-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Το αποτέλεσμα είναι δύο συζητήσεις που σε εκατοντάδες σελίδες δεν βγαίνει νόημα!!!θα βγεί νόημα (;)
όταν σπάσει ο πρώτος TSI και
όταν παραδοθεί στο σωστό χρόνο το πρώτο Σιβίκ.
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
.....
Είναι καλύτερα να μιλάμε για τυχόν προβληματα που εμφανίζει ένα αυτοκίνητο και λογικό είναι να εμφανίζει.
Δηλαδή είναι καλύτερο να αναλωνόμαστε σε μιά στούκα ενός φίλου?Δεν καταλαβαίνω την ειρωνία του προηγούμενο post!!!
Φίλε koumi,
από ότι είδα στα post που έχεις, είσαι (ή θα είσαι) κάτοχος ενός Civic. Σέβομαι απόλυτα την επιλογή σου (και καλορίζικο) αλλά πες μου με ποιό τρόπο διαχειριζόμαστε σωστά την συζήτηση αυτή, αλλά και τη συζήτηση για το Civic ?
Postάρουν οι κάτοχοι Civic για προβλήματα του TSi!!! και σε απάντηση κάνουν το ίδιο οι vw υποστηρικτές στο Civic!!!
Το αποτέλεσμα είναι δύο συζητήσεις που σε εκατοντάδες σελίδες δεν βγαίνει νόημα!!!
Πριν λίγο καιρό, όταν αποφάσιζα για auto, χωρίς να έχω δει το TSi, προσπάθησα να χρησιμοποιήσω το forum για να αντλήσω πληροφορία (και για το civic, αν και οι leasing το απορρίπτουν -ίσως άδικα- λόγω παράδοσης). Πραγματικά δεν βοηθήθηκα καθόλου.
Eλπίζω σε πιο παραγωγικές συζητήσεις!!!
ΚαληνύχταΥ.Γ.
Σχετικά με τα προβλήματα, δοκίμασε εδώ http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 2&start=75 και γράψε, εάν έχεις, τα προβλήματα του civic ή του Peugeot. Πίστεψε με εγώ θα το κάνω ότε και εάν (όταν) παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα το TSi ...θα ήμουν κάτοχος civic αν μου ερχόταν το αυτοκίνητο.Τι θες να σου πω τώρα gatoz οτι το ακύρωσα.ε λοιπόν το έκανα.
δεν μπορώ να περιμένω 6 μήνες για ένα αυτοκίνητο.οπότε κοιτάω για άλλες λύσεις.
-
Eπειδη τα τοπικ δεν ειναι μονο για να ευλογουμε τα γενια μας, αλλα και να γραφουμε και τα ασχημα....
Και λυπαμαι αν θα δωσω πατημα σε καποιους 'εξυπνους' να βγαλουν το κομπλεξ τους.Ειχαμε ενα-δυο προβληματα με το δικο μας GT (μονο 2600km).
Στα 2000km ξαφνικα δε σηκωνε full πιεση (ναναι καλα το οργανακι) και το αμαξι δε πηγαινε... Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..Το δευτερο προβλημα δεν ληθηκε ακομη, και θα ηθελα να παρακαλεσω
αν υπαρχει καποιος προθυμος ιδιοκτητης GT εδω μεσα να μου στειλει PM,
διοτι ο αντιπροσωπος παει να με τρελανει... -
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
και δέχομαι αυτά που λες.εσύ τι θές μεσα στο thread civic αφού πήρες golf?- Διαβάζω - δεν παρενοχλώ
- Δυστηχώς, η εταιρεία έχει αναθέσει σε εμένα την παραγγελία autos (αν και Μηχανικός Η/Υ σε κάποια μυαλά υπερτερεί τo Μηχανικός από το Η/Υ) - και επειδή λήγει άλλο ένα leasing, πρέπει να προτείνω πάλι (ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ CIVIC).
- Λυπάμαι για το civic, προσωπικά πιστεύω ότι είναι καταπληκτικό auto και ήταν (είναι) μέσα στις επιλογές μου.
Για να αλλάξει λοιπόν το κλίμα και να αναφερθούμε και στο major της συζήτησης, παραθέτω το ακριβή τρόπο αγοράς των Golf Plus TSi (είχα μεταφέρει παλαιότερα τα χονδρικά στοιχεία), σαν εταιρικό αυτοκίνητο, ώστε να φανούν κάποιο λόγοι επιλογής εκτός των πάγιων (γκάζια, εμφάνιση, κρατήματα, αξιοπιστία)...
Μέθοδος απόκτησης: Μακροχρόνια μίσθωση
Αυτοκίνητο: VW Golf Plus TSi Highline
Αξία:22300 Euro
Προκαταβολή: 12642 Euro + 19% ΦΠΑ (Μη εκπιπτώμενο)=15044
Μηνιαίο μίσθωμα 312 Euro + 19% ΦΠΑ (Μη εκπιπτώμενο)=371
Χρόνος μίσθωσης, 35 μήνες, άρα θα καταβληθούν 12995
Υπολοιπόμενη αξία αγοράς, 3 Ευρώ
Χλμ / ανά έτος 25000
Στις τιμές περιλαμβάνονται όλα τα κόστη χρήσης, πλην βενζίνης, αλλά και μικτή ασφάλεια, αντικατάσταση auto, αλλαγές ελαστικών κάθε 30000χλμ
Εάν αθροίσουμε το σύνολο των ποσών, συνολικά η εταιρεία θα καταβάλει για κάθε ένα αυτοκίνητο 28040 Euro.
Το μέσο ποσοστό φορολόγησης από τα βιβλία της εταιρείας, για τα 3 τελευταία έτη, ανέρχεται σε 39.2% (μαζί με τους ελέγχους)
Επειδή στην περίπτωση της μακροχρόνιας μίσθωσης το ποσό που καταβάλεται εκπίπτει 100%, άρα υπάρχει φορολογικό όφελος 10992 Euro.
Επομένως το κόστος κάθε Golf στην τριετία είναι 17050 Euro, με το αυτοκίνητο να περνάει στην κατοχή της εταιρείας ή να επιστρέφεται στο Rent-a-car σαν προκαταβολή για καινούργιο. Η εκτίμηση του Rent-a-car, για την επιστροφή είναι αξία 14500 Euro (Ακριβώς επειδή είναι Golf). Δηλαδή απομένουν 2550 euro σαν κόστος χρήσης των Golf για 3 χρόνια, με πληρωμένα τέλη, μικτή ασφάλεια, service, αναλώσιμα και διάφορα benefits αντικατάστασης/ενοικίασης, άρα το κόστος είναι 0!!!!
Επι της ουσίας, λοιπόν, αυτή τη στιγμή, στα μάτια ενός ελαφρά ασχολούμενου με τα χρηματοοικονομικά, το Golf έρχεται τσάμπα σε σχέση τιμή/απόδοση κοντά στο άπειρο!!! -
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
Το δευτερο προβλημα δεν ληθηκε ακομη, και θα ηθελα να παρακαλεσω
αν υπαρχει καποιος προθυμος ιδιοκτητης GT εδω μεσα να μου στειλει PM,
διοτι ο αντιπροσωπος παει να με τρελανει...γιατι δεν το λες δημοσια το προβλημα σου?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
έτσι ακριβώς...είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και σιβικ με προβλήματα που δεν εντοπίστηκαν στον ποιοτικό έλεγχο..Εφόσον έχεις εγγύηση είναι υποχρεωμένοι να σου το φτιάξουν ή να το αντικαταστήσουν.
Δεν είναι κακό να μοιράζεται κανείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με το αυτοκίνητο του στο φόρουμ αφού σε τελική ανάλυση αυτή είναι η δύναμη μας...να ενημερώνουμε αλλήλους και να προλαμβάνουμε αρνητικές καταστάσεις, imho πάντα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το αποτέλεσμα είναι δύο συζητήσεις που σε εκατοντάδες σελίδες δεν βγαίνει νόημα!!!
θα βγεί νόημα (;)
όταν σπάσει ο πρώτος TSI και
όταν παραδοθεί στο σωστό χρόνο το πρώτο Σιβίκ.
πάντως πιο πιθανό είναι να σπάσουν όλοι οι tsi του κόσμου παρά να παραδώσουν στο σωστό χρόνο civic ρε γαμώτο...
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το αποτέλεσμα είναι δύο συζητήσεις που σε εκατοντάδες σελίδες δεν βγαίνει νόημα!!!
θα βγεί νόημα (;)
όταν σπάσει ο πρώτος TSI και
όταν παραδοθεί στο σωστό χρόνο το πρώτο Σιβίκ.
πάντως πιο πιθανό είναι να σπάσουν όλοι οι tsi του κόσμου παρά να παραδώσουν στο σωστό χρόνο civic ρε γαμώτο...
αυτό παίζεται!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
έτσι ακριβώς...είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν και σιβικ με προβλήματα που δεν εντοπίστηκαν στον ποιοτικό έλεγχο..Εφόσον έχεις εγγύηση είναι υποχρεωμένοι να σου το φτιάξουν ή να το αντικαταστήσουν.
Δεν είναι κακό να μοιράζεται κανείς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με το αυτοκίνητο του στο φόρουμ αφού σε τελική ανάλυση αυτή είναι η δύναμη μας...να ενημερώνουμε αλλήλους και να προλαμβάνουμε αρνητικές καταστάσεις, imho πάντα.Φίλε Σπύρο συμφωνώ απόλυτα.Μερικοί στενόμυαλοι νομίζουν με το να αναφέρουμε ένα πρόβλημα σε ένα αμάξι=> δεν αξίζει=>λάθος επιλογή=>το ciic ειναι καλύτερο και τέτοιες μ_λ_κιες.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
Ορφέα εύχομαι να κυθεί και το άλλο θέμα, γιατί δεν το λές όμως δημόσια?
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000 € και υποτίθεται ότι αγοράζω Golf επιθυμώ και καλύτερο ποιοτικό έλενχο αλλά και πιο ποιοτικό αμάξι, αλλιώς θα μπορούσα πολύ εύκολα να πάρω Lada Niva, δεν νομίζεις?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
Ορφέα εύχομαι να κυθεί και το άλλο θέμα, γιατί δεν το λές όμως δημόσια?
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
Ορφέα εύχομαι να κυθεί και το άλλο θέμα, γιατί δεν το λές όμως δημόσια?
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000 € και υποτίθεται ότι αγοράζω Golf επιθυμώ και καλύτερο ποιοτικό έλενχο αλλά και πιο ποιοτικό αμάξι, αλλιώς θα μπορούσα πολύ εύκολα να πάρω Lada Niva, δεν νομίζεις?
το ίδιο επιθυμούν και οι ιδιοκτήτες των E Class π.χ. των 50.000 ευρώ,
αλλά οποιοδήποτε αυτοκίνητο, οποιασδήποτε αξίας,
σαν ζωντανός οργανισμός μπορεί να βγάλει προβληματάκια,
αρκεί να είναι αντιμετωπίσιμα. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
Ορφέα εύχομαι να κυθεί και το άλλο θέμα, γιατί δεν το λές όμως δημόσια?
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000 € και υποτίθεται ότι αγοράζω Golf επιθυμώ και καλύτερο ποιοτικό έλενχο αλλά και πιο ποιοτικό αμάξι, αλλιώς θα μπορούσα πολύ εύκολα να πάρω Lada Niva, δεν νομίζεις?
το ίδιο επιθυμούν και οι ιδιοκτήτες των E Class π.χ. των 50.000 ευρώ,
αλλά οποιοδήποτε αυτοκίνητο, οποιασδήποτε αξίας,
σαν ζωντανός οργανισμός μπορεί να βγάλει προβληματάκια,
αρκεί να είναι αντιμετωπίσιμα.μα τα e-class χαλανε,..... Τα ταξι δε χαλανε
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000 € και υποτίθεται ότι αγοράζω Golf επιθυμώ και καλύτερο ποιοτικό έλενχο αλλά και πιο ποιοτικό αμάξι, αλλιώς θα μπορούσα πολύ εύκολα να πάρω Lada Niva, δεν νομίζεις?Σίγουρα αν σου παρουσιάσει πρόβλημα το αυτοκίνητο δεν θα είσαι ευχαριστημένος. Αλλά αν αυτό το πρόβλημα (ή άλλα παρόμοια) ήταν συχνά, η εταιρεία θα είχε εκδώσει τεχνική οδηγία για έλεγχο.
Αν δεν είναι κάτι που παρουσιάζεται σε πολλά αμάξια δεν είναι θέμα απροσεξίας αλλά θέμα ατυχίας.
-
[quote='ratanplan']...αλλά όταν δίνω 25000
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εκτακτη επισκεψη στην αντιπροσωπεια λοιπον οπου διαπιστωσαν οτι καποιο κολλαρο ειχε χαλαρωσει και εχανε πιεση..
Αγόρασες αυτοκίνητο γραμμής παραγωγής, αυτά συμβαίνουν και γι αυτό ο κατασκευαστής δίνει εγγύηση. Αν είχες αγοράσει κάτι πανάκριβο και χειροποίητο θα είχες δίκιο να παραπονιέσαι.
Ορφέα εύχομαι να κυθεί και το άλλο θέμα, γιατί δεν το λές όμως δημόσια?
leonp δεν έχεις άδικο ότι για αυτό είναι η εγγύηση, αλλά όταν δίνω 25000 € και υποτίθεται ότι αγοράζω Golf επιθυμώ και καλύτερο ποιοτικό έλενχο αλλά και πιο ποιοτικό αμάξι, αλλιώς θα μπορούσα πολύ εύκολα να πάρω Lada Niva, δεν νομίζεις?
το ίδιο επιθυμούν και οι ιδιοκτήτες των E Class π.χ. των 50.000 ευρώ,
αλλά οποιοδήποτε αυτοκίνητο, οποιασδήποτε αξίας,
σαν ζωντανός οργανισμός μπορεί να βγάλει προβληματάκια,
αρκεί να είναι αντιμετωπίσιμα.μα τα e-class χαλανε,..... Τα ταξι δε χαλανε
όλα χαλάνε
-
[quote='onyx !'][quote='ratanplan']...αλλά όταν δίνω 25000
-
[quote='spyros.s'][quote='onyx !'][quote='ratanplan']...αλλά όταν δίνω 25000
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Όλα χαλάνε αλλά δεν ζητάνε σε όλες τις αντιπροσωπείες οι μηχανικοί μίζα για να σου αλλάξουν κάτι χοντρό σε εγγύηση!!! Εκεί είναι η μεγάλη διαφορά στην χώρα μας και όχι το αυτοκίνητο σαν προιόν απο μόνο του
σε ποια αντιπροσωπεία έγινε αυτό; στο Opel της 6/1;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)