Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 78
    • 79
    • 38 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2756
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      http://www.automotoportal.com/article/c ... -formula-1

      ..Its base is lower than the Clio Renault Sport, efficiency is improved by adjusted shock-absorbers and specific springs. ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Τι κακό είναι πάλι αυτό; Trophy φάση μυρίζομαι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          ωραιο ειναι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsadi last edited by

            Μηχανικες βελτιωσεις εννοω στον κινητηρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Τι κακό είναι πάλι αυτό; Trophy φάση μυρίζομαι...

              'It certainly looks the part', όπως ίσως θα έλεγαν και οι Άγγλοι...

              Να του έχουν κάνει και λίγη δίαιτα, να έχουν βάλει λίγο μακρύτερη 6η να ταξιδεύει άνετα [κι ας πάει 'μόνο' μέχρι 195 με σκασμένη 5η σε 'race mode' αν το υπόλοιπο κιβώτιο είναι το ίδιο], να παίζει και κανένα μπλοκέ (έστω ως extra) και ίσως να έμπαινα στον πειρασμό αν έψαχνα ακόμα για διασκεδαστικό προσθιοκίνητο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Δίαιτα και μπλοκέ ίσως να επιχειρούσαν, μακρύτερο και πιο πολιτισμένο κιβώτιο δεν νομίζω...υποτίθεται ότι τώρα αρχίζουν οι 'κακές' εκδόσεις, σιγά μην τα μαλακώσουν τα πράγματα.

                Το Trophy πάντως ουσιαστικά τα αμορτισέρ Sachs ήταν όλη η έκδοση...

                Εσύ τι την ψάχνεις; Το RC και είναι υπεραρκετό, δύσκολα θα βρίσκεις πιο δυναμικά αυτοκίνητα...κάνω λάθος;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pskarm last edited by

                  τωρα που θα το οδηγησει και με μπλοκε να δεις τι γκρινια θα φαμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nidosan last edited by

                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                    τωρα που θα το οδηγησει και με μπλοκε να δεις τι γκρινια θα φαμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      teleio aytokinhto renault for the win!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        teleio aytokinhto renault for the win!!!

                        Αν έχεις την καλοσύνη γράφε ελληνικά, τα greeklish δεν επιτρέπονται εδώ. Καλωσόρισες στο 4TF.

                        [mod]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          newtek last edited by

                          Εχει το Clio RS power Start ? Δεν νομιζω. Παντως μετα απο 1500 χλμ οδηγησης πρεπει να πω οτι ειναι ΟΠΛΟ !!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            renobil last edited by

                            Ο χρήστης newtek έγραψε:
                            Εχει το Clio RS power Start ? Δεν νομιζω. Παντως μετα απο 1500 χλμ οδηγησης πρεπει να πω οτι ειναι ΟΠΛΟ !!!

                            Εχει 'power start' φίλε μου.Καλοσόρισες λοιπόν στα...όπλα της Renault.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              newtek last edited by

                              Ευχαριστω ! και πως δουλευει αυτο το πραγμα ρε παιδια ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ίσως ενεργοποιείται μόνο του μετά τα 2000 χλμ οδήγησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  renobil last edited by

                                  Ο χρήστης newtek έγραψε:
                                  Ευχαριστω ! και πως δουλευει αυτο το πραγμα ρε παιδια ?

                                  Λοιπόν.Eν στάσει απενεργοποιείς καταρχήν το E.S.P.,πατάς σταθερά το γκάζι πάνω απτις 4000-4500 στροφές και μετά αφήνεις με μιά τον συμπλέκτη για την εκκίνηση του clio.(αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να¨'μπλοκέρνουν' σε κίνηση καί οι 2 εμπρός τροχοί και με την βοήθεια και άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων να έχεις καλύτερη πρόσφυση των εμ.τροχών στην ασφαλτο κατα την εκκίνηση).Σε συνηστώ πάντως να μήν το επιχειρείς αυτό σε κάθε φανάρι για κόντρες με τους 'δίπλα' σου γιατί η αλόγιστη χρήση του θάχει και τα ανάλογα μηχανικά αποτελέσματα.Με μέτρο λοιπόν όλα τα 'όπλα' σου,όχι κατα ρυπάς πάντα......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Απλά βγάζεις το ESP και ξεκινάς αφήνοντας σφεντόνα το συμπλέκτη δηλαδή. Αλλά τότε ποια η διαφορά από τον τρόπο που μπορείς να ξεκινήσεις με οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο διαθέτει ESP?...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      renobil last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                      Απλά βγάζεις το ESP και ξεκινάς αφήνοντας σφεντόνα το συμπλέκτη δηλαδή. Αλλά τότε ποια η διαφορά από τον τρόπο που μπορείς να ξεκινήσεις με οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο διαθέτει κουμπάκι απενεργοποίησης του ESP?...

                                      H διαφορά του είναι στο ότι με 'ειδικα ηλεκτομαγνιτικά' φρενάκια μέσα στο σασμάν μετατρέπει το εμπρός διαφορικό σε μπλοκέ (και όχι σε ανεξαρτητη κίνηση του κάθε εμ.τροχου) και με μία 'ειδική'λειτουργία του E.S.P. (λειτουργεί ελάχιστα,τόσο,όσο να μήν σπυνιάρουν οι τροχοί),δίνει την καλύτερη εκκίνηση χωρίς απώλειες πρόσφυσης καί 'ψάρεμα' των εμπρός τροχών.Υπολογίζετε ότι κερδίζεις περίπου 0,3 του δευτερολέπτου + τα παραπάνω πλεονεκτήματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Αυτόματη μετάφραση....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Παράθεση εννοούσες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 38 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr