-
Ο χρήστης imaginos έγραψε:
Συνεχώς μέσα στην υπερβολή είστε. Μετά από όσα διάβασα έπεσα από τα σύννεφα. Ετσι γίνεται ο διάλογος? Ο ανθρωπος ρωτησε για την Corolla και το Jetta, ειπε οτι ειναι οικογενειάρχης και θέλει ένα sedan αμάξι και κάποιοι άρχισαν να μιλάνε για δευτερόλεπτα προσπεράσεις 6αταχιτα ροπές κλπ. Με συγχωρείτε αλλά θέλω να ρωτησω δηλαδή, η Corolla 1,6 και τα TSI τόσο μεγάλη διαφορά σε επιδώσεις έχουν?Ακόμα δεν ξέρουμε, μόνο εκτιμήσεις, αλλά τα ίδια έγραφαν κι άλλοι για μικρές διαφορές κάποιων άλλων ακατονόμαστων μοντέλων και τελικά ήταν χαώδεις. Υπομονή μέχρι το Μάρτιο για το Jetta.
Ο άνθρωπος το corolla me to TSI συγκρίνει δεν συγκρίνει την Corolla με την 147 GTA. Σοβαρευτείτε λίγο, άντε μπράβο. Και το 6ταχυτο δε σημαινει οτι είναι πάντα γρηγορότερο απο το 5ταχυτο. Παραδειγμα το Grande punto που παρόλο που έχει 6ταχυτο είναι αργότερο από όλα τα αλλα της κατηγορίας του ακόμα και στις ρεπριζ...
Άκυρο το παράδειγμα, στο GP έβαλαν πιο ΜΑΚΡΥ κιβώτιο σε ΙΔΙΑΣ χωρητικότητας κινητήρα. Κοίτα αντίστοιχα τι έπαθε το RX-8 Challenge με το πεντάρι.
Άλλο το πεντάρι σε ατμοσφαιρικό με 16 κιλά ροπής περίπου κι άλλο το εξάρι σε τούρμπο με 22+ κιλά. Φαντάζομαι να είναι κατανοητό
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Συνεχώς μέσα στην υπερβολή είστε. Μετά από όσα διάβασα έπεσα από τα σύννεφα. Ετσι γίνεται ο διάλογος? Ο ανθρωπος ρωτησε για την Corolla και το Jetta, ειπε οτι ειναι οικογενειάρχης και θέλει ένα sedan αμάξι και κάποιοι άρχισαν να μιλάνε για δευτερόλεπτα προσπεράσεις 6αταχιτα ροπές κλπ. Με συγχωρείτε αλλά θέλω να ρωτησω δηλαδή, η Corolla 1,6 και τα TSI τόσο μεγάλη διαφορά σε επιδώσεις έχουν? Ο άνθρωπος το corolla me to TSI συγκρίνει δεν συγκρίνει την Corolla με την 147 GTA. Σοβαρευτείτε λίγο, άντε μπράβο. Και το 6ταχυτο δε σημαινει οτι είναι πάντα γρηγορότερο απο το 5ταχυτο. Παραδειγμα το Grande punto που παρόλο που έχει 6ταχυτο είναι αργότερο από όλα τα αλλα της κατηγορίας του ακόμα και στις ρεπριζ...
άλλος αυτός...υπεράνω όλων! Φοβερό υφάκι. Οταν καταλάβεις τα βασικά* τα λέμε...
*6τάχυτο=πιο άνετο στην εθνική μιας και είσαι μία σχέση επάνω που σημαίνει λιγότερες στροφές και λιγότερο θόρυβο.
Ο elteo σου απάντησε ήδη για το 6τάχυτο. Αν μας διάβαζες πιο προσεκτικά, δεν θα χρειαζόταν να το κάνει.
Οσο για τις επιδόσεις, θα είναι όντως πολύ μεγάλη η διαφορά, όπως πολύ μεγάλη ήταν και η διαφορά όταν συνέκριναν το Golf TSi 140bhp με το Civic 5d 1.8 145 bhp. Παρότι φαινομενικά αντίστοιχων προδιαγραφών, το Honda έφαγε τρελό ξύλο στις ρεπριζ (προσπεράσεις). Φαντάσου τι πρόκειται να γίνει αν συγκριθεί το Jetta με το πιο αδύναμο Corolla...
Πέραν αυτών, μπορεί ο καθένας να έχει άλλα κριτήρια... Αλλά ΑΝ έχει ΚΑΙ αυτά, αυτά που λέμε έχουν βάση. -
υπαρχουν πληροφοριεσ ενα θα μπει ο
TSI 140 hp 1.4 στο PASSAT???Σίγουρα θα μπει, και σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα..
-
Ρε παιδια δεν καταλάβατε τη φιλοσοφία του ανθρώπου. Ειπε 10 φορές οτι δεν τον ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα. Ειπε φυσικά οτι θέλει να κινειται αξιοπρεπως το αμαξι του και φυσικά δε νομίζω να αμφιβάλει κανείς οτι το corolla 1,6 δε θα κινειται αξιοπρεπως. Τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και η χαμηλότερη συντήρηση. Εγώ αυτά κατάλαβα. Μήπως πιστεύει κανείς οτι ο TSI έχει χαμηλότερη συντήρηση λιγότερα έξοδα στα σερβις και προπαντώς οτι θα είναι πιο αξιόπιστος από την Τουοτα? Ας δουμε μετά 3-4 χρόνια την αξιοπιστία του TSI και να το συζητήσουμε. Εξάλλου τι αξιοπιστία έχει η VW? χετε διαβάσει περί αξιοπιστίας αυτοκινήτων ποτέ και καταλόγους ευρωπαικούς και διεθνείς? Στις τελευταίες θέσεις βρίσκεται πάντα το VW GROUP σε αντίθεση με την Τουοτα που είναι πρώτη παντα σε αξιοπιστία.
Εγώ έχω AUDI A6 εδώ και 4 χρόνια και με έχει πεθάνει με τα προβλήματα που μου έχει βγάλει, από που να αρχίσω και που να τελειώσω.Μεχρι και νερά μπάζει οταν ψιλοβρέχει... Ευτυχώς σε λίγες μέρες το αλλάζω και περιμένω το νεο HONDA ACCORD 2007. Αντε γεια στους Γερμανους αρκετα πια!
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ταξινομήσεις
Nοέμβριος-Δεκέμβριος 2006
Focus 442-616 διαφορά 174 -> εκατοντάδες
Α3 288-467 διαφορά 179 ->μερικάNαι με τη διαφορά ότι και οι ταξινομήσεις του Nοεμβρίου για τη ford είναι 'βελτιωμένες'. Για να μην πω και του Οκτωβρίου και του Σεπτεμβρίου. 'Βελτίωση' σε τέτοιο βαθμό (άσχετα με τα νούμερα που παραθέτεις) δεν υπάρχει για τα Α3.
Για παράδειγμα μάντρα με εκατοντάδες Α3 ταξινομημένα με τάσια, δεν έχει θεαθεί ακόμα.
Όπως επίσης δεν υπάρχουν και διαφημίσεις σε περιοδικά με Α3 προς πώληση με τιμή ευκαιρίας 12'000 -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ακόμα δεν ξέρουμε, μόνο εκτιμήσεις, αλλά τα ίδια έγραφαν κι άλλοι για μικρές διαφορές κάποιων άλλων ακατονόμαστων μοντέλων και τελικά ήταν χαώδεις. Υπομονή μέχρι το Μάρτιο για το Jetta.Αντίστοιχες των καταναλώσεων!
Σοβαρά τώρα, αναφέρθηκε κάποιος στις αξιολογήσεις αξιοπιστίας...εγώ δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά για καμιά εταιρεία πλέον, ούτε για την 'ανωτερότητα' της Toyota και των όποιων Ιαπώνων ούτε για την 'κατωτερότητα' των υπολοίπων. Είναι αν θα είσαι τυχερός ή θα ψωνίσεις Δευτεριάτικο!
Το After Sales όμως (στην περίπτωση που ψωνίσεις 'ατυχώς') είναι κάτι περισσότερο χειροπιαστό. Αν ο φίλος θέλει ένα αυτοκίνητο που να πηγαίνει αξιοπρεπώς και να έχει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ το κεφάλι του ήσυχο, να πάει στην Corolla. Αν πάλι θέλει το ΠΑΡΑΠΑΝΩ γκάζι στα ταξίδια και ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ βελτίωσης κλπ. το TSi είναι μονόδρομος. Όχι ότι το Jetta θα είναι αναξιόπιστο, αλλά η Corolla φαίνεται να υπερισχύει (απλότητα λύσεων και καλύτερο After Sales). Ούτε ότι η Corolla δεν θα πηγαίνει βήμα, αλλά η ροπή και το 6τάχυτο δεν πιστεύω ότι παίζονται από 1.6αρη με 125 ατμοσφαιρικούς...Το Jetta πλέον είναι και αρκετά εμφανίσιμο, η 4θυρη Corolla δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε.
-
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!Εδω και 4-5 σελίδες του thread(ποια ήταν η ερώτηση είπαμε?? ) εκθειάζεται ο TSI,το πόσο οικονομικός είναι,πόσο δυνατός είναι και άλλα συναφή...Μήπως να πούμε και τίποτα άλλο εκτός των επιδόσεων??ΟΚ,σε επιδόσεις το Jetta είναι καλύτερο.Απο κει και πέρα όμως??
@elteo,έχεις κάνει db μέτρηση??
-
Από κει και πέρα... το Jetta δεν στρίβει;
Χώρους έχει -μιας και μιλάμε για οικογενειακό-, εμφάνιση κλασικά αδιάφορη -για όσους τους απασχολεί- και πχοιότητα/σκληρότητα πλαστικών επίσης αδιάφορη/συντηρητική
Απλώς από εκεί που ήταν τελείως αδιάφορο με τον 8V, τώρα άρχισε να γίνεται ελκυστικό
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!Ελεος πια με την....αξιοπιστία και το after/sales!
(για ν' απαντήσω με ανάλογο τρόπο....)
-Για πολλοστή φορά το λέμε...
Δεν λέμε πως το Jetta πλεονεκτεί μόνον στις επιδόσεις, αλλά ΚΑΙ στην οικονομία λόγω αποδοτικού κινητήρα ΚΑΙ 6αριού σασμάν..
(έλεος πια με το 6άρι σασμάν...)
-Εχει αντίστοιχους ή καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (έλεος πια με αυτούς τους χώρους)...
-Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, πιο εξελιγμένο αμάξωμα* (έλεος πια με αυτούς τους πολλαπλούς συνδέσμους και τον ημιάκαμπτο...).*
-Καλό όνομα και μεταπώληση* (έλεος πια με τα ονόματα, υπάρχουν και επίθετα...).*
-Είναι κι αυτό σχετικά νέο μοντέλο, παρουσιάστηκε πριν 1 χρόνο, αρα δεν θ' αλλάξει μαζί με το Golf, επομένως Corolla και Jetta θα μείνουν παρόμοια χρόνια στην αγορά (έλεος πια με τα νεα μοντέλα, εγώ θα παρω Ford Model T)...
-H VW έχει τη φήμη των ακριβώς σερβις, αλλά ακριβή είναι ΚΑΙ η Toyota (αμαν πια με τα ακριβά σερβις, εγώ το φτιάχνω στον μπάρμπα-Μήτσο, που τσιπάρει και βάζει και προγράμματα και σκούπες και φιμέ τζάμια και και..)..
-Η Τoyota δίνει 6 χρόνια εγγύηση που είναι μεγάλο πλεονέκτημα (έλεος πια με την εγγύηση, γιατί...έτσι!)... -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!Εδω και 4-5 σελίδες του thread(ποια ήταν η ερώτηση είπαμε?? ) εκθειάζεται ο TSI,το πόσο οικονομικός είναι,πόσο δυνατός είναι και άλλα συναφή...Μήπως να πούμε και τίποτα άλλο εκτός των επιδόσεων??ΟΚ,σε επιδόσεις το Jetta είναι καλύτερο.Απο κει και πέρα όμως??@elteo,έχεις κάνει db μέτρηση??
κι άλλος κορολάκιας...στάνταρ!
-Η Τoyota δίνει 6 χρόνια εγγύηση που είναι μεγάλο πλεονέκτημα (έλεος πια με την εγγύηση, γιατί...έτσι!)...
και η VW με επιπλέον 300 ευρώ εάν θυμάμαι καλά σου δίνει άλλα 2 εργοστασιακή. Οχι από ασφάλεια.
-
φιλε μακρια από VW
Μιλάω εκ πείρας
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
και η VW με επιπλέον 300 ευρώ εάν θυμάμαι καλά σου δίνει άλλα 2 εργοστασιακή. Οχι από ασφάλεια.
από ασφάλεια είναι αλλά με ΙΔΙΕΣ καλύψεις της εργοστασιακής.
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
φιλε μακρια από VWΜιλάω εκ πείρας
σε λυπάμαι τώρα θα υποστείς καταιγισμό από... (ikar tm)
Η διαφορά είναι ότι κάποιοι από εμάς αγοράζουμε αυτοκίνητα με την λογική να τα κρατήσουμε 5-10 χρόνια και κάποιοι αλλάζουν αυτοκίνητα ανά 3-5 χρόνια.
Αν είχα την δυνατότητα να αλλάζω ανά 3 χρόνια αυτοκίνητο δεν θα με ένοιαζε το tsi διότι απλά αν μου χαλούσε μελλοντικά θα το άλλαζα με κάτι άλλο. Ο μέσος έλληνας όμως αγοράζει και απαιτεί διάρκεια στο χρόνο διότι οι καιροί είναι χαλεποί και τα κουκιά στους πολλούς μετρημένα. Σε αυτή ακριβώς τη διάρκεια έστησε τον μύθο της η τογιότα και γενικότερα οι ιάπωνες αλλά τελευταία και οι κορεάτες σε αντίθεση με τα γερμανικά της δεκαετίας του 90+. Ίσως όπως έχω ξαναγράψει το tsi να αποδειχτεί το μέλλον των βενζινοκίνητων μηχανών ίσως και όχι. Εγώ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου και μάλιστα θα τις ισχυροποιήσω αν δεν δω άλλες εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα της vw σε χρονικό ορίζοντα 2-3 ετών. Για μένα και άλλες εταιρείες διαθέτουν την τεχνογνωσία να το κάνουν -πόσο μάλλον η toyota-άρα κανείς δεν είναι σίγουρος για την διάρκεια και την αντοχή του. Από την άλλη δεν θεωρώ χαζούς τους γερμανούς να ρισκάρουν τόσο...Είδωμεν επομένως κύριοι... εγώ πάντως θα έπαιρνα τογιοτα ή χόντα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο...αυτό δεν κάνει σε καμία περίπτωση χειρότερο το τζετα...είναι καθαρά θέμα επιλογής.Υ.Γ. Οι περισσότεροι από εμάς είμαστε νεαροί και ίσως δίχως οικογένεια...δεν μπορούμε να αντιληφθούμε ρεαλιστικά το πως ζυγίζει τα δεδομένα ένας οικογενειάρχης ο οποίος αναζητά ένα μεταφορικό μέσο που θα μετακινεί με ασφάλεια την φαμίλια του. Εκεί κατ 'εμένα πάσχουν οι συμβουλές και οι απόψεις μας σε σχέση με τον φίλο που ζήτησε την γνώμη μας. δείτε όσα γράφετε με την ματιά του οικογενειάρχη...ισχύουν ρε γαμώτο; Νομίζετε ότι γουστάρει φαμφαρέ εσωτερικά σαν του σιβικ ή κρεμ καθίσματα; Αντιθέτως αυτά λερώνουν θα σου πει και τα παιδιά που τρώνε στο αμάξι θα τα διαλύσουν...όσο για γκάζια; Έχει ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας την γυναίκα την πεθερά ή και τα παιδάκια που ακούγονται στο πίσω κάθισμα. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε... ΙΜΗΟ πάντα.
-
JETTA 1.4 TSI 140PS
Κυβισμός (cm3) 1.390
Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 140 / 5.600
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 220 / 1.500-4.000
Προδιαγραφές Ρύπων EU 4
Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο ΜηχανικόΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 207
Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) 9,3ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km) / ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2 Εmission
Πόλης 9,5
Εκτός Πόλης 5,8
Μέση Κατανάλωση 7,1
Εκπομπές Ρύπων CO2 (g/km) 169ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ (lt)
Χώρος αποσκευών 527[/b]Για να μιλάμε με στοιχεια αυτά ειναι τα τεχνικά του JETTA.Οποιος φίλος μπορεί ας βρει της TOYOTA για να συγκρίνουμε.
-
Μήπως έχετε θεοποιήσει το TSi ? Εντάξει ωραία ιδέα αλλά μήπως υπερβάλουμε λίγο?Όσο αφορά τις προσπεράσεις που το κάνατε θέμα, πολύ λίγα αυτοκίνητα προσπερνάνε πραγματικά γρήγορα.Και αυτά είναι ελάχιστα.
Και στο κάτω κάτω της γραφής κατεβάζει και ταχύτητα για να προσπεράσει.Αν έχεις την ψευδαίσθηση οτι τα περνάς όλα την έχεις βάψει στο μέλλον.Και κάτι Off topic. Όποιος λεχει οδηγήσει μηχανή πάνω από 400 κυβικά και όχι αναγκαστικά super sport καταλαβαίνει τι σημαίνει γρήγορη προσπέραση -
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
JETTA 1.4 TSI 140PS
Κυβισμός (cm3) 1.390
Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 140 / 5.600
Ροπή (Νm / σ.α.λ) 220 / 1.500-4.000
Προδιαγραφές Ρύπων EU 4
Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο ΜηχανικόΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 207
Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) 9,3ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km) / ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ CO2 Εmission
Πόλης 9,5
Εκτός Πόλης 5,8
Μέση Κατανάλωση 7,1
Εκπομπές Ρύπων CO2 (g/km) 169ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ (lt)
Χώρος αποσκευών 527[/b]Για να μιλάμε με στοιχεια αυτά ειναι τα τεχνικά του JETTA.Οποιος φίλος μπορεί ας βρει της TOYOTA για να συγκρίνουμε.
βρήκα μερικά για την Corolla...
1.6: ισχύς 124 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.
1.6: 0-100 σε 10.4 δλ, ανώτατη ταχύτητα 195 χλμ/ώρα
1.6: 6,9 λίτρα ανά 100 χλμτιμές κατασκευαστή πάντα...
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
φιλε μακρια από VWΜιλάω εκ πείρας
ενταξει, μπορειτε να κλειδωσετε το θεμα, δεν υπαρχει κατι αλλο να πουμε.-
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ελεος πια με τις επιδόσεις!!
Ελεος πια με την....αξιοπιστία και το after/sales!
(για ν' απαντήσω με ανάλογο τρόπο....)
-Για πολλοστή φορά το λέμε...
Δεν λέμε πως το Jetta πλεονεκτεί μόνον στις επιδόσεις, αλλά ΚΑΙ στην οικονομία λόγω αποδοτικού κινητήρα ΚΑΙ 6αριού σασμάν..
(έλεος πια με το 6άρι σασμάν...)
-Εχει αντίστοιχους ή καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (έλεος πια με αυτούς τους χώρους)...
-Πολύ καλή οδική συμπεριφορά, πιο εξελιγμένο αμάξωμα* (έλεος πια με αυτούς τους πολλαπλούς συνδέσμους και τον ημιάκαμπτο...).*
-Καλό όνομα και μεταπώληση* (έλεος πια με τα ονόματα, υπάρχουν και επίθετα...).*
-Είναι κι αυτό σχετικά νέο μοντέλο, παρουσιάστηκε πριν 1 χρόνο, αρα δεν θ' αλλάξει μαζί με το Golf, επομένως Corolla και Jetta θα μείνουν παρόμοια χρόνια στην αγορά (έλεος πια με τα νεα μοντέλα, εγώ θα παρω Ford Model T)...
-H VW έχει τη φήμη των ακριβώς σερβις, αλλά ακριβή είναι ΚΑΙ η Toyota (αμαν πια με τα ακριβά σερβις, εγώ το φτιάχνω στον μπάρμπα-Μήτσο, που τσιπάρει και βάζει και προγράμματα και σκούπες και φιμέ τζάμια και και..)..
-Η Τoyota δίνει 6 χρόνια εγγύηση που είναι μεγάλο πλεονέκτημα (έλεος πια με την εγγύηση, γιατί...έτσι!)...Απ'όλα τα αστεία που ανέφερες,αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν με τα επίθετα
Σοβαρά τώρα,επιτέλους άρχισαν να πέφτει και κάνα επιχείρημα για κάτι άλλο εκτός απο 'κατανάλωση','άλογα',και λοιποί συγγενείς.Τιμές έχoυμε?
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
φιλε μακρια από VWΜιλάω εκ πείρας
φοβερό επιχείρημα
-
Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
φιλε μακρια από VWΜιλάω εκ πείρας
φοβερό επιχείρημα
JETTA TSI - COROLLA