-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά, πώς γίνεται να βάλεις ανάποδα το δίσκο? Αν το βάλεις ανάποδα δέν βιδώνεται το πλατώ με τίποτα.
Βέβαια δέν έχει τύχει να αλλάξω δισκο-πλατώ σε VAG αλλά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει έτσι ήταν.
Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το είχαν κάνει στο BMW μου...
Πως το ανακαλυψες αν επιτρεπεται?
-
Τις τελευταιες εβδομαδες εργαζομαι σε μια εταιρια χρονομισθωσεων και ετυχε σενα TSI πελατη μας ελαττωματικος δισκος και μαλιστα δεν υπηρχε ανταλλακτικο για ν αλλαχτει
-
Μηπως δεν εχουν βαλει καλα το διχαλο;
Αληθεια διχαλο και τρομπακι γιατι αλλαξαν;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μηπως δεν εχουν βαλει καλα το διχαλο;Αληθεια διχαλο και τρομπακι γιατι αλλαξαν;
Τι να σου πω δεν ξερω ειλικρινα.
Διχαλο και τρομπακι αλλαξαν γιατι μου ειπαν πως επρεπε να αλλαχτουν ολα μαζι (το σετ) 'για να ειμαστε σιγουροι οτι δε θα εχουμε προβλημα'...
Παντως οσο το ψαχνω ακρη δεν βγαζω. Οταν ειναι κρυος ο συμπλεκτης φαινεται να δουλευει μια χαρα και οταν ζεσταθει αρχιζει το τρεμουλο στο σημειο που 'πιανει'. Τουλαχιστον να ειχε μια μονιμη συμπεριφορα θα ηταν πιο ευκολη η διαγνωση...Αμφιβαλλω ποσο ευκολα θα βγαλουν ακρη και στο συνεργειο μολις τους το παω.
-
Νομίζω ότι ο δίσκος έχει πετσικάρει… Η από αστοχία υλικού ή από απότομο άναμμα…
-
Πήγαινε το εσύ...Εξήγησε τους πώς έχει η κατάσταση, αν δείς οτι δεν νοίωθουν στην υποδοχή ζήτα να μιλήσεις με τον αρχιμηχανικό και άφησε τους το εξηγώντας τους οτι αν δεν λυθεί το πρόβλημα δεν πρόκειται να το παραλάβεις...Φυσικά θα απαιτήσεις αυτοκίνητο αντικατάστασης.
-
Φίλε μου από αυτά που ακούω δυστυχώς δεν θα σου πω τίποτα περισσότερο από το ότι ή έχεις πολύ κακορυθμισμένο δίσκο-πλατό ή είναι ελαττωματικός καθώς όταν ζεσταίνεται δεν κουμπώνει, λες και γίνεται λάστιχο και δεν 'πιάνει'.
ΥΓ:Όσο για τα υπόλοιπα σχόλια...ήμαρτον.Μην πει κάποιος κάτι εδω μέσα.Αμέσως να τσακωθούμε.Ήμαρτον...Λες και αν βγάλουμε του άλλου το αμάξι χάλια, το δικό μας θα είναι καλύτερο...
ΥΓ2:μην σχολιάσετε το ΥΓ,γιατί απλά δεν θα μπω στον κόπο να ρίξω το επίπεδο μου και του forum για να απαντήσω.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Τι λέτε ρε παιδιά, πώς γίνεται να βάλεις ανάποδα το δίσκο? Αν το βάλεις ανάποδα δέν βιδώνεται το πλατώ με τίποτα.
Βέβαια δέν έχει τύχει να αλλάξω δισκο-πλατώ σε VAG αλλά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα που έχω αλλάξει έτσι ήταν.
Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το είχαν κάνει στο BMW μου...
Πως το ανακαλυψες αν επιτρεπεται?
Στην αλλαγή δίσκου επειδή ο παλιός νόμιζα ότι χάλασε αφου σκορτσάριζε!
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Νομίζω ότι ο δίσκος έχει πετσικάρει… Η από αστοχία υλικού ή από απότομο άναμμα…Μπορεις να το εξηγησεις λιγο παραπανω αυτο το 'πετσικαρει'?
Οταν λες αποτομο αναμμα τι εννοεις? Αποτομο αφημα με πολλες στροφες απο σταση? Δεν το εχω κανει ποτε αυτο...
-
Να πω και εγω 2 πραγματα. Εχω ενα πολο 1.2 του 06 με 6000 χλμ. Οταν παταω το συμπλεχτη ακουγεται ενας τριγμος, οπως ο θορυβος που κανει μια σκουριασμενη πορτα οταν ανοιγοκλεινει.. Επισης υπαρχει δυσκολια η τουλαχιστον ετσι μου φαινεται στο να μπουν οι ταχυτητες καθως σκαλωνουν ελαφρα, ειδικα η πρωτη. Οταν ειμαι με τεταρτη και γυρω στις 3000 στροφες νιωθω να μεταφερονται κραδασμοι και συντονισμος τησ μηχανης στο λεβιε των ταχυτητων. Η αντιπροσωπια που το ειδε λεει πως ειναι ολα οκ και αυτα συμβαινουν επειδη ειναι καινουργιο το αμαξι και δεν εχει δουλεψει πολυ ο συμπλεχτης ωστε να ειναι πιο μαλακος και αυτοσ και το κιβωτιο.΅Εγω παντως φοβαμαι για συμπλεχτη-κιβωτιο. Η γνωμη σας?
-
Μην ανυσηχείς φίλε και στην περίπτωση που δεν κανουμε εμείς την δίαγνωση απο το fοrum θα το λύσεις το πρόβλημα σου σε κάποια αντιπροσωπεία. Ψαξτο λίγο και μην απελπίζεσε τόσο νωρίς
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Μην ανυσηχείς φίλε και στην περίπτωση που δεν κανουμε εμείς την δίαγνωση απο το fοrum θα το λύσεις το πρόβλημα σου σε κάποια αντιπροσωπεία. Ψαξτο λίγο και μην απελπίζεσε τόσο νωρίςπήγε ήδη μία φορά...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μην ανυσηχείς φίλε και στην περίπτωση που δεν κανουμε εμείς την δίαγνωση απο το fοrum θα το λύσεις το πρόβλημα σου σε κάποια αντιπροσωπεία. Ψαξτο λίγο και μην απελπίζεσε τόσο νωρίς
πήγε ήδη μία φορά...
Πηγα ηδη και αλλη μια.
Η αποφαση του αρχιμηχανικου ειναι οτι προκειται για φυσιολογικη συμπεριφορα που εχουν ολα τα TSi...
Προκειται για ενα σκορτσαρισμα του δισκου οταν 'κρατας' το αμαξι με τον συμπλεκτη οπως μου ειπε που το εχουν ολα τα νεα TSi.
Αυτο παρα τις εντονες αντιρρησεις μου...
Τελικα επειδη δεν το δεχτηκα συμφωνησαμε να βρεθει ενα ιδιο TSi -δεν υπηρχε διαθεσιμο οταν πηγα- για το διαπιστωσω εγω ο ιδιος. Οποτε αναμενω να οδηγησω ενα αλλο TSi να δω τι γινεται.
Να σημειωσω οτι ολα αυτα περι αναποδης τοποθετησης του δισκου μου τα απεκλεισε κατηγορηματικα διοτι οπως μου ειπε θα ειχα πολυ πιο σοβαρα προβληματα.Να ρωτησω και κατι ακομα αν ξερει καποιος. Ο συμπλεκτης του TSi ειναι ο ιδιος με του GT?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Μην ανυσηχείς φίλε και στην περίπτωση που δεν κανουμε εμείς την δίαγνωση απο το fοrum θα το λύσεις το πρόβλημα σου σε κάποια αντιπροσωπεία. Ψαξτο λίγο και μην απελπίζεσε τόσο νωρίς
πήγε ήδη μία φορά...
Πηγα ηδη και αλλη μια.
Η αποφαση του αρχιμηχανικου ειναι οτι προκειται για φυσιολογικη συμπεριφορα που εχουν ολα τα TSi...
Προκειται για ενα σκορτσαρισμα του δισκου οταν 'κρατας' το αμαξι με τον συμπλεκτη οπως μου ειπε που το εχουν ολα τα νεα TSi.
Αυτο παρα τις εντονες αντιρρησεις μου...
Τελικα επειδη δεν το δεχτηκα συμφωνησαμε να βρεθει ενα ιδιο TSi -δεν υπηρχε διαθεσιμο οταν πηγα- για το διαπιστωσω εγω ο ιδιος. Οποτε αναμενω να οδηγησω ενα αλλο TSi να δω τι γινεται.
Να σημειωσω οτι ολα αυτα περι αναποδης τοποθετησης του δισκου μου τα απεκλεισε κατηγορηματικα διοτι οπως μου ειπε θα ειχα πολυ πιο σοβαρα προβληματα.Να ρωτησω και κατι ακομα αν ξερει καποιος. Ο συμπλεκτης του TSi ειναι ο ιδιος με του GT?
Κατα τα άλλα έχεις 2 χρόνια εγγύηση. Α ρε ταλαίπωρε σε λυπάμαι. Σου βάζω στοίχημα ότι όταν πας στον 25ο μήνα για σέρβις θα στο φτιάξουν χωρίς καν να αναφέρεις το πρόβλημα εσύ!!!!
-
4 χρόνια δεν ειναι η εγγύηση;
Κουράγιο φίλε Koralli, συγκριτικά με άλλους καμμένους απο αντιπροσωπείες (κι εγώ μέσα) είσαι τυχερός...
-
Παιδια ΟΚ ψυχραιμια δεν ειναι και για λυπηση η κατασταση.
Θελω να δω πρωτα αν ειναι ετσι οπως τα λενε και αν δεν ειναι θα αρχισω την επιθεση. Δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι καλυτερο απο το να οδηγησω ενα καινουριο TSi για να δω αν λενε αληθεια.
Θα παρω και μια 2η γνωμη απο αλλου και θα δω τι θα κανω.Φιλε interland δεν ξερω και προφανως δεν ευχομαι να διαπιστωσω οτι τα πραγματα ειναι οπως τα λες αλλα οταν αποφασιστηκε αλλαγη συμπλεκτη την 1η φορα εντος εγγυησης δεν υπηρξε καμια αντιρρηση.
Αν εχετε καποια αλλη προταση εσεις την ακουω με ευχαριστηση. Δυστυχως μηχανικος αυτοκινητων δεν ειμαι για να μπορω να κανω μονος μου διαγνωση αρα αναγκαστικα πρεπει να εμπιστευτω καποιο ή καποια συνεργεια...
Αν παντως κανεις ξερει για το αν το TSi και το GT φορανε τον ιδιο συμπλεκτη θα βοηθησει.
-
Μαλακιες έλεγε ο 'μάστορας' οτι ολα τα ΤSI ειναι ετσι. Την τριτη έκανα test drive ενα Golf TSI. Το δοκίμασα στο Γαλατσι περασα ανηφορες (που εχει και πολλες εκει) κατηφορες βγηκα στην Εθνικη Λαμιας κατεβηκα απο Ανοιξη Κηφισια κλπ και το επεστρεψα στην αντιπροσωπεια. Πουθενα δεν παρατηρησα τέτοιο προβλημα ουτε τρεμουλα στο συμπλεκτη..... Πάντως στο δικο μου αμαξι ενα Αλφα 147 οταν ειχα αλλαξει το δισκο στην αρχη μου εκανε αυτα που περιγραφεις ακριβως, το πηγα στο συνεργειο παλι και μου ειχαν πει οτι ειναι μεχρι να στρωσει ο δισκος και οντως μετα απο κανα 20ημερο περιπου θυμαμαι ειχε εξαφανιστει το τρεμουλο .....
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Κατα τα άλλα έχεις 2 χρόνια εγγύηση. Α ρε ταλαίπωρε σε λυπάμαι. Σου βάζω στοίχημα ότι όταν πας στον 25ο μήνα για σέρβις θα στο φτιάξουν χωρίς καν να αναφέρεις το πρόβλημα εσύ!!!!
Ακόμα σε εγγύηση θα 'ναι
Μην βάζεις στοιχήματα
-
Ο συμπλέκτης δεν είναι αναλώσιμο? Καλύπτεται από εγγύηση?
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Ο συμπλέκτης δεν είναι αναλώσιμο? Καλύπτεται από εγγύηση?Δεν ξερω, παντως την πρωτη φορα μου τον αλλαξαν ολο το σετ χωρις να πληρωσω τιποτα.
Πατινάρισμα (?) καινουριου συμπλεκτη σε TSi