-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Φυσικά και χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση. Αλλοιώς...http://www.efpolis.gr/_database/docuplo ... e-9391.pdf
είναι νόμιμο -πλέον- το κράτος να χρηματοδοτήσει ΟΑ; ΔΕΗ; φυσικά και όχι, αθέμιτος ανταγωνισμός. Ότι ισχύει για όλες τις εταιρείες, ισχύει ΦΥΣΙΚΑ και για τις ΑΕ που εμπορεύονται αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Φυσικά και χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση. Αλλοιώς...
http://www.efpolis.gr/_database/docuplo ... e-9391.pdf
είναι νόμιμο -πλέον- το κράτος να χρηματοδοτήσει ΟΑ; ΔΕΗ; φυσικά και όχι, αθέμιτος ανταγωνισμός. Ότι ισχύει για όλες τις εταιρείες, ισχύει ΦΥΣΙΚΑ και για τις ΑΕ που εμπορεύονται αυτοκίνητα
Και τι σχέση έχει αυτό με αυτό που σου είπα, ότι οι δυο εταιρείες είναι των ιδίων συμφεροντων!! Σου είπα εγω για νόμιμο ή παράνομο?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
- Aπό ότι κατάλαβα δουλεύουν πολύ με τους κανόνες και την λεπτομέρεια. Δηλ. πριν κάνουν οτιδήποτε συμβουλεύονται πίνακες υλικών, κωδικούς, documentation κλπ... Εκεί κατάλαβα ότι η εκπαίδευση που περνάνε είναι ουσιαστική και όχι επιφανειακή.*
Δε νομίζω ότι έχει να κάνει με κανόνες και ουσιαστική εκπαίδευση, αλλά με τυπολατρία. Και εξηγώ:
Καλοκαίρι 2005 ανεβαίνω Γερμανία οδικώς. Φρανκφούρτη. Κυριακή έφευγα από εκεί, Δευτέρα έπρεπε να είμαι Ανκόνα. Παρασκευή βράδυ μου κάνει νερά το δυναμό. Λέω να το φτιάξω, αφού είχα και ταξίδι μπροστά μου, αν και ίσως να με κράταγε. Με πολλή τύχη βρίσκω Σάββατο πρωί εξουσιοδοτημένο Πεζώ-Σιτροέν. Ανοίγουν μοτέρ (edit-καπώ ) και ψάχνουν μισή ώρα να βρουν τον κωδικό του δυναμό (ηταν βρώμικο και δεν φαινόταν)
'Ρε παιδιά, μην τρελαίνεστε, τον ίδιο με το 106 S16 φοράει.'
'Ναι ίσως, αλλά δεν έχει τον ίδιο κωδικό και δεν ξέρουμε αν μπορούμε να βρούμε ένα ίδιο τώρα'
Εγκεφαλικό εγώ...
'Ρε αμάν, ρε καλοί είστε, βάλτε μου έναν από S16 υπ' ευθύνη μου, έχω ταξίδι να κάνω', ανένδοτοι αυτοί... Το να αναφέρω βέβαια να μου το ανοίξουν και να μου φτιάξουν τα καρβουνάκια, ελλείψει ανταλλακτικού, ήταν σαν να τους είπα γκέι νεοναζί...
Με λίγα λόγια, λόγω υπερβολικής κωλοφαρδίας μου, βρέθηκε ανταλλακτικό στο παρατσάκ και γλίτωσα την εντατική και τα υπογλώσσια.
Θέλετε να μάθετε και το κόστος? 400 Ε παρακαλώ!!!
Συμπέρασμα: Για τέτοιες περιπτώσεις, αν θες ευελιξία, λίγη πονηριά, λίγο greek engineering (πατέντα δλδ) για να μπορέσεις να κάνεις τσακ-μπαμ τη δουλειά σου, χίλιες φορές το ελληνικό συνεργείο. Τουλάχιστον αν σου θωπεύσουν και εκεί τον πωπό τιμολογιακώς, θα το έχεις ευχαριστηθεί, καθώς δε θα έχει πάει η ψυχή σου στην Κούλουρη.
Αυτά... -
Τελικά παιδιά δεν είναι το ρουλεμάν!! Τώρα με ειδοποιήσαν και πάλι ότι ακόμα και με την αλλαγή των ρουλεμάν ο θόρυβος εξακολουθεί να υφίσταται. Αυτοί τώρα υποψιάζονται το σαζμάν, οπότε πάμε για λύσιμο σαζμάν, ευτυχώς εντός εγγύησης!! Ειλικρινά αν είχα μπροστά μου την Καρέντα και τους ανθρώπους της με το όνομα Audi και όλες τις παπαριές που πουλάνε το λιγότερο που θα έκανα θα ταν να τους ξε**σω. Ναι είμαι εξοφρενών μαζί τους!
-
Επέιδή έτυχε να διαβάσω τ συγκεκριμένο θέμα: Karenta θυγατρική της Kosmocar (όπως είπε ο Κουκ η μία εισάγει η άλλη πουλάει/συντηρεί) και οι 2 ανήκουν στον κο. Μανδύλα. Παζαρόπουλος αγοράστηκε πρόσφατα κατα το μεγαλύτερο μέρος του από την Καρεντα.
BMW Hellas πλέον θυγατρική της BMW AG. Σπανός, Κουλούρης και σια. απλοί αντιπρόσωποι της BMW. Στο Σπανό συμμετείχε και ο κος. Μανιατόπουλος όσο είχε την Intercar. Τώρα έφυγε και άνοιξε δικιά του αντιπροσωπεία στην Πειραιώς.
-
Για πες μας κι άλλα 'λαυράκια'
ρε τι μαθαίνει κανείς
Ο Παζαρόπουλος που 'χει 10 μάρκες σχεδόν κι αγοράζει κι άλλες, αγοράστηκε;
-
Ξέρεις να είναι αλλοιώς?
Αν ναι, πές το μας να μας ανοίξεις τα μάτια! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ξέρεις να είναι αλλοιώς?
Αν ναι, πές το μας να μας ανοίξεις τα μάτια!Τα ξέρετε καλύτερα, δεν χρειάζεται. Άσχετος κι εγκάθετος είμαι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για πες μας κι άλλα 'λαυράκια'ρε τι μαθαίνει κανείς
Ο Παζαρόπουλος που 'χει 10 μάρκες σχεδόν κι αγοράζει κι άλλες, αγοράστηκε;
Ο Παζαρόπουλος δεν αγόρασε πρόσφατα την Ford ''Bασιληας'' ;
''Ο όμιλος εταιρειών Παζαρόπουλος εξαγόρασε την εταιρία Ford Βασηλιάς, και έτσι πρόσθεσε και τη Ford στο χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων που διαθέτει η εταιρεία Παζαρόπουλος. Ετσι, μετά και την προσθήκη των Fiat, Lancia, Alfa, Seat, Skoda, η Ford έρχεται να πλασιώσει τα εμπορικά σήματα της VW & Audi, με τα οποία η εταιρεία έγινε ευρύτατα γνωστή. ''
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=439 -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Για πες μας κι άλλα 'λαυράκια'
ρε τι μαθαίνει κανείς
Ο Παζαρόπουλος που 'χει 10 μάρκες σχεδόν κι αγοράζει κι άλλες, αγοράστηκε;
Ο Παζαρόπουλος δεν αγόρασε πρόσφατα την Ford ''Bασιληας'' ;
''Ο όμιλος εταιρειών Παζαρόπουλος εξαγόρασε την εταιρία Ford Βασηλιάς, και έτσι πρόσθεσε και τη Ford στο χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων που διαθέτει η εταιρεία Παζαρόπουλος. Ετσι, μετά και την προσθήκη των Fiat, Lancia, Alfa, Seat, Skoda, η Ford έρχεται να πλασιώσει τα εμπορικά σήματα της VW & Audi, με τα οποία η εταιρεία έγινε ευρύτατα γνωστή. ''
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=439Αυτό λέω -οκ δεν είναι 10 είναι 8- αλλά κάποιοι ξέρουν καλύτερα
-
OK, αλλα αυτο ποσο αναιρει αυτα που μας γραφει ο φιλος;
Τελικα η ΚΑΡΕΝΤΑ ειναι ή δεν ειναι θυγατρικη ή 'θυγατρικη' της ΚΟΣΜΟΚΑΡ; (περι αυτων ο λογος) -
To BER το διάβασες(τε);
-
Με ερωτηση απαντας στην ερωτηση;
Το διαβασα, αλλα δεν απανταει στην απορια μου. Αλλο τι επιτρεπεται και τι οχι κι αλλο τι συμβαινει. Το επαναδιατυπωνω, λοιπον. Αν δεν ειναι ιδιων συμφεροντων η Κοσμοκαρ και η Καρεντα, μηπως ειναι ιδιων 'συμφεροντων';
Αν το ξερεις στα σιγουρα και μου πεις οχι, θα το δεχτω, ειλικρινα
Μη με παραπεμψεις παλι στο BER, θα ειμαι καλο παιδι για μερες - το υποσχομαι -
H Karenta είναι θυγατρική της Kosmocar (επιβεβαιωμένο από φίλο που δούλευε στην Karenta).
Για τον Παζαρόπουλο έτσι ξέρω...αλλα φυσικά η Καρεντα δεν το διαφημίζει, έχει απλώς αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών, αλλά ο Παζαρόπουλος έχει μείνει ως ανεξάρτητως dealer.
Περισσότερα από κοντά κάποια στιγμή, γιατί δεν μπορώ να τα γράψω όλα δημόσια.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Μη με παραπεμψεις παλι στο BER, θα ειμαι καλο παιδι για μερες - το υποσχομαι
-
Από το 2003 και μετά ΔΕΝ είναι ακριβώς λόγω του BER.-
Διαφορετικό αντικείμενο (χονδρική η μία, κάθετη μονάδα η άλλη), διαφορετικό ΔΣ, διαφορετικό ΑΦΜ κλπ
Επίσης βάσει του BER όλοι οι αντιπρόσωποι -λιανική/κάθετες μονάδες- αντιμετωπίζονται με ΙΔΙΟΥΣ όρους από τους εισαγωγείς. Αγοράζουν σε ΙΔΙΕΣ τιμές τα προϊόντα, ανεξαρτήτως μεγέθους. Ένα ανταλλακτικό κοστίζει 100 ευρώ για όλους, ασχέτως αν ο ένας κάνει 5 εκ. ευρώ τζίρο κι ο άλλος 50.000. Το ίδιο και τ' αυτοκίνητα. Είτε 500 το χρόνο πουλάει ο ένας είτε 10 σε ΙΔΙΑ τιμή θα το αγοράσει.
Σε τυχόν 'παρατράγουδα' επεμβαίνει -κι έχει επέμβει με σεβαστά πρόστιμα σε εισαγωγείς που δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή νομίζουν ότι ζουν ακόμα στην εποχή του 60 και του μονοπωλίου- η επιτροπή ανταγωνισμού και σκίζει -όπως πάει να κάνει με τα καρτέλ και τις εναρμονισμένες πρακτικές
Από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει
-
Αρα απο το 2003 το χωρισανε το ζευγαρακι!
Μηπως ξερουμε και ποιος την αγορασε απ' αυτον τον Μανδυλα; -
Που το άκουσες αυτό για τον Παζαρόπουλο?
-
Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
Τελικά παιδιά δεν είναι το ρουλεμάν!! Τώρα με ειδοποιήσαν και πάλι ότι ακόμα και με την αλλαγή των ρουλεμάν ο θόρυβος εξακολουθεί να υφίσταται. Αυτοί τώρα υποψιάζονται το σαζμάν, οπότε πάμε για λύσιμο σαζμάν, ευτυχώς εντός εγγύησης!! Ειλικρινά αν είχα μπροστά μου την Καρέντα και τους ανθρώπους της με το όνομα Audi και όλες τις παπαριές που πουλάνε το λιγότερο που θα έκανα θα ταν να τους ξε**σω. Ναι είμαι εξοφρενών μαζί τους!Φίλε μου, τώρα γίνεσαι πολύ άδικος. Να ξέρεις οτι τέτοιου είδους προβλήματα είναι πολύ δύσκολο να διαγνωσθούν και να επιλυθούν, πόσο μάλιστα όταν ο θόρυβος που λες εμφανίζεται εν κινήσει, αρα δέν μπορουν να το δούν όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σηκωμένο.
Αν κάποιος φταίει είναι αυτός με το βυτίο που σε τράκαρε και όχι το συνεργείο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για πες μας κι άλλα 'λαυράκια'ρε τι μαθαίνει κανείς
Ο Παζαρόπουλος που 'χει 10 μάρκες σχεδόν κι αγοράζει κι άλλες, αγοράστηκε;
Ε όχι και Αγοράζει.....πολύ περίεργη λέξη το αγοράζει μάρκες....να μου πεις μαγαζιά ναι. Τον Βασιληά που αγόρασε, δεν πουλούσε μια και ας ήταν σε καλό σημείο γεωγραφικά.....σε σύγκριση με άλλα μαγαζιά ford υπάρχουν άλλα 4 σε απόσταση 10 λεπτών (χωρίς κίνηση ) σε όποια απο τις 4 κατευθύνσεις διαλέξεις, και αν δεν έχει ήδη ανοίξει ανοίξει και 5ο!
Ψωνησε απο σβέρκο με την Ford.
Επίσης βάσει του BER όλοι οι αντιπρόσωποι -λιανική/κάθετες μονάδες- αντιμετωπίζονται με ΙΔΙΟΥΣ όρους από τους εισαγωγείς. Αγοράζουν σε ΙΔΙΕΣ τιμές τα προϊόντα, ανεξαρτήτως μεγέθους. Ένα ανταλλακτικό κοστίζει 100 ευρώ για όλους, ασχέτως αν ο ένας κάνει 5 εκ. ευρώ τζίρο κι ο άλλος 50.000. Το ίδιο και τ' αυτοκίνητα. Είτε 500 το χρόνο πουλάει ο ένας είτε 10 σε ΙΔΙΑ τιμή θα το αγοράσει.
Αυτό δεν βλέπω που βοηθάει για τα ανταλλακτικά μιλάω.
Για τα αμάξια λογικό να αγοράζουν όλοι στην ίδια τιμή και να πουλάνε στην ίδια τιμή, απο την οποία διαφορά βγαίνει το μικτό κέρδος, παίζουν και άλλα όμως, έτσι δεν είναι? Εκτός απο το ποσοστό επίτευξης του στόχου, δεν παίζουν και άλλα πράγματα που μπορούν στο τέλος του χρόνου να δώσουν ή να μειώσουν εως ένα ποσοστό κάποιο ποσό που θα λάβει η κάθε εταιρία ως 'επιβράβευση'?
Καρεντα after-sales service...για τα μπάζα!!