-
Νομίζω το έχω ξαναβάλει, αλλά επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...
-
Νομίζω το έχω ξαναβάλει, αλλά επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...
-
Νομίζω το έχω ξαναβάλει, αλλά επανάληψη μήτηρ μαθήσεως...
-
τι κουκλάρα!!!
η Μοντεκάρλο είναι το Νο2 στη λίστα με τα αυτοκίνητα των ονείρων μου μετά τη Veloce....αλλά μάλλον θα παραμείνει όνειρο, τουλάχιστον η lancia....οι αυθεντικές και σε καλή κατάσταση ξεκινάνε από δέκα-δώδεκα μύρια και άνω...
Σπύρος
-
ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ!!!!
Τό αυτοκίνητο τών ονείρων μου,ή,η FERRARI τού 'φτωχού'!!!
12 μύρια εεε; -
Είδα μία τέτοια εγκαταλελειμένη (*Προσοχή έτσι μου φάνηκε μη σας πάρω στο λαιμό μου) ( ανοικτό καπώ , φυτρωμένα χόρτα γύρω) και με αριθμούς κυκλοφορίας πίσω από το εφετείο στην Αλεξάνδρας. Είναι μέσα στο εργοτάξιο που υπάρχει ακριβώς πίσω από το εφετείο (μάλλον το πάρκινγκ του εφετείου???) σχεδόν δίπλα στα σύρματα . Φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση.Αν κάνετε μία βόλτα γύρω γύρω θα την δείτε στα δεξιά σας.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ!!!!
Τό αυτοκίνητο τών ονείρων μου,ή,η FERRARI τού 'φτωχού'!!!
12 μύρια εεε;2-3 που είχα βρεί όταν το έψαχνα κάπου εκεί τις έδιναν
πάντως για φερράρι του φτωχού που λες, ο χαρακτηρισμός μάλλον ταιριάζει πιο πολύ στο φίατ κουπέ 20V....άλλο απίθανο ιταλικό κουπέ....Σπύρος
-
ΠΟΛΛΑ ζητάνε. Ο κάθε βλάκας εδώ στην Ελλάδα νομίζει ότι επειδή έχει ένα παλιό αυτοκίνητο μπορεί να ζητάει όσα του λείπουν για να καλύψει τρύπες. Στο εξωτερικό δεν πάνε παραπάνω από 5 μύρια οι καλύτερες.
Δείτε και στην ιστοσελίδα πόσο τις πουλάνε και κρίνετε μόνοι σας πόσο μας κοροϊδεύουν εδώ.
-
καλά αυτό εννοείται....
με τα μίνι κούπερ να δεις τι γίνεται. Έξω δίνουν 2.500-3.000 ευρώ τα καλύτερα (1,3 κουκλιά σου λέω) και εδώ θέλεις 1,5-2 μύρια για να πάρεις χιλιάρι απλά φρεσκοβαμμένοΤο θέμα είναι άντε να το πάρεις απέξω, ΕΔΩ πώς το φέρνεις???
Κωνσταντίνε για τιμές δες και εδώ: http://www.mobile.de
Σπύρος
-
Το πώς το φέρνεις είναι μια πονεμένη ιστορία...
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Είδα μία τέτοια εγκαταλελειμένη (*Προσοχή έτσι μου φάνηκε μη σας πάρω στο λαιμό μου) ( ανοικτό καπώ , φυτρωμένα χόρτα γύρω) και με αριθμούς κυκλοφορίας πίσω από το εφετείο στην Αλεξάνδρας. Είναι μέσα στο εργοτάξιο που υπάρχει ακριβώς πίσω από το εφετείο (μάλλον το πάρκινγκ του εφετείου???) σχεδόν δίπλα στα σύρματα . Φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση.Αν κάνετε μία βόλτα γύρω γύρω θα την δείτε στα δεξιά σας.Θα πήγε να κάνει έφεση και τον χώσαν πιό μέσα!
-
πριν 2-3 χρονια μια τετοια γυρναγε τις μαντρες της αθηνας και η τιμη της ηταν γυρω στα 5-6 μυρια.....αν θυμαμαι καλα ηταν κοκκινη
-
Αν κρίνω από τα χόρτα κ.λ.π. πρέπει όχι μόνο η έφεση να μην πήγε καλά αλλά να του βρήκαν κι άλλες κατηγορίες που ξέχασαν να του χρεώσουν....
Αυτή που σας είπα είναι μπλέ..
Πήγε να την δει κανείς?????Οσον αφορά το MINI......για στείλτε pm άκουσα ότι υπάρχει ένα σε πολύ ΄καλή κατάσταση και πουλιέται κάπου στις 100.000 δρχ......(άν δέν έχει δοθεί)
-
Άσχετο αλλά... Γιώργος Δέδες; Κάπου το έχω ακούσει αυτό το όνομα. Συμμετοχή σε αγώνες ίσως;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Άσχετο αλλά... Γιώργος Δέδες; Κάπου το έχω ακούσει αυτό το όνομα. Συμμετοχή σε αγώνες ίσως;Η απάντηση δόθηκε με pm...
-
Τι μου θυμίσατε ...
Εχω συνυπάρξει μία πενταετία (το αυτοκίνητο φίλου και συγκατοίκου).
Το αυτοκίνητο αυτό είναι παρά την ελκυστική εμφάνιση, ένας κουβάς με ρόδες.
Δεν στρίβει, δεν φρενάρει (με τίποτα), υποστρέφει σαν σφουγγαρίστρα, ο κινητήρας κάνει διαβολεμένο θόρυβο πίσω από τα αυτιά σου, δεν πάει στην νορμάλ έκδοση των 120 ίππων. Συνήθως δεν δουλεύει τίποτα απο τα ηλεκτρικά.
Συλλεκτικό, ωραίο να το βλέπεις, αλλά επικίνδυνο για τη δημόσια υγεία. Πάντως σίγουρα δεν αξίζει τα χρήματα που αναφέρονται παραπάνω.
Να, δείτε και μία φωτό (στα Ιταλο-Ελβετικά σύνορα).
-
Είσαι σίγουρος γι'αυτά που μας λες; Όλες οι δοκιμές σε όλα τα περιοδικά είχαν διθυράμβους για το κράτημά της και την οδική της συμπεριφορά, με μοναδικό παράπονο το εύκολο μπλοκάρισμα (λόγω ισχυρού σέρβο στα ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ μόνο φρένα) στην πρώτη γενιά. Μετά καταργήσανε το σέρβο και ησυχάσανε, ενώ τα φρένα της δεύτερης γενιάς χαρακτηρίζονταν από οδηγούς και δημοσιογράφους ως δυνατά, αποτελεσματικά και σαφή. Υποστροφή σφουγγαρίστρας τώρα... Πουθενά δεν έχω ακούσει κανέναν να λέει κάτι τέτοιο. Όλοι την περιγράφουν ως ελαφρά υποστροφική με δυνατότητα προοδευτικής υπερστροφής.
Όσον αφορά το αν 'πάει' ή όχι τώρα, γεγονός είναι ότι με 120 άλογα από το δίλιτρο κινητήρα (και ήταν ο μοναδικός με τον οποιόν διετίθετο στην Ευρώπη, οπότε θα ήθελα να μας πεις πια είναι η υποτιθέμενη πουσαρισμένη έκδοση την οποίαν υπονοείς - μήπως οι αγωνιστικές Montecarlo Turbo με 400+ άλογα από λιγότερο από 1.5 λίτρα και Rallye 037; Πολύ θα ήθελα να δω ποια είναι αυτή η έκδοση της οποίας την ύπαρξη αγνοώ) σε καμία περίπτωση δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο με τα 1040 της κιλά. Ήταν όμως αρκούντως σβέλτη - καμία σχέση με το Χ1/9 - και απολύτως ελέγξιμη, αν και το πλαίσιό της ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΕ για περισσότερα άλογα.
Μήπως απλά ο φίλος σου την έχει πολύ κακοσυντηρημένη με δεν ξέρω κι εγώ πόσο χάλια αμορτισέρ, λάστιχα και φρένα και μας τα λες όλα αυτά;
Και κάτι άλλο ακόμη. 9 δευτερόλεπτα για 0-100 είναι επίδοση αυτοκινήτου που 'δεν πάει'; Εκτός αν του φίλου σου το αυτοκίνητο έχει και πεσμένο μοτέρ, οπότε...
-
Τι να σου πω τώρα...
Εγώ εξέθεσα τις προσωπικές μου εμπειρίες.
Επίσης δεν υπονοώ (?) και ούτε υπαινίσσομαι (?) κάτι.
Αφού οι δοκιμές είχαν διθυράμβους, έτσι θα είναι.
-
Πες του φίλου σου να πάει να της κάνει ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ σέρβις. Με σωστή συντήρηση, αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα από τα πιο καλά κεντρομήχανα. Και σηκώνει κι αρκετό μοτερικό πείραγμα, με ανέβασμα συμπίεσης, αντικατάσταση μοτέρ με αυτό της Trevi Volumex (που κι αυτό σηκώνει πείραγμα...) κλπ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πες του φίλου σου να πάει να της κάνει ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ σέρβις.Στην Ελλάδα!?!?
ΜΗΗΗ!!
ΟΧΙ!!!!!
Και ιδού κάτι πάρα πολύ ωραίο!