-
Σύμφωνα με Γερμανικές εφημερίδες ο Will Webber προτείνει στον Norbert Haug να συζητήσουν τη πιθανή μεταγραφή του Ralf Schumacher στη ομάδα της Mclaren στη θέση του Coulthard. Οι λόγοι φαίνεται πως είναι 1ον οι επιδώσεις του Ralf (που όμως προηγείται στο πρωτάθλημα από τον Montoya όπου τον έχει νικήσει στην Imola & Brazil) και 2ον η προτίμηση (φήμες... ?) που δείχνει η Williams στον Montoya.
Αν όμως πάει ο Ralf Schumacher στην ομάδα της Mclaren δε θα αντιμετωπίσει την ίδια κατάσταση? Είναι δεδομένο νομίζω πως η Mclaren δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον στο Raikkonen από ότι στον Coulthard, ο οποίος πάντα (όταν ήταν με τον Hakkinen) ήταν το αποπαίδι... Μία τα δάκρυα του Ron Dennis στην Malaysia και η άμεση ενσωμάτωση του μηχανικού του Hakkinen στον Raikkonen δείχνουν ότι ο Ron Dennis ελπίζει σε πρωτάθλημα μόνο από τον Raikkonen (και όχι άδικα..)
Η ερώτηση είναι αν ο Ralf δεχτεί πρόταση από την Mclaren θα ήταν σωστή επιλογή το να πάει? Προσοχή δε μιλάμε για το τι 'βολεύει' τη Mclaren αλλά τι είναι καλό για τον Ralf Schumacher. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να μείνει στη Williams αφού ο Montoya δεν είναι σταθερά μπροστά από τον Ralf Schumacher (όπως πχ είναι ο Schumacher από τον Barrichello ή ο Fisichella από τον Firman) άρα έχει τη δυνατότητα εφόσον και ο ίδιος δε κάνει λάθη να νικήσει τον Κομοβιανό και έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει.
-
Σύμφωνα με Γερμανικές εφημερίδες ο Will Webber προτείνει στον Norbert Haug να συζητήσουν τη πιθανή μεταγραφή του Ralf Schumacher στη ομάδα της Mclaren στη θέση του Coulthard. Οι λόγοι φαίνεται πως είναι 1ον οι επιδώσεις του Ralf (που όμως προηγείται στο πρωτάθλημα από τον Montoya όπου τον έχει νικήσει στην Imola & Brazil) και 2ον η προτίμηση (φήμες... ?) που δείχνει η Williams στον Montoya.
Αν όμως πάει ο Ralf Schumacher στην ομάδα της Mclaren δε θα αντιμετωπίσει την ίδια κατάσταση? Είναι δεδομένο νομίζω πως η Mclaren δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον στο Raikkonen από ότι στον Coulthard, ο οποίος πάντα (όταν ήταν με τον Hakkinen) ήταν το αποπαίδι... Μία τα δάκρυα του Ron Dennis στην Malaysia και η άμεση ενσωμάτωση του μηχανικού του Hakkinen στον Raikkonen δείχνουν ότι ο Ron Dennis ελπίζει σε πρωτάθλημα μόνο από τον Raikkonen (και όχι άδικα..)
Η ερώτηση είναι αν ο Ralf δεχτεί πρόταση από την Mclaren θα ήταν σωστή επιλογή το να πάει? Προσοχή δε μιλάμε για το τι 'βολεύει' τη Mclaren αλλά τι είναι καλό για τον Ralf Schumacher. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να μείνει στη Williams αφού ο Montoya δεν είναι σταθερά μπροστά από τον Ralf Schumacher (όπως πχ είναι ο Schumacher από τον Barrichello ή ο Fisichella από τον Firman) άρα έχει τη δυνατότητα εφόσον και ο ίδιος δε κάνει λάθη να νικήσει τον Κομοβιανό και έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει.
-
Σύμφωνα με Γερμανικές εφημερίδες ο Will Webber προτείνει στον Norbert Haug να συζητήσουν τη πιθανή μεταγραφή του Ralf Schumacher στη ομάδα της Mclaren στη θέση του Coulthard. Οι λόγοι φαίνεται πως είναι 1ον οι επιδώσεις του Ralf (που όμως προηγείται στο πρωτάθλημα από τον Montoya όπου τον έχει νικήσει στην Imola & Brazil) και 2ον η προτίμηση (φήμες... ?) που δείχνει η Williams στον Montoya.
Αν όμως πάει ο Ralf Schumacher στην ομάδα της Mclaren δε θα αντιμετωπίσει την ίδια κατάσταση? Είναι δεδομένο νομίζω πως η Mclaren δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον στο Raikkonen από ότι στον Coulthard, ο οποίος πάντα (όταν ήταν με τον Hakkinen) ήταν το αποπαίδι... Μία τα δάκρυα του Ron Dennis στην Malaysia και η άμεση ενσωμάτωση του μηχανικού του Hakkinen στον Raikkonen δείχνουν ότι ο Ron Dennis ελπίζει σε πρωτάθλημα μόνο από τον Raikkonen (και όχι άδικα..)
Η ερώτηση είναι αν ο Ralf δεχτεί πρόταση από την Mclaren θα ήταν σωστή επιλογή το να πάει? Προσοχή δε μιλάμε για το τι 'βολεύει' τη Mclaren αλλά τι είναι καλό για τον Ralf Schumacher. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να μείνει στη Williams αφού ο Montoya δεν είναι σταθερά μπροστά από τον Ralf Schumacher (όπως πχ είναι ο Schumacher από τον Barrichello ή ο Fisichella από τον Firman) άρα έχει τη δυνατότητα εφόσον και ο ίδιος δε κάνει λάθη να νικήσει τον Κομοβιανό και έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει.
-
Για τον Ralf θα είναι δύσκολα τα πράγματα αν έρθει στην McLaren (Και προς θεού να μην έρθει...Είχα χαρεί με το άκουσμα του Αlex)... Αν δεν μπορεί να περάσει τον JPM, πως θα τα καταφέρει με τον Raikkonen???
(Γιατί ανμφισβήτητα ο Kimi είναι καλύτερος του JPM)Πάντως θα έχει περισσότερες ελπίδες για νίκη από οτι με την Williams...
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
(Γιατί ανμφισβήτητα ο Kimi είναι καλύτερος του JPM)
Αυτή η σιγουριά σου μου αρέσει
-
Μόνο οι περισσότεροι fan του JPM υποστηρίζουν το αντίθετο...
Οι υπόλοιποι μπορούμε να καταλάβουμε ποιος είναι καλύτερος...
Μην ξεχνάμε οτι ο Kimi είχε βγει rookie 2001 παρά οτι ο JPM πήρε και μια νίκη...Κάτι ξέρουν αυτοί που τον ψηφίσαν δε νομίζεις??? -
Μία απορία ρε παιδιά... Άντε, καταλαβαίνω γιατί το Στρουμφάκι να θέλει να πάει στη McLaren. Η McLaren ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ??? Θα διώξει τον DC για να πάρει τον άλλο παρδάλη; Είμαστε σοβαροί τώρα; Καλύτερα να πάρει cockpit ο Wurz... Για μένα αυτά είναι ηλίθιες φήμες και δε θα έπρεπε να τους δίνουμε σημασία. Αν είναι δηλαδή η McLaren να ψάχνει στις θέσεις πίσω ακόμα και από την 6η, για να πάρει 'φτασμένους' πιλότους, και όχι νέα ταλέντα, ψώνισε από σβέρκο, που λέει και ο θυμόσοφος λαός. Τώρα ο manager του Ralf, μπορεί να λέει ότι θέλει. Α, δε σας είπα. Από του χρόνου θα οδηγώ για τη Jordan. Ναι, στη θέση του Fisichella, ο οποίος θα αντικαταστήσει το Schumacher στη Ferrari. Ε, ναι... Ο Γερμανός έχει υπογράψει με τη McLaren.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Μία απορία ρε παιδιά... Άντε, καταλαβαίνω γιατί το Στρουμφάκι να θέλει να πάει στη McLaren. Η McLaren ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ??? Θα διώξει τον DC για να πάρει τον άλλο παρδάλη; Είμαστε σοβαροί τώρα; Καλύτερα να πάρει cockpit ο Wurz... Για μένα αυτά είναι ηλίθιες φήμες και δε θα έπρεπε να τους δίνουμε σημασία. Αν είναι δηλαδή η McLaren να ψάχνει στις θέσεις πίσω ακόμα και από την 6η, για να πάρει 'φτασμένους' πιλότους, και όχι νέα ταλέντα, ψώνισε από σβέρκο, που λέει και ο θυμόσοφος λαός. Τώρα ο manager του Ralf, μπορεί να λέει ότι θέλει. Α, δε σας είπα. Από του χρόνου θα οδηγώ για τη Jordan. Ναι, στη θέση του Fisichella, ο οποίος θα αντικαταστήσει το Schumacher στη Ferrari. Ε, ναι... Ο Γερμανός έχει υπογράψει με τη McLaren.lol
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Αν όμως πάει ο Ralf Schumacher στην ομάδα της Mclaren δε θα αντιμετωπίσει την ίδια κατάσταση? Είναι δεδομένο νομίζω πως η Mclaren δείχνει περισσότερο ενδιαφέρον στο Raikkonen από ότι στον Coulthard, ο οποίος πάντα (όταν ήταν με τον Hakkinen) ήταν το αποπαίδι...
Τι εννοείς ήταν το 'αποπαίδι'? Διότι από πλευράς εξοπλισμού ουδέποτε είχε κατώτερο του Χάκινεν. Επίσης δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιον αγώνα του '99 έιχε γίνει, αλλά σε μια από τις νίκες του Κούλθαρντ ο Ντένις θα μπορούσε να είχε εφαρμόσει team-orders υπέρ του Χάκινεν (δεν τον έκανε) και να μην έφτανε να κριθεί το champ στη Σουζούκα.
Μία τα δάκρυα του Ron Dennis στην Malaysia και η άμεση ενσωμάτωση του μηχανικού του Hakkinen στον Raikkonen
Σε ποιον μηχανικό αναφέρεσαι? Διότι πέρυσι αυτός που επέβλεπε το μονοθέσιο του Coulthard ήταν ο Newey (φέτος δεν ξέρω τι γίνεται, δεν έχω μάθει). Ο οποίος μέχρι το 2001 επέβλεπε το μονοθέσιο του Χάκινεν.
Η ερώτηση είναι αν ο Ralf δεχτεί πρόταση από την Mclaren θα ήταν σωστή επιλογή το να πάει? Προσοχή δε μιλάμε για το τι 'βολεύει' τη Mclaren αλλά τι είναι καλό για τον Ralf Schumacher. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να μείνει στη Williams αφού ο Montoya δεν είναι σταθερά μπροστά από τον Ralf Schumacher (όπως πχ είναι ο Schumacher από τον Barrichello ή ο Fisichella από τον Firman) άρα έχει τη δυνατότητα εφόσον και ο ίδιος δε κάνει λάθη να νικήσει τον Κομοβιανό και έχει αποδείξει ότι μπορεί να το κάνει.
Προτιμώ τον Wurz η οποιονδήποτε άλλον καλό και νέο οδηγό (π.χ. Alonso). Από τους... ώριμους 1000 φορές Φισικέλα παρά Ραλφ.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τι εννοείς ήταν το 'αποπαίδι'? Διότι από πλευράς εξοπλισμού ουδέποτε είχε κατώτερο του Χάκινεν. Επίσης δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιον αγώνα του '99 έιχε γίνει, αλλά σε μια από τις νίκες του Κούλθαρντ ο Ντένις θα μπορούσε να είχε εφαρμόσει team-orders υπέρ του Χάκινεν (δεν τον έκανε) και να μην έφτανε να κριθεί το champ στη Σουζούκα.
O David Coulthard παρόλο που είχε κερδίσει αγώνες πριν το Hakkinen, όταν έφτασε η στιγμή να διεκδικήσει νίκη ξανά η ομάδα του είπε να κάνει στην άκρη. Μιλάω για τις 2 1ες νίκες του Hakkinen στη καριέρα του. Δε χρειάζεται να συμβεί ξανά αυτό για να καταλάβει κανείς το 'πόστο' του Coulthard στην ομάδα.
Μία τα δάκρυα του Ron Dennis στην Malaysia και η άμεση ενσωμάτωση του μηχανικού του Hakkinen στον Raikkonen
Αναφέρομαι στον Mark Slade πρώην μηχανικός αγώνων του Hakkinen και τώρα του Raikkonen.
[/quote]
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τι εννοείς ήταν το 'αποπαίδι'? Διότι από πλευράς εξοπλισμού ουδέποτε είχε κατώτερο του Χάκινεν. Επίσης δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποιον αγώνα του '99 έιχε γίνει, αλλά σε μια από τις νίκες του Κούλθαρντ ο Ντένις θα μπορούσε να είχε εφαρμόσει team-orders υπέρ του Χάκινεν (δεν τον έκανε) και να μην έφτανε να κριθεί το champ στη Σουζούκα.Στο Βέλγιο ήταν ο αγώνας με τον DC να περνάει τον Mika στην εκκίνηση και μετά να απομακρύνεται...Ο Dennis δεν του έδωσε οδηγίες...Ποτέ δεν έδωσε για την ακρίβεια καθώς ο Μίκα ήταν πάντα μακριά από τον DC...
Αλλά όποτε ο DC ήταν μπροστά (Βέλγιο 1999, Γαλλία 2000, Silverstone 2000) ο Dennis δεν έδωσε οδηγίες...Αντίθετα με την Fri που είχε τσακίσει τους ΕΙ και Ρουμπίνιο και τους έβαζε επίσης να πάνε αργά και να κλείνουν τις McLaren (τρανταχτό παράδειγμα το Magny-Cours 2000)...
Για να λέμε και την αλήθεια βέβαια αυτό το είχε κάνει και η McLaren όταν ο Dennis στην Suzuka το 1999, ζήτησε από τον DC να κλέισεο τον Eddie τσι ώστε να πάρει άνετα το πρωτάθλημα ο Mika και να πάρει και η Mclaren το κατασκευαστών...(Δεν τα κατάφεραν όμως καθώς ο DC ίχε μια άτυχη στιγμή...Άμα δεν τον ανάγκαζαν να παίξει παιχνίδι, η McLaren θα είχε πάρει τον τίτλο το 1999)
Παρόλα αυτά, με την έννοια που έχουμε δει από την Fri, team-orders ο Dennis δεν έχει χρησιμοποιήσει...Τουλάχιστον όχι για βαθμοθηρία...
Ας πούμε το 1991 όπου ο Senna στον τελευταιο αγώνα άφησε τον team-mate του να πάρει την νίκη καθώς είχε πάρει ήδη το πρωτάθλημα σε μια ιδέα του Ron...
Ή το 1997 όταν ο Villi άφησε τα McLaren να περάσουν και ο Dennis έδωσε την ιδέα στον DC να αφήσει τον Mika α περάσει και να πάρει την πρώτη του νίκη...
Από οτι βλεπετε...Ποτέ για βαθμοθηρία οι εντολές του Dennis... -
Η μόνη φορά που θυμάμαι εγώ να υπήρχε συμβάν μεταξύ Χάκινεν και Κούλθαρντ ήταν στην Αυστραλία του '99 (ή του 98? νομίζω του '99) όπου όμως οι άμεσοι πρωταγωνιστές (Χάκι, Ντέιβιντ) όπως και ο Ντένις ανακοίνωσαν ότι δεν ήταν team-orders, αλλά η συμφωνάι που είχαν οι 2 οδηγοί ότι αν τεθέι θέμα νίκης μεταξύ τους τότε θα την πάρει όποιος είχε στρίψει 1ος στην 1η στροφή.
Αυτός ήταν ο Χάκινεν.
-
Μάλλον εννοείς το 1998 (Αφού το 1999 δεν κερδίσαμε)
Τότε όμως ήταν και η άτυχη στιγμή για την ΜcLaren που κάλεσε εσφαλμένα τον Mika στα pits ενώ δεν είχαν ετοιμαστεί και ο Mika πέρασε από τα pit λες και του δώσαν ποινή drive-through...
Ε λογικό ήταν να αφήσει ο DC τον Mika να περάσει...Υπήρχε και αυτή η συμφωνία... -
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
O David Coulthard παρόλο που είχε κερδίσει αγώνες πριν το Hakkinen, όταν έφτασε η στιγμή να διεκδικήσει νίκη ξανά η ομάδα του είπε να κάνει στην άκρη. Μιλάω για τις 2 1ες νίκες του Hakkinen στη καριέρα του. Δε χρειάζεται να συμβεί ξανά αυτό για να καταλάβει κανείς το 'πόστο' του Coulthard στην ομάδα.Η 1η νίκη του Χάκι (Ευρώπη 1997) ήταν προϊον συννενόησης McLaren και Williams για να ανέβει το ηθικό του Χάκινεν.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!
Η 2η (Αυστραλία 1998 τελικά, και όχι '99 όπως έγραψα πριν -thanks φίλε Hakki) ήταν συμφωνία 'κυρίων' μεταξύ των δυο οδηγών.
Αναφέρομαι στον Mark Slade πρώην μηχανικός αγώνων του Hakkinen και τώρα του Raikkonen.
Νομίζω ότι η οντότητα του Newey υπερσκελίζει με ευκολία οποιονδήποτε μηχανικό, και η ανάθεσή του στο μονοθέσιο του Κούλθαρντ καταρρίπτει επιχειρήματα που χαρακτηρίζουν τον Σκοτσέζο 'αποπαίδι'.
-
Εγώ δε νομίζω να υφίσταται θέμα μεταγραφής του Ραλφ στη Μακλάρεν. Ούτε και το έχω διαβάσει πουθενά. Στο κάτω κάτω, όπως είπε και ο nasos79 οι Ραλφ, Ντέιβιντ βρίσκονται σε εξίσου δεινή θέση εξαιτίας των επιδόσεών τους, επομένως θα ήταν τουλάχιστον ατυχές να επιλέξει η Μακλάρεν το Ραλφ!
-
Για τον Ralf σίγουρα θα ήταν καλό αφού η McLaren είναι ανώτερη της Williams. Για την McLaren θα ήταν έγκλημα. (Ron δεν πιστευω να κάνεις καμιά τέτοια @@ρια )
migf1:>Από τους... ώριμους 1000 φορές Φισικέλα παρά Ραλφ.
Διαφωνώ κάθετα μαζί σου. 1 πεντάκις τρισεκατομμύριο φορές καλύτερα ο Fisichella
(Με αστρονομική διαφορά ο πιο αδικημένος οδηγός του grid)Όσον αφορά τον πρώτο αγώνα του 1998 (όπως σωστά αναφέρθηκε) η κίνηση του Coulthard να αφήσει τον Hakkinen να περάσει ήταν περισσότερο απονομή δικαιοσύνης (αφού ο Hakkinen ήταν ταχύτερος όλο το Σαββατοκύριακο) και όχι φυσικά team orders.
Τέλος, αφού συμφωνήσω ότι ο Dennis(δηλαδή η McLaren) συμπαθούσε-συμπαθεί περισσότερο τους Hakkinen-Raikkonen από τον Coulthard, ωστόσο ποτέ δεν εφάρμοσε team orders κατά του Σκοτσέζου, ακόμη και όταν ο Hakkinen χρειαζόταν βαθμούς για το πρωτάθλημα. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αναφέρομαι στον Mark Slade πρώην μηχανικός αγώνων του Hakkinen και τώρα του Raikkonen.
Νομίζω ότι η οντότητα του Newey υπερσκελίζει με ευκολία οποιονδήποτε μηχανικό, και η ανάθεσή του στο μονοθέσιο του Κούλθαρντ καταρρίπτει επιχειρήματα που χαρακτηρίζουν τον Σκοτσέζο 'αποπαίδι'.
Επ τώρα το είδα αυτό. Ο Newey έχει άλλο πόστο Ο μηχανικός αγώνων του Coulthard είναι ο Βρετανός Phil Prew ενώ ο μηχανικός του Hakkinen ανέλαβε κατευθείαν το μονοθέσιο του Raikkonen... ίσως επειδή τεριάζει το στυλ των Φιλανδών ο Newey 'πρότεινε' στον Mark να αναλάβει τον Kimi
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Αναφέρομαι στον Mark Slade πρώην μηχανικός αγώνων του Hakkinen και τώρα του Raikkonen.
Νομίζω ότι η οντότητα του Newey υπερσκελίζει με ευκολία οποιονδήποτε μηχανικό, και η ανάθεσή του στο μονοθέσιο του Κούλθαρντ καταρρίπτει επιχειρήματα που χαρακτηρίζουν τον Σκοτσέζο 'αποπαίδι'.
Επ τώρα το είδα αυτό. Ο Newey έχει άλλο πόστο Ο μηχανικός αγώνων του Coulthard είναι ο Βρετανός Phil Prew ενώ ο μηχανικός του Hakkinen ανέλαβε κατευθείαν το μονοθέσιο του Raikkonen... ίσως επειδή τεριάζει το στυλ των Φιλανδών ο Newey 'πρότεινε' στον Mark να αναλάβει τον Kimi
Ο Newey μοιραζεται πλέον πολλά πόστα, από αεροδυναμιστής μέχρι τεχνικός διευθυντής, μαζί με τους Whitmarsh και Coughlan. Πέρυσι συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, είχε αναλάβει προσωπικά την επίβλεψη της εξέλιξης του μονοθέσίου του Κούλθαρντ (δεν ξέρω αν συνεχίζει και φέτος). Οποιοσδήποτε μηχανικός είναι υφιστάμενος του Newey.
Ο Ralf Schumacher στη Mclaren?