...
ρε σεις, παλιότερα, ξοδεύαν τόσα λεφτά στο 'design' ? μιλάω για το πρώτο delta , τη stratos, τη countach , τέτοια αμάξια.
σε ένα μικρό παιδί σήμερα, αν του δώσεις μινιατούρες (1:18 ) ποιό θα του φανεί εντυπωσιακότερο; το smart, η enzo, η murcielago ή η countach?
κάθε πέρυσι και καλύτερα.
από τα σύγχρονα αυτοκίνητα το c4 coupe είναι να την βγάλεις και να την παίζεις... και γιατί, περικαλώ; γιατί είναι στο ίδιο στυλ με το παλιό c4. σημείωση την citroen, αν και σπουδαία εταιρία, δεν την προτιμώ. (ηλεκτρουδραυλικές;;; γιατί;;; αν είναι να βάλουν κάτι γουστόζικο, γιατί δεν βάζουν μπρος κ πίσω διπλά ψαλίδια ;;; ) (εδώ που τα λέμε είμαι και λιγάκι αντιριζοσπαστικός. η bmw είναι κολλημένοι με ΟΛΗ τη σημασία της λέξης... οποιοδήποτε αμάξι κουβαλάει τη στάμπα bmw είναι ΜΠΡΟΣΤΟΜΗΧΑΝΟ ΠΙΣΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΓΟΝΑΤΑ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ._ 'αυτό ξέρουμε, αυτό κάνουμε')
αυτοί που τους αρέσει η οδήγηση (όχι το 'αυτοκίνητο') αρκούνται σε απλούστερες κατασκεύες. ό,τι σκατά τεχνολογία και να βάλεις, από τη στιγμή που οι άνθωποι δεν ενδιαφέρονται για την οδήγηση και το κάνουν αγγαρεία, θα στουκάρουν ο ένας τον άλλον και θα σκοτώνονται. Δεν είναι θέμα ούτε παιδείας, ούτε ικανότητας ούτε φύλλου. Πίπες λαδορίγανη. Ο άλλος ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ. και ούτε έχει την απαιτούμενη ταπεινότητα για να δεχθεί τη γνώση, όταν αυτή του παρουσιάζεται ('άντε !#$%@% παλιό@#%@!% που θα μου πεις 'έχω στοπ!!!'' / 'κωλάμαξο δεν έχει abs και γι'αυτό τράκαρα')
έχει χαθεί το ενδιαφέρον για την οδήσηση
είχα ρωτήσει εξ'άλλου τον temper , τί καινούριο έχει εμφανιστεί οδηγικά τα τελευταία χρόνια... μου μίλησε για τα οδηγικά βοηθήματα στυλ tcs ... δυστυχώς δεν είχα χρόνο εκείνη τη στιγμή για να του πω ότι αν ήξερε 5 πράματα από υπολογιστές θα του φαινόταν γελοίο να επεμβαίνει το κομπιούτερ στην οδήγηση. μωρέ και τέλεια να το κάνει να πηγαίνει το αμάξι και συ μόνο κουμπάκια LEFT-RIGHT να πατάς, δεν βελτίωσε την οδήγηση στο ελάχιστο αυτό το πράμα! την έκανε ακόμα πιό απόμακρη... τι να το κάνω γω το impreza ή το evo που πατάει gallardo (murcielago?) χαλαρά αν δεν χρειάζεται προσπάθεια για να το κάνεις; πιό πολύ πλάκα έχει το caterham και πιό πολύ απολαυστικό είναι ένα αδύναμο αυτοκίνητο σε βουνίσια διαδρομή γιατί απαιτεί από σένα πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του για να πας σβέλτα! πόρσε στην πίστα; ... που είναι το ενδιαφέρον σε αυτό; για να νομίζω ότι είμαι σε αγώνα και ότι τρέχω γκααααν γκααααν πάω με 200 γουστάρω; μετά θα γυρίσω στο swift για να πάω στο χωριό όμως και αν δεν μπορώ να χαρώ τη βουνίσια διαδρομή με το αμάξι καλύτερα να είχα πάρει λεωφορείο.
εστιάζουμε πολύ περισσότερο στις λαμαρίνες και νομίζω ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο σφάλμα σήμερα.
έχουμε πολύ καλύτερα (το αφήνω 'φλου' το 'καλύτερα') αυτοκίνητα μα εξελίσουμε τις οδηγικές μας ικανότητες λιγότερο από παλιά
και δεν είμαι καν παλιός οδηγός...