-
Ο χρήστης RGBEFT έγραψε:
ψιλοθελουν γιατι ειναι 10ετιας... αρα ουτε ΑΒΣ ουτε υδραυλικο καν το ενα... και ενταξει καλυτερα HUYDAI accent καινουργιο παρα αλφα 33 ... οχι οτι εχει τιποτα... απλα εχει καποια λιγοτερη ασφαλεια...Μετά από αυτό, τι άλλο μένει πια να πει κανείς; Επιδεικνύεις την ημιμάθειά σου.
-
Ο χρήστης RGBEFT έγραψε:
ψιλοθελουν γιατι ειναι 10ετιας... αρα ουτε ΑΒΣ ουτε υδραυλικο καν το ενα... και ενταξει καλυτερα HUYDAI accent καινουργιο παρα αλφα 33 ... οχι οτι εχει τιποτα... απλα εχει καποια λιγοτερη ασφαλεια...Έτσι, ε; Λοιπόν, εγώ έχω μια Alfasud 20 ετών και έχω οδηγήσει Χιουντάι Άξεντ (νοικιασμένο για διακοπές). Δεν ξέρω τι θα γίνει αν τρακάρεις αλλά ένα σου λέω: Αν με ρωτήσεις με ποιο από τα δύο συτοκίνητα θα αισθανόμουν ασφαλής ανεβαίνοντας Διόνυσο βράδυ με υγρό οδόστρωμα (το έχω κάνει) θα απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη: την Alfasud!
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι ασφαλές ένα αυτοκίνητο που βγάζει παντού και πάντα μούρες και μπλοκάρει τα φρένα του για πλάκα! Ίσως επειδή νοιώθεις τόσο αβοήθητος όταν συμβεί κάτι από αυτά που μετά πηγαίνεις σαν κότα... Μόνο την έλλειψη ABS δέχομαι ως επιχείρημα αλλά ακόμα και αν το Άξεντ είχε ABS (αυτό που οδήγησα δεν είχε) πάλι την Alfasud θα προτιμούσα για το Διόνυσο!
Τέλος, σύγκρινε σε 5-6 χρόνια από τώρα το πλήθος των 33 που θα κυκλοφορούν ακόμη στους δρόμους με εκείνο των Άξεντ προηγούμενης γενιάς...
-
ΚΑΤΑΡΧΑΣ skullone δεν μιλησα για αμαξια τα οποια χρησιμοποιουντε απλα λιγο... (2ον ειπα οτι οποιος εχει 2 για να κινειται στο δακτυλιο ΠΑΛΙ δικαιολογειται...) 3ον απο τα απαξια μας το αλτο αν αλαχτει προφανως παει για κανα 106 η σαξο... 4ον ΔΕΝ εχω και ουτε επροκειτω ποτε να καταστρεψω ξενη περιουσια για κανενα λογο... οποτε μην μου μιλατε σαν να ειμαι κανα κωλοπαιδο...
5ον την αλφα δεν την αλλαζα με χιουνται οντως, αλλα με κανα Λεον σιγουρα... τελοσπαντων το θεμα ειναι η ελλειψη ΑΒΣ και τελοσπαντων ισωσ για εσας να ειναι καλυτερα χωρις ΑΒΣ αλλα για εμενα που δεν εχω τα δικα σας 'Ποδια' σιγουρα ειναι... -
Έτσι, ε; Λοιπόν, εγώ έχω μια Alfasud 20 ετών
[list:2h3y2eh8]Tι εχεις???????????????[/list:u:2h3y2eh8][list:2h3y2eh8]SUDια????[/list:u:2h3y2eh8][list:2h3y2eh8]Πω πω Κωστα να την εχεις σα τα ψηλα βουνα Αυτοκινητα φτιαγμενα απο μηχανικους για οδηγους Τι να μας πουνε τα καταναλωτικα μπαζα [/list:u:2h3y2eh8][list:2h3y2eh8]Για να μη κατσω και γραψω ολοκληρη λιστα, απλα τετοια αυτοκινητα οσο κι αν προχωρησε η τεχνολογια, ΨΥΧΗ δεν εχουν, και ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΞΑΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ [/list:u:2h3y2eh8][list:2h3y2eh8]YΓ.Οταν κατασκευαστηκε η SUD τα σχιστοματικα εβγαζαν τηγανια Μπροστινη κινηση, εσωτερικες δισκοπλακες(τους εκοβε γιατι ηταν τοποθετημενες μεσα αραγε?)5αρια σαζμαν, εκεντροφορια στα 'κρανια' κλπ κλπ ηταν στη σφαιρα της φαντασιας τους [/list:u:2h3y2eh8][list:2h3y2eh8]Αντε περαστικα μας[/list:u:2h3y2eh8]
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να προτιμάει κάποιος ένα Accent από μια 33. Θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων είναι. Δεν θέλουν όλοι αυτοκίνητο για να πηγαίνουν γρήγορα. Ούτε θα οδηγήσουν με τρόπο που θα βγάζει μούρες σε ** βρεγμένο ** Διόνυσο. Κάθε ένας έχει το δικαίωμα να αγοράζει το αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλλίτερο κατ' αυτόν τρόπο. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό...
Και σε τελευταία ανάλυση και γω Κώστα Astra έχω. Δεν συγκρίνεται με τα μέτρα σου με μια 147 (ούτε με τα δικά μου, αλλά λέω ), αλλά αυτό μπορούσα και με βόλευε να έχω. Θα μου την πέσεις δηλαδή;... -
Είπε κανείς τίποτα για το Astra; Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και αρκετά σωστά στημένο. Απλά για τους ντενεκέδες που βγάζει η Hyundai έχουμε να πούμε... ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!
Όσον αφορά τους 'δενείμαιραλλίστας', αυτοί είναι ως επί το πλείστον που αποτελούν τις στατιστικές με τους δολοφονημένους/δολοφόνους/σακατεμένους/σακατευτές των δρομοσφαγείων...
Επειδή δεν ξέρουν (και δε θα μάθουν ΠΟΤΕ) να οδηγούν, επειδή δεν τους νοιάζει να μάθουν να οδηγούν, επειδή ακριβώς ένεκα αυτών...
Είναι το κοινό της Hyundai.
-
Διαφωνώ λιγάκι. Εγώ πιστεύω ότι το Accent και σχεδόν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο. Πουθενά δεν πλασαρίστηκε σαν sport .... Τώρα ο κόσμος που το οδηγεί είναι άλλο θέμα. ορισμένοι είναι κάφροι. Οι λίγοι. Kαι πάντως τους προτιμώ από αυτούς που οδηγουν κάτι coupe Merc.
-
Μμμμμμμμ... Και το Trabant ήταν 'τίμιο' αυτοκίνητο, αν το πάρουμε έτσι, αλλά αυτό δεν το έκανε λιγότερο σκοτώστρα. Και δεν ήταν σπορ. Αντιθέτως!
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ενα λεπτακι... Εγω πιστευω (αν κανω λαθος ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ με...) οτι ενας οδηγος ο οποιος δεν τρεχει και δεν παει στο διονυσο με 90 στις στροφες, οτι ειναι πιο ασφαλης με ενα Αξεντ παρα με μια 33... και αυτο λογω του ΑΒΣ και των αεροσάκων αλλα και γενικά τησ παθητικης ασφαλειας... δεν θελω καν να σκεφτομαι τι θα γινει αν στουκαρει η 33...
δεν ειπα οτι η 33 ειναι χειροτερα στημενο αμαξι... και καλυτερα στημενο ειναι και ΠΟΛΥ πιο γρηγορο... αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα... εχω ξαναπει οτι το ΦΟΡΟΥΜ δεν αντιπροσωπευει την πραγματικοτητα και τον ΜΕΣΟ οδηγο... -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μμμμμμμμ... Και το Trabant ήταν 'τίμιο' αυτοκίνητο, αν το πάρουμε έτσι, αλλά αυτό δεν το έκανε λιγότερο σκοτώστρα. Και δεν ήταν σπορ. Αντιθέτως!Kαι το ΤΤ το 'αποσύραν' για αλλαγές στην πίσω ανάρτηση. Ήτανε σκοτώστρα; Κάθε αυτοκίνητο απευθύνεται σε συγκεκριμένο τύπο οδηγών. Το Trabant δεν ήταν σκοτώστρα αν ήξερες τι είχες στα χέρια σου. Σκοτώστρες είναι αυτά που σου 'υπόσχονται' και δεν μπορούν να το εκπληρώσουν....
-
Αφού πληρώνει 'Τέλη Κυκλοφορίας και Στάθμευσης' δεν έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει;
Εκτός αν το κάνουμε σαν το Παρίσι που παντού έχει παρκόμετρα με ειδική τιμή για τους κατοίκους και μέγιστο χρόνο στάθμευσης 1 εβδομάδα.ναι θα προτιμουσα αυτο και ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ συνθηκες, ΠΑΡΑ το χαος που επικρατει τωρα...
Αν το 'κράτος' που 'επιτέλους στράφηκε κατά των σαράβαλων' όπως λες, φρόντιζε να εξασφαλίσει ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με εκτεταμένο μετρό, καλά λεωφορεία, συχνά και τακτικά δρομολόγια, τεχνικούς ελέγχους, ικανούς και ΣΩΣΤΟΥΣ από συμπεριφορά οδηγούς, νομίζεις θα χρησιμοποιούνταν τα ΙΧ τόσο πολύ;
εδω εχω να πω οτι θεορω ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ (για να μην πεσετε να με φατε) οτι τα ΜΜΜ ειναι ΜΙΑ χαρα... δεν βρισκω λογο να παρεις ΙΧ για το δακτυλιο δηλαδη... και το μετρο καραχλιδα ειναι... απλα ΟΣΟΙ ξερω λενε 'Ας παρουν οι αλλοι το μετρο να πηγαινω εγω με το αμαξακι μου... ' ε δεν γινεται δουλεια ετσι...
ΓΕνικα στα ΜΜΜ εχει γινει πολυ καλη δουλεια τα τελευταια χρονια... δεν ειμαστε και καμια ζαμπλουτη χωρα αλλα εχουμε καινοθργια τρολευ και λεοφωρεια... -
Ο Π.Ο. (Πραγματικός Οδηγός κατά ΚΚ) εκτιμά την κατάσταση του οχήματος που οδηγεί,του δρόμου και τον ευατό του και ΑΝΑΛΟΓΑ οδηγεί!
Αν κάποιος πάρει ενα Accent και θεωρήσει οτι μπορεί να μπει σε στροφές όπως με ενα Α4 είναι μάλλον άσχετος!(Γεμίσαμε Schumacher!!)
Δεν νομίζω οτι μπορούμε να κατηγοριοποιούμε τους οδηγούς με βάση το αυτοκίνητο που οδηγούν.
Αν το χρησιμοποιούν λάθος,ναι!!
Και τίμιο αυτοκίνητο είναι πράγματι αυτο που δεν 'υπόσχεται' μπαρούφες!! Για αυτό άλλωστε η Hyundai προωθεί την χαμηλή τιμή των μοντέλων της και οχι τα οδηγικά τους χαρακτηριστικά!! -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
ψιλοθελουν γιατι ειναι 10ετιας... αρα ουτε ΑΒΣ ουτε υδραυλικο καν το ενα... και ενταξει καλυτερα HUYDAI accent καινουργιο παρα αλφα 33 ... οχι οτι εχει τιποτα... απλα εχει καποια λιγοτερη ασφαλεια...
Έτσι, ε; Λοιπόν, εγώ έχω μια Alfasud 20 ετών και έχω οδηγήσει Χιουντάι Άξεντ (νοικιασμένο για διακοπές). Δεν ξέρω τι θα γίνει αν τρακάρεις αλλά ένα σου λέω: Αν με ρωτήσεις με ποιο από τα δύο συτοκίνητα θα αισθανόμουν ασφαλής ανεβαίνοντας Διόνυσο βράδυ με υγρό οδόστρωμα (το έχω κάνει) θα απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη: την Alfasud!
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι ασφαλές ένα αυτοκίνητο που βγάζει παντού και πάντα μούρες και μπλοκάρει τα φρένα του για πλάκα! Ίσως επειδή νοιώθεις τόσο αβοήθητος όταν συμβεί κάτι από αυτά που μετά πηγαίνεις σαν κότα... Μόνο την έλλειψη ABS δέχομαι ως επιχείρημα αλλά ακόμα και αν το Άξεντ είχε ABS (αυτό που οδήγησα δεν είχε) πάλι την Alfasud θα προτιμούσα για το Διόνυσο!
Δεν καταλαβαίνω γιατί πέσατε να το φάτε το παιδί. Υπάρχουν συνθήκες κάτω από τις οποίες μια 33 είναι πιο ασφαλής και άλλες συνθήκες κάτω από τις οποίες ένα accent είναι πιο ασφαλές. Το παράδειγμα του βρεγμένου Διόνυσου βράδυ είναι ένα καλό παράδειγμα της πρώτης κατηγορίας, αλλά υπάρχουν ωραιότατα παραδείγματα και για τη δεύτερη κατηγορία. Πχ αν ταξιδεύεις αθήνα-θεσσαλονίκη καλοκαίρι με 30 βαθμούς. Εκεί με το accent μπορείς να ταξιδεύεις με το A/C ανοικτό και χωρίς θόρυβο, ενώ με ένα παλιότερο αμάξι μετά από λίγες ώρες θα έχεις κουραστεί τόσο από τη ζέστη και το θόρυβο, που όσο καλή ενεργητική ασφάλεια και να έχει το αυτοκίνητο θα είναι πρακτικά αδύνατο ο οδηγός να τη χρησιμοποιήσει.
Και αυτά μόνο για την ενεργητική ασφάλεια, γιατί για την παθητική δεν υπάρχει σύγκριση.
Το θέμα είναι να καταλαβαίνει κανείς για τι δουλειά ειναι φτιαγμένο το αμάξι του και να το χρησιμοποιεί κατάλληλα για τη δουλειά που φτιάχτηκε.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι κακό να προτιμάει κάποιος ένα Accent από μια 33. Θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων είναι. Δεν θέλουν όλοι αυτοκίνητο για να πηγαίνουν γρήγορα. Ούτε θα οδηγήσουν με τρόπο που θα βγάζει μούρες σε ** βρεγμένο ** Διόνυσο. Κάθε ένας έχει το δικαίωμα να αγοράζει το αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλλίτερο κατ' αυτόν τρόπο. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό...
Και σε τελευταία ανάλυση και γω Κώστα Astra έχω. Δεν συγκρίνεται με τα μέτρα σου με μια 147 (ούτε με τα δικά μου, αλλά λέω ), αλλά αυτό μπορούσα και με βόλευε να έχω. Θα μου την πέσεις δηλαδή;...Κάτσε ρε Γιάννη, δεν του την έπεσα, την άποψή μου είπα! Ίσα-ίσα που τον υπερασπίστηκα κιόλας σε άλλο θέμα.
Φυσικά και δεν είναι κακό να προτιμά κανείς ο,τιδήποτε. Κουβέντα κάνουμε. Αλλά ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να βρεθεί σε δύσκολη θέση κάποτε όσο 'μη-ραλλίστας' και να είναι ο οδηγός του. Να αναφέρω μερικά παραδείγματα: χαλίκι, σαπουνόνερα, αλλαγή ποιότητας ασφάλτου πάνω στη στροφή, φρενάρισμα πανικού στη στροφή λόγω εμποδίου κτλ. Τότε εγώ προτιμώ να έχω ένα αυτοκίνητο που θα κρατηθεί στο δρόμο έστω και σε 'περίεργη' γωνία από ένα άλλο που θα πάει ίσια...
ΥΓ: Εκείνη τη μέρα στο Διόνυσο καθώς ετοιμαζόμουν να μπω σε μια στροφή μου ήρθε ένα Astra με το πλάι. Έκανε μισό τετ-α-κε, χτύπησε (ευτυχώς μόνο) τον καθρέπτη της Sud με την ουρά του και σταμάτησε ανάποδα στο ρεύμα του. Ο οδηγός του, φανερά τρομαγμένος, μου είπε ότι το αυτοκίνητο πήγε ίσια στη στροφή και τράβηξε χειρόφρενο για να το μαζέψει. Δεν ξέρω αν ο χειρισμός του αυτός ήταν υπερβολικός και τον έκανε επειδή 'έτσι είχε ακούσει', ξέρω όμως ότι αν δεν τον είχε κάνει θα κλαίγαμε μία από τις ελάχιστες Alfasud που έχουν μείνει στην Ελλάδα...
Your call!
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Και γιατι δηλ τα αυτοκινητα σας ψιλοθελουν αλλαγη?Αν το ενα πχ ειναι 10ετιας και θελει 200 η 300 η ακομα και 500χιλιαρικα για να γινει οπως πρεπει ειναι προτιμοτερο να σταξεις 5 χαρτια?Γιατί θα δώσει τώρα τα 500 και μετά από ένα χρόνο άλλα 350 και μετά από άλλο ένα εξάμηνο άλλα 100 κλπ κλπ, και σε μια εικοσαετία θα έχει πληρώσει περισσότερο από ότι αν το άλλαζε στα 10 χρόνια και θα έχει φάει και το χρόνο του στα συνεργεία και θα έχει μείνει και με το παλιό αυτοκίνητο.
Κάθε μηχανή έχει έναν οικονομικά βέλτιστο χρόνο ζωής. Για τα αυτοκίνητα αυτός δεν είναι πάνω από 10 χρόνια για το μέσο χρήστη (αν και αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες). Αν ο μέσος χρήστης θέλει να κρατήσει ένα αυτοκίνητο 20 και 30 χρόνια έχει το δικαίωμα (το αυτοκίνητο θα αντέξει μια χαρά αν συντηρείται σωστά), αλλά δεν είναι καλό ο χρήστης να έχει την αυταπάτη ότι έτσι θα του βγει φτηνότερα.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:7d8zuiff]Tι εχεις???????????????[/list:u:7d8zuiff][list:7d8zuiff]SUDια????[/list:u:7d8zuiff][list:7d8zuiff]Πω πω Κωστα να την εχεις σα τα ψηλα βουνα Αυτοκινητα φτιαγμενα απο μηχανικους για οδηγους Τι να μας πουνε τα καταναλωτικα μπαζα [/list:u:7d8zuiff]Ευχαριστώ πολύ Μάκη! Τώρα καταλαβαίνεις γιατί σου ευχήθηκα τόσο ένθερμα για το Golf II σου. Άλλο ένα προσιτό πραγματικό αυτοκίνητο, ίσως το τελευταίο που έβγαλε η VW. Ο πρόγονός του (Golf GTI I) 'εκθρόνισε' τη Sud μετά από ~10 χρόνια παραγωγής της.
Α, και να σου πω το καλύτερο; Ο κουμπάρος (Vasilios), εκτός από συνιδιοκτήτης της Sud έχει και μια Sprint! καθώς και το WebSite 'The Spirit of Alfasud' που εμφανίζεται στην υπογραφή μου: http://www.alfasud.net
-
Επειδη μου τυχε εχθες το περιστατικο με accent συγκεκριμενα πηγαινα με καμια 70αρια χλμ και μου πεταγετε ενα accent απο στενο και ισα που προλαβα να σταματησω στο προφυλακτηρα του!Αν επεφτα λοιπον με 70χλμ απο πισω του με την ascona ξερετε τι θα γινοτανε?
Θα του γαργαλαγε ο προφυλακτηρας τη πλατη!!
Εγω? Αντε να πηγαινα για αλλαγη προφυλακτηρα!!
(Ελα τωρα υπερβολες) -
G60POWER έγραψε:
Και γιατι δηλ τα αυτοκινητα σας ψιλοθελουν αλλαγη?Αν το ενα πχ ειναι 10ετιας και θελει 200 η 300 η ακομα και 500χιλιαρικα για να γινει οπως πρεπει ειναι προτιμοτερο να σταξεις 5 χαρτια?Γιατί θα δώσει τώρα τα 500 και μετά από ένα χρόνο άλλα 350 και μετά από άλλο ένα εξάμηνο άλλα 100 κλπ κλπ, και σε μια εικοσαετία θα έχει πληρώσει περισσότερο από ότι αν το άλλαζε στα 10 χρόνια και θα έχει φάει και το χρόνο του στα συνεργεία και θα έχει μείνει και με το παλιό αυτοκίνητο.
Κάθε μηχανή έχει έναν οικονομικά βέλτιστο χρόνο ζωής. Για τα αυτοκίνητα αυτός δεν είναι πάνω από 10 χρόνια για το μέσο χρήστη (αν και αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες). Αν ο μέσος χρήστης θέλει να κρατήσει ένα αυτοκίνητο 20 και 30 χρόνια έχει το δικαίωμα (το αυτοκίνητο θα αντέξει μια χαρά αν συντηρείται σωστά), αλλά δεν είναι καλό ο χρήστης να έχει την αυταπάτη ότι έτσι θα του βγει φτηνότερα.
Εδω σε βρισκω πολυ Ψαμενο και οντως Φετος εφυγαν 400 χηνες στην αλφα (τα μισα απο οσα πιανει να την πουλησεις, για σερβις το οποιο περιλαμβανε και ανοιγμα καπακιων (δεν ξερω και πολλα απο μηχανολογικα συγχωρηστε λαθη μου...)
και ναι με αλφα 33 εχω κρατηθει σε στροφη που με αξεντ τωρα θα εκλαιγα, και μαλιστα την πρωτη (!!!!) φορα που οδηγησα μετα που μηρα το διπλωμα... (δεν ειχα συναισθηση της ταχυτητας και μπηκα στο παρκινγκ σουπερμαρκετ που ηταν στο αντιθετο(!!!!) ρευμα με 60-70... Στα ορια της 33...
απλα τωρα που εχω μια καποια εμπειρια οταν ειδα Μ*ΛΑΚΑ να ερχεται αντιθετα σε δρομο με νησιδα στη μεση, η 33 μπλοκαρε τα φρενα (δικο μου λαθος) και αρχισε να φευγει δεξια... αλλο αν τελικα την κρατησα (δεν ειμαι κανας χερας (εννοειται! φανηκε απο τα παραπανω).... -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Μμμμμμμμ... Και το Trabant ήταν 'τίμιο' αυτοκίνητο, αν το πάρουμε έτσι, αλλά αυτό δεν το έκανε λιγότερο σκοτώστρα. Και δεν ήταν σπορ. Αντιθέτως!
Kαι το ΤΤ το 'αποσύραν' για αλλαγές στην πίσω ανάρτηση. Ήτανε σκοτώστρα; Κάθε αυτοκίνητο απευθύνεται σε συγκεκριμένο τύπο οδηγών. Το Trabant δεν ήταν σκοτώστρα αν ήξερες τι είχες στα χέρια σου. Σκοτώστρες είναι αυτά που σου 'υπόσχονται' και δεν μπορούν να το εκπληρώσουν....
Έλα όμως που το ΤΤ το πήραν κι όλοι οι Κούλονεν. Ενώ το Trabant διαφημιζόταν από το κομμουνιστικό καθεστώς ως το... καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Βέβαια, οι μεγαλόσχημοι του κόμματος είχαν τις Rolls-Royce, τις Mercedes κλπ...
Έρχεται η απόσυρση αυτοκινήτων