-
Δε μου λέτε...
Αυτό το πληρώνεστε ως υπερωριακή εργασία ή δουλεύετε τσάμπα; -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Δε μου λέτε...
Αυτό το πληρώνεστε ως υπερωριακή εργασία ή δουλεύετε τσάμπα;η διασκέδαση είναι free
-
Δεν σταματάμε τα οφτόπικ καλύτερα???
-
Οφ-τόπικ είναι τεράστιο μέρος του φόρουμ. Οι τελευταίες δημοσιεύσεις είναι;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οφ-τόπικ είναι τεράστιο μέρος του φόρουμ. Οι τελευταίες δημοσιεύσεις είναι;Αν τις πω ειρωνικές-προκλητικές-ανούσιες θα αισθανθείς καλύτερα?
-
Λυπάμαι, αλλά πολλές ακόμα θα έπρεπε να τις χαρακτηρίσουμε προκλητικές, ειρωνικές και ανούσιες. Αυτές μάλλον προς το τέλος θα έπρεπε να τις αφήσουμε.
Και ναι, πλέον αισθάνομαι καλύτερα! Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Λυπάμαι, αλλά πολλές ακόμα θα έπρεπε να τις χαρακτηρίσουμε προκλητικές, ειρωνικές και ανούσιες. Αυτές μάλλον προς το τέλος θα έπρεπε να τις αφήσουμε.Και ναι, πλέον αισθάνομαι καλύτερα! Ευχαριστώ!
ΟΚ. Τότε, να σε κάνουμε moderator, να είσαι 24/24 online (ούτε λεπτό λιγότερο όμως ε?), να επεμβαίνεις ΑΚΡΙΒΩΣ κάτω από τη δημοσίευση που πρέπει. Παρόλο που ΔΕΝ έκανα quote συγκεκριμένη δημοσίευση, το μπάχαλο των τελευταίων σελίδων δεν σε πείραξε, αντιθέτως σε πείραξε η παρέμβασή μου.
Εν ολίγοις: give me a break!
-
Όχι, φίλε μου Krus, δεν επιθυμώ να γίνω moderator, δεν θεωρώ ότι άργησες να επέμβεις, τουναντίον μάλιστα. I'll give you a break όπως θέλεις, δεν με πειράζει καθόλου.
Περίεργο γεγονός πάντως το σημερινό.
edit: All right Krus. Δεν συνεχίζω εγώ άλλο στα off-topic, να μην χαλάω παραπάνω το θέμα.
-
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, αν θέλεις να μου εξηγήσεις με πμ, καλώς. Εδώ, τέλος.
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Σε λίγα χρόνια 3-4 που ο TSI θα έχει αποδείξει στην πράξη την αναξιοπιστία του τότε θα δούμε τι θα λένε καποιοι. Εαν σκεφτούμε μάλιστα και το πόσο έχανε μεταπωλητικά το Bora σε σχέση με το golf καταλαβαίνουμε αμέσως οτι η Corolla ειναι μονόδρομος. Συνάδερφος και φίλος από Καβάλα πουλησε πριν λίγες μέρεςι το Golf GT του 5d μετά από ενα χρόνο 20.000 (26500 ευρώ η τιμή αγοράς με πολλά καλούδια και οροφή) για να γλυτώσει όπως μου είπε. Να μη μιλήσουμε για κατανάλωση 24 λίτρα (τριπ κομπ.) στα 100χλμ με μέχρι 160-180 σε ορισμένα σημεια στον αυτοκινητόδρομο, να μη μιλήσουμε για προβλήματα στα φρένα (στραβωμενες δισκόπλακες 3 φορές που στράβωναν με τη μία οταν έπεφτε σε λίγα νερά) να μη μιλήσουμε για τα τριξίματα και την αστάθεια του αυτοκινήτου σε απότομα φρεναρίσματα από τα 160 χιλιόμετρα κάτι το οποίο η αντιπροσωπεία ποτέ δεν μπόρεσε να καταλάβει που οφείλεται και να το επιδιορθώσει) να μη μιλήσουμε για έκρηξη της τουρμπίνας η κάτι τέτοιο όπως μου είπε το πρώτο μήνα αγοράς του αυτοκινήτου όταν ο φίλος προσπάθησε να διαπιστώσει στην Εθνική Καβάλας Θεσσαλονίκης την ιπποδύναμη) να μη μιλήσουμε για υπερβολική κατανάλωση λαδιού και διαρροη λαδιού από τα τοιχώματα του κινητήρα, να μη μιλήσουμε για προβλήματα στο πολλαπλασιαστή ο οποίος άφησε το αμάξι σε ένα ταξίδι στο Βουλγαρία στη μέση του πουθενα κλπ κλπ. Για τα μπάζα είναι αυτά τα αμάξια. Ούπς το έθαψα το αμαξι. Ευτυχώς που ηδη πουλήθηκε...
¨οπως είπαμε φίλε πάρε corolla να έχεις το κεφάλι σου ησυχο, πολύ σύντομα και το πολύ σε 2-3 χρόνια οταν θα βλέπεις τον TSI να τον πουλάνε στο Μοναστηράκι θα με θυμηθείς...τι άλλο θα ακούσουμε
δέν έχουν κάνενα πρόβλημα ή παράπονο όσοι έχουν tsi και έχουν όλοι οι
άλλοι (όσοι δέν το έχουν )
όσο για το μοναστηράκι αν πας αύριο κυριακή θα βρεις καμια εικοσαρία
απο δαύτους 1,5€ το κιλο τους δίνουν ειδικά τώρα που έχει εκπτώσεις -
dwbh
εχεις p.m. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Σε λίγα χρόνια 3-4 που ο TSI θα έχει αποδείξει στην πράξη την αναξιοπιστία του τότε θα δούμε τι θα λένε καποιοι.Kαι σε πόσες χιλιάδες χλμ;
Σε τι ποσοστό θα έχουν προβλήματα;Εαν σκεφτούμε μάλιστα και το πόσο έχανε μεταπωλητικά το Bora σε σχέση με το golf καταλαβαίνουμε αμέσως οτι η Corolla ειναι μονόδρομος.
Αν η μεταπώληση είναι κριτήριο ok...
Συνάδερφος και φίλος από Καβάλα πουλησε πριν λίγες μέρεςι το Golf GT του 5d μετά από ενα χρόνο 20.000 (26500 ευρώ η τιμή αγοράς με πολλά καλούδια και οροφή) για να γλυτώσει όπως μου είπε.
ok, δεν του πήγαινε τι να κάνουμε...
Να μη μιλήσουμε για κατανάλωση 24 λίτρα (τριπ κομπ.) στα 100χλμ με μέχρι 160-180 σε ορισμένα σημεια στον αυτοκινητόδρομο,
Συγνώμη ρε παιδί αλλά ο φίλος σου ή ψέματα έλεγε ή το πόδι του είναι απίστευτα βαρύ. Και εγώ εχθές έκανα 420 χλμ με ένα GT (που όταν το πάω χαλαρά καίει λιγοτερο από ένα Golf IV 1.6 8v), με 180-200 και >140 στον αυτοκινητόδρομο εκτός από τα περίπου 180 χλμ που τα έκανα χαλαρά μέσα στην πόλη (αλλά όχι κάτω από 80 όπου γινόταν). Μερικές επιταχύνσεις 160-200 μάλιστα ήταν τέρμα γκάζι.
Μέση κατανάλωση 8,9 στο τέλος.να μη μιλήσουμε για προβλήματα στα φρένα (στραβωμενες δισκόπλακες 3 φορές που στράβωναν με τη μία οταν έπεφτε σε λίγα νερά) να μη μιλήσουμε για τα τριξίματα και την αστάθεια του αυτοκινήτου σε απότομα φρεναρίσματα από τα 160 χιλιόμετρα κάτι το οποίο η αντιπροσωπεία ποτέ δεν μπόρεσε να καταλάβει που οφείλεται και να το επιδιορθώσει)
Αν πέφτει στα φρένα όπως πατάει το γκάζι και λίγα έπαθε.
να μη μιλήσουμε για έκρηξη της τουρμπίνας η κάτι τέτοιο όπως μου είπε το πρώτο μήνα αγοράς του αυτοκινήτου όταν ο φίλος προσπάθησε να διαπιστώσει στην Εθνική Καβάλας Θεσσαλονίκης την ιπποδύναμη) να μη μιλήσουμε για υπερβολική κατανάλωση λαδιού και διαρροη λαδιού από τα τοιχώματα του κινητήρα, να μη μιλήσουμε για προβλήματα στο πολλαπλασιαστή ο οποίος άφησε το αμάξι σε ένα ταξίδι στο Βουλγαρία στη μέση του πουθενα κλπ κλπ.
Αν νομίζει ότι ένας κινητήρας (ατμ/turbo/compressor/turbo&compressor), είναι για να τον βιάζεις ασύστολα (γιατί αυτό συμπεραίνω ότι έκανε), τότε ό,τι και να πάρει στο χέρι θα του μείνει. Ειδικά οι /turbo/compressor/turbo&compressor κινητήρες που θέλουν σεβασμό και στοργή...
Για τα μπάζα είναι αυτά τα αμάξια. Ούπς το έθαψα το αμαξι. Ευτυχώς που ηδη πουλήθηκε...
Θα μου επιτρέψεις να σε ρωτήσω τι αυτοκίνητο είχε πριν και τι σκέφτεται να πάρει.
όπως είπαμε φίλε πάρε corolla να έχεις το κεφάλι σου ησυχο, πολύ σύντομα και το πολύ σε 2-3 χρόνια οταν θα βλέπεις τον TSI να τον πουλάνε στο Μοναστηράκι θα με θυμηθείς...
Αν ο καθένας με τον TSi νομίζει ότι θα τον γ@μ@ει καθημερινά και δεν θα τον πάρει στο χέρι τότε ναι θα δούμε πολλά να πωλούνται.
Όταν πριν από 3 χρόνια 30% τον αγοραστών VW είχε κινητήρα turbo, ενώ σήμερα έχει το 80%, θα μου επιτρέψεις να περιμένω κάποια προβλήματα γιατί δεν γνωρίζουν όλοι ότι οι turbo κινητήρες (όπως και ΟΛΟΙ οι ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ), θέλουν ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ για να σε ανταμείψουν και όχι βιασμό. Απλά οι turbo συνηθίζεται να παραδίδουν πνεύμα γρηγορότερα όταν βιάζονται.
Με κάθε επιφύλαξη να κάνω λάθος για το φίλο σου αλλά αυτά που έγραψες με οδήγησαν στο συμπέρασμα μου (καθότι χρήστης GT).
_
-
δεν νομίζω ότι έγραψες κάτι παράλογο. Λογικά όλα αυτά που γράφεις απλά φαντάζομαι ότι τις 200αρες τις έπιανες στιγμιαία και το άφηνες διότι αν πήγαινες σταθερά με τόσα χαλαρά θα είχες διψήφιο και με...υβριδικό...Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ πουθενά σε όσα γράφεις. Πάντως ακόμα και αν έχει δίκιο ο cctop ένα παθητικό ή σπασμένο μοτέρ δεν φτάνει για να χαρακτηρίσει μια ολόκληρη σειρά αυτοκινήτων. Με την λογική αυτή και στο civinfo είχε αλλάξει κάποιος άγγλος μηχανή αυτό κάνει όλους τους r18a2 αναξιόπιστους; Φυσικά τα στοιχεία του cctop είναι καλοδεχούμενα εφόσον υπάρχουν όχι τόσο σε εμένα (σε μένα θα είχαν χρήση μόνο για να πειράξω τον φίλο ikar... ) όσο στους ιδιοκτήτες tsi-gt ώστε να προφυλαχθούν ή να ελέγξουν κάτι που θα γλυτώσει το δικό τους αυτοκίνητο.
Υ.Γ. Όχι όμως σε επίπεδο αντιπαράθεσης ρε παιδιά...άλλο πείραγμα ή πλάκα και άλλο διαπόμπευση και μάλιστα από έναν 'όχλο' εναντίον ενός...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Υ.Γ. Όχι όμως σε επίπεδο αντιπαράθεσης ρε παιδιά...άλλο πείραγμα ή πλάκα και άλλο διαπόμπευση και μάλιστα από έναν 'όχλο' εναντίον ενός...
άρα αν γράφονταν αρλούμπες για σπασμένα Civic σε θέμα Civic-Focus, δεν θα υπήρχε καμία αντίδραση;
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!Εδω και 4-5 σελίδες του thread(ποια ήταν η ερώτηση είπαμε?? ) εκθειάζεται ο TSI,το πόσο οικονομικός είναι,πόσο δυνατός είναι και άλλα συναφή...Δεν παρακολουθεις γενικα το φορουμ μαλλον...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ. Όχι όμως σε επίπεδο αντιπαράθεσης ρε παιδιά...άλλο πείραγμα ή πλάκα και άλλο διαπόμπευση και μάλιστα από έναν 'όχλο' εναντίον ενός...
άρα αν γράφονταν αρλούμπες για σπασμένα Civic σε θέμα Civic-Focus, δεν θα υπήρχε καμία αντίδραση;
ξέρεις τι εννοώ (ikar tm)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.
έχουν σχιστά μάτια...και αγαπούν το 'μπαμπά μην τρέχεις'...
Εγω προτεινω να κλεισουν ολα τα υπολοιπα εργοστασια και να εισαγουμε μονο γκολφ...
-
η μεγαλύτερη τιμωρία στον ikar θα ήταν να μείνει με το γκολφ σε απομονωμένη περιοχή που δεν πιάνει το κινητό και το μόνο περαστικό αυτοκίνητο να είναι σιβικ πρώτης γενιάς
(ή οπελ... )
(πέρα από πλάκα δεν θα ήθελα να 'μείνει' κανένας...) -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
σαν τα σαλιγκάρια ένας ένας, που να βρέχε κι όλαςΠάμε όλοι μαζί:
Ζούμε ΜΕΓΑΛΕΣ στιγμές
Μπραβο, συνεχιζεις να ανεβαζεις το επιπεδο της συζητησης...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
εγω ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω,αν και εχω διαβάσει εκατοντάδες σελίδες του forum,γιατί είναι τόσο δύσκολο για κάποιους να παραδεχτούν ότι η vw με τον tsi είναι αυτή την στιγμή κορυφή.
έχουν σχιστά μάτια...και αγαπούν το 'μπαμπά μην τρέχεις'...
Εγω προτεινω να κλεισουν ολα τα υπολοιπα εργοστασια και να εισαγουμε μονο γκολφ...
όχι...να μην κλείσουν όλα...να κρατήσουν της Citroen ανοικτό γιατί θα ξεμείνω από ανταλλακτικά καθόσον γαλλικό αναξιόπιστο, ιαπωνικό αξιόπιστο και γερμανικό premium.
JETTA TSI - COROLLA