-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Proud Member of 37%
Παρομοίως...αναρωτιέμαι πάντως αν το 63% , αν πήγαινε ποτέ ν'αγοράσει εν τέλει ένα τετοιο hot hatch, θ' αγόραζε το Cupra...
για διευκρίνισέ το λίγο
Με τα λεφτά στο χέρι (30Κ...) θ' αγοράσεις το Cupra για τα 40άλογα (το συζυτάμε αυτό...) παραπάνω και τα μεγαλύτερα φρένα από το Golf GTi, ή θα πάρεις το real thing;
Οι περισσότεροι θα το σκεφτούν ξανά και ξανά και πολλοί αντί του Seat θα πάρουν το πιο σίγουρο σαν επένδυση VW... Θέλω να πω, πως γινεται στο φορουμ το ποσοστό να είναι συντριπτικό υπέρ του Cupra και στην αγορά να μην πουλάει τίποτε... ΟΚ, παρουσιαστηκε αργά, αλλά πιστεύει κάποιος πως θ' αλλάξει κάτι από το 2007;
Σύμφωνοι στην πίστα το Cupra θα είναι πιο γρήγορο...Και στην...Βούτα επίσης... Αλλά στην καθημερινή χρήση , ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ το GTi θα είναι καλύτερο (καλύτερη ανάρτηση για τους Ελληνικους δρόμους...), άσε που θα χάσεις λιγοτερα χρήματα από αυτά που έδωσες όταν θα πας να το πουλήσεις! -
αν και δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει το cupra με το gt...
παντα υπαρχει στο μυαλο του αλλου οτι οδηγαει vw...λες και ειναι καμια μπεντλευ...
προσωπικα κουπρα θα παιρνα αλλα εγω ειμαι ενας μοναχικος καουμπου..
-
GOLF GTI με τα 240ps που έρχεται στην Ελλάδα σύντομα κοντά στα 33.000 και με 240ps.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
GOLF GTI με τα 240ps που έρχεται στην Ελλάδα σύντομα κοντά στα 33.000 και με 240ps.για ξανα γραφτο.... να καταλαβουμε
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
φίλε μου θα σου φανεί αστείο αυτό που θα σου γράψω αλλά μήπως έχει πιάσει υγρασία η φύσα της ηλεκτρονικής; Το είχα πάθει στο τουρμπάκι μου πριν χρόνια και ρίχνοντας ένα αντισκουριακό σπρέυ στην σχετική φύσα το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά...και σε μένα το ίδιο γίνονταν και στο μηχάνημα φαίνονταν όλα σωστά. Ίσως να είναι κάτι τόσο απλό...Θα το κοιταξουμε κ αυτο-ευχαριστω..!
Να φροντίσεις να έχει καταγραφεί το πρώτο πρόβλημα με το χαλαρό σωλήνα που έχανε πίεση. Όλες οι μοντέρνες τουρμπίνες είναι πολύ ελαφριές και γυρνάνε με απίστευτα πολλές στροφές αν υπάρχει διαρροή πίεσης στην εισαγωγή και μπορεί να πάθουν εύκολα βλάβη.
Εχε γουστο...! Πωωωω ρε που εμπλεξα...
Βασικα αν υπαρχει κανεις με GT εδω μεσα να θελει να ανοιξουμε πχ 3η απο 1000στροφες...Ισα μεχρι τις 4000, θα φανει αν υπαρχει οντως προβλημα...
...Και βεβαια το συνδιαζουμε κ με εναν καφε!Θα ενημερωσω οταν εχω νεα...
Thanks ολους. -
μακάρι φίλε μου να είναι πταίσμα και να χαίρεσαι το 100% του αυτοκινήτου σου...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
GOLF GTI με τα 240ps που έρχεται στην Ελλάδα σύντομα κοντά στα 33.000 και με 240ps.
για ξανα γραφτο.... να καταλαβουμε
Να καταλάβεις τι; Τεσπα
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=73Διόρθωση: 230ps είναι και όχι 240ps που έγραψα.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
GOLF GTI με τα 240ps που έρχεται στην Ελλάδα σύντομα κοντά στα 33.000 και με 240ps.
για ξανα γραφτο.... να καταλαβουμε
Να καταλάβεις τι; Τεσπα
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=73
Διόρθωση: 230ps είναι και όχι 240ps που έγραψα.Φαντάζομαι ότι χιουμοριστικά σου είπε να ξαναγράψεις το ότι θα έχει 240ps, Κάτι που ανέφερες ήδη 2 φορές μέσα σε μια γραμμή
-
Καλησπέρα... θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με όλα τα GOLF απλά το γράφω εδώ μιας και ενδιαφέρομαι για το GT.
Σκέφτομαι να το αγοράσω ετοιμοπαράδωτο... όμως μου αρέσει και η έχρωμη οθόνη με το σύστημα navigation.
- Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης μετά την αγορά .. και αν ΝΑΙ πόσο κάνει?
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Καλησπέρα... θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με όλα τα GOLF απλά το γράφω εδώ μιας και ενδιαφέρομαι για το GT.Σκέφτομαι να το αγοράσω ετοιμοπαράδωτο... όμως μου αρέσει και η έχρωμη οθόνη με το σύστημα navigation.
- Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης μετά την αγορά .. και αν ΝΑΙ πόσο κάνει?
Ξέχνα το, δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Καλησπέρα... θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση σχετικά με όλα τα GOLF απλά το γράφω εδώ μιας και ενδιαφέρομαι για το GT.
Σκέφτομαι να το αγοράσω ετοιμοπαράδωτο... όμως μου αρέσει και η έχρωμη οθόνη με το σύστημα navigation.
- Υπάρχει δυνατότητα τοποθέτησης μετά την αγορά .. και αν ΝΑΙ πόσο κάνει?
Ξέχνα το, δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο
Το κόστος δεν με απασχολεί.... γιατί όμως λες ότι θα είναι ρίσκο??? Δεν θα το βάλω εγώ !!!
-
Δεν εννοώ ότι θα το βάλεις εσύ, αλλά δεν είναι και τόσο απλό
-
Δες εδω εχει καποια πραγματα για Golf...
http://www.kalogeropoulos.gr/displayProject.asp?ITMID=5307
Φυσικα το εργοστασιακο ειναι η πιο σιγουρη επιλογη, αλλα σιγουρη ειναι και η παραπανω αναμονη. Δεν ξερω αν θα εχεις προβλημα με την εγγυηση σε περιπτωση που βαλεις δικο σου και κατι δεν παει καλα. Παντως σε αλλο φορουμ ενας φιλος εχει τοποθετησει aftermarket navigator, αν θες λεπτομερειες στειλε μου pm.
-
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?
-
Ο χρήστης solaris2k6 έγραψε:
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.
-
Ο χρήστης aneuthinos έγραψε:
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?
312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.
ρε παιδιά έχει τόσο καλά φρένα το gt; Εκπλήσσομαι θετικά... Ενδεικτικά του civic είναι 282 μπροστά και 260 πίσω. Πως όμως δικαιολογείται το καλύτερο φρενάρισμα του σιβικ(Σύμφωνα με 4τ);
Πέρα από το βάρος ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το θέμα φρένα (φυσικά και την ποιότητα των ελαστικών αφού η διαστάσεις είναι ίδιες;)
(Προσέξτε ενημέρωση θέλω και όχι αντιπαράθεση των 2 μοντέλων) -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?
312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.
ρε παιδιά έχει τόσο καλά φρένα το gt; Εκπλήσσομαι θετικά... Ενδεικτικά του civic είναι 282 μπροστά και 260 πίσω. Πως όμως δικαιολογείται το καλύτερο φρενάρισμα του σιβικ(Σύμφωνα με 4τ);
Πέρα από το βάρος ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το θέμα φρένα (φυσικά και την ποιότητα των ελαστικών αφού η διαστάσεις είναι ίδιες;)
(Προσέξτε ενημέρωση θέλω και όχι αντιπαράθεση των 2 μοντέλων)Το GT φοράει ίδιες διαστάσεις με του GTI. Οι διαφορές στο φρενάρισμα, όπως έχει αναλυθεί κι από τους δοκιμαστές, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες κι ειδικά όταν δεν έχουν γίνει στο ίδιο ακριβώς σημείο και την ίδια μέρα, είναι μόνο ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ.
Για ακόμα ασφαλέστερα συμπεράσματα απαιτούνται φυσικά και ίδιου τύπου ελαστικά
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Τι διαμετρο εχουν οι δισκοι του GT?
312 μπροστα και 286 χλστ. πισω.
ρε παιδιά έχει τόσο καλά φρένα το gt; Εκπλήσσομαι θετικά... Ενδεικτικά του civic είναι 282 μπροστά και 260 πίσω. Πως όμως δικαιολογείται το καλύτερο φρενάρισμα του σιβικ(Σύμφωνα με 4τ);
Πέρα από το βάρος ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το θέμα φρένα (φυσικά και την ποιότητα των ελαστικών αφού η διαστάσεις είναι ίδιες;)
(Προσέξτε ενημέρωση θέλω και όχι αντιπαράθεση των 2 μοντέλων)Το GT φοράει ίδιες διαστάσεις με του GTI. Οι διαφορές στο φρενάρισμα, όπως έχει αναλυθεί κι από τους δοκιμαστές, εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες κι ειδικά όταν δεν έχουν γίνει στο ίδιο ακριβώς σημείο και την ίδια μέρα, είναι μόνο ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ.
Για ακόμα ασφαλέστερα συμπεράσματα απαιτούνται φυσικά και ίδιου τύπου ελαστικά
για μένα σημασία έχει να φοράει αυτά που το αγοράζεις. Με αυτά θα το πάρεις άρα έτσι θα συμπεριφέρεται
-
Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρένα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σίγουρα, αλλά τα ελαστικά αλλάζουν πολύ πιο εύκολα από τα φρέναμε 700 ευρώ η τετράδα θα με ...σει η γυναίκα μου. Μια χαρά είναι της μαμάς του
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)