-
kalhspera!
πρωτο μου post εδω παιδια
θελω να κανω καμμια βελτιωσουλα κ δεν ξερω απο που να αρχισω
το βασικο προβλημα που εχω εντοπισει ειναι η αναρτηση αλλα θα ασχοληθω με αυτο αργοτερα
προς το παρον σκεφτομαι να βελτιωσω λιγο τον κινητηρα
για αρχη αρχη ενα φιλτρακι K&N θα κανει δουλεια????
ευχαριστω εκ των προτερων -
kalhspera!
πρωτο μου post εδω παιδια
θελω να κανω καμμια βελτιωσουλα κ δεν ξερω απο που να αρχισω
το βασικο προβλημα που εχω εντοπισει ειναι η αναρτηση αλλα θα ασχοληθω με αυτο αργοτερα
προς το παρον σκεφτομαι να βελτιωσω λιγο τον κινητηρα
για αρχη αρχη ενα φιλτρακι K&N θα κανει δουλεια????
ευχαριστω εκ των προτερων -
kalhspera!
πρωτο μου post εδω παιδια
θελω να κανω καμμια βελτιωσουλα κ δεν ξερω απο που να αρχισω
το βασικο προβλημα που εχω εντοπισει ειναι η αναρτηση αλλα θα ασχοληθω με αυτο αργοτερα
προς το παρον σκεφτομαι να βελτιωσω λιγο τον κινητηρα
για αρχη αρχη ενα φιλτρακι K&N θα κανει δουλεια????
ευχαριστω εκ των προτερων -
Θα σου πω απλα την γνωμη μου και αν θελεις σεβασου την. Αυτο ο κινητηρας ηδη στην εκδοση με τα 192 αλογα ειναι ηδη αρκετα 'πουσαρισμενος ' δεδομενου οτι ξεκιναει απο τα 143 αλογα. Προφανως θα εχει δει τις υλοποιησεις του Group VAG που φτανει σε 400+ αλογα αλλα μην τρελαινεσαι κιολας γιατι μιλεμ για κομπρεσσορ και οχι για turbo. Αν επιμενεις μαλλον περιμενεις επονυμες υλοποιησεις και τιποτε αλλο.Το καλυτερο νομιζω ειναι να δεις την αναρτηση γιατι ειναι μαλλον μαλακη και χρειαζεται αναβαθμιση. Παντως εαν θελεις να τρεχει και τοσο πολυ γιατι δεν πηρες περισσοτερο sport?
-
Βασικα ηθελα ενα αυτοκινητο γρηγορο κ συναμα 'καλο'
Ημουν μεταξυ αυτου που πηρα κ του S3, ομως το συγκεκριμενο το αλλαζουν....Η λυση Type R, Imprezza k Focus RS δεν ταιριαζε στον χαρακτηρα του αυτοκινητου που ηθελα.
Δεν μπορω να πω οτι δεν ειναι γρηγορο (φτανει ανετα τα 240!!!) αλλα δεν θα με χαλαγε κατι πιο γρηγορο. Υπαρχουν λυσεις που το ανεβαζουν στα 300 αλογα με αλλαγη κομπρεσορα(επωνυμες) αλλα το φοβαμαι.
Η αναρτηση τωρα καλο θα ηταν να αλλαχθει για να περιοριστουν οι κλισεις στις στροφες αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα 'κοπαναει' στις αθηναίκες λακουβες!!! Παντως σκεφτομαι κ το κιτακι της AMG ή Bilstein PSSS9.
Τελος το φιλτρο αερος μαλλον θα το βαλω ετσι για την πλακα κ οτι γινει...
Ευχαριστω για το ενδιαφερον...
-
AN KATALABA KALA EXEIS TO 1.8 ME TA 163HP. DEN XERW GIA POIES BELTIWSEIS MILAS POY DINOYN 300 KAI ALOGA ALLA AN YPARXOYN EINAI OI MONADIKES POY YPARXOYN. EXW PSAXNW EDW KAI KAIRO NA BELTIWSW TON 1.8 ME TA 163 KAI DEN BRISKW TIPOTE.
EXV KAI ENA TOPIC SXETIKA ME AYTO POY RWTW AN KAPOIOS XEREI THN DIAFORA TOY 1.8/163 THS CLK200K (NEAS) ME TON 1.8/192 HP POY EXEI H C 220 SPORTCOUPE ALLA KANEIS DEN XEREI NA MOY APANTHSEI. PISTEYW OTI AYTH EINAI H PIO KALH KAI ARKETH BELTIWSH POY MPOROYME NA KANOYME. OSON AFORA TIS ANARTHSEIS DOKIMASE NA BALEIS TA SPACERS THS H&R KAI UA DEIS SIGOYRA DIAFORA STO STHSIMO KAI SYMPERIFORA TOY AYTOKINHTOY. AN EXEIS KAMMIA PLHROFORIA PERASE THN STO FORUM -
Ο χρήστης vpdank έγραψε:
Η λυση Type R, Imprezza k Focus RS δεν ταιριαζε στον χαρακτηρα του αυτοκινητου που ηθελα.
Δεκτό και σεβαστό! Όμως ούτε οι μετατροπές, ούτε οι σκληρές αναρτήσεις, ταιριάζουν σε μία Merc!
-
Ο Carlsson προσφέρει ένα σετ τροχαλιών για τον κομπρέσσορα του μοντέλου με τα 163 άλογα και αναβαθμισμένη εξάτμιση, το οποίο έχει δοκιμασθεί και δουλεύει καλά. Βγάζει 204 άλογα. Παραπάνω μην το κυνηγάς όμως, γιατί ενδέχεται να επηρεασθεί η αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
-
Μπορεις σε παρακαλω να μου δωσεις την διευθυνση γιατι στον Carlsson που βρηκα εγω δεν υπαρχει ο μικρος κινητηρας
-
Κατ' αρχας προς αποφυγη παρεξηγησεων οταν λεω πως :
'Η λυση Type R, Imprezza k Focus RS δεν ταιριαζε στον χαρακτηρα του αυτοκινητου που ηθελα. '
δεν θελω να μειωσω την απιστευτη κατα την γνωμη μου οδηγικη συμπεριφορα των παραπανω αυτοκινητων ουτε να 'υψωσω' τις οδηγικες μου ικανοτητες. Απλα ηθελα κατι πιο 'πολιτισμενο' οχι τοσο απολυτο κ racing.
Δευτερον, η 230 που εχω ειναι 1.8 192ΗΡ κ οχι 1.8 163 ΗΡ(200)
Τριτον, οταν αναφερομαι σε βελτιωση αναρτησεων δεν εννοω τις απολυτες
racing αναρτησεις απλα κατι ελαφρως πιο σκληρο απο τις εργοστασιακες που εχω ωστε να περιορισω λιγο τις κλισεις στις κλειστες στροφες που 'υποφερει' η πισωκινηση.Κατοπιν ηθελα να ρωτησω τον pakka εαν εχει βαλει τις αναρτησεις SPACERS της H&R που αναφερει; Εαν ναι, ποσο σου κοστισαν; Εαν μενεις Αθηνα ειναι ευκολο να συναντηθουμε καπου για να παμε μια βολτα να δω την διαφορα;
Τελος εχω κ εγω την απορια στο που βρισκονται οι διαφορες της 230Κ SportCoupe με τα 192ΗΡ που εχω απο την 200Κ SportCoupe με τα 163ΗΡ. Αυτο που ξερω ειναι οτι το δικο μου εχει 2καταλυτες. Ενα προ―καταλυτη αμεσως μετα την εξαγωγη απο τον κινητηρα κ εναν κανονικο λιγο πιο μετα.
Παρατηρησα επισης μελετωντας τα τεχνικα χαρακτηριστικα της 230 κ της 200 κ ειδα πως η 230 ειναι κατα 60κιλα περιπου ελαφρυτερη απο την 200! Τι εχουν αφαιρεσει αραγε;;;;;;;;;;;;;;;;;ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον...
-
Φιλε μου ευχαριστως να βρεθουμε οταν επισκευτω την Ελλαδα τον Σεπτεμβριο γιατι τωρα βρισκομαι στην Ιταλια. Τα spacers που ανεφερα δεν ειναι αναρτησεις αλλα αποστατες τροχων. Αν διαβασεις το topic που εχω θα καταλαβεις πως δουλευουν. Ειναι μια πρωτη μικρη βελτιωση στο τομεα του κρατηματος του αυτοκινητου. Φαινεται οτι εχουμε τις ιδιες ανησυχιες και πιστευω οτι ουτε και εσυ εισαι ευχαριστημενος με την συμπεριφορα του Mercedes. Ακομα δεν εχω μαθει την διαφορα του 200 με τον 230 και οπως φαινεται κανεις δεν ξερει να μας πει με λεπτομερεια. Οσων αφορα τις τροχαλιες που αναφερουν, οπως ειπα και στο δικο μου topic ειναι μονο για μεγαλους κινητηρες. Λοιπον αν εξακολουθεις να ενδιαφερεσαι η προταση ειναι η εξης: Υπαρχει μια εταιρεια εδω CASTELI ITALTECH που με παραγγελια κανει τους 163>195 και τους 192>234 και τιμη γυρω στα 800 ευρω.Το θεμα ειναι οτι θελει τουλαχιστον 10 κινητηρες για να προχωρησει στο remapping. Ενοητε με εγγυησεις . Αν εχεις αλλους ενδιαφερομενους στην Ελλαδα πεσ μου και θα το κανονησω.
Περιμεω νεα σου -
Καλη προταση μου ακουγεται για 234ΗΡ μονο με remapping. Μετα να δουμε που θα παει η καταναλωση ομως!!! Εγω το εχω κ σε αυτοματο!
Πες οτι βρισκουμε 10+ κινητηρες. Πως θα γινει η διαδικασια? Πρεπει να ερθουν τα αμαξια Ιταλια? Ο εγκεφαλος μονο? Ποιος αναλαμβανει να βγαλει τον εγκεφαλο απο εδω?Αυτα τα spacers μπορω να τα βρω καπου στην Ελλαδα?
Να ρωτησω καπου στην AMG π.χ.?
Το κοστος δεν μου ειπες?Δεν μπορω να πω οτι δεν ειμαι ευχαριστημενος. Οταν αγορασεις Mercedes γνωριζεις οτι δεν αγοραζεις sports car ακομη κ εαν αυτο λεγεται sportscoupe! Σε ανοιχτες καμπες δηλαδη το αμαξι πηγαινει σαν τρενο χωρις καν να ενεργοποιειται το ESP αλλα παιρνει ομως κλισεις που σε τρομαζουν...
Θα περιμενω να συναντηθουμε οταν ερθεις Ελλαδα. Θα τα λεμε μεσα απο το Forum.
Βye..
-
μια αλλη ερωτηση: Τι ζαντες φοραει το αμαξι?
εγω εχω 205-55-16 κ ισως στο μελλον βαλω τις 17'
θα δω λες διαφορα? -
Ο χρήστης pakka έγραψε:
\OSON AFORA TIS ANARTHSEIS DOKIMASE NA BALEIS TA SPACERS THS H&R KAI UA DEIS SIGOYRA DIAFORA STO STHSIMO KAI SYMPERIFORA TOY AYTOKINHTOY.Paidia mhn pate trexontas na balete spacers kai genika H&R Spacers.
Den einai HUBCENTRIC. Opote kuntineuete na xalasete me poli eukolia Wheel Bearing. Deuteron 8a exeis kapia f8ora sto esoteriko meros tou lastixou. Kai triton afou den einai Hubcentric 8a kanh arketo 8oribo esto kai h zanta einai 1 xiliosto off pou leme.
Epishs to instalation den einai kai eukolo. Entaksi eukolo einai alla gia ton asxeto den einai eukolo. preh na bgh h dagkana kai diskoplaka. Wheel Bearing gia na balete ta kainourgia kai makritera studs. An pate ekso na sas ta baloun se mhxaniko 8a sas piasoun to kolo pou leme.
150 agora + 150 Install den aksizh to kopo kai mono mpelades 8a exeis gia 5mm h 10mm metakinish pros ta ekso ths zantas.
-
thanx gia thn plhroforhsh...
-
γεια χαρα ,
ειναι το πρωτο μου post sto forum.
ειμαι και εγω κατοχος μιας καινουργιας c200k sports coupe.
Eιχα μπει και εγω στο tτριπακι των βελτιωσεων ,αλλα για την ωρα το αφηνω.Στο μελλον θα ηθελα να κανω ακτι αλλα αφου λυξη η εγγυηση.
Εξαλου ειναι αχημο να παιζεις με την εγγυηση.
Αν καοποιος ξερει επωνυμες λυσεις (brabus,carlsson etc) ας τις πει εδω.
Το θεμα ειναι ποιος θα τις περασει εδω στο ELLADA και τι αξιοπιστια εχει?
Στη Γερμανια και στο Βελγιο με τα kit τις brabus δεν σταματαει η εγγυηση του εργοστασιου,εδω οχι.
Παντως ακομα και με την εκδοση με 163 το αυτοκινητο ειναι αρκετα δυνατο
και ταξιδευει ,το τονιζω δεν τα παινει απλως ,με ταχυτητες 230+ χωρις θορυβους απο κινητηρες κλπ,κραδασμους απο αναρτησεις κλπ.
Προσφατα ,μιας και ειναι καινουργιο ακομα,πηγα ενα ταξιδι στη Βορεια Ευβοια.Εκει καταλαβα οτι ακομα και σε δρομους με αρκετες στροφες εχει αρκετα sport αισθηση.
Ειναι αρκετα πιο sport σε αισθηση αλλα και επιταχυνση απο την CLK που εχω με το διλιτρο 192hp μοτερ.ΚΑι δεν ειναι η διαφορα βαρους διοτι ειναι μονο 100 kg .Αυτο που θελω να πω ειναι για τα spacers,αν διαβασετε το manual σε καποια σημεια που λεει παρατηρησεις λεει ειδικα να μην τα τοποθετησετε ποτε ,
διοτι αλλαζει επικινδυνα η οδικη συμπεριφορα,ειδικα στα προσφατα μοντελα με την αναρτηση direct ( Sachs h-11 grand sport specialy tuned for coupe) -
Σε παλαιότερο τεστ του DRIVE ( http://www.drive.gr/issuegtp.jsp?isid=46 ) είχα δεί τρομερή ποιότητα δουλειάς και πραγματικές ιπποδυνάμεις με εγγύηση.
Να σημειωθεί ότι και τα αναβαθμισμένα φρένα είναι από μεγαλύτερες ΜΒ με κωδικό Μercedes.
Eχει τα πάντα , από αναρτήσεις - φρένα , κινητήρες μέχρι και ταχύμετρα !!
Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα .... δεν θυμάμαι όμως ποιός είναι. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
www.mkb-power.deΣε παλαιότερο τεστ του DRIVE ( http://www.drive.gr/issuegtp.jsp?isid=46 ) είχα δεί τρομερή ποιότητα δουλειάς και πραγματικές ιπποδυνάμεις με εγγύηση.
Να σημειωθεί ότι και τα αναβαθμισμένα φρένα είναι από μεγαλύτερες ΜΒ με κωδικό Μercedes.
Eχει τα πάντα , από αναρτήσεις - φρένα , κινητήρες μέχρι και ταχύμετρα !!
Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα .... δεν θυμάμαι όμως ποιός είναι.Για μένα ο πλέον αξιόπιστος βελτιωτής ΜΒ και είναι πατριωτάκι
Α και με τις ευλογίες της μαμάς Mercedes -
ονοματα απο αξιοπιστους dealers στην Αθηνα ξερει κανεις?
Βρισκω μονο στην Θεσσαλονικη.
Mercedes C 230 Kompressor SportCoupe - Βελτιωση???