-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ακου τωρα ερωτηση...
ΠΩΣ κραταει την θεση του το ανακλινομενο καθισμα στο golf??
ακομα δεν το εχω καταφερει...RTB(lessed)M!
ειδα τη δικη σου δημοσιευση και το θυμηθικα!
ξερεις τι γινεται ρε συ Τακη? το Blessed πρεπει να εχω καθαρα τα χερια μου να το πιασω και δεν εχω νηπτηρα εκει κοντα..!Φίλε όλα γίνονται!
Να έχεις υγρά χαρτομάντιλα στο αυτοκίνητο και το manual άνοιξέ το από πριν στην κατάλληλη σελίδα και στην ανάγκη βάλτο μέσα σε ένα διαφανές νάιλον... Χρησιμοποίησε γάντια, κουζίνας, χειρουργικά, whatever...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
gti που FυSαI!!
το ειχε πει ο κυριος υπαρχουν πολλες 'μαιμουδες'...Φαίνεται ότι νόμιζε ότι έχει και τα ανάλογα κρατήματα...με το μεγάλο
Αλλά τελικά είχε κρατήματα μόνο από τα κλαδιά των δέντρων -
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
ακου τωρα ερωτηση...
ΠΩΣ κραταει την θεση του το ανακλινομενο καθισμα στο golf??
ακομα δεν το εχω καταφερει...Με την πλάτη μπροστά ασκείς δίναμη προς τα κάτω (περίπου) και το κάθισμα πάει πίσω και κατόπιν σπρώχνεις την πλάτη πίσω...
Θέλει λίγο εξάσκηση...το θεμα ειναι οτι δεν επανερχεται ακριβως στη θεση που ηταν..
αν δεν προσεξεις μπορει να το 'κλεισεις' τελειως μπροστα ή τελειως 'πισω' και να πρεπει να το φτιαξεις... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
ακου τωρα ερωτηση...
ΠΩΣ κραταει την θεση του το ανακλινομενο καθισμα στο golf??
ακομα δεν το εχω καταφερει...Με την πλάτη μπροστά ασκείς δίναμη προς τα κάτω (περίπου) και το κάθισμα πάει πίσω και κατόπιν σπρώχνεις την πλάτη πίσω...
Θέλει λίγο εξάσκηση...το θεμα ειναι οτι δεν επανερχεται ακριβως στη θεση που ηταν..
αν δεν προσεξεις μπορει να το 'κλεισεις' τελειως μπροστα ή τελειως 'πισω' και να πρεπει να το φτιαξεις...Δοκίμασε να σπρώξεις το κάθισμα όσο πάει με την πλάτη μπροστά. Αν δεν επανέλθει ακριβως κοίταξε μήπως θέλει κάποια ρύθμιση ο μηχανισμός.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
gti που FυSαI!!
το ειχε πει ο κυριος υπαρχουν πολλες 'μαιμουδες'...Σε επαρχιακή πόλη είχα δει 'καλύτερο'
Το ξεχώρισα από την... πινακίδα! Ήταν παλαιού τύπου, ενώ όλα τα GTI, αφού κυκλοφόρησαν από 2005 φοράνε ευρωπαϊκού τύπου. Αυτό μου κίνησε την περιέργεια κι άρχισα να το περιεργάζομαι.
Ζάντες, μάσκα, ολόκληρη πίσω πόρτα -πάει μαζί με αεροτομή-, εξάτμιση, λογότυπο φυσικά, τιμόνι GTI ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, καθίσματα απλού όμως, δεν έφταναν τα λεφτά και επιλογέας GTI βέβαια -τουλάχιστον ήταν έξι σχέσεων
Επίσης τσιγκουνεύτηκε τα φρένα, οι δαγκάνες ήταν βαμένες κόκκινες, αλλά διαστάσεις 288, υπήρχε κενό στις 17άρες
Εννοείται πως 1.6 FSI + όλα τα παραπάνω αν αγοραστουν ανταλλακτικά, ξεπερνάνε το 170άρι GT σε κόστος
-
Και απλό 1.4 με προφυλακτήρες R32!!!!!!
Στην Βασ. Σοφίας....
Μηπως όμως όλα αυτά πρέπει να πάνε στην κατηγορία Αυστραλίζοντες?Και με εξάτμιση στην μέση παρακαλώ!!!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
gti'
Επίσης τσιγκουνεύτηκε τα φρένα, οι δαγκάνες ήταν βαμένες κόκκινες, αλλά διαστάσεις 288, υπήρχε κενό στις 17άρες
Είστε άσχετοι...Το κενό είναι για να αερίζονται καλύτερα οι δίσκοι!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εννοείται πως 1.6 FSI + όλα τα παραπάνω αν αγοραστουν ανταλλακτικά, ξεπερνάνε το 170άρι GT σε κόστοςΝαι αλλά θα έχεις GT και όχι GTI (δεν μας ενδιαφέρει πως πηγαίνει αλλά πως φαίνεται).
-
-
Αναδημοσιεύω:
*
Σύμφωνα με πληροφορίες σκληρή τύχη περιμένει τη Bugatti, με το λαμπρό σπορ παρελθόν, αφού αμέσως μετά τη διακοπή παραγωγής της Veyron φέρεται ότι θα μεταβληθεί σε εταιρεία κατασκευής λεωφορείων.Για τη Lamborghini, που το 2006 ήταν το καλύτερο στην 45χρονη ιστορία της από πλευράς πωλήσεων, αναμένεται πως θα υιοθετηθεί διαδικασία παρόμοια με της Ford στην περίπτωση της Αston Martin. *
Πλάκα μας κάνουν; Λεωφορεία η Bugatti; Φαντάζομαι θα έχουν 10.000 άλογα και θα πιάνουν τα 400χιλ κι αυτά όπως η Veyron ε;
Στην τελική, δεν έχουμε αρκετούς κατασκευαστές λεωφορείων; Δεν είναι και 1η Απρίλη να πω...
Για την Aston τι εννοούν; Ότι θα έχει και η Lambo 4-5 μοντέλλα τα οποια θα είναι ουσιαστικά 1; Τόσο καλά τα πήγε η Ford με την Aston και την Jaguar και θέλουν να την αντιγράψουν; -
ερώτηση γνώσως... ή μνήμης...
γνωρίζει κανείς πόσο κόστιζε το Golf cabrio του '88 ???
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ερώτηση γνώσως... ή μνήμης...γνωρίζει κανείς πόσο κόστιζε το Golf cabrio του '88 ???
λογικα πρεπει γυρω στα 4 εκατομμυρια...μπορει και πιο πανω..
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=230&page_id=4855(Ετσι κι αλλιώς θα απαντούσε, αυτή τη φορά τον πρόλαβα).
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
(Ετσι κι αλλιώς θα απαντούσε, αυτή τη φορά τον πρόλαβα).
Αλλοίμονο, μή χάσεις
-
Τράβα στην Παπαρίδου σου ΡΕ.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Προς πώληση Bugatti & LamborghiniΕιδικά η Lambo πάει καλά, γιατί την πουλάνε;
Μήπως γιατί σκοπεύει η Audi να επεκταθεί κι άλλο 'προς τα πάνω' (εκτός από το R8) και θέλουν να αποφύγουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό;Τα λεωφορεία Bugatti, ασχολίαστα.
-
η ΦάουΒε πούλησε την ψυχή (ή και δύο) στο διάολο με αντάλλαγμα την τεχνογνωσία για τον TSI, και ιδού τα αποτελέσματα !
καταλάβατε τώρα γιατί η Alfa χρεώνει την ψυχή στους πελάτες;
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τράβα στην Παπαρίδου σου ΡΕ.πάλι ;;;
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
η ΦάουΒε πούλησε την ψυχή (ή και δύο) στο διάολο με αντάλλαγμα την τεχνογνωσία για τον TSI, και ιδού τα αποτελέσματα !
VW FORUM