Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 389
    • 390
    • 212 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    83436
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solaris2k6 last edited by

      Ο χρήστης nickval έγραψε:
      Το manual νομίζω πως λέει οτι δε μπορούν να μπούν αλυσίδες στα λάστιχά μας (245) και μπαίνουν μόνο σε 225

      225 εχει το Hondaki

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:

        Το manual νομίζω πως λέει οτι δε μπορούν να μπούν αλυσίδες στα λάστιχά μας (245) και μπαίνουν μόνο σε 225

        225 εχει το Hondaki

        δε νομίζω στις 17-αρες να μπαίνουν κανονικές αλυσίδες... Μόνο λεπτές και αν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-s last edited by

          http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... backs.html

          συγκριτικό...Auris-Civic-Focus-Golf...
          Ποιο πρώτευσε; Το νεοφερμένο Auris; Ο βασιλιάς της κατηγορίας Φόκους; Το Γκολφ; Μήπως το ...αυτοκίνητο της χρονιάς 2007 leon;
          Όχι...οι κομπλεξικοί και άσχετοι από αυτοκίνητα άγγλοι ψήφισαν το σιβικ ίσως επειδή φτιάχνεται στο σουίντον... Αλλά τώρα θα μου πείτε τι ξέρουν εκείνοι στο autoexpress;
          Προσέξατε ότι το θορυβώδες σιβικ είναι στα 70mph το πιο αθόρυβο; Μα τότε πως το κατηγορούσαν στα περιοδικά για τον θορυβώδη κινητήρα του;
          Τελικά ποιος έχει δίκιο οι 4τροχοί και τα νούμερα που έδωσαν τον απρίλιο ή το autoexpress και οι δικές του μετρήσεις; Άντε βγάλε άκρη τώρα...
          δεν ξέρω τι να πιστέψω τελικά...εντάξει ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός και τα γούστα του καθενός διαφέρουν όμως πως δικαιολογείται τέτοια απόκλιση στις μετρήσεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

              δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                μα 1.6 το Golf...γιατί γιατρέ μου; ...έχουν πλάκα οι αγγλάρες!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                  Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                  δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                  δεν είναι έτσι όταν το καταχωρεί στα πλεονεκτήματά του...(επιδόσεις)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    η άλλη παρατήρηση τα φρένα...στους 4τροχούς το σιβικ είχε 5 μέτρα καλύτερη επίδοση...εδώ 2 και κάτι...πως δικαιολογείται αυτό; (να δεκτώ ότι το σιβικ των 4τροχων είχε μισελιν σπορτ και του εξπρες primacy...)αλλά και πάλι το 1.6 fsi τα κατάφερε καλύτερα από το ...gt...πως γίνεται αυτό;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                      Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                      δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                      ναι οκ, τότε να συγκρίνουμε Civic 1.4 με Golf 1.4... TSI

                      Γιατί να μας αφορά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                        Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                        δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                        Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          εγώ εστιάζω στις διαφορές στις μετρήσεις...εντάξει ένα περιοδικό έκανε σύγκριση ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα και έβγαλε τα δικά του αποτελέσματα...μάλιστα για μένα είναι άδικη η σύγκριση 1,6-1,8. Άλλο ρωτώ...
                          Διαφορά στις μετρήσεις είχαμε και στα διάφορα ελληνικά περιοδικά...τελικά ποιος είναι ποιο κοντά στην αλήθεια;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                            δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                            Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).

                            λογικό αλλά το αποκλείω...δεν νομίζω ότι η χόντα προμηθεύει καλύτερα αυτοκίνητα σε μερικές χώρες ή τουλάχιστον αποκλείεται να το κάνει σε επίπεδο Ε.Ε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mjacob last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                              δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                              Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).

                              παίζουν τόσο 'localised' παραγγελίες; Ακραίο μου ακούγεται, αλλά εδώ που τα λέμε, συμβαίνουν και πιο παράξενα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                                Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;

                                δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;

                                Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).

                                παίζουν τόσο 'localised' παραγγελίες; Ακραίο μου ακούγεται, αλλά εδώ που τα λέμε, συμβαίνουν και πιο παράξενα...

                                οι άγγλοι αλλάζουν αυτοκίνητα ανά 3 χρόνια...ποιο πιθανό θα ήταν το ...αντίθετο. Αποκλείεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο κάτι τέτοιο...ειδικά σε μία χώρα που η τιμή του αυτοκινήτου διαμορφώνεται υψηλότερα από την υπόλοιπη ευρώπη...Κάτι άλλο είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.

                                    μιλάς για 12 χρόνια πριν...τότε που τα αυτοκίνητα ερχόταν γυμνά σε εξοπλισμό σε σχέση με τώρα...δεν ξέρω μου φαίνεται υπερβολικό για κάτι τόσο φθηνό αναλογικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spyros-s last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                        συγνώμη φίλε μου αλλά αυτό δεν το κατάλαβα...εξήγησε το μου

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                          συγνώμη φίλε μου αλλά αυτό δεν το κατάλαβα...εξήγησε το μου

                                          Αυτό βλέπω να έρχεται....μην παρεξηγηθείς...πλάκα έκανα για την ανταλλαγή 'πυρών' που έρχεται!!! Και δεν έχω και εκείνη την φωτό του ΙΚΕ από το Matrix!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mjacob last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.

                                            ρε γμτ είναι τραγικοί... Πραγματικά ανρωτιέμαι στη Honda πόσο μπορεί να είναι το κέρδος από κάτι τέτοιο; Δλδ το να μπορεί να δίνει κάτι με ελάχιστα μικρότερη αξία (πόσο είναι πια το κόστος σε τέτοια μεγέθη παρτίδας ενός ηλίθιου ροοστάτη) έναντι του μεγαλύτερου κόστους/επιβάρυνσης του να μπορείς και μόνο να επιλέγεις αν κάτι θα μπεί ή όχι...

                                            Προφανώς αρκετό ώστε να το κάνει... αλλά... έλεος. Και για τη Honda που δίνει αυτή τη δυνατότητα, και για το 'Σ' που την εκμεταλλεύεται...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 212 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr