-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Δεν θυμάμαι ποιός έχει το πιο παλιό!(Πάντως δεν είμαι εγώ)
Ας κάνω εγώ μια δοκιμή για το πιο παλιό...
Λοιπόν εχουμε και λέμε:
FORD CONSUL MK I '54 -
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Δεν θυμάμαι ποιός έχει το πιο παλιό!
(Πάντως δεν είμαι εγώ)
Ας κάνω εγώ μια δοκιμή για το πιο παλιό...
Λοιπόν εχουμε και λέμε:
FORD CONSUL MK I '54Οκ νίκησες!
Κανείς με το πιο αργό ή να πάω να κάνω την φίεστα μου για το βραβείο μου?
-
Το δικό μου αυτοκίνητο ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα από το χρώμα του : ΑΣΗΜΙ (πρωτότυπο χρώμα, ε;)
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κανείς με το πιο αργό ή να πάω να κάνω την φίεστα μου για το βραβείο μου?Eγώ μάλλον...!!! Είχα στο παρελθόν το Peugeot 104-GL (950cc) του 1980 που 'επιτάχυνε καταιγιστικά' (!) 0-100km/h σε 19.5sec Υπήρχαν βέβαια τότε και πιό αργά, όπως το Fiat 126 (600cc)..., το οποίο μάλλον δεν έπιανε ποτέ 100... Α ναί, ίσως στο 'γκρεμό' σε 50sec...!!!
-
Το δικο μου (Opel Ascona 87) ξεχωριζει απο το σπασμενο δεξι μπροστινο φλας και απο το (ισως το μεγαλητερο του forum) πορτ παγκαζ!!!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Κανείς με το πιο αργό ή να πάω να κάνω την φίεστα μου για το βραβείο μου?
Eγώ μάλλον...!!! Είχα στο παρελθόν το Peugeot 104-GL (950cc) του 1980 που 'επιτάχυνε καταιγιστικά' (!) 0-100km/h σε 19.5sec Υπήρχαν βέβαια τότε και πιό αργά, όπως το Fiat 126 (600cc)..., το οποίο μάλλον δεν έπιανε ποτέ 100... Α ναί, ίσως στο 'γκρεμό' σε 50sec...!!!
Λυπάμαι χάσατε..
0-100 : 31,7 sec
-
Το δικο μου ξεχωριζει γιατι μπορει να μεταφερει 5 ατομα σε καθισμα των (με το ζορι) τριων... Για τα αλλα δυο φορτωνω ενα smart και τους βαζω μεσα!!!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κανείς με το πιο αργό ή να πάω να κάνω την φίεστα μου για το βραβείο μου?
Eγώ μάλλον...!!! Είχα στο παρελθόν το Peugeot 104-GL (950cc) του 1980 που 'επιτάχυνε καταιγιστικά' (!) 0-100km/h σε 19.5sec Υπήρχαν βέβαια τότε και πιό αργά, όπως το Fiat 126 (600cc)..., το οποίο μάλλον δεν έπιανε ποτέ 100... Α ναί, ίσως στο 'γκρεμό' σε 50sec...!!!
Λυπάμαι χάσατε..
0-100 : 31,7 sec
εμενα ομως εχει τον πιο αργο οδηγο
και ακομα ειναι ενα απο τα λιγα saxoralla που εχουν καταλυτη -
Το μικρό (Starlet) ξεχώριζε μέχρι που το πήγα στο πλυντήριο από τα 3+ κιλά λάσπη που είχε μόνιμα πάνω. Σύν άλλα 3 κιλά χώμα μέσα..... Ο Πακιστανός που ήταν στο πλυντήριο λίγο έλλειψε να παραιτηθεί.
Το μεγάλο (Octavia) από την πίσω ταπετσαρία της πόρτας που..λείπει αφού ήθελα να φτιάξω μόνος μου το ηλεκτρικό παράθυρο....ακόμα το φτιάχνω
-
Το δικο μου 106 ειναι μαλλον απο τα λιγα που ξεμειναν με το εργοστασιακο φιλτροκουτι.
ΕΠΙΣΗΣ (για να τη σπασω λιγο στους Saxaκηδες). Ξεχωριζει γιατι δεν ειναι... φωτοτυπια (ολες οι φωτοτυπιες ειναι ιδιες )
(Φιλικα, νακρια απο παρεξηγξσεις και κανοντας πλακα).
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Το δικο μου 106 ειναι μαλλον απο τα λιγα που ξεμειναν με το εργοστασιακο φιλτροκουτι.Να υποθέσω(εγώ ο περιέργος) πως έχουν αλλαχτεί άλλα πράγματα πάνω στο αυτ/το εκτός απο το φιλτροκούτι?
Το δικό μου 106 είναι μάλλον απ'τα λίγα που δεν έχει γίνει καμία επέμβαση μέσα-έξω(και απ'ότι βλέπω ούτε πρόκειται)
Α ξέχασα έχω βάλει ζάντες από το GTi
-
το σουϊφτάκι μου ξεχωρίζει στο ότι παράγεται από το 1989! Κλασσικά όμορφο και διαχρονικό Βέβαια μετά το 95+ δεν παράγεται πια στην ιαπωνία και έχει γίνει άσχημο!
Ένα δεύτερο τώρα και χωρίς πλάκα, είναι ότι είναι τρικύλινδρο, όπως θα έπρεπε να είναι όλα τα χιλιάρα, ώστε ο κάθε κύλινδρος να έχει τις ιδανικές διαστάσεις για οικονομία και αποδοση -
Ποσο καιρο εχετε αφησει κουτσουλιες πανω στο αυτοκινητο ?
Εννεα μηνες παρακαλω.Οσο εκανε την θητεια του ο γιος στην Λημνο.
Τωρα το ΖΧ ειναι πρασινο με ασπρες βουλες στον ουρανο και το καπο.Σκετη παραλλαγη. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Ένα δεύτερο τώρα και χωρίς πλάκα, είναι ότι είναι τρικύλινδρο, όπως θα έπρεπε να είναι όλα τα χιλιάρα, ώστε ο κάθε κύλινδρος να έχει τις ιδανικές διαστάσεις για οικονομία και αποδοσηΕίχα νοικιάσει ένα ίδιο με το δικό σου στη Ρόδο και μου έκανε φοβερή εντύπωση πως με 5 άτομα αυτό ανέβαζε στροφές σαν τρελλό,τρομερή ευστροφία,μια χαρά πήγαινε για 1000άρι
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Ένα δεύτερο τώρα και χωρίς πλάκα, είναι ότι είναι τρικύλινδρο, όπως θα έπρεπε να είναι όλα τα χιλιάρα, ώστε ο κάθε κύλινδρος να έχει τις ιδανικές διαστάσεις για οικονομία και αποδοση
Είχα νοικιάσει ένα ίδιο με το δικό σου στη Ρόδο και μου έκανε φοβερή εντύπωση πως με 5 άτομα αυτό ανέβαζε στροφές σαν τρελλό,τρομερή ευστροφία,μια χαρά πήγαινε για 1000άρι
Το πεντάπορτο είναι μόνο 750 κιλά ενώ ευτυχώς είναι 8βάλβιδο, γιατί έχει ΠΟΛΥ μακρύ σασμάν...(πέμπτη 200-210, όχι ότι τα πιάνει, έτσι; )
-
Νομίζω ότι το Cinquecento sporting μου ξεχωρίζει για το γεγονός ότι ένα αμαξάκι 55 αλόγων είχε από το εργοστάσιο δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ,κόκκινες ζώνες ασφαλείας(!),μπάκετ κάθισματα και ζάντες αλουμινίου.Επίσης για το ότι προσφέρει οδηγικά χαμόγελα με λίγα χιλιόμετρα!
Το δικό μου ξεχωρίζει επίσης για το τρακάρισμα στην πέμπτη πόρτα με ένα πυροσβεστήρα και για το ότι έχει να πλυθεί από τον Φεβρουάριο -
το δικο μου ειναι το πρωτο G.Vitara 3dr που πουλ8ηκε στην Ελλαδα...
Σε τι ξεχωρίζει το αυτοκίνητο σας !?!?!?!?