-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
'δίνει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου'
ξαναρωταω: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ?
'Παιδιά', εσείς θα ζητάτε να κινείται και τσάμπα στο τέλος (δεν είναι κακή ιδέα έτσι? )
Η 'σωστή' ερώτηση είναι:
'όταν κινείται στους ίδιους ρυθμούς με το corolla, ποιό καίει λιγότερο?'
Γιατί αν τα σπάς και τα 2 τότε όλοι ξέρουμε την απάντηση.Τα 140 άλογα για να βγουν, πρέπει και να τραφούν
Σωστός? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
'δίνει εξαιρετικές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου'
ξαναρωταω: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ?
'Παιδιά', εσείς θα ζητάτε να κινείται και τσάμπα στο τέλος (δεν είναι κακή ιδέα έτσι? )
Η 'σωστή' ερώτηση είναι:
'όταν κινείται στους ίδιους ρυθμούς με το corolla, ποιό καίει λιγότερο?'
Γιατί αν τα σπάς και τα 2 τότε όλοι ξέρουμε την απάντηση.**Τα 140 άλογα για να βγουν, πρέπει και να τραφούν
Σωστός? ** -
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
5)Το Jetta καιει super αμολυβδη ενώ το corolla τουλάχιστον σε ερώτηση μου σήμερα το απόγευμα σε αντιπροσωπεια καιει απλή. Σημαντικότατο σημερα που η super ειναι ακριβότερη κατα 20% της απλής και όταν η βενζίνη γενικώς κοστίζει πολύυυυυυυ....Corolla λοιπόν τουλάχιστον προς το παρόν αν και η τελική απόφαση μάλλον θα παρθει μόλις κλεισω test drive και με τα δυο. Εξάλλου δε τίθεται θέμα συγκρισης κατανάλωσης μεταξύ των 2 πιστεύω. Το διπλό turbo καιει στην πράξη περισσότερο από κάθε ατμοσφαιρικό και ας λεει η VW για 7,1. Φουμαρα.
Ευχαριστώ όλους όσους απάντησαν.
Το Jetta δεν καίει μόνο βενζίνη 98 οκτανίων, καίει και απλή χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν ψάξεις λίγο το forum θα δεις ότι αυτό το θέμα έχει συζητηθεί διεξοδικά πολλάκις.
Το Jetta μπορεί να πάει πιο γρήγορα από το Corolla λόγω των παραπάνω αλόγων. Αν αποφασίσεις να τα πας και τα 2 μέχρι εκεί που μπορεί να πάει το Corolla, λογικά το Jetta θα κάψει λιγότερο. Αν αποφασίσεις όμως να πας με το Jetta πιο γρήγορα απότι θα μπορούσε να πάει το Corolla τότε ναι, λογικά το Jetta θα κάψει περισσότερο.
Για τα service καλό είναι να πας σε κάποια αντιπροσωπεία και να ρωτήσεις ο ίδιος, όχι 'άκουσα, μου είπαν μπλα μπλα', εξάλλου μία φορά αγοράζεις αυτοκίνητο, έτσι δεν είναι?
-
αν μιλαγαμε για παλια βεντο και τζετα θα σου λεγα ξεχνα το...
η νεα τζετα ομως ειναι σαν μικρο πασατ αρα βλεπεται...λογικα και με νεα αναρτηση θα εχει δυναμικα χαρακτηριστικα και ποιοτητα κυλισης...
για το tsi εσυ ξερεις...τι θες να πληρωσεις και τι οχι...βασικα το να παρεις το 1,6 οπως καταλαβαινεις αυτη τη στιγμη ειναι αναχρονισμος χωρις να ξερω τι θα γινει στο μελλον...αυτο που θα σου πω ειναι αμα πας σε αυτη τη λυση φροντισε να βρεις μηχανικο καλο και εμπιστο...
για τη τογιοτα, δεν εχω δει και κανα αναλυτικο τεστ για να πω κατι..ο κινητηρας ο γνωστος, η εταιρεια γνωστη, τιμια λυση αλλα δε με ενθουσιαζει οπως και η εταιρεια...το μεγα καλο ειναι οτι σχεδον ποτε δε θα σε αφησει ξεκρεμαστο...
μαλλον τζετα θα ελεγα...δεν ειναι μπαζο οπως παλια..
-
για τα service πήγαινε και ρώτα μόνος σου γιατί μόνος σου θα τα πληρώνεις TOYOTA ή VW
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
ξαναρωταω: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ?Όχι ταυτόχρονα...
Για την ονομαστική απόδοση ροπής και ιπποδύναμης όμως και όταν δεν πιέζεται, καταναλώνει εντυπωσιακά μικρή ποσότητα καυσίμου... (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού plus)...
Τα έχω αναφέρει στο νήμα για το GT..._
-
Συγνωμη ρε παιδια αλλα ο TSI σουπερ αμολυβδη δε θέλει? Το οτι μπορει να πηγαινει και με απλη αυτό δε σημαινει οτι μετα από καποια χιλιόμετρα δε θα βγαλει προβλήματα. Η VW συμφωνα με τα οσα εχω διαβασει λεει οτι χρειάζεται τουλαχιστον 98 οκτανια και επομένως σουπερ. Το οτι καποιοι λενε οτι καιει και απλη τι μου λεει εμενα οτι δε θα υπάρξει προβλημα για το λόγο αυτό? Ποιον πρεπει να ακουσω και να εμπιστευτω περισσοτερο τον απλο ιδιωτη που θα κανει του κεφαλιου του η τον ιδιο τον κατασκευαστη? Τελος εαν ειναι να βαζω στο TSI απλή και η ιπποδυναμη να πεφτει και επισης να διατρεχω και τον πιθανο κινδυνο να τα τιναξει ο κινητηρας μετα απο 10-20 χιλιαδες χλμ και να εχω και την διαρκη ανησυχια που θα βαζω απλη γιατι θα πρεπει να σκεπτομαι ακομα για το JETTA? Και τα λεω αυτα γιατι απλα δεν εχω καμια διαθεση να πληρωνω γαμ....τικα το 20% παραπανω στην τιμη της σουπερ. Το θεωρω κοροιδια και ειναι γνωστο και το οτι η σουπερ σε πολυ μεγαλο βαθμο νοθευεται με απλη....
-
Το τελευταιο ειναι και το βασικοτερο. Αν ριξεις μια ματια στα προστιμα που ριχνει το υπουργειο στα βενζιναδικα τα περισσοτερα ειναι για νοθευση της σουπερ αμολυβδης ενω για νοθευση απλης ειναι ελαχιστα.
-
όχι πάλι με τη βενζίνη
Η Corolla βγάζει 125/6000σαλ χονδρικά, το TSI 140/5600, οπότε τα ίδια άλογα έρχονται λιγότερες στροφές από την Corolla. Ποιο να είναι πιο οικονομικό; Εκεί που η Corolla θα χτυπάει κόφτες, το TSI θα 'χει ακόμα περιθώριο. Λέτε να μην εξαρτάται η κατανάλωση από τις στροφές;
Αν μπει στην εξίσωση η μεγάλη διαφορά στη ροπή και το εξάρι κιβώτιο, ποιο να 'χει λιγότερη κατανάλωση;
Δύο τούρμπο δεν σημαίνει de facto υψηλότερη κατανάλωση, πόσες φορές θα αναλυθεί;
Τα urban legends καλά κρατούν. Φανταστείτε να 'χε σπάσει και κανένας κινητήρας
-
Ο χρήστης basilis55 έγραψε:
Το τελευταιο ειναι και το βασικοτερο. Αν ριξεις μια ματια στα προστιμα που ριχνει το υπουργειο στα βενζιναδικα τα περισσοτερα ειναι για νοθευση της σουπερ αμολυβδης ενω για νοθευση απλης ειναι ελαχιστα.το θέμα της βενζίνης είναι σαφέστατο...το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά με βενζινη 98+ και μπορεί να δουλέψει και με 95αρα αλλά στην τελευταία περίπτωση πρέπει αφενώς να ανεκτεί κανείς την μετάβαση του ηλεκτρονικού συστήματος στο 95αρι καύσιμο κάτι που σημαίνει πυράκια για μικρό χρονικό διάστημα αφετέρου την μείωση των επιδόσεων για το μέγεθος της οποίας κανείς δεν ξέρει να μας πει...
Οφείλει η επίσημη αντιπροσωπεία να ενημερώσει τους πελάτες της ώστε να επιλέγουν τι τους συμφέρει. Αναφορικά με την ανασφάλεια για την νόθευση της σούπερ αμόλυβδης η λύση είναι να χρησιμοποιεί κανείς σταθερά το ίδιο βενζινάδικο στο οποίο να μην έχει αντιληφθεί διαφορές στην λειτουργία του αυτοκινήτου του. Παράλληλα να κοιτά τους καταλόγους του Υπ. Ανάπτυξης και να αποφεύγει τα βενζινάδικα που παρανομούν...Τι άλλο μένει; ΄Υ.Γ. Να ρωτήσω κάτι τον ikar πως γίνεται να 'κρεμάει' το ατμοσφαιρικό σε χαμηλότερες στροφές από το τούρμπο; Φτάνει κανείς σε αυτό το συμπέρασμα μόνο μέσα από την παράθεση του αριθμού της μέγιστης ροπής; Δεν θα ήταν σκόπιμο να δούμε πρώτα και τις 2 καμπύλες ροπής και μετά να σχολιάσουμε;
-
Aντε παλι με τα πυρακια...
Επαναλαμβανω, συμφωνα παντα με το αγγλοφωνο manual, ο tsi των 140 ιππων παιρνει 98αρα και 95αρα με μικρη μειωση αποδοσης. Πυρακια δεν αναφερονται πουθενα για τον συγκεκριμενο κινητηρα (αναφερονται ομως σε ΑΛΛΟΥΣ κινητηρες).
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Υ.Γ. Να ρωτήσω κάτι τον ikar πως γίνεται να 'κρεμάει' το ατμοσφαιρικό σε χαμηλότερες στροφές από το τούρμπο; Φτάνει κανείς σε αυτό το συμπέρασμα μόνο μέσα από την παράθεση του αριθμού της μέγιστης ροπής; Δεν θα ήταν σκόπιμο να δούμε πρώτα και τις 2 καμπύλες ροπής και μετά να σχολιάσουμε;
Toυ TSI υπάρχει η καμπύλη ροπής, δεν φαίνεται να κρεμάει πουθενά
Δεν έγραψα ότι κρεμάει το ατμοσφαιρικό, αλλά ότι αποδίδει λιγότερους ίππους! προφανές είναι νομίζω, δεν χρειάζεται εξήγηση!
Όταν η ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύς είναι στις 6.000, στις 5.000 θα βγάζει περισσότερους ίππους;;
-
Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
Συγνωμη ρε παιδια αλλα ο TSI σουπερ αμολυβδη δε θέλει? Το οτι μπορει να πηγαινει και με απλη αυτό δε σημαινει οτι μετα από καποια χιλιόμετρα δε θα βγαλει προβλήματα. Η VW συμφωνα με τα οσα εχω διαβασει λεει οτι χρειάζεται τουλαχιστον 98 οκτανια και επομένως σουπερ. Το οτι καποιοι λενε οτι καιει και απλη τι μου λεει εμενα οτι δε θα υπάρξει προβλημα για το λόγο αυτό? Ποιον πρεπει να ακουσω και να εμπιστευτω περισσοτερο τον απλο ιδιωτη που θα κανει του κεφαλιου του η τον ιδιο τον κατασκευαστη? Τελος εαν ειναι να βαζω στο TSI απλή και η ιπποδυναμη να πεφτει και επισης να διατρεχω και τον πιθανο κινδυνο να τα τιναξει ο κινητηρας μετα απο 10-20 χιλιαδες χλμ και να εχω και την διαρκη ανησυχια που θα βαζω απλη γιατι θα πρεπει να σκεπτομαι ακομα για το JETTA? Και τα λεω αυτα γιατι απλα δεν εχω καμια διαθεση να πληρωνω γαμ....τικα το 20% παραπανω στην τιμη της σουπερ. Το θεωρω κοροιδια και ειναι γνωστο και το οτι η σουπερ σε πολυ μεγαλο βαθμο νοθευεται με απλη....Να ρωτήσω κάτι;
-Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα;
-Αν έχεις Corolla, να πάρεις πάλι Corolla...
-Αν έχεις ιαπωνικό, να πάρεις Corolla...
-Αν έχεις κορεάτικο, να πάρεις Corolla...
-Γιατί τελικά....ΘΕΛΕΙΣ να πάρεις Corolla!Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε! Στο δικό μας GT , ενώ αρχικά έμπαινε μόνον σούπερ αμόλυβδη, πλεον μπαίνει 95άρα. Πιράκια δεν ακούστηκαν ποτέ. Πτώση της απόδοσης υπάρχει, αλλά επειδή του....περισσεύει η απόδοση, δεν ενοχλεί ιδιαίτερα... Ολους όσους ξέρω, απλή αμόλυβδη βάζουν!
Τα περι οικονομίας έχουν ειπωθεί τόσες φορές! Η ΜΕΣΗ κατανάλωση για τον TSI θα είναι κάπου στα 8λτ/100χιλ. Ολοι αυτό λένε, δεν θα είναι όλοι ψεύτες! Η Corolla τα ίδια πάνω κάτω θα καίει, αλλά θα πάει και πιο αργά...
Μην ξεχνάς πως το VW έχει και στανταρ το 6άρι κιβώτιο, που στο ταξίδι είναι ...αλλού σε σχέση με ένα 5άρι. Αυτό σημαίνει και οικονομία...
Τα σερβις... Εκεί δέχομαι πως μπορεί να πλεονεκτεί η Corolla, ΑΛΛΑ, όπως κι εσύ φαντάζομαι, κι εγώ ο,τι έχω ακούσει λέω τώρα! Δεν έχω ρωτήσει ο ίδιος... Επίσης, για τα σερβις σκέψου το εξής: τακάκια μπορείς ν'αλλάξεις κι αλλού, δεν είσαι υποχρεωμένος να τ' αλλάξεις εκεί, ούτε χάνεις την εγγύηση όπως πολλοί πιστεύουν: αν το τακάκι σου έχει πολύ ψωμί ακόμη, κανείς δεν θα σε υποχρεώσει να το αλλάξεις στο εξουσιοδοτημένο! Κι ακριβώς επειδή τα τακάκια είναι αναλώσιμα, δεν παίζει και η εγγύηση κάποιο ρόλο...
Επίσης τα VW αλλάζουν κάθε 6 χρόνια ή και παραπάνω. Τα Toyota κάθε 4 χρόνια...Βάλε και ένα face-lift στα 2 χρόνια στανταρ...Το Jetta παρουσιάστηκε πριν 1 χρόνο και κάτι αν θυμάμαι... Για κάνε τα μαθηματικά και πες μου... Ποιο θα δείχνει πιο φρέσκο σε 2-3 χρόνια; Τότε θα έχει βγει ήδη το....facelift Corolla!
Τα 6 χρόνια εγγύηση της Toyota σημαίνει και 2 επιπλέον χρόνια σερβις σε εξουσιοδοτημένο... Αυτό σημαίνει και υψηλότερο κόστος επίσης. Αποψή μου; Ρώτα πρώτα και ρώτα τα πάντα! Ε και μετά πάρε την Corolla ... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;
-Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα;
-Αν έχεις Corolla, να πάρεις πάλι Corolla...
-Αν έχεις ιαπωνικό, να πάρεις Corolla...
-Αν έχεις κορεάτικο, να πάρεις Corolla...
-Γιατί τελικά....ΘΕΛΕΙΣ να πάρεις Corolla!αλλά ΠΡΕΠΕΙ πάρεις tsi
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Aντε παλι με τα πυρακια...Επαναλαμβανω, συμφωνα παντα με το αγγλοφωνο manual, ο tsi των 140 ιππων παιρνει 98αρα και 95αρα με μικρη μειωση αποδοσης. Πυρακια δεν αναφερονται πουθενα για τον συγκεκριμενο κινητηρα (αναφερονται ομως σε ΑΛΛΟΥΣ κινητηρες).
παιδιά εσείς τα λέτε έτσι αλλά έχω 2 ενστάσεις:
- Στο vwforum επιβεβαιώνουν εμένα
- Τι γράφει το καπάκι του ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας
- Για τα πυράκαι δεν είναι μόνιμα αλλά διαρκούν μέχρι να προσαρμοστεί ο αισθητήρας
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι;
-Τι αυτοκίνητο έχεις τώρα;
-Αν έχεις Corolla, να πάρεις πάλι Corolla...
-Αν έχεις ιαπωνικό, να πάρεις Corolla...
-Αν έχεις κορεάτικο, να πάρεις Corolla...
-Γιατί τελικά....ΘΕΛΕΙΣ να πάρεις Corolla!αλλά ΠΡΕΠΕΙ πάρεις tsi
Ας πάρει ό,τι θέλει ο άνθρωπος! Εγώ απλά παρέθεσα τα γεγονότα... Είναι φανερό πως Corolla θέλει... Ε, που είναι το κακό; Απλά να μην κουράζει το μυαλό του κι εμάς με πράγματα που έχουν απαντηθεί προ πολλού...(βλ. κατανάλωση, πειράκια, σερβις κλπ κλπ...)
Συμπληρώνω: Τελικά ΘΕΛΕΙ να πάρει Corolla και ΠΡΕΠΕΙ να πάρει Corolla!
Ευχαριστημένος; -
δεν είναι αυτή η καμπύλη ροπής του TSI;
(αφαιρέθηκαν συγκριτικά στοιχεία εγκάθετης πρόκλησης )Για τη βενζίνη και τα πυράκια και κατά πόσον όταν λειτουργεί κάτι υπό την επίδραση ενός συστήματος 'αντι-πυρακίων ' σημαίνει φυσιολογική ή όχι λειτουργία.. να μην τα ξαναλέμε...
Πάντως αυτό για την 98άρα γιατί να το γράφει η ΦάουΒε ειδικά για τον TSI; Δλδ όλα τα -καθημερινά- αυτοκίνητα δεν παίρνουν και 98άρα και συγκριτικά, όταν βάζεις 95άρα έχουν μειωμένη απόδοση; Γιατί να το γράφει έτσι επισταμένως για τον TSI (αν δεχτούμε ότι γράφει μόνο αυτό)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η Corolla βγάζει 125/6000σαλ χονδρικά, το TSI 140/5600, οπότε τα ίδια άλογα έρχονται λιγότερες στροφές από την Corolla.Ναι αλλά πόση παραπάνω συμπίεση έχει εκεί το TSI; Δλδ ανά λεπτό πόσα γραμμάρια βενζίνης καίγονται στο ένα, και πόσα στο άλλο; (Εγώ δεν έχω ιδέα).Από την άλλη βέβαια το Corolla έχει και μεγαλύτερο κυβισμό...
Τέσπα οι διαφορές στην κατανάλωση δεν νομίζω να είναι και τπτ μεγάλες υπό μη-σκίσιμο οδήγηση για να αποτελέσουν κριτήριο αγοράς μεταξύ των δύο. Η αλήθεια είναι ότι μεταξύ 1600κ.εκ. και 1.4TSI θα δυσκολευόμουν να πάρω 1.6. Από την άλλη βέβαια θα δυσκολευόμουν ακόμα περισσότερο να πάρω ΦάουΒε
-
Δεν παλεύεται η κατάσταση
Ακόμα και να θέλει 100άρα -που δεν θέλει- τι ενδιαφέρει αυτούς που ΔΕΝ έχουν TSI; -κι ούτε θέλουν να πάρουν -
Τελικά ποιο είναι οικονομικό, ένα που καίει 100άρα με 1,1 ευρώ/lt αλλά 8 lt/100 κατανάλωση ή ένα που καίει 95άρα με 0,9 ευρώ/lt αλλά 9,8 λίτρα/100 κατανάλωση;
Σαν να λέμε δηλαδή ότι δεν παίρνω diesel γιατί το κόστος/λίτρο είναι ίδιο με της αμόλυβδης, άρα ποιο το όφελος;
Ότι και να λένε ορισμένοι, τα TSI/GT μια χαρά καίνε κι απλή αμόλυβδη με ελαφρά μείωση ισχύος. Ακόμα και οι 135 ίπποι -κυκλοφορούν και πωλούνται πολλά άλλα αυτοκίνητα τέτοιας ισχύος - είναι περισσότεροι από τους 125
Για διαφορά στις επιδόσεις ακόμα δεν συζητάμε, αλλά εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι TSI-Civic 1.8 -και χειρότερο-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για διαφορά στις επιδόσεις ακόμα δεν συζητάμε, αλλά εκτιμώ ότι το αποτέλεσμα θα είναι TSI-Civic 1.8 -και χειρότερο-
Μου φαίνεται πως ο lkar μεγαλώνει και γίνεται πιο γλυκός άνθρωπος...
Αν το αποτέλεσμα έμοιαζε με αυτό του Civic θα...πανηγύριζε η Toyota! Μάλλον θα δούμε πολύ πιο εντυπωσιακές διαφορές...
JETTA TSI - COROLLA