Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 102
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 315
    • 316
    • 104 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72442
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      miltellas last edited by

      Ο χρήστης spiros έγραψε:

      Τα καλά λιπαντικά μπορούν εύκολα και 15000χλμ σε καθαρό κινητήρα υπό προβλεπόμενες συνθήκες χρήσης. Αλλά επειδή μέχρι τώρα ήσουν Ελλάδα δοκίμασε (ειδικά την 1η φορά λόγω Ελλάδος και μέτριου ποιοτικώς λιπαντικού) την σίγουρη συνταγή των 10000χλμ ή 6 μηνών (ό,τι έρθει πρώτο) και παρατηρώντας την λειτουργία του κινητήρα μετά την αλλαγή αποφασίζεις εάν τραβάει μακρύτερα ή όχι η αλλαγή. Υπόψιν, ότι αν κάνεις χημική ανάλυση θα πάρεις την σωστότερη απάντηση αλλά επειδή αυτό είναι κομματάκι μη πρακτικό θα 'ακούς το αυτί σου'.

      6 μηνες δεν ειναι ΠΟΛΥ μικρο διαστημα για να αλλαξεις λαδια σε συγχρονο κινητηρα? Δε μιλαμε για μοτερ με 400 αλογα και κοφτη στις 9000 σαλ.

      Αν θές να έχεις το κινητήρα σου για μια ζωή, χωρίς να ανοίξουν και άλλο οι ανοχές του, είναι καλό διάστημα!

      μα το λαδι δε παθαινει τιποτα σε 6 μηνες!
      δε μιλαω για καποιον που κανει 15000χλμ το 6μηνο, σκεψου οτι μπορει να κανει και 5000χλμ.

      Το λάδι δεν έχει καμία σχέση με την αρχική του κατάσταση μετά από 6 μήνες έκθεσης στην οξείδωση.

      Αλλά, πράγματι η σχεδίαση των σύγχρονων κινητήρων επιτρέπει μακροζωία στα λιπαντικά. Αυτό κυρίως επιτυγχάνεται με την στεγανότητα, ελεγχόμενη αναπνοή, το 'σφιχτό' φίλτρο αέρος, το καλό και πάντα καινούριο φίλτρο λαδιού και τον συλλέκτη υγρασίας (ή πνίχτης - πριν το φίλτρο αέρος).
      Ταυτόχρονα εξελίχθηκαν και τα λιπαντικά. Η εποχή που αλλάζαμε λάδια ανά 3000χλμ έχει περάσει ανεπίστρεπτη.
      Οπότε κάποιος που δεν σκοπεύει να κρατήσει αυτοκίνητο για μια ζωή μπορεί να ακολουθεί άφοβα τα διαστήματα service που προτείνουν οι κατασκευαστές.

      Εγώ όμως που δεν είμαι ο κατασκευαστής που έφτιαξα και πούλησα το αυτοκίνητο, αλλά ο αγοραστής που έχυσα άπειρο ιδρώτα για να το αγοράσω, δικαιούμαι να σκέφτομαι ότι ο κατασκευαστής έχει κάθε λόγο να θέλει να μου ξαναπάρει λεφτά έμμεσα ή άμεσα. Οπότε το κριτήριό του θα είναι πάντα η επαρκής αξιοπιστία αντίθετα με μένα που είναι η απόλυτη αξιοπιστία (όσο 'απόλυτη' μπορεί να είναι). Όποιος δεν γνωρίζει το πότε θα είναι σε θέση να ξαναλλάξει αυτοκίνητο καλό είναι να αναθεωρήσει τον ρυθμό των service. Κοστίζει λίγο παραπάνω, αλλά μπορεί να κοστίζει και φθηνότερα αν αναθεωρήσει και τα σημεία αγοράς των ανταλλακτικών του αυτοκινήτου του.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sokos last edited by

        Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

        τι διαφορά έχουν τα Amsoil σειρά XL και σειρά AMO?
        Σκέφτομαι να δοκιμάσω κάτι για το ΜΧ-5 απο τα Μ1 που έβαζα πάντα..

        H σειρά XL είναι η σειρά Group III της AMSOIL.
        100% Group III.
        Αλλά είναι και τα μοναδικά AMSOIL που παίρνουν επίσημες πιστοποιήσεις κατά API (αν σε ενδιαφέρει).

        Τι με ενδιαφέρει?
        Group ΙV δεν είναι πολύ καλύτερη ποιότητα συνθετικού?
        Η εγγύηση μου έχει λήξει, αρά δεν έχω τέτοια θέματα..
        θέλω καλό λάδι Καλαματιανό

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miltellas last edited by

          Group IV = PAO (PolyAlphaOlefins) δηλαδή πραγματικά συνθετικό και καμία σχέση με ορυκτέλαιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sokos last edited by

            Πετάχτηκα μέχρι τον Λαμπριανίδη, δεν είχε το ΑΜΟ 10W-40 και χτύπησα μια τετράδα ATM 10W-30, αυτό για την ακρίβεια:
            http://www.phantasmusa.com/amsoilatmqt.html
            το XL το απέφυγα λόγω GroupIII, το ΑΤΜ είναι τουλάχιστον GroupIV?

            Για να δούμε αν θα είναι καλύτερα απο το Mobil1..

            edit: ο παρακάτω πίνακας είναι ενδιαφέρον... Group IV λέει
            http://www.technilube.com/sections/comps/synth_diff.htm

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miltellas last edited by

              Μα μόλις έφερε ΑΜΟ του τελείωσαν κιόλας;! Δουλευόμαστε...

              Τα ΑΤΜ είναι από τα καλύτερα σε 10W30 με 0% shearing (φθορά φιλμ). Η AMSOIL φτιάχνει και 2 ακόμη πιο εξελιγμένα ανθεκτικά 30ρια, τα TSO και HDD, χωρίς να σημαίνει ότι θα σου ταιριάξουν και καλύτερα από το ΑΤΜ (παράλληλα το ATM καλύπτει και την API SM κάτι που δεν συμβαίνει με τα TSO-HDD - αυτό βέβαια σηκώνει και κουβέντα). Βλέπε πληροφορίες στο site της AMSOIL, το πιο πληροφοριακό και υπεύθυνο site για λιπαντικά. Αν έχεις ερωτήσεις τους ρωτάς και απ'ευθείας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                ................
                Το λάδι δεν έχει καμία σχέση με την αρχική του κατάσταση μετά από 6 μήνες έκθεσης στην οξείδωση.

                Αλλά, πράγματι η σχεδίαση των σύγχρονων κινητήρων επιτρέπει μακροζωία στα λιπαντικά. Αυτό κυρίως επιτυγχάνεται με την στεγανότητα, ελεγχόμενη αναπνοή, το 'σφιχτό' φίλτρο αέρος, το καλό και πάντα καινούριο φίλτρο λαδιού και τον συλλέκτη υγρασίας (ή πνίχτης - πριν το φίλτρο αέρος).
                Ταυτόχρονα εξελίχθηκαν και τα λιπαντικά. Η εποχή που αλλάζαμε λάδια ανά 3000χλμ έχει περάσει ανεπίστρεπτη.
                Οπότε κάποιος που δεν σκοπεύει να κρατήσει αυτοκίνητο για μια ζωή μπορεί να ακολουθεί άφοβα τα διαστήματα service που προτείνουν οι κατασκευαστές.

                Εγώ όμως που δεν είμαι ο κατασκευαστής που έφτιαξα και πούλησα το αυτοκίνητο, αλλά ο αγοραστής που έχυσα άπειρο ιδρώτα για να το αγοράσω, δικαιούμαι να σκέφτομαι ότι ο κατασκευαστής έχει κάθε λόγο να θέλει να μου ξαναπάρει λεφτά έμμεσα ή άμεσα. Οπότε το κριτήριό του θα είναι πάντα η επαρκής αξιοπιστία αντίθετα με μένα που είναι η απόλυτη αξιοπιστία (όσο 'απόλυτη' μπορεί να είναι). Όποιος δεν γνωρίζει το πότε θα είναι σε θέση να ξαναλλάξει αυτοκίνητο καλό είναι να αναθεωρήσει τον ρυθμό των service. Κοστίζει λίγο παραπάνω, αλλά μπορεί να κοστίζει και φθηνότερα αν αναθεωρήσει και τα σημεία αγοράς των ανταλλακτικών του αυτοκινήτου του.

                Καλησπέρα.

                Πολύ σωστή τοποθέτηση, αποφασίζει ανάλογα ο καθένας και πράττει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Όποιος δεν γνωρίζει το πότε θα είναι σε θέση να ξαναλλάξει αυτοκίνητο καλό είναι να αναθεωρήσει τον ρυθμό των service. Κοστίζει λίγο παραπάνω, αλλά μπορεί να κοστίζει και φθηνότερα αν αναθεωρήσει και τα σημεία αγοράς των ανταλλακτικών του αυτοκινήτου του.

                  Εγω παλι πιστευω ειναι θεμα φιλοσοφιας, εγω και στο κουβαδακι που πηρα και δεν σκοπευω καλως εχοντων των πραγματων να το κρατησω πολυ βαζω τα καλυτερα λαδια (κατα την αποψη μου παντα, Amsoil AFL5W/40 & Mobil1 0W/40), το ζεσταινω ευλαβικα παντα, βαζω 100αρα βενζινα και αλλαζω λαδια καθε 5000χλμ!
                  Ακομη και στο θεμα καθαριοτητας δεν μπορω ειδικα μεσα να το αφησω πολυ καιρο βρωμικο δεν μου καθεται καλα οποτε αν καποιος ειναι να προσεξει το αυτοκινητο του πιστευω θα το κανει αν οχι οτι κι αν πουμε μπορει να αλλαξει για λιγο καιρο αλλα καποια στιμγη θα συνεχισει στις παλιες συνηθειες.
                  Και υπ'οψιν δεν ειμαι ο πιο ηπιος οδηγος οταν ζεσταθει του πινω το αιμα αλλα γι'αυτο αλλωστε το προσεχω σε ολα τα αλλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Δημήτρη, κι εγώ σαν και σένα. Ακόμη και το υπηρεσιακό αυτοκίνητο -που οι περισσότεροι του φέρονται σαν σε σκουπιδοτενεκέ- το προσέχω σαν το δικό μου. Δεν μου βγαίνει αλλιώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bad-boy last edited by

                      ειμαι στα 15000χλμ...και ενω θα πηγαινα για απλη αλλαγη λαδιων-φιλτρο, εμαθα οτι ηρθε εντολη απο το καλοκαιρι, να αλλαζουν τα Ignis Sport και βαλβολινες σε αυτα τα χλμ...
                      Τεσπα επειδη παω σε εξουσιοδοτημενο και οχι σε αντιπροσωπεια πηγα στην αντιπροσωπεια να παρω βαλβολινες για κιβωτιο και διαφορικο (3λιτρα) και μου δωσαν το Motul GB90 με
                      API GL4 & GL5 MIL-L-2105D SAE 75W-90

                      Αυτες οι προδιαγραφες ειναι καλες ή ειναι για τα πανηγυρια αυτες οι βαλβολινες?

                      Το νουμερο πανω στο κουτι ειναι 34909/M/82602
                      απο αυτο βλεπω την ημερομηνια που παρασκευαστηκε?
                      Γιατι απο οτι ειδα στο site της Motul δεν υπαρχει GB90 αλλα Gear300!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Το σασμάν σου παίρνει 2.2λτ βαλβολίνη. Έχω την εντύπωση ότι ο κατασκευαστής σου προτείνει 75W80 GL-4. Μπορείς να ρίξεις μία ματιά στο manual; Πάραυτα οι Castrol, Aral και Valvoline προτείνουν από 75W80 έως 75W90 και από GL-4 έως GL-5. Ό,τι νάναι δηλαδή.

                        Δεν γνωρίζω την ύπαρξη βαλβολίνης GB 75W90 από την MOTUL, γνωρίζω μόνο τις Motylgear 75W90 και Gear 300 75W90. Αμφότερες είναι άριστης ποιότητας με την πρώτη πιο λεπτόρευστη που μάλλον σου ταιριάζει περισσότερο και την δεύτερη εστερικιά για υψηλές πιέσεις και την βάζω σε δεύτερη μοίρα ως λιγότερο κατάλληλη επιλογή (δεδομένου ότι η Suzuki προτείνει GL-4 και λεπτόρευστη).

                        Για την ημερομηνία δυστυχώς ενώ μπορείς να μάθεις από την MOTUL πότε παρασκευάστηκε δεν θα μάθεις να το υπολογίζεις μόνος σου (εμένα δεν μου το είπαν όταν ρώτησα, μου είπαν μόνο αν είναι φρέσκα ή όχι - λίγο σχετικό αυτό βέβαια).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim-theo last edited by

                          Εγω εβαλα παντως 75/90 GL4 Redline για να'μαι ησυχος, αν και δεν ξερω τι παιζει με το σαζμαν μας προτιμω να ειμαι εντος προδιαγραφων της μαμα εταιρειας και συμφωνω με αυτα που λεει ο Μιλτος!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bad-boy last edited by

                            το GB90 ειναι gear box και το 90 απο το w75-90

                            της Motul ειναι απλα εβαλε δικια της ετικετα η suzuki...Γραφει αλλωστε επανω και Motul.

                            αφου παντως γραφει GL4 και GL5 αρα δεν ειμαι μεσα στις προδοαγραφες?

                            απλα το θεμα ειναι οτι γραφει gear box technosynthese oil. Αυτο ελληνιστι τι σημαινει? δεν ειναι ουτε καν ημισυνθετικο?

                            Ε τι στο καλο δε θα αντεξει καμια 15000χλμ???
                            Ποσο να το κρατησω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jim-theo last edited by

                              Ο χρήστης bad boy έγραψε:
                              το GB90 ειναι gear box και το 90 απο το w75-90

                              της Motul ειναι απλα εβαλε δικια της ετικετα η suzuki...Γραφει αλλωστε επανω και Motul.

                              αφου παντως γραφει GL4 και GL5 αρα δεν ειμαι μεσα στις προδοαγραφες?

                              απλα το θεμα ειναι οτι γραφει gear box technosynthese oil. Αυτο ελληνιστι τι σημαινει? δεν ειναι ουτε καν ημισυνθετικο?

                              Ε τι στο καλο δε θα αντεξει καμια 15000χλμ???
                              Ποσο να το κρατησω?

                              Σημαινει οτι ειναι μια Motylgear 75/90 σε συσκευασια Suzuki!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Κι εγώ αυτό καταλαβαίνω. Καλή και κατάλληλη θα είναι, ειδικά αφού την προτείνει και η Suzuki. Η Motylgear είναι ημισυνθετική (η technosynthese της MOTUL αυτό υποδηλώνει), δεν ξέρω εάν έχει και PAΟ στην συνθεσή της αλλά από τα τεχνικά της χαρακτηριστικά δείχνει ότι ειναι τουλάχιστον Group III.
                                Εάν θέλεις ακόμη καλύτερη και καταλληλότερη πας σε full Group IV/V 75W90 αποκλειστικά GL-4 (και όχι 'GL-4 and GL-5' δηλ. GL-5 κατάλληλη και για GL-4), δηλαδή στην REDLINE MT 90 ή στην AMSOIL MTG. Δεν θυμάμαι άλλες σε 75W90 που να καλύπτουν εξειδικευμένα την GL-4. Με μία εξ αυτών θα έχεις εξαιρετικό shifting, ιδανική και ήσυχη λειτουργία με μηδενική φθορά στα κίτρινα μέταλλα (μπρούτζος) και ταυτόχρονα αντοχή στην σκληρή χρήση όπως εάν έβαζες GL-5 και χωρίς να αυξάνεις τις πιέσεις μεταξύ των ανοχών των μετάλλων. Ψιλά γράμματα αλλά η διαφορά θα σου είναι αισθητή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bad-boy last edited by

                                  ευχαριστω για τις απαντησεις σας...

                                  Jim στην επομενη συναντηση των Swift θα ερθω να σας βρω να τα πουμε απο κοντα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jim-theo last edited by

                                    Ακριβως οπως τα ειπε ο Μιλτος ειναι, κι εγω για τους ιδιους ακριβως λογους διαλεξα Redline MT90 κι οχι μια καλη GL5 που μπορει πλεον ολες σχεδον να ειναι συμβατες με μπρουντζινα κλπ αλλα καλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε!
                                    Δυστυχως κι εγω απαραδεκτος λογω χαζων υποχρεωσεων δεν καταφερα ακομη να παω σε συναντηση του Σουιφτ κλαμπ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      accentwizard last edited by

                                      Για μπουζι εχω δει δυναμομετρησεις οπως και για εξατμισεις και για φιλτρα αερος. Εχω δει και συμπεριφορες ψυκτικων υγρων.Για λαδια εχετε δει????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bujinkan last edited by

                                        και απο μενα μια ερωτηση μιας και δεν κατεχω τα περι λαδιων πολυ καλα.
                                        εχω octavia 4χ4 turbo ειναι 4 ετων με 125.000 χλμ και του βαζω
                                        motul 8100 Ester E-Tech 0W-40.
                                        ειμαι οκ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
                                          και απο μενα μια ερωτηση μιας και δεν κατεχω τα περι λαδιων πολυ καλα.
                                          εχω octavia 4χ4 turbo ειναι 4 ετων με 125.000 χλμ και του βαζω
                                          motul 8100 Ester E-Tech 0W-40.
                                          ειμαι οκ?

                                          Οποία σύμπτωσις!
                                          Κι εγώ αυτά έβαλα στη δικιά μου (2 ετών, 38000 χλμ).
                                          Νομίζω (ως καλός μαθητής του παρόντος σχολείου) ότι είναι ιδεώδη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miltellas last edited by

                                            Ω ΝΑΙ!
                                            8100 0W40... άριστη επιλογή για VAG υψηλής απόδοσης αλλά και όχι μόνο. Αφού κάνει το M1 0W40 τότε κάνουν και τα ανταγωνιστικά 0W40 πόσο μάλλον το 8100 που εκτός από εξαιρετικής ποιότητας GrIV/V είναι και πιο λεπτόρευστο (καλό για VAG).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 104 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr