάξι για ενεργητική ασφάλεια ιδίως κατά τις προσπεράσεις. Μεγάλη επιτάχυνση για να μην μένω πολλά δεύτερα στο αντίθετο ρεύμα κατά την προσπέραση, ιδίως σε ανηφόρα και όταν έχω την οικογένεια με όλα τα ζητούμενα για μετακίνηση της ή εκδρομή!
                                            Τετρακίνηση για επίσης αυξημένη ενεργητική ασφάλεια μια και ανεβάζει κατακόρυφα τα περιθώρια ασφάλειας σε γλιστερό δρόμο (νερό, χιόνι, πάγος κλπ) αλλά και στις στροφές δίνοντας μου περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης στην αρένα των Ελληνικών δρόμων.
                                            Βέβαια οι προτεραιότητες του καθένα μας μπορεί να είναι διαφορετικές. Μπορεί κάποιος να προτιμά την ηλιοροφή παρά ένα ποιο δυνατό κινητήρα, τις ζάντες ελαφρού κράματος αντί ένα ποιο εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης κλπ. Τι να κάνουμε επί ορέξεως κολοκυθόπιτα!!!

                                            Και τέλος νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ γιατί πολλές φορές μόνος μου στο αμάξι έχω ταξιδέψει με τις εξωπραγματικές ταχύτητες των 150 - 160χλμ για να μην πω με περισσότερα!!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr