Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αθέμιτες πρακτικές-κακή εξυπηρέτηση εταιρειών. Εμπειρίες....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αθέμιτες πρακτικές-κακή εξυπηρέτηση εταιρειών. Εμπειρίες....
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    30
    23
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazarefa last edited by

      Με αφορμή θέμα που παλιότερα είχε δημιουργηθεί αναφορικά με κακή αντιμετώπιση-σκόπιμη απόκρυψη εγγενούς προβλήματος μοντέλου αυτοκινήτου από εισαγωγική εταιρεία στην Ελλάδα:

      http://www.efpolis.gr/_database/docuplo ... e-9503.doc

      και προκειμένου να γίνονται ευρύτερα γνωστές αλλά και να στηλιτεύονται αντίστοιχες, μη συμβατές με τα καλώς νοούμενα εμπορικά/καταναλωτικά ήθη, πρακτικές οποιασδήποτε εταιρείας (εισαγωγικής ή/και εμπορίας) ανοίγω αυτό το topic με την ελπίδα πως με τη δύναμη των απλών πλην όμως αριθμητικά πολλών καταναλωτών αλλά κι ευσυνείδητων πολιτών πάνω από όλα, θα προσφέρουμε αφενός σχετική πολύτιμη πληροφόρηση στους συμφορουμίτες (κι όχι μόνο) κι αφετέρου θα αποτελέσουμε μοχλό πίεσης ή/και πιθανό φόβητρο για παρόμοιες απαράδεκτες νοοτροπίες/πρακτικές που μελλοντικά ήθελε προκύψουν.

      Προφανώς έχουν και κατά το παρελθόν αρκετές φορές ανοιχτεί διάφορα topics παρεμφερούς τύπου στο Forum, επί συγκεκριμένων κάθε φορά προβλημάτων που αντιμετώπιζαν συμφορουμίτες. Νομίζω ωστόσο πως είναι προτιμότερο από εδώ και στο εξής θέματα τέτοιου τύπου (αθέμιτες εμπορικές πρακτικές εταιρειών, εξαπάτηση καταναλωτών σε θέματα αυτοκινήτου κλπ) να ποστάρονται σαυτό το topic προκειμένου ο καθένας μας να μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να ανατρέχει σε τυχόν υπάρχοντα Topics ή να ανοίγει (ως παθών) νέο Topic, εντείνοντας έτσι τη διασπορά χρήσιμων για όλους μας εν δυνάμει πληροφοριών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lazarefa last edited by

        Με αφορμή θέμα που παλιότερα είχε δημιουργηθεί αναφορικά με κακή αντιμετώπιση-σκόπιμη απόκρυψη εγγενούς προβλήματος μοντέλου αυτοκινήτου από εισαγωγική εταιρεία στην Ελλάδα:

        http://www.efpolis.gr/_database/docuplo ... e-9503.doc

        και προκειμένου να γίνονται ευρύτερα γνωστές αλλά και να στηλιτεύονται αντίστοιχες, μη συμβατές με τα καλώς νοούμενα εμπορικά/καταναλωτικά ήθη, πρακτικές οποιασδήποτε εταιρείας (εισαγωγικής ή/και εμπορίας) ανοίγω αυτό το topic με την ελπίδα πως με τη δύναμη των απλών πλην όμως αριθμητικά πολλών καταναλωτών αλλά κι ευσυνείδητων πολιτών πάνω από όλα, θα προσφέρουμε αφενός σχετική πολύτιμη πληροφόρηση στους συμφορουμίτες (κι όχι μόνο) κι αφετέρου θα αποτελέσουμε μοχλό πίεσης ή/και πιθανό φόβητρο για παρόμοιες απαράδεκτες νοοτροπίες/πρακτικές που μελλοντικά ήθελε προκύψουν.

        Προφανώς έχουν και κατά το παρελθόν αρκετές φορές ανοιχτεί διάφορα topics παρεμφερούς τύπου στο Forum, επί συγκεκριμένων κάθε φορά προβλημάτων που αντιμετώπιζαν συμφορουμίτες. Νομίζω ωστόσο πως είναι προτιμότερο από εδώ και στο εξής θέματα τέτοιου τύπου (αθέμιτες εμπορικές πρακτικές εταιρειών, εξαπάτηση καταναλωτών σε θέματα αυτοκινήτου κλπ) να ποστάρονται σαυτό το topic προκειμένου ο καθένας μας να μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να ανατρέχει σε τυχόν υπάρχοντα Topics ή να ανοίγει (ως παθών) νέο Topic, εντείνοντας έτσι τη διασπορά χρήσιμων για όλους μας εν δυνάμει πληροφοριών.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lazarefa last edited by

          Με αφορμή θέμα που παλιότερα είχε δημιουργηθεί αναφορικά με κακή αντιμετώπιση-σκόπιμη απόκρυψη εγγενούς προβλήματος μοντέλου αυτοκινήτου από εισαγωγική εταιρεία στην Ελλάδα:

          http://www.efpolis.gr/_database/docuplo ... e-9503.doc

          και προκειμένου να γίνονται ευρύτερα γνωστές αλλά και να στηλιτεύονται αντίστοιχες, μη συμβατές με τα καλώς νοούμενα εμπορικά/καταναλωτικά ήθη, πρακτικές οποιασδήποτε εταιρείας (εισαγωγικής ή/και εμπορίας) ανοίγω αυτό το topic με την ελπίδα πως με τη δύναμη των απλών πλην όμως αριθμητικά πολλών καταναλωτών αλλά κι ευσυνείδητων πολιτών πάνω από όλα, θα προσφέρουμε αφενός σχετική πολύτιμη πληροφόρηση στους συμφορουμίτες (κι όχι μόνο) κι αφετέρου θα αποτελέσουμε μοχλό πίεσης ή/και πιθανό φόβητρο για παρόμοιες απαράδεκτες νοοτροπίες/πρακτικές που μελλοντικά ήθελε προκύψουν.

          Προφανώς έχουν και κατά το παρελθόν αρκετές φορές ανοιχτεί διάφορα topics παρεμφερούς τύπου στο Forum, επί συγκεκριμένων κάθε φορά προβλημάτων που αντιμετώπιζαν συμφορουμίτες. Νομίζω ωστόσο πως είναι προτιμότερο από εδώ και στο εξής θέματα τέτοιου τύπου (αθέμιτες εμπορικές πρακτικές εταιρειών, εξαπάτηση καταναλωτών σε θέματα αυτοκινήτου κλπ) να ποστάρονται σαυτό το topic προκειμένου ο καθένας μας να μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει οτιδήποτε σχετικό χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να ανατρέχει σε τυχόν υπάρχοντα Topics ή να ανοίγει (ως παθών) νέο Topic, εντείνοντας έτσι τη διασπορά χρήσιμων για όλους μας εν δυνάμει πληροφοριών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Z
            zardoz last edited by

            Επειδή θυμάμαι την περίπτωσή σου, τότε που έψαχνες να βρείς το δίκιο σου με το
            3λιτρο Maverick που σου φόρτωσαν σκουριασμένο, χαίρομαι που βγήκε πόρισμα
            και πρόστιμο, έστω και μικρούτσικο.

            1. Μπράβο που σαν πολίτης κυνήγησες και βρήκες ένα χρόνο μετά το δίκιο σου

            2. Ίσως δείξεις ένα παράδειγμα και για άλλους εξαπατημένους

            Το δελτίο τύπου έπρεπε να το βάλεις inline:

            
            Δελτίο Τύπου	
            Αθήνα, 15 Δεκεμβρίου  2006
            
             Επιβολή προστίμου  15.000 Ευρώ 
            στην εταιρεία 
            «FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ»,
            
            Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου έκανε δεκτή την εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή για επιβολή προστίμου στην εταιρεία «FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ», που εδρεύει στην Αθήνα, ύψους δέκα πέντε χιλιάδων (15.000,00) ευρώ για παράβαση του άρθρου 7 του ν.2251/94. Επισημαίνεται ότι η έρευνα της Διεύθυνση Επιτροπής Καταναλωτή έγινε μετά από επώνυμη καταγγελία καταναλωτή. 
            
            Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, βάσει της διενεργηθείσης πραγματογνωμοσύνης από τον ορισθέντα πραγματογνώμονα μηχανικό, η εταιρεία FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ διέθεσε στην αγορά, μη ασφαλές αυτοκίνητο μάρκας FORD τύπου MAVERICK SUV το οποίο παρουσίαζε οξειδώσεις (σκουριές) σε όλο το κάτω τμήμα του, κάτι το οποίο δε δικαιολογείται από τη χρήση και ηλικία του.
            
            Συγκεκριμένα το παραπάνω όχημα:
             
            ·	παρουσίαζε οξείδωση στο κάλυμμα του καταλύτη, στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης (σταυρό καρτάν), στη βάση της εξάτμισης, στις βάσεις στήριξης των ψαλιδιών (συνεμπλόκ), στα γρανάζια ενεργοποίησης του ABS και στις βίδες στήριξης των εμπροσθίων αμορτισέρ.
            
            ·	Η οξείδωση στα μεταλλικά τμήματα συγκράτησης του συστήματος διεύθυνσης (ψαλίδια τροχών), και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης (στον κεντρικό άξονα μετάδοσης), κυρίως στο σημείο σύνδεσής του (σταυρό καρταν) είναι επισφαλής για την οδική του συμπεριφορά γιατί έχουν οξειδωθεί και οι ασφάλειες συγκράτησής του, 
            
            ·	Επιβάλλεται η αντικατάσταση των μεταλλικών τμημάτων που έχουν υποστεί οξείδωση και έχουν σχέση με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και το σύστημα διεύθυνσης του παραπάνω οχήματος, για λόγους ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς 
            
            
            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lazarefa last edited by

              Ο χρήστης zardoz έγραψε:
              Επειδή θυμάμαι την περίπτωσή σου, τότε που έψαχνες να βρείς το δίκιο σου με το
              3λιτρο Maverick που σου φόρτωσαν σκουριασμένο, χαίρομαι που βγήκε πόρισμα
              και πρόστιμο, έστω και μικρούτσικο.

              1. Μπράβο που σαν πολίτης κυνήγησες και βρήκες ένα χρόνο μετά το δίκιο σου

              2. Ίσως δείξεις ένα παράδειγμα και για άλλους εξαπατημένους

              Το δελτίο τύπου έπρεπε να το βάλεις inline:

              Δελτίο Τύπου
              Αθήνα, 15 Δεκεμβρίου 2006

              Επιβολή προστίμου 15.000 Ευρώ
              στην εταιρεία
              «FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ»,

              Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή κ. Γιάννης Οικονόμου έκανε δεκτή την εισήγηση της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή για επιβολή προστίμου στην εταιρεία «FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ», που εδρεύει στην Αθήνα, ύψους δέκα πέντε χιλιάδων (15.000,00) ευρώ για παράβαση του άρθρου 7 του ν.2251/94. Επισημαίνεται ότι η έρευνα της Διεύθυνση Επιτροπής Καταναλωτή έγινε μετά από επώνυμη καταγγελία καταναλωτή.

              Σύμφωνα με την εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, βάσει της διενεργηθείσης πραγματογνωμοσύνης από τον ορισθέντα πραγματογνώμονα μηχανικό, η εταιρεία FORD MOTOR ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ διέθεσε στην αγορά, μη ασφαλές αυτοκίνητο μάρκας FORD τύπου MAVERICK SUV το οποίο παρουσίαζε οξειδώσεις (σκουριές) σε όλο το κάτω τμήμα του, κάτι το οποίο δε δικαιολογείται από τη χρήση και ηλικία του.

              Συγκεκριμένα το παραπάνω όχημα:

              · παρουσίαζε οξείδωση στο κάλυμμα του καταλύτη, στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης (σταυρό καρτάν), στη βάση της εξάτμισης, στις βάσεις στήριξης των ψαλιδιών (συνεμπλόκ), στα γρανάζια ενεργοποίησης του ABS και στις βίδες στήριξης των εμπροσθίων αμορτισέρ.

              · Η οξείδωση στα μεταλλικά τμήματα συγκράτησης του συστήματος διεύθυνσης (ψαλίδια τροχών), και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης (στον κεντρικό άξονα μετάδοσης), κυρίως στο σημείο σύνδεσής του (σταυρό καρταν) είναι επισφαλής για την οδική του συμπεριφορά γιατί έχουν οξειδωθεί και οι ασφάλειες συγκράτησής του,

              · Επιβάλλεται η αντικατάσταση των μεταλλικών τμημάτων που έχουν υποστεί οξείδωση και έχουν σχέση με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και το σύστημα διεύθυνσης του παραπάνω οχήματος, για λόγους ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς

              
              
              
              Φίλε **Zardoz**, μάλλον με συγχέεις με το χρήστη **PAPAGN**, που αντιμετώπισε το σχετικό πρόβλημα με το Maverick και κινήθηκε κατά της εταιρείας διάθεσης...Εγώ απλά πήρα αφορμή από την περίπτωσή του ανοίγοντας αυτό το topic για να γράψουν εδώ οι φίλοι που έπεσαν ή θα πέσουν μελλοντικά θύματα παρόμοιων αθέμιτων-κακόβουλων πρακτικών, προς γνώση μας και προς συμμόρφωσή τους (των εταιρειών...  )
              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                και δεν ήταν 3λιτρο το Μάβερικ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  petros last edited by

                  Για να (μη) σας μπαίνουν ιδέες...

                  http://www.metacafe.com/watch/404499/f_k_ford/

                  και όχι μόνο για κατόχους Ford

                  Y.Γ. Πολύ ωραίος ο τύπος!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    τεκνοκαρ. Οι απατεωνες. τα μισά ίμπιζα 1,4 καίνε λάδι, οι μισοί από τη σπείρα λενε ότι δεν καιει, οι μισοί ότι ΠΡΕΠΕΙ να καιει (τους το είπε το εργοστάσιο, τσσσ ενημέρωση) και όλοι εν χορό ότι τα VW καίνε πιο πολύ. Για να μην καταλάβει τίποτα ο πελατης λέγανε να αλλάζεις λάδια στα 4-4,5 χιλιάδες χιλιόμετρα Στους πρώτους είπανε πως υπήρχε εγκύκλιος για αλλάγή, στους μεταγενέστερους είπαν πως δεν δίνουνε τίποτα γραπτά και οι επισκευή γίνεται ανεπίσημα και σε όσους βγήκαν από τηνεγγύηση είπανε να παραυν τα...αρ@#δια τους.
                    Στο ίμπιζα κλαμπ έμαθα πως είχε βγει και παράταση εγγύησης για τα παράθυρα που πέφτουν στα...μουλωχτά πάντα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jm000 last edited by

                      Επειδή είναι πολλοί εδώ μέσα που σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, θεωρώ σωστό αντιπροσωπίες - -συγκροτήματα πωλητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους να κατονομάζονται, και κάποιος από το forum (moderator)? να αρχειοθετεί τα περιστατικά για μελλοντική χρήση από εμάς. Οι κακοί επαγγελματίες - απατεώνες πρέπει να μείνουν ΑΝΕΡΓΟΙ!!!!!

                      Υγ πολύ καλή η έρευνα των 4Τ για τα συνεργεία!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        svlach last edited by

                        ακόμα πιο καλό το αράδιασμα στις σελίδες των επιστολών από τις εμπειρίες ΑΙΣΧΡΗΣ αντιμετώπισης για τα προβλήματα των αυτοκινήτων που αντιμετωπίζουν οι αναγνώστες. Πολύ καιρό είχαν να βάλουν τέτοια ποσότητα από παράπονα για το κακό σέρβις, τόσο που κάποιος αν διάβαζε μόνο επιστολές θα νόμιζε τα τελευταία 1-2 χρόνια ότι κανείς δεν πλέον δεν έχει παράπονα από τα αμάξια που αγοράζει (ή συντηρεί) στα δίκτυα των εταιρειών

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Ο χρήστης jm000 έγραψε:
                          Επειδή είναι πολλοί εδώ μέσα που σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, θεωρώ σωστό αντιπροσωπίες - -συγκροτήματα πωλητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους να κατονομάζονται, και κάποιος από το forum (moderator)? να αρχειοθετεί τα περιστατικά για μελλοντική χρήση από εμάς. Οι κακοί επαγγελματίες - απατεώνες πρέπει να μείνουν ΑΝΕΡΓΟΙ!!!!!

                          Υγ πολύ καλή η έρευνα των 4Τ για τα συνεργεία!!!

                          Πολύ σωστό αυτό που λές!

                          Το δύσκολο είναι ότι θα πρέπει να αναφέρεται και το όνομα του πωλητή....ο οποίος όμως δεν θα μπορεί να απαντήσει ώστε να έχουμε την άποψη και των 2 πλευρών.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jm000 last edited by

                            Επειδή είναι πολλοί εδώ μέσα που σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, θεωρώ σωστό αντιπροσωπίες - -συγκροτήματα πωλητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους να κατονομάζονται, και κάποιος από το forum (moderator)? να αρχειοθετεί τα περιστατικά για μελλοντική χρήση από εμάς. Οι κακοί επαγγελματίες - απατεώνες πρέπει να μείνουν ΑΝΕΡΓΟΙ!!!!!

                            Υγ πολύ καλή η έρευνα των 4Τ για τα συνεργεία!!!

                            Πολύ σωστό αυτό που λές!

                            Το δύσκολο είναι ότι θα πρέπει να αναφέρεται και το όνομα του πωλητή....ο οποίος όμως δεν θα μπορεί να απαντήσει ώστε να έχουμε την άποψη και των 2 πλευρών.

                            Ειλικρινά ο λόγος των παθόντων μου αρκεί! και όχι, το όνομα του πωλητή δεν χρειάζεται να αναφερθεί, η κάθε εταιρία οφείλει να έχει το σωστό προσωπικό, από διευθυντές τμημάτων μέχρι τον τελευταίο μηχανικό, αν κάποιος από τους υπαλλήλους δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους ή έχουν απρεπή συμπεριφορά η εταιρία έχει την ευθύνη. Με λίγα λόγια αν σε ένα συνεργείο ο μηχανικός είναι άσχετως και λέει και εξυπνάδες από πάνω, για μένα φταίει η αντιπροσωπία που ανήκει το συνεργείο, και όχι ο μηχανικός, συνεπώς θα καταγγείλω την αντιπροσωπία και όχι τον κακό μηχανικό, γιατί αν μία αντιπροσωπία προσλαμβάνει τέτοιους υπαλλήλους τότε κάτι δεν πάει καλά....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Εμένα μου αρέσει να ακούω πάντα και τις 2 πλευρές, και δεν μιλάω για τραγικά πράγματα, αν υπάρχει γραπτή προσφορά κλπ, αλλά για πιο περίεργες καταστάσεις!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jm000 last edited by

                                Ναι φυσικά να ακούσω και τις δύο πλευρές, αρκεί η δεύτερη να είναι η εταιρία, όχι ο υπάλληλος. ελπίζω να είμαι κατανοητός.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  'Δεν ξεχνώ'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikox last edited by

                                    Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                    Επειδή είναι πολλοί εδώ μέσα που σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, θεωρώ σωστό αντιπροσωπίες - -συγκροτήματα πωλητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους να κατονομάζονται, και κάποιος από το forum (moderator)? να αρχειοθετεί τα περιστατικά για μελλοντική χρήση από εμάς. Οι κακοί επαγγελματίες - απατεώνες πρέπει να μείνουν ΑΝΕΡΓΟΙ!!!!!

                                    Υγ πολύ καλή η έρευνα των 4Τ για τα συνεργεία!!!

                                    Πολύ σωστό αυτό που λές!

                                    Το δύσκολο είναι ότι θα πρέπει να αναφέρεται και το όνομα του πωλητή....ο οποίος όμως δεν θα μπορεί να απαντήσει ώστε να έχουμε την άποψη και των 2 πλευρών.

                                    Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με το σκεπτικό. Δεν είναι θέμα απόψεων του ενός ή του άλλου. Αντίθετα ο καθένας πρέπει να κρίνεται για τις πράξεις του. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πελάτης, που επειδή έτσι του την κ@λωσε, βγήκε μία ωραία πρωία και άρχισε να κατηγορεί. Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Ε και πως να το κάνουμε, πρέπει κάποια στιγμή οι ευθύνες να αποκτήσουν ονοματεπώνυμο. Σε αντίθετη περίπτωση μιλάμε για τσουβάλιασμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      screwdriver last edited by

                                      οι 4Τ σε ποια συνεργεια, ποιων εταιρειων πηγαν?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
                                        οι 4Τ σε ποια συνεργεια, ποιων εταιρειων πηγαν?

                                        το ένα σίγουρα είναι της Suzuki...διέκρινα ένα SX4.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                          οι 4Τ σε ποια συνεργεια, ποιων εταιρειων πηγαν?

                                          το ένα σίγουρα είναι της Suzuki...διέκρινα ένα SX4.

                                          ,Φιατ,VW,Ford,Χιουνται...καποιες λειπουν ακομα .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Toyota και Citroen.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr