Ο χρήστης pad έγραψε:
Είχα μια 325 τριετίας.......! .....αλλά την πούλησα
Πότε προέκυψε αυτό?
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Αναρτησεις αλλαξα στο ibiza των 18.500€, αν πρεπει να αλλαξω και στη BMW ,ισως καλυτερα να παρω Maybach την επομενη φορα να χω το κεφαλι μου ήσυχο (ΣΣ: αυτο το post δεν ειναι ειρωνικο)
Aγαπητέ μου η 5αρα είναι αμάξι προσανατολισμένο στην άνεση και τη καλή οδική συμπεριφορά. Είναι αμάξι με ηλικιακά συγκεκριμένο target group. Δεν μπορεί να έχει ανάρτηση καγκουρό. Αν θες παραγγέλνεις την m pack με σκληρότερες ρυθμίσεις.
Άτομη η σύγκρισή σου.
Οι οποίες παρεπιπτόντως μετά από κάποια χιλιόμετρα κοπανάνε συνεχώς και η ταχύτητα λειτουργίας τους είναι σαν τη ταχύτητα που κινούνται τα τρόλλεϋ...
Αν υστερα απο μερικα χλμ κοπανανε και λειτουργουν σαν τρολευ,τοτε κατι δεν παει καλα...
Ακριβώς. Τα Βmw είναι μούφα αυτοκίνητα.
Ας κλειδωθεί το τόπικ...
περα απο αφορισμους και υπερβολες, δυσκολευομαι να πιστεψω οτι το αυτοκινητο της χρονιας 2006,το αυτοκινητο που υμνειται απο τον ειδικο τυπο και απολαμβανει καθολικης αποδοχης,στηριζεται πανω σε 'μπουρδέλα'
Δεν υμνείται σαν σπορ μοντέλο ρε συ... Προφανώς ο insanedriver ήθελε κάτι καλύτερο θυσιάζοντας την άνεση που προσφέρει η εργοστασιακή ανάρτηση. Τόσο δυσνόητο είναι;
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Ακριβώς. Τα Βmw είναι μούφα αυτοκίνητα.Ας κλειδωθεί το τόπικ...
Beware what you wish for
εννοειται οτι τα BMW ειναι μουφα!
οποιος δε το θελει, το ανταλλασω με το δικο μου
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οποιος δε το θελει, το ανταλλασω με το δικο μου
εγώ!!!!
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν υμνείται σαν σπορ μοντέλο ρε συ... Προφανώς ο insanedriver ήθελε κάτι καλύτερο θυσιάζοντας την άνεση που προσφέρει η εργοστασιακή ανάρτηση. Τόσο δυσνόητο είναι;
Το αν εγώ είμαι βλαμένος και πήγα και έφτιαξα ακόμα και στο προηγούμενο 5αρι e-39 coilover ανάρτηση όταν η bilstein δεν είχε κάν βγάλει, δεν σημαίνει ότι η Bmw φταίει...
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν υμνείται σαν σπορ μοντέλο ρε συ...
Ακριβως για αυτο υμνείται...σπορ οδηγηση,πληροφορηση στον οδηγο,κατευθυνσιμότητα,αμεση αποκριση...ολα αυτα δεν γινονται με μπουρδέλα.....εξ ου και η απορια μου...
Οικογενειακό αυτοκίνητο είναι, και στα πλαίσια αυτού εξετάζεται. Κάτι που προφανώς δεν αρκούσε για τον συγκεκριμένο χρήστη.
Τέσπα, δεν είμαι και δικηγόρος κιόλας, μαθηματικός είμαι.
Ο χρήστης pad έγραψε:
οποιος δε το θελει, το ανταλλασω με το δικο μου
εγώ!!!!
ποτε και που?
δε πιστευω να ειναι καμια 316 15ετιας?
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οποιος δε το θελει, το ανταλλασω με το δικο μου
εγώ!!!!
ποτε και που?
Είχα μια 325 τριετίας.......! .....αλλά την πούλησα
http://img460.imageshack.us/my.php?image=compacthh6.jpg
δε πιστευω να ειναι καμια 316 15ετιας?
Ο χρήστης pad έγραψε:
Είχα μια 325 τριετίας.......! .....αλλά την πούλησα
Πότε προέκυψε αυτό?
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Είχα μια 325 τριετίας.......! .....αλλά την πούλησα
Πότε προέκυψε αυτό?
Όταν αγόρασε ένα Rallye. Το Γαλλάκι τον μάγεψε αλλά δεν το παραδέχεται
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Είχα μια 325 τριετίας.......! .....αλλά την πούλησα
Πότε προέκυψε αυτό?
Όταν αγόρασε ένα Rallye. Το Γαλλάκι τον μάγεψε αλλά δεν το παραδέχεται
bmwdovideaki
http://video.google.com/videoplay?docid ... 9517650303
Του δίνεις και καταλαβαίνει Παντελή!
Πολύ καλή δουλειά,μπράβο στους υπευθύνους...
Θυμάται κανείς πότε έκανε face lift η Ε39 και τι περιελάμβανε?
Στοιχεία εντυπώσεις από steptronic σε 520 έχουμε?
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
Θυμάται κανείς πότε έκανε face lift η Ε39 και τι περιελάμβανε?
Στοιχεία εντυπώσεις από steptronic σε 520 έχουμε?
Για πείτε μου τη γνώμη σας.
520i, steptronic, μοντέλο '00, 77000χλμ, δερμάτινα καθίσματα με μνήμες, cd-changer, cruise control, και άλλα έξτρα, χρώμα biaritz blue, σε άριστη κατάσταση.
Τι θεωρείται δίκαιη τιμή για το παραπάνω?
τι να προσέξει κανείς?
Τι έχει να συνατήσει μπροστά του από άποψη service ή γνωστών προβλημάτων (αν υπάρχουν).
Overall αξίζει, ή να πάει κανείς για μοντέλο μετά face lift, και μηχανή 2200 και 170 Hp. Είναι αισθητή η διαφορά τους?