-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Το manual νομίζω πως λέει οτι δε μπορούν να μπούν αλυσίδες στα λάστιχά μας (245) και μπαίνουν μόνο σε 225225 εχει το Hondaki
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Το manual νομίζω πως λέει οτι δε μπορούν να μπούν αλυσίδες στα λάστιχά μας (245) και μπαίνουν μόνο σε 225
225 εχει το Hondaki
δε νομίζω στις 17-αρες να μπαίνουν κανονικές αλυσίδες... Μόνο λεπτές και αν
-
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... backs.html
συγκριτικό...Auris-Civic-Focus-Golf...
Ποιο πρώτευσε; Το νεοφερμένο Auris; Ο βασιλιάς της κατηγορίας Φόκους; Το Γκολφ; Μήπως το ...αυτοκίνητο της χρονιάς 2007 leon;
Όχι...οι κομπλεξικοί και άσχετοι από αυτοκίνητα άγγλοι ψήφισαν το σιβικ ίσως επειδή φτιάχνεται στο σουίντον... Αλλά τώρα θα μου πείτε τι ξέρουν εκείνοι στο autoexpress;
Προσέξατε ότι το θορυβώδες σιβικ είναι στα 70mph το πιο αθόρυβο; Μα τότε πως το κατηγορούσαν στα περιοδικά για τον θορυβώδη κινητήρα του;
Τελικά ποιος έχει δίκιο οι 4τροχοί και τα νούμερα που έδωσαν τον απρίλιο ή το autoexpress και οι δικές του μετρήσεις; Άντε βγάλε άκρη τώρα...
δεν ξέρω τι να πιστέψω τελικά...εντάξει ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός και τα γούστα του καθενός διαφέρουν όμως πως δικαιολογείται τέτοια απόκλιση στις μετρήσεις; -
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;μα 1.6 το Golf...γιατί γιατρέ μου; ...έχουν πλάκα οι αγγλάρες!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
δεν είναι έτσι όταν το καταχωρεί στα πλεονεκτήματά του...(επιδόσεις)
-
η άλλη παρατήρηση τα φρένα...στους 4τροχούς το σιβικ είχε 5 μέτρα καλύτερη επίδοση...εδώ 2 και κάτι...πως δικαιολογείται αυτό; (να δεκτώ ότι το σιβικ των 4τροχων είχε μισελιν σπορτ και του εξπρες primacy...)αλλά και πάλι το 1.6 fsi τα κατάφερε καλύτερα από το ...gt...πως γίνεται αυτό;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
ναι οκ, τότε να συγκρίνουμε Civic 1.4 με Golf 1.4... TSI
Γιατί να μας αφορά
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).
-
εγώ εστιάζω στις διαφορές στις μετρήσεις...εντάξει ένα περιοδικό έκανε σύγκριση ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα και έβγαλε τα δικά του αποτελέσματα...μάλιστα για μένα είναι άδικη η σύγκριση 1,6-1,8. Άλλο ρωτώ...
Διαφορά στις μετρήσεις είχαμε και στα διάφορα ελληνικά περιοδικά...τελικά ποιος είναι ποιο κοντά στην αλήθεια; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).
λογικό αλλά το αποκλείω...δεν νομίζω ότι η χόντα προμηθεύει καλύτερα αυτοκίνητα σε μερικές χώρες ή τουλάχιστον αποκλείεται να το κάνει σε επίπεδο Ε.Ε.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).
παίζουν τόσο 'localised' παραγγελίες; Ακραίο μου ακούγεται, αλλά εδώ που τα λέμε, συμβαίνουν και πιο παράξενα...
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Με ποιους κινητήρες τα δοκίμασαν;
δεν μας αφορά αυτό μας αφορά η...ποικιλία στις μετρήσεις...πως δικαιολογείται;
Μπορεί τα 'ελληνικά' μοντέλα να έχουν λιγότερη μόνωση (και μικρότερη τιμή αγοράς από το εργοστάσιο).
παίζουν τόσο 'localised' παραγγελίες; Ακραίο μου ακούγεται, αλλά εδώ που τα λέμε, συμβαίνουν και πιο παράξενα...
οι άγγλοι αλλάζουν αυτοκίνητα ανά 3 χρόνια...ποιο πιθανό θα ήταν το ...αντίθετο. Αποκλείεται σε ευρωπαϊκό επίπεδο κάτι τέτοιο...ειδικά σε μία χώρα που η τιμή του αυτοκινήτου διαμορφώνεται υψηλότερα από την υπόλοιπη ευρώπη...Κάτι άλλο είναι...
-
Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.μιλάς για 12 χρόνια πριν...τότε που τα αυτοκίνητα ερχόταν γυμνά σε εξοπλισμό σε σχέση με τώρα...δεν ξέρω μου φαίνεται υπερβολικό για κάτι τόσο φθηνό αναλογικά...
-
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
συγνώμη φίλε μου αλλά αυτό δεν το κατάλαβα...εξήγησε το μου
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
συγνώμη φίλε μου αλλά αυτό δεν το κατάλαβα...εξήγησε το μου
Αυτό βλέπω να έρχεται....μην παρεξηγηθείς...πλάκα έκανα για την ανταλλαγή 'πυρών' που έρχεται!!! Και δεν έχω και εκείνη την φωτό του ΙΚΕ από το Matrix!!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το δικό μου σιβικ (ή μάλλον ΟΛΑ τα μοντέλα του 95) δεν είχαν ρύθμιση της έντασης στο ταμπλό. Παραγγελία του Σαρακάκη.ρε γμτ είναι τραγικοί... Πραγματικά ανρωτιέμαι στη Honda πόσο μπορεί να είναι το κέρδος από κάτι τέτοιο; Δλδ το να μπορεί να δίνει κάτι με ελάχιστα μικρότερη αξία (πόσο είναι πια το κόστος σε τέτοια μεγέθη παρτίδας ενός ηλίθιου ροοστάτη) έναντι του μεγαλύτερου κόστους/επιβάρυνσης του να μπορείς και μόνο να επιλέγεις αν κάτι θα μπεί ή όχι...
Προφανώς αρκετό ώστε να το κάνει... αλλά... έλεος. Και για τη Honda που δίνει αυτή τη δυνατότητα, και για το 'Σ' που την εκμεταλλεύεται...
Ηonda Civic 2005