Οι εταιρικές που λέγαμε
Toyota & VW παρέα, σχεδόν ίδια μερίδια λιανικών/εταιρικών και χαμηλότερα από το ΜΟ στις εταιρικές
Ford, τα γνωστά -αλλά είμαι εγκάθετος-
Hyundai
Opel κλασικά
Η 'άνοδος' της Fiat οφείλεται και στις εταιρικές, ενώ Peugeot, Suzuki, Nissan, Skoda τις εμπιστεύονται ιδιώτες κυρίως.
Όσο ακριβαίνουν οι μάρκες φυσικά ανεβαίνουν και τα ποσοστά, αλλά η Audi 'πρωταθλήτρια'. -ε βέβαια ποιος ΙΔΙΩΤΗΣ πάει ν' αγοράσει Α4 1.6;
-
H Renault δεν πουλάει τίποτα